|
|
|
NIKOLAS_L200 έγραψε:Αυτο το auto τι ρολο βαράει?
ALOY έγραψε:Η ΠΡΩΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΧΕΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ!!!! ΕΣΠ 6 ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ ΚΑΛΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΜΕΓΑΛΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ>>ΧΑΧΑ>> ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!\
ΕΠΙΣΗΣ Η ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΤΑ ΠΧ ΔΕΡΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΑΒΑ ΠΑΡΕ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ Η ΒΜ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΙΣΣΑΝΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΕ!!!!
EAGLE2 έγραψε:Αγαπητοι φιλοι γεια σας! Ξανα!! Φιλε ALOU ειπες εισαι απο χανια τρια με τεσσερα pathfinder ξερω στα χανια , τωρα εσυ ποιος να σαι?? ΧΜ!! Τελωςπαντων το pathfinder ανβαθμιζεται λογικα απο 174 σε 200?? Λογικα πρεπει να αναβαθμιζεται αλλα με πολυ μεγαλυτερο κοστος!
Μοιαζουν πολυ τα navara kai pathfinder μονο που το φορτηγο ειναι 50 ποντους πιο μακρυ και 1 ποντο πιο ψηλο στις αντιστοιχες εκδοσεις με τα ιδια ζαντολαστιχα!!
Pathfinder ε?? ΜΜ!! στα χανια!! Μου ερχονται στο μυαλο ενα σκουρο μπλε, ενα αλλο σκουρο που σταματαει στη δασκαλογιαννη το quick and film , και ενα αλλο με αυτοκολλητα αλεξικεραυνου!!
Το σιγουρο ειναι οτι το οδηγεις σαν αλεξικεραυνο σε παραλιες ....μηπως στους Αγιους Αποστολους????
NISSAN NAVARA 2.5DCI 200PS 500nM!!!!
Pajerinho έγραψε:Από μένα 2 σχόλια για τα τεχνικά στοιχεία.
Το 1ο έχει ήδη αναφερθεί και είναι οι πολύ κακές γωνίες προσέγγισης, φυγής, ράμπας του Navara. Είπαμε καλό αμάξι το Navara αλλά πως να το κάνουμε, είναι χαμηλό. Όποιος έχει το παλιό και πάρει το καινούργιο μάλλον θα απογοητευθεί όταν θα πάει off road.
Το 2ο έχει να κάνει με την απόσταση από το έδαφος. Πολύ φλου όρος που ο καθένας τον χρησιμοποιεί και τον ερμηνεύει όπως θέλει. Έτσι εμφανίζεται το Pathfinder να έχει ύψος 254mm και το Cherokee για παράδειγμα 210-220mm (ανάλογα με το λάστιχο). Βάλτε τα δίπλα δίπλα και πείτε μου (με το μάτι δεν χρειάζεται καν μεζούρα) πιο είναι πιο ψηλό. Το "κολπάκι" είναι ότι η μέτρηση που αναφέρει η Nissan είναι ανάμεσα στους άξονες ενώ αυτή που αναφέρει η Jeep (και αναφέρουν συνήθως όλες οι εταιρείες) είναι η πραγματικά ελάχιστη απόσταση που συνήθως είναι το καβούκι του πίσω διαφορικού. Το θέμα είναι ότι αν πάει κάποιος με Pathfinder να περάσει πέτρα 20-21cm θα την πάρει παραμάζομα με τα ψαλίδια και τα cross members.
Προσοχή... δεν έχω τίποτα με το Pathfinder (ίσα ίσα που μου αρέσει) αλλά μη μας δουλεύουν κιόλας
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες