Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό xtrail » 04 Σεπ 2008, 09:01

Εγινε μεταφορά των ποστ που αφορούσαν το Patrol σε νέα ενότητα.
Για το θέμα της συμπεριφοράς στο δρόμο και σε στροφές κλπ
Από άποψη κλίσεων αν δεν πας τρελά πατητός είναι νορμάλ. Σε στροφές δεν σε προβληματίζει. Για τα πίσω άτομα φαντάζομαι πως έχει να κάνει και με τα άτομα. Πάντως μια παρατήρηση είναι πως τα πίσω καθίσματα δεν είναι ιδιαίτερα άνετα (πιο σκληρά σε σχέση με xtrail ας πούμε).
Από άποψη κινητήρα η ροπή βοηθάει να μην πας σε συνεχόμενες αλλαγές ταχυτήτων.
Τα άθλια ελαστικά (GY Wrangler) που οπως φαίνεται όταν πλησιάζουν ta 20.000 χλμ ειναι για πέταμα, δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στα κρατήματα...μιλάω για πισω κίνηση.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό haritak » 04 Σεπ 2008, 19:27

Xtrail ευχαριστουμε! Εχει παρει καποιος εδω στην γειτονια και το χαζευω οποτε περνάω... Είναι θηρίο!
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

Δημοσίευσηαπό xtrail » 12 Νοέμ 2008, 11:20

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό paliadim » 12 Νοέμ 2008, 11:44

Μια μικρή διορθωση για το pathfinder. Το ηλεκτρονικό φρεναρισμα του τροχου που σπιναρει βοηθα κυριως οταν καποιος τροχος μπροστινος η πισω χασει την προσφυση (λογω λασπης ή λογω του οτι ανασηκωνεται ο ενας ή περισσοτεροι σε ενα νεροφαγωμα). Οι τροχοι του path ανασηκωνονται και χανουν την προσφυση πιο ευκολα απο ενα καθαροαιμο γιατι δεν αξονα πισω αλλα ψαλιδια και οι διαδρομες τους (το κρεμασμα) ειναι μικρες. Οι μικρες διαδρομες βοηθουν το αυτοκινητο στην ασφαλτο και στις μεγαλυτερες ταχυτητες αλλα οχι στο εκτος δρομου γιατι δεν κρεμανε πολυ. Αυτο λυνουν τα ηλεκτρονικα που προφανως δεν ειναι ομως για συνεχη και πολυ σκληρη χρηση.
Τελος ο πισω αξονας δεν εχει μπλοκε διαφορικο οπως το navara,αλλα εχει περιορισμενης ολισθησης. Το περιορισμενης ολισθησης δεν δουλευει στις χαμηλες στροφες αλλα θα το καταλαβετε οταν ο ενας πισω τροχος σπιναρει και ο αλλος ειναι ακινητοποιημενος οταν ποατησεις το γκαζι και παρει πιο πολλες στροφες αυτος ο τροχος το περιοσμενης ολισθησης θα στελει κινηση και στον απεναντι για να σε βοηθησει να ξεκολησεις.
Και το περιορισμενης ολισθησης δεν ειναιγια βαρια χρηση για εκτος των αλλων εαν δουλευεται συνεχεια τα ελατηρια φθειρονται και θελουν αντικατασταση
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Δημοσίευσηαπό Mihalis_Creta » 30 Δεκ 2008, 16:51

Παιδια γεια σας και απο μενα και χρονια σας πολλα.!
Με λενε Μιχαλη και μενω στο Ηρακλειο Κρητης.
Εδω και δυο βδομαδες ειμαι κατοχος ενος ολοκαινουργιου Nissan Pathfinder 2.5DCI SE εκδοσης.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος γενικοτερα με την μαρκα Nissan μιας και το παλιοτερο μου αυτοκινητο ηταν ενα nissan sunny N-14 αγορασμενο το 1993 το οποιο εχω και μεχρι σημερα και το οδηγαει η γυναικα μου , αλλα και το αμαξι της δουλειας μου ειναι ενα Nissan 4X4 D21 diesel το οποιο πηγαινει σε βουνα (ειμαι τεχνικος RF σε τηλεοπτικο σταθμο) και πραγματικα δεν καταλαβαινει τπτ :!:
Πρωτες εντυπωσεις τωρα ... κατενθουσιασμενος :) :!:
Περισσοτερες εντυπωσεις εν συντομω χρονο... :wink:
Άβαταρ μέλους
Mihalis_Creta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό xtrail » 31 Δεκ 2008, 11:34

Καλως ήρθες. Καλοτάξιδο!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Mihalis_Creta » 03 Ιαν 2009, 21:30

Φιλε xtrail καταρχην να σου ευχηθω χρονια πολλα καλη χρονια με μια μαντιναδα :
Καποιοι σου γραφουν ποιηματα παρμενα απο βιβλια
και καποιοι γραφουν 3 ευχες : πλουτη , χαρα κι υγεια !
Μα εγω που ξερω τι ζητας στον κοσμο τι γυρευεις
σου ευχομαι να σ'αγαπουν αυτοι που εσυ λατρευεις !!

Τωρα σου εχω μια απορια σχετικα με το path και την καταναλωση καυσιμου...
Μετα απο ποσα χιλιομετρα σου κατεβηκε στα 9 λιτρα /100 χιλιομετρα :?:
Το καυσιμο που του βαζω μεχρι στιγμης ειναι SHELL V POWER DIESEL και τιποτα αλλο.
Να σου πω επισης οτι απο την πρωτη μερα που το πηρα του εβαλα μια καλη υδατοπαγιδα οπως εχω κανει και στο D21 της δουλειας μου για να εχω το κεφαλι μου ησυχο :wink:
Άβαταρ μέλους
Mihalis_Creta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό vaxevana » 04 Ιαν 2009, 01:01

Χρονια πολλά, καλή χρονιά με υγεία σε όλους.
Φίλε Michalis_Creta μήπως μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες (μαρκα, κόστος) για την υδατοπαγίδα που αναφέρεις;
Όταν είχα ρωτήσει το service της Suzuki (έχω το Grand Vitara 1.9 diesel) μου είπαν ότι είναι ενσωματωμένη μαζί με το φίλτρο καυσίμου και δεν χρειάζεται. Στο Path δεν συμβαίνει κάτι παρόμοιο?
Άβαταρ μέλους
vaxevana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 08:19
Τοποθεσία: Δράμα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 04 Ιαν 2009, 08:05

Ναι πες μας κόστος. Την έβαλες στην αντιπροσωπεία? Βασικά και εγώ τις περισσότερες φορές V POWER. Αλλά και απλή από συγκεκριμένα βενζινάδικα. Κοίτα τώρα είμαι στα 22.000χλμ Νομίζω πως μετά τα 10-12 άρχισε να στρώνει. Το τριπ δίνει ελαφρώς λιγότερη κατανάλωση νομίζω. Το μέτρημα το κάνω συνήθως φουλ γέμισμα-ταξίδι-γέμισμα.
Εντός πόλης πάει και 10-10.5 φυσικά.
Τώρα σκέφτομαι για αλλαγή ελαστικών.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Mihalis_Creta » 04 Ιαν 2009, 12:53

Παιδια καλημερα.
Οχι το path δεν ερχεται με ενσωματωμενη απο το εργοστασιο υδατοπαγιδα,
δεν ξερω εαν και για το navara συμβαινει το ιδιο.
Αντιθετως το αυτοκινητο του πατερα μου (MAZDA 2500 SERIES B) πριν 10 ετιας που το πηρε ειχε μαμισια υδατοπαγιδα ακριβως κατω απο το ρεζερβουαρ του πετρελαιου. Παρολα αυτα κατοπιν δικης μου πρωτοβουλιας του ειχα βαλει εξτρα παρομοια με την δικη μου και πραγματικα τον εβγαλα απο πολλα ’’κερατιατικα’’ εαν σκεφτεις οτι τα πετρελαια απο τοπικα βενζιναδικα σε μικρα χωριουδακια δεν ειναι οτι καλυτερο.
Χωρια οτι τον χειμωνα του βαζει θερμανσης
Την μαρκα της υδατοπαγιδας δεν την θυμαμαι οταν κατεβω στο γκαραζ θα την δω και θα σας πω.
Μπορω ομως να σας την περιγραψω, κατα το 1/3 το πανω μερος της ειναι μεταλλικο με την εισοδο και εξοδο , τα 2/3 απο κατω εχει ενα γυαλινο και οχι
πλαστικο κυλινδρικο τζαμι και εσωτερικα φαινεται ενα επιχρυσο φιλτρο συγκρατησης μικροσωματιδιων του πετρελαιου.
Στο κατω μερος του γυαλινου κυλινδρικου σωληνα ειναι μπλε πλαστικο περιστροφικο παξιμαδι με μια μικρη τρυπα.
Μολις δεις νερο μεσω στην παγιδα ξεβιδωνεις το παξιμαδι και βγαινει το νερο.
Η τιμη της ηταν 130 ευρω και τοποθετηθηκε απο την αντιπροσωπεια πριν παρω το αυτοκινητο.
Εγω εχω κανει λιγα χιλιομετρα 1.380 προς το παρον. :cry: :( :!:
Άβαταρ μέλους
Mihalis_Creta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Τετρακούνητες απόψεις

Δημοσίευσηαπό panosko » 09 Ιαν 2009, 02:27

Γεια σας, είπα να πώ κι εγώ την άποψή μου ως τζιπάκιας γιατι μου άρεσε το θέμα. Αποψή μου πάντα, το καλύτερο απ'όλα , και καλυτερη σχέση τιμής / αξίας , είναι ένα, το (νέο) Discovery (Land Rover) TDV6 , το είχα δύο χρόνια και αναγκάστηκα και έκανα ένα τραγικό λάθος και το έδωσα (τραγικότατο) γιατί είχα κάποια οικονομικη ανάγκη κι έπρεπε κάτι να πουλήσω να πάρω άμεσα χρήματα, ακόμα λυπάμαι για την κίνηση αυτη που έκανα, έκανα λάθος, είχα ένα όνειρικό 4χ4... κοιτάω να πάρω τώρα κατι, και ό,τι βλέπω το συγκρίνω με το Disco και ξενερώνω. Το αμάξι έκανε απίστευτα πράματα, είχε τρελούς χώρους, κινητήρα διαμάντι (πολύ καλύτερο και από του Pajero και από του Land Cruiser), και θα ήθελα πολύ να το ξαναπάρω. Το θέμα είναι οτι τώρα με το ζόρι να φτάσω τα 30, αντε 40 χιλιάρικα (κι αυτα με δάνειο) και κοίταξα λίγο πιο λεπτομερώς το Pathfinder αλλά και το Navara επι τη ευκαιρία. Το μεν Navara είναι καλύτερο από το Pathfinder νομίζω offroad, αλλά δεν αρέσει στην υπόλοιπη οικογένεια (φυσικό...), και το Pathfinder όμως νομίζω υστερεί αρκετά και δεν κάνει σε extreme καταστάσεις. Και η ποιότητα των υλικών είναι .....κάπως...φτηνιάρικη. Δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω....ίσως δω και κανα Grand Vitara, αλλά αυτά απ'οτι έβλεπα, δεν μπορούσαν να περάσουν ούτε γραμμές τρένου.....βλέποντας και κάνοντας λοιπόν...αλλά σίγουρα ...LR3 TDV6 leads the way!
Άβαταρ μέλους
panosko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 02:17
Τοποθεσία: Ραφήνα

Δημοσίευσηαπό Mihalis_Creta » 09 Ιαν 2009, 19:16

το είχα δύο χρόνια και αναγκάστηκα και έκανα ένα τραγικό λάθος και το έδωσα (τραγικότατο) γιατί είχα κάποια οικονομικη ανάγκη κι έπρεπε κάτι να πουλήσω να πάρω άμεσα χρήματα...


Το θέμα είναι οτι τώρα με το ζόρι να φτάσω τα 30, αντε 40 χιλιάρικα (κι αυτα με δάνειο)


Καταρχας φιλε PANOSKO χρονια πολλα.
Κατα την δικη μου ταπεινη αποψη μιας και οι εποχες απο οικονομικης μεριας ειναι δυσκολες και ερχονται δυσκολοτερες , μιας και εισαι οικογενειαρχης οπως λες και μιας ηδη μια φορα ζοριστηκες οικονομικα και αναγκαστηκες να πουλησεις το υπεραυτοκινητο σου , θα σου συνιστουσα να μην φορτωθεις ενα τοσο μεγαλο δανειο ( 30.000 / 40.000 Euro) αλλα να ενα μικροτερο ( 15.000 / 25.000 euro) αγοραζοντας ενα SUV για την ασφαλεια και ανεση της οικογενειας σου ( VITARA , TERIOS , HONDA, X-TRAIL κ.α.) και οταν το ξεχρεωσεις με το καλο τοτε παρε ενα μεταχειρισμενο καθαροαιμο 4χ4 πατενταρε το , βαλε του ολα τα καλουδια για offroad καταστασεις και ξεκινα να ανεβοκατεβαινεις βουνα ,ποταμια , και οτι αλλο βρεις μπροστα σου :!: :!: :wink:

Pathfinder όμως νομίζω υστερεί αρκετά και δεν κάνει σε extreme καταστάσεις. Και η ποιότητα των υλικών είναι .....κάπως...φτηνιάρικη.


Εισαι τελειως λαθος !!! Ειδικα τα υλικα του εσωτερικου στην πιο ακριβη εκδοση του ειναι εφαμιλλα ισως και καλυτερα απο Landies. :wink:
Άβαταρ μέλους
Mihalis_Creta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό paliadim » 12 Ιαν 2009, 11:26

Φιλε xtrail. Διαβασα για την καταναλωση εντος πολης τη δικη σου αλλα και αλλων. Μαλλον ειμαι πιο ψηλα παρα τα 35000χλμ που εχει το κοντερ. Το δικο μου κυμαινεται απο 11 εως 12 μεσα στην πολη. Σε δρομο με ταχυτητες 90 εως 110 γυρω στα 8,5-9 λιτρα/100χλμ.
Σε εθνικη που τα 2/3 της διαδρομης τα πηγα με 140-160 και το 1/3 με 80-110 η μεση καταναλωση ηταν 11,3λτ/100χλμ.

Michalis Τη νεροπαγιδα την αγορασες εσυ και την τοποθετησε η αντιπροσωπεια ή ειναι δικο της ανταλακτικο?
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Δημοσίευσηαπό Mihalis_Creta » 13 Ιαν 2009, 20:45

Οχι την ειχε η αντιπροσωπεια γιατι ειναι ’’καθετο συγκροτημα’’ και την τοποθετησαν στο service απο κατω.
Εχει διαφορες μαρκες και απλως εγω επελεξα αυτη που θεωρησα καλυτερη.
Οπως προειπα παραπανω τοποθετηθηκε κατοπιν δικης μου απαιτησης !!!
Άβαταρ μέλους
Mihalis_Creta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό xtrail » 14 Ιαν 2009, 19:20

Μιχάλη ως τώρα σου έχει βγάλει κανενα μικροπροβληματάκι? Εστω και χαζό?

paliadim Για την κατανάλωση ίσως να έχει να κάνει και με τον τρόπο οδήγησης. Γενικά δεν το πατάω και δεν τρέχω. Σε εθνική οπως είπες αν πήγαινες με 160 λογικά είχες κοντά στα 11-12 μετά δύσκολο να πεσει. Αν κρατάς στα 140 νομίζω θα δεις διαφορά.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες