Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 24 Μαρ 2007, 11:33

Τι τα θες τι τα ρωτας!! εχουμε την καλυτερη ομαδα συντεκνε και οι αλλοι ολο και κατι εχουνε να πουνε!! Ρε κουμπαρακια γιατι το navara με τοσες και τοσες μειωσεις τιμων παραμενει στις μεσαιες εκδοσεις των 200 ιππων τουλαχιστον 3000 ευρω ακριβοτερο απο την πληρη εκδοση του HILUX στην εκδοση TORNADO με τα δερματα και navigator!! Η δικη μου εκδοση ειναι 3000 ευρω ακριβοτερη και ειναι η se plus χωρις navigator, cruise control, δερματα!! Ε γιατι να ειναι ακριβοτερο κατι που ειναι τοσο ποταπο οπως μας λενε τα παληκαρια ε παε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NISSAN SPORT TEAM!!!!! FOR EVER!!!!!!!!!!!!!!1
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό cliff » 24 Μαρ 2007, 11:38

jdelis έγραψε:
cliff έγραψε:Πολύ ενδιαφέρον. Την εντύπωση του χαμηλού τη δίνει το αυτοκίνητο με το που θα το πρωτοδεί κανείς, οπότε δεν είναι απλά εντύπωση αλλά η πραγματικότητα. Είναι όμως εύκολο να ψηλώσει λίγο ή δημιουργείται πρόβλημα με τις γωνίες των ημιαξονίων? :)


Μέχρι τις 2" δεν υπάρχει πρόβλημα. Πέραν αυτού έχει βγάλει και η Calmini ανάρτηση 5" τώρα, που δείχνει ενδιαφέρουσα. Ο φίλος το σκέφτεται σοβαρά, όπως και για μπλοκέ πίσω που το ψάχνουμε παρέα.

Γενικά πάντως η ανεξάρτητη ανάρτηση πάντα θα θέτει περιορισμούς, σαν αντιστάθμισμα φυσικά στην καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο.


Ευχαριστώ για τις (ουσιαστικές) πληροφορίες. Δεν ξέρω αν έχει πάει το μοντέλο Αμερική, αλλά εάν πωλείται κι εκεί λογικά πρέπει να υπάρχει (ή να υπάρξει στο κοντινό μέλλον) κάτι σε μπλοκέ. Υποθέτω του Ναβάρα που έχει άξονα πίσω δεν ταιριάζει.
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό thanasisvr » 24 Μαρ 2007, 11:46

Υποθέτω του Ναβάρα που έχει άξονα πίσω δεν ταιριάζει.

Δεν νομίζω ότι ταιριάζει.Η ανάρτηση του navara πίσω (άκαμπτος άξονας) είναι διαφορετική απ' αυτή του pathfinder.
Σχετικά με το πίσω διαφορικό, το pathfinder δεν έχει το σύστημα που "φρενάρει" τον τροχό που χάνει την πρόσφυσή του; Υπάρχει στις ακριβές εκδόσεις του x-trail και άκουσα ότι είναι πολύ αποτελεσματικό.
Άβαταρ μέλους
thanasisvr
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 19:09
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 24 Μαρ 2007, 11:48

jdelis έγραψε:Σε μαμίσια κατάσταση το μεγαλύτερο πρόβλημά του είναι το ύψος. Είναι ΠΑΡΑ πολύ χαμηλό, και μιλάω για την κοιλιά και όχι τα διαφορικά. Αποτέλεσμα να τακάρει πολύ εύκολα σε παχύ χιόνι και στην άμμο. Επίσης βρίσκει εύκολα από κάτω. Η ανάρτηση είναι το πρώτο πράγμα που χρειάζεται, μαζί με ποδιές.

Επίσης έχει πίσω ψαλίδια με πολύ μικρή διαδρομή

Για την μικρή διαδρόμη διάβασα και στο τέστ του tetrakinisimag (μήπως αυτό το φτιαγμένο ειναι το ίδιο μιας παρουσίασης στο ίδιο περιοδικό?). Για το ότι τακάρει μήπως έχει να κάνει και το ότι ειναι μακρύ αλλά και αρκετά βαρύ?
Και όταν λέμε βρίσκει η κοιλιά σε ποιές περιπτώσεις?
Με τις ΟΜΕ πόσο ψήλωσε (λογικά πήρε 5εκ.)?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jdelis » 24 Μαρ 2007, 12:17

xtrail έγραψε:Για την μικρή διαδρόμη διάβασα και στο τέστ του tetrakinisimag (μήπως αυτό το φτιαγμένο ειναι το ίδιο μιας παρουσίασης στο ίδιο περιοδικό?). Για το ότι τακάρει μήπως έχει να κάνει και το ότι ειναι μακρύ αλλά και αρκετά βαρύ?
Και όταν λέμε βρίσκει η κοιλιά σε ποιές περιπτώσεις?
Με τις ΟΜΕ πόσο ψήλωσε (λογικά πήρε 5εκ.)?


Είναι μακρύ και σίγουρα είναι αρκετά βαρύ. Κολλάει εύκολα σε γωνία ράμπας με τη νορμάλ ανάρτηση. Επίσης βρίσκει σε πέτρες στο δρόμο ή κάποιο μικρό χαντάκι, που με άλλο αυτοκίνητο περνάς από πάνω. Το ψήλωμα κατ' εμένα είναι must αν θες να το πας εκτός.

Ναι είναι το ίδιο με αυτό που είδες στο τεστ. Το γνωρίζω πολύ καλά, αφού με τον φίλο μου έχουμε ασχοληθεί μαζί με την εξέλιξή του από την αρχή. Απλώς σαν τρίτος είμαι ίσως πιο αντικειμενικός, σε αντίθεση με κάποιους άλλους!

Με τις ΟΜΕ πήρε 4-5 πόντους, αλλά μαλάκωσε αρκετά κιόλας.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ALOY » 24 Μαρ 2007, 15:57

thanasisvr έγραψε:
Υποθέτω του Ναβάρα που έχει άξονα πίσω δεν ταιριάζει.

Δεν νομίζω ότι ταιριάζει.Η ανάρτηση του navara πίσω (άκαμπτος άξονας) είναι διαφορετική απ' αυτή του pathfinder.
Σχετικά με το πίσω διαφορικό, το pathfinder δεν έχει το σύστημα που "φρενάρει" τον τροχό που χάνει την πρόσφυσή του; Υπάρχει στις ακριβές εκδόσεις του x-trail και άκουσα ότι είναι πολύ αποτελεσματικό.

φυσικα κ εχει εσπ. στην πιο ακριβη εκδοση που πηρα!και ειναι πολυ αποτελεσματικο μαζι με το αντισπιν που συνεργαζετε βοηθει πολυ στα κτοσ δρομου απο σο παρατηρησα! αν βεβαια θεσ πληρη δυναμη για ξεκολιμα η κατι αλλο απενεργοποιητε! ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΣΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΒΑΡΟΣ ΜΑΚΡΟΣ ΥΨΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΜΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ!
ΜΠΗΚΑ ΣΑ ΣΤΡΑΒΑΔΙ ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΔΕΞΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ ΕΔΑΦΟΣ(ΑΜΜΟ) ΕΚΑΤΣΕ1
ΣΑ ΣΤΡΑΒΑΔΙ ΠΑΛΙ ΕΒΑΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΣΕ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ2
ΒΑΖΩ ΑΡΓΑ ΠΑΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΠΤ3
ΚΑΝΩ ΠΙΣΩ ΞΕΚΟΛΑΩ ΠΑΛΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΥΜΠΛΕΞΑΡΩ ΓΙΑ 2Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΞΑΝΑΚΟΛΑΩ ΣΑ ΜΑΛ@Κ@Σ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 250 ΜΕΤΡΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΒΓΗΚΑ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ! Λ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 24 Μαρ 2007, 16:53

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ? ΜΑΛΛΟΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΩ Ε? ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΑ.
ΣΥΝΤΕΚΝΕ ΕΓΩ ΕΝΑ ΞΕΡΩ 44 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ Η ΣΧΕΣΗ ΤΙΜΗΣ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΗ ΒΡΕΣΤΕ ΜΟΥ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΛΛΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ! ΟΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ 50ΑΡΙ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ! 2500 ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ 174 ΑΛΟΓΑ 40 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΚΑΙ 9.5 ΛΙΤΡΑ ΜΙΚΤΟ ΚΥΚΛΟ ΒΡΗΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΠΑ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 24 Μαρ 2007, 16:59

jdelis έγραψε:
xtrail έγραψε:Για την μικρή διαδρόμη διάβασα και στο τέστ του tetrakinisimag (μήπως αυτό το φτιαγμένο ειναι το ίδιο μιας παρουσίασης στο ίδιο περιοδικό?). Για το ότι τακάρει μήπως έχει να κάνει και το ότι ειναι μακρύ αλλά και αρκετά βαρύ?
Και όταν λέμε βρίσκει η κοιλιά σε ποιές περιπτώσεις?
Με τις ΟΜΕ πόσο ψήλωσε (λογικά πήρε 5εκ.)?


Είναι μακρύ και σίγουρα είναι αρκετά βαρύ. Κολλάει εύκολα σε γωνία ράμπας με τη νορμάλ ανάρτηση. Επίσης βρίσκει σε πέτρες στο δρόμο ή κάποιο μικρό χαντάκι, που με άλλο αυτοκίνητο περνάς από πάνω. Το ψήλωμα κατ' εμένα είναι must αν θες να το πας εκτός.

Ναι είναι το ίδιο με αυτό που είδες στο τεστ. Το γνωρίζω πολύ καλά, αφού με τον φίλο μου έχουμε ασχοληθεί μαζί με την εξέλιξή του από την αρχή. Απλώς σαν τρίτος είμαι ίσως πιο αντικειμενικός, σε αντίθεση με κάποιους άλλους!

Με τις ΟΜΕ πήρε 4-5 πόντους, αλλά μαλάκωσε αρκετά κιόλας.

ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΝΗΤΗΚΗ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΒΕΛΤΟΙΩΣΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΕΝΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ.ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 24 Μαρ 2007, 17:04

Συμπερασματικά το τοποθετώ κάπου μεταξύ των SUV και ενός Land Cruiser από τα καινούργια αυτοκίνητα.[/quote]
ΕΞΗΓΗΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 24 Μαρ 2007, 17:19

Νά σου απαντήσω λοιπόν φίλε μου ALOU.
Τό ότι μπήκες στην άμμο μόνο πισωκίνητος ,να υποθέσω ότι ήταν σφάλμα σου ή ότι ήταν νύχτα και δέν έβλεπες το μέρος. Να ξέρεις λοιπόν ότι η άμμος, θέλει 4χ4 γρήγορο, σχετικά υψηλή ταχύτητα και σταθερό γκάζι, δηλαδή να ξέρεις που πάς. Άν "κολλήσεις",κάνεις λίγο πίσω άν μπορείς, για να πάρεις φόρα να ξεπεράσεις το εμπόδιο. Άν απο εκεί που έχεις κολλήσει, βάλεις τότε 4Χ4, ή συνεχίσεις ,απλώς το αυτοκίνητο θα "κάτσει"πιό πολύ.
Ρωτάς ποιές είναι οι επιπτώσεις απο το "ψήλωμα". Όλα τα ψηλώματα, σου αυξάνουν την κατανάλωση, και σου κόβουν την τελική ταχυτητα, λογω αεροδυναμικής. Οι OLD MAN EMU είναι εκ φύσεως μαλακές αναρτήσεις. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ελατήρια που ψηλώνουν το αμάξι σου, και να βάλεις άλλα αμορτισέρ πιό σκληρά. Τότε εκτός απο ύψος, το αμάξι θα "δέσει" καλύτερα και στον δρόμο.
Επειδή με βάζεις σε πειρασμό. Με 44 χιλιάρικά, παίρνεις το cherokee CRD με 165 άλογα και 41 χλγμ ροπής, το οποίο είναι πολύ ανώτερο απο το pathfinder εκτός δρόμου, αλλά και ισάξιο εντός δρόμου. Γνώμη μου. :)
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 24 Μαρ 2007, 17:37

SKARTOS έγραψε:Νά σου απαντήσω λοιπόν φίλε μου ALOU.
Τό ότι μπήκες στην άμμο μόνο πισωκίνητος ,να υποθέσω ότι ήταν σφάλμα σου ή ότι ήταν νύχτα και δέν έβλεπες το μέρος. Να ξέρεις λοιπόν ότι η άμμος, θέλει 4χ4 γρήγορο, σχετικά υψηλή ταχύτητα και σταθερό γκάζι, δηλαδή να ξέρεις που πάς. Άν "κολλήσεις",κάνεις λίγο πίσω άν μπορείς, για να πάρεις φόρα να ξεπεράσεις το εμπόδιο. Άν απο εκεί που έχεις κολλήσει, βάλεις τότε 4Χ4, ή συνεχίσεις ,απλώς το αυτοκίνητο θα "κάτσει"πιό πολύ.
Ρωτάς ποιές είναι οι επιπτώσεις απο το "ψήλωμα". Όλα τα ψηλώματα, σου αυξάνουν την κατανάλωση, και σου κόβουν την τελική ταχυτητα, λογω αεροδυναμικής. Οι OLD MAN EMU είναι εκ φύσεως μαλακές αναρτήσεις. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ελατήρια που ψηλώνουν το αμάξι σου, και να βάλεις άλλα αμορτισέρ πιό σκληρά. Τότε εκτός απο ύψος, το αμάξι θα "δέσει" καλύτερα και στον δρόμο.
Επειδή με βάζεις σε πειρασμό. Με 44 χιλιάρικά, παίρνεις το cherokee CRD με 165 άλογα και 41 χλγμ ροπής, το οποίο είναι πολύ ανώτερο απο το pathfinder εκτός δρόμου, αλλά και ισάξιο εντός δρόμου. Γνώμη μου. :)

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ.
ΤΟ ΤΣΕΡΟΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ?
ΙΣΩΣ .7ΘΕΣΙΟ ΕΙΝΑΙ?ΔΕ
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 24 Μαρ 2007, 17:40

Δέν μίλησες για 7θέσιο!!!!!
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 24 Μαρ 2007, 17:45

Και κάτι ακόμα. Επιμένεις, όταν κάποιος σου λέει κάτι διαφορετικό για το αμάξι σου, να νομίζεις ότι στο βρίζει και στο λέει μάπα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 24 Μαρ 2007, 21:01

SKARTOS έγραψε:Και κάτι ακόμα. Επιμένεις, όταν κάποιος σου λέει κάτι διαφορετικό για το αμάξι σου, να νομίζεις ότι στο βρίζει και στο λέει μάπα.

οχι ενταξει!
7θεσιο ναι ειναι 7θεσιο.και αν τα ριξεισ 2000λιτρα φορτοση πηγα κορινθο πειραια με φουλ φορτο και 3 ατμα καλα ε κανει φοβερο ταξιδι αθορυβο γρηγορο ευκολο και πολυ ξεκουραστο μα πολυ καλη ορατοτητα κτλ!

α επισησ ευχαριστω για την συμβουλη πηγα στη παραλια που κολησα και εκανα 2.5 χλμ εκτοσ δρομου και την οργοσα για να μαθει αλλη φορα! μια χαρα τα πηγα οπωσ και το νισσαν !μπηκα και σε παχια λασπη αργα φυσικα και παλι με εβγαλε μια χαρα εκανα και την βολτιτσα μου!
Εχω ομωσ καποιο προβλημα καθωσ βαζω αργα αναβει το λαμπακι 4wd τελειωνω την ειδικη διαδρομη και θελω πισω κινηση αλλαζω αλλα το λαμπακι μενει αναμενο και στο ταμπλο χανετε η ενδειξη για τα διαφορικα (πισψκινηση τετρακινηση κτλ!) σβηνω τον κινητηρα τον βαζω παλι και ολα καλα!????
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό thanasisvr » 24 Μαρ 2007, 22:49

Εχω ομωσ καποιο προβλημα καθωσ βαζω αργα αναβει το λαμπακι 4wd τελειωνω την ειδικη διαδρομη και θελω πισω κινηση αλλαζω αλλα το λαμπακι μενει αναμενο και στο ταμπλο χανετε η ενδειξη για τα διαφορικα (πισψκινηση τετρακινηση κτλ!) σβηνω τον κινητηρα τον βαζω παλι και ολα καλα!????

Αν δεν ανάβει το λαμπάκι (πάνω αριστερά είναι νομίζω,όχι στο στροφόμετρο) δεν υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα τετρακίνησης.
Τελευταία επεξεργασία από thanasisvr και 24 Μαρ 2007, 23:07, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
thanasisvr
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 19:09
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron