Νά σου απαντήσω λοιπόν φίλε μου ALOU.
Τό ότι μπήκες στην άμμο μόνο πισωκίνητος ,να υποθέσω ότι ήταν σφάλμα σου ή ότι ήταν νύχτα και δέν έβλεπες το μέρος. Να ξέρεις λοιπόν ότι η άμμος, θέλει 4χ4 γρήγορο, σχετικά υψηλή ταχύτητα και σταθερό γκάζι, δηλαδή να ξέρεις που πάς. Άν "κολλήσεις",κάνεις λίγο πίσω άν μπορείς, για να πάρεις φόρα να ξεπεράσεις το εμπόδιο. Άν απο εκεί που έχεις κολλήσει, βάλεις τότε 4Χ4, ή συνεχίσεις ,απλώς το αυτοκίνητο θα "κάτσει"πιό πολύ.
Ρωτάς ποιές είναι οι επιπτώσεις απο το "ψήλωμα". Όλα τα ψηλώματα, σου αυξάνουν την κατανάλωση, και σου κόβουν την τελική ταχυτητα, λογω αεροδυναμικής. Οι OLD MAN EMU είναι εκ φύσεως μαλακές αναρτήσεις. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ελατήρια που ψηλώνουν το αμάξι σου, και να βάλεις άλλα αμορτισέρ πιό σκληρά. Τότε εκτός απο ύψος, το αμάξι θα "δέσει" καλύτερα και στον δρόμο.
Επειδή με βάζεις σε πειρασμό. Με 44 χιλιάρικά, παίρνεις το cherokee CRD με 165 άλογα και 41 χλγμ ροπής, το οποίο είναι πολύ ανώτερο απο το pathfinder εκτός δρόμου, αλλά και ισάξιο εντός δρόμου. Γνώμη μου.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)