από EAGLE2 » 25 Ιαν 2007, 13:18
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΣΑΝ ΑΓΡΟΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΝΑVΑΡΑ 200PS ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ SE PLUS ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!!
ΟΣΟ ΚΙΑΝ ΨΑΞΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ NISSAN!
TO NAVARA ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΥΓΙΖΕΙ ΠΕΡΙ ΤΑ 2200ΚG ,ΚΙ ΟΜΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΑ 220 KM! ΡΟΠΗ 50KG ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ "ΤΡΑΒΗΞΕΙ" ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ 1600-1800!
ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ?? ΒΑΛΕ ΚΑΤΩ ΤΟ HUMMER 2 ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟΥ , 50 KG ΣΤΙΣ 4000 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΤΟΝΟΥΣ!! ΞΕΡΩ ΞΕΡΩ ΘΑ ΠΕΤΕΧΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ 325 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΑΛΟΓΑ ,ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΤΗ ΡΟΠΗ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ ΤΡΙΩΝ ΤΟΝΩΝ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΠΑΧΙΑ ΛΑΣΠΗ ΕΧΕΙ ΤΕΣΣΑΡΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 60:40??? ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΘΑ ΕΥΧΕΤΑΙ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΣΟΥΝ ΜΕ ΗΛΙΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗ 125000 EURO ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΟΠΟΥ ΣΤΗ ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ ΤΟΥ ΤΙΜΑΤΑΙ 40000 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΑΣΟΨΕΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΑΤΟΣ!! ΚΑΛΑ ΓΙΑ TO HUMMER 3 ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΣΙΝΟ ΓΥΡΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΕΙΧΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ NAVARA 174PS ΝΑ ΤΟ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΣΠΟΝΕΡΩΦΑΓΩΜΑΤΑ!!
ΑΛΛΑ ΑΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΩ ΣΤΟ ΝAVARA! ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ!
α) ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΗΓΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΛΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΒΙΟΠΑΛΕΣΤΕΣ!! Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΕΛΦΑΚΙ ΤΟΥ PATHFINDER ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 60000!
β) ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 3 ΚΑΙ 20(ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ HUMMER 2 ΕΧΕΙ 3 ΚΑΙ 10) ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΗΡΕΜΟ ΤΑΞΙΔΙ ,ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΠΗΔΗΣΕΙΣ TOY ΠΙΣΟΥ ΑΚΑΜΠΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΑΘΡΑ ΕΔΑΦΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥ ΣΤΡΟΦΗΣ!!
γ) ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΡΟΤΣΑ!
δ)ΦΟΡΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑ ΦΑΡΔΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ! ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ 24 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ 255/70R16!(TO HUMMER 3 EXEI 21 ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ)!
ε) ΕΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΗ "SHIFT ON THE FLY" ΚΑΙ ΤΑ 4H ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 100KM.
στ) ΕΧΕΙ ΕΞΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΑ! ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΠΕΡΝΑΣ ΤΑ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!
ζ) ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΙΣΩ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ SE PLUS KAI LE. ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ 50:50!
η) ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΚΑΛΑΣ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΙΩΔΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ PICK-UP NISSAN TITAN!
θ) ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΛΗΘΟΣ ΘΗΚΩΝ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΚΑΙ Η ΠΙΣΩ ΣΕΙΡΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΝΕΤΗ ΣΤΑ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ!
ι) ΕΧΕΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΣΜΕΝΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΡΔΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΧΡΩΜΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΙΟ "ΜΟΥΡΑΤΟ" ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑ ΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ "ΚΑΛΟΠΑΙΔΙΑ" ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΚΟΛΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΦΙΣΙΑ! ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ!
κ) ΚΑΛΑ, ΓΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ AIR-CONDITION ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ!
Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η LE ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΠΡΙΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΑΛΛΑ Η SE PLUS ΓΙΑΤΙ?? ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗ LE (ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΨΕΥΤΟΗΛΕΚΡΟΝΙΚΑ) ΑΛΛΑ ΤΟ SE PLUS ΕΧΕΙ 16 ΖΑΝΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ 17"! ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ NAVARA ΕΞ' ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 265/70 R16(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ SE ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΣΤΑΣΗ! ΓΑΤΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΦΟΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΛΑΙΝ ΟΙ ΡΕΓΓΕΣ!! ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΙΣ ΔΥΟ ΠΟΝΤΟΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ? Ε ΔΥΟ ΠΟΝΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΟ NISSAN ΑΠΟ ΤΟ HILUX ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑΙ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ! Η ΕΚΔΟΣΗ SE PLUS 200PS TΙΜΑΤΑΙ ΣΤΑ 3O830 EURO!!
ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ NAVARA ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!