Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αξιοπιστο navara200ps?

αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό saxovts » 22 Ιαν 2007, 23:50

γεια σας σε ολους.ειμαι καινουργιος στα οχηματα DOUBLE CAB.αρκετα χρονια ασχολιομουν με saxo μου vts.τωρα θελω να το πουλησω για να παρω επαγελματικο λογο δουλειας.εδω και μηνες ειμαι στην επιλογη για navara 200ps.απο τι ειδα στο φορουμ λετε οτι εχει καποια προβληματα.ειστε σιγουροι οτι εχει προβληματα?αν ναι,τι προβληματα εχει το καινουργιο νavara ?ξερω οτι τα προηγουμενα navara ειχαν προβληματα στα καπακια αν ανεβασες την πιεση με το προγραμμα,δηλ,απο133στα150.μου το ειπαν 3 αντιπρωσοποι της νισσαν και ακουσα απο διαφορους ανθρωπους.οσοι εχουν τα navara 200ps,ας πουν την δικη τους γνωμη για το αν ειναι ευχαριστημενοι.ευχομαι να με βοηθηστε
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό teroulas » 23 Ιαν 2007, 09:35

Μια πληροφορια που εχω ειναι οτι πολλοι που εχουν παρει ναβαρα το εχουν μετανιωσει λογω τετρακινησης και προτιμουν το isuzu dmax
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό rally-raid » 23 Ιαν 2007, 14:36

εγω δεν εχω καμια αρνητικη πληροφορια για το navara απο αξιοπιστια φιλος μου εχει το 200hp με 100.000χλμ χωρις κανενα προβλημα το 150hp που τυχαινει να εχω 2 xronia δεν εχει κανενα προβλημα ουτε απο γνωστους εχω ακουσει κατι παντος βλεπω οτι ο καθενας λεει οτι του κατεβη γεια τα νισσαν και σε αλες ενοτητες .
nissan navara rally-raid
Άβαταρ μέλους
rally-raid
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 12 Σεπ 2005, 19:12
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ

Δημοσίευσηαπό teroulas » 23 Ιαν 2007, 16:09

Προς rally raid
Οι δικες μου πληροφοριες απο φιλους ειναι «οτι μας κατεβει» ενω οι δικες σου θετικες απο φιλους ειναι αξιοπιστες ?

Οτι ακουμε λεμε όπως εσυ από φιλο ή φίλους, οχι οτι μας κατεβει για προσεχε
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 23 Ιαν 2007, 17:58

ΠΟΛΛΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ,ΜΕ 15.000-30.000 ΚΑΙ ΟΧΙ 100.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από pajerov6 και 24 Ιαν 2007, 19:11, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό rally-raid » 23 Ιαν 2007, 20:22

να προσεχω τη?δεν καταλαβα εγω δεν αναφερθηκα σε εσενα.
nissan navara rally-raid
Άβαταρ μέλους
rally-raid
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 12 Σεπ 2005, 19:12
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ

Δημοσίευσηαπό cliff » 23 Ιαν 2007, 22:19

Κάπου είχε ξανασυζητηθεί για τα προβλήματα με τα καπάκια και τις τουρμπίνες στη "βελτίωση" με τα 200 άλογα αλλά δεν μπορώ να το βρω με μια πρόχειρη έρευνα.

Teroulas τι λένε για την τετρακίνηση του Ναβάρα (σε σύγκριση με αυτή του D-Max);

:)
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 24 Ιαν 2007, 00:04

Σε εναν κινητήρα και τουρμπο και Diesel που εξ ορισμού έχει πρόβλημα στις χαμηλές στροφές προγράμματα τέτοιου είδους έχουν αρκετά αρνητικα αποτελέσματα στην απόδοση. Η βελτίωση με πρόγραμμα τις περισσότερες φορές κόβει απο χαμηλά και δίνει στις υψηλές στροφές.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 24 Ιαν 2007, 00:07

Για την τετρακίνηση δεν ξέρω τι λένε αλλα έχω την εντύπωση οτι το Navara ακόμα πρέπει να το σταματήσεις σχεδόν για να βάλεις τετρακίνηση ενω στο L200 μπορεις να βάλεις πηγαίνοντας μέχρι και με 100 χλμ. και χωρίς να πατήσεις συμπλέκτη. Κατι τέτοιο συμβαίνει και στο Isuzu.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό teroulas » 24 Ιαν 2007, 11:29

Για την τετρακίνηση του ναβαρα λενε ότι απλα δεν ειναι τοσο αποτελεσματικη με την εννοια οτι αν τα βαλεις διπλα διπλα σε χιονι με ιδιο λαστιχο, το dmax παει πιο περα αφηνοντας πισω το navara κολλημενο σαν να μη δουλευει καλα κατι . Περισσοτερα δεν ξερω

Αυτα απο διαφορους τεχνικους κεραιων που πηγαινουν σε δυσκολες συνθηκες στα βουνα και φτιαχνουν τις κεραιες
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 24 Ιαν 2007, 12:35

Από το site του niss@nclub λόγια του τεχνικού της τοπικής αντιπροσωπείας Ιανουάριος 2006, χωρίς να σημαίνει και κάτι αυτό
ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΑΣ...ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΤΙΔΑ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΑΥΤ/ΤΑ Ο ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ...ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ Η ΚΙΘΑΡΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ.ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΘΥΜΑΤΑ...ΤΩΡΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ..ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΦΥΞΙΜΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΤΕΣΜΑΤΑ...ΘΑ ΠΙΞΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΑ D40...



Άλλος χρήστης αναφέρει
Στο νεο με τα 200 δεν ανεβηκε η πιεση υπερπληρωσης.....γινανε αλλαγες σε εισαγωγη και εξαγωγη καθως επισης και στο μπλοκ του κινητηρα...στην ουσια τα 30 ας πουμε παραπανησια αλογα ηρθανε απο περιφερειακες αλλαγες αλλα ταυτοχρονα αυξησανε την αξιοπιστια αλλαζοντας στο μεγιστο το μπλοκ αλλα και την κεφαλη....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 24 Ιαν 2007, 18:48

teroulas έγραψε:Για την τετρακίνηση του ναβαρα λενε ότι απλα δεν ειναι τοσο αποτελεσματικη με την εννοια οτι αν τα βαλεις διπλα διπλα σε χιονι με ιδιο λαστιχο, το dmax παει πιο περα αφηνοντας πισω το navara κολλημενο σαν να μη δουλευει καλα κατι . Περισσοτερα δεν ξερω

Αυτα απο διαφορους τεχνικους κεραιων που πηγαινουν σε δυσκολες συνθηκες στα βουνα και φτιαχνουν τις κεραιες


Αυτό αν δεν είναι θέμα τύχης έχει να κάνει καθαρά με το βάρος του αυτοκινήτου και την κατανομή του.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό saxovts » 25 Ιαν 2007, 00:54

τελικα δεν ξερω τι να κανω για το αν πρεπει να παρω navara d40 με 200ps.βεβαια εχω υποψιν για το ισουζου.αλλα προτιμαω το navara επειδη εχει 200 αλογα και λογικα καλυτερες επιδοσεις απο το ισουζου με 165 αλογα περιπου.παντως πολυ περιεργο που καποια εχουν προβληματα με τα διαφορικα και με τα καπακια.τα ισουζου ειναι αξιοπιστα?δεν εχουν προβληματα?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Ιαν 2007, 02:37

Απο τα παραπάνω έτυχε να κάνω βόλτα μόνο με το L200 και πήγαινε μια χαρα. Απο τα άλλα φαντάζομαι οτι το Isuzu με την τρίλιτρι μηχανή θα είναι πιο σίγουρο.
Αλλα....πρόσεχε!
Βλέπω οτι είχες το saxo και ψάχνεις ακόμα για άλογα. Πισωκίνητα και χωρίς βάρος στον πίσω άξονα είναι ολα, μην σε ψάχνουμε! Η μόνιμη τετρακίνηση μαζί με το ESP νομίζω οτι θα σε βοηθήσουν να χαρείς περισσότερο και ασφαλέστερα έστω και τα λιγότερα άλογα του L200.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

NISSAN NAVARA 200PS

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 25 Ιαν 2007, 13:18

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΣΑΝ ΑΓΡΟΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΝΑVΑΡΑ 200PS ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ SE PLUS ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!!
ΟΣΟ ΚΙΑΝ ΨΑΞΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ NISSAN!
TO NAVARA ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΥΓΙΖΕΙ ΠΕΡΙ ΤΑ 2200ΚG ,ΚΙ ΟΜΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΑ 220 KM! ΡΟΠΗ 50KG ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ "ΤΡΑΒΗΞΕΙ" ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ 1600-1800!
ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ?? ΒΑΛΕ ΚΑΤΩ ΤΟ HUMMER 2 ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟΥ , 50 KG ΣΤΙΣ 4000 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΤΟΝΟΥΣ!! ΞΕΡΩ ΞΕΡΩ ΘΑ ΠΕΤΕΧΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ 325 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΑΛΟΓΑ ,ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΤΗ ΡΟΠΗ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ ΤΡΙΩΝ ΤΟΝΩΝ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΠΑΧΙΑ ΛΑΣΠΗ ΕΧΕΙ ΤΕΣΣΑΡΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 60:40??? ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΘΑ ΕΥΧΕΤΑΙ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΣΟΥΝ ΜΕ ΗΛΙΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗ 125000 EURO ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΟΠΟΥ ΣΤΗ ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ ΤΟΥ ΤΙΜΑΤΑΙ 40000 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΑΣΟΨΕΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΑΤΟΣ!! ΚΑΛΑ ΓΙΑ TO HUMMER 3 ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΣΙΝΟ ΓΥΡΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΕΙΧΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ NAVARA 174PS ΝΑ ΤΟ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΣΠΟΝΕΡΩΦΑΓΩΜΑΤΑ!!
ΑΛΛΑ ΑΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΩ ΣΤΟ ΝAVARA! ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ!

α) ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΗΓΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΛΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΒΙΟΠΑΛΕΣΤΕΣ!! Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΕΛΦΑΚΙ ΤΟΥ PATHFINDER ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 60000!

β) ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 3 ΚΑΙ 20(ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ HUMMER 2 ΕΧΕΙ 3 ΚΑΙ 10) ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΗΡΕΜΟ ΤΑΞΙΔΙ ,ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΠΗΔΗΣΕΙΣ TOY ΠΙΣΟΥ ΑΚΑΜΠΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΑΘΡΑ ΕΔΑΦΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥ ΣΤΡΟΦΗΣ!!

γ) ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΡΟΤΣΑ!

δ)ΦΟΡΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑ ΦΑΡΔΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ! ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ 24 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ 255/70R16!(TO HUMMER 3 EXEI 21 ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ)!

ε) ΕΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΗ "SHIFT ON THE FLY" ΚΑΙ ΤΑ 4H ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 100KM.

στ) ΕΧΕΙ ΕΞΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΑ! ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΠΕΡΝΑΣ ΤΑ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!

ζ) ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΙΣΩ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ SE PLUS KAI LE. ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ 50:50!

η) ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΚΑΛΑΣ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΙΩΔΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ PICK-UP NISSAN TITAN!

θ) ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΛΗΘΟΣ ΘΗΚΩΝ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΚΑΙ Η ΠΙΣΩ ΣΕΙΡΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΝΕΤΗ ΣΤΑ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ!

ι) ΕΧΕΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΣΜΕΝΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΡΔΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΧΡΩΜΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΙΟ "ΜΟΥΡΑΤΟ" ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑ ΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ "ΚΑΛΟΠΑΙΔΙΑ" ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΚΟΛΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΦΙΣΙΑ! ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ!

κ) ΚΑΛΑ, ΓΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ AIR-CONDITION ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ!

Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η LE ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΠΡΙΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΑΛΛΑ Η SE PLUS ΓΙΑΤΙ?? ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗ LE (ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΨΕΥΤΟΗΛΕΚΡΟΝΙΚΑ) ΑΛΛΑ ΤΟ SE PLUS ΕΧΕΙ 16 ΖΑΝΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ 17"! ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ NAVARA ΕΞ' ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 265/70 R16(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ SE ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΣΤΑΣΗ! ΓΑΤΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΦΟΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΛΑΙΝ ΟΙ ΡΕΓΓΕΣ!! ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΙΣ ΔΥΟ ΠΟΝΤΟΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ? Ε ΔΥΟ ΠΟΝΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΟ NISSAN ΑΠΟ ΤΟ HILUX ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑΙ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ! Η ΕΚΔΟΣΗ SE PLUS 200PS TΙΜΑΤΑΙ ΣΤΑ 3O830 EURO!!
ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ NAVARA ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Επόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες

cron