Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό saxovts » 13 Φεβ 2007, 16:11

σωστα τα ειπες φιλε Pajerinho.φιλε
navaraman,ειπες οτι δεν ακουγετε τα bf Α/Τ στα πολλα χιλιομετρα.μεχρι ποσα χιλιομετρα μπορεις να πας?ο δεικτης ταχυτητας,τι γραφει?το καινουργιο ναβαρα η εκδοσει LE φοραει διαστασεις 255/65/17.επειδη βλεπω οτι ειναι μικρες οι ροδιτσες σε σχεση με το αμαξωμα,ελεγα να βαλω 265/70/17 η 255/75/17 της bf Α/Τ.βγαινουν σε τετοιες διαστασεις.ζαντες δεν αλλαζω,μονο λαστιχα λεω να αλλαξω.αυτο που με ενδιαφερει κυριως,ειναι να μην βρισκουν στο θολο μεσα οταν πηγαινω σε ανωμαλο δρομο η οταν στριβω τερμα το τιμονη,επειδη βαζω λαστιχο με μεγαλυτερη διαμετρο
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Re: NISSAN NAVARA 200PS

Δημοσίευσηαπό ALOY » 13 Φεβ 2007, 20:50

EAGLE2 έγραψε:ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΣΑΝ ΑΓΡΟΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΝΑVΑΡΑ 200PS ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ SE PLUS ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!!
ΟΣΟ ΚΙΑΝ ΨΑΞΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ NISSAN!
TO NAVARA ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΥΓΙΖΕΙ ΠΕΡΙ ΤΑ 2200ΚG ,ΚΙ ΟΜΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΑ 220 KM! ΡΟΠΗ 50KG ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ "ΤΡΑΒΗΞΕΙ" ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ 1600-1800!
ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ?? ΒΑΛΕ ΚΑΤΩ ΤΟ HUMMER 2 ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟΥ , 50 KG ΣΤΙΣ 4000 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΤΟΝΟΥΣ!! ΞΕΡΩ ΞΕΡΩ ΘΑ ΠΕΤΕΧΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ 325 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΑΛΟΓΑ ,ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΤΗ ΡΟΠΗ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ ΤΡΙΩΝ ΤΟΝΩΝ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΠΑΧΙΑ ΛΑΣΠΗ ΕΧΕΙ ΤΕΣΣΑΡΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 60:40??? ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΘΑ ΕΥΧΕΤΑΙ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΣΟΥΝ ΜΕ ΗΛΙΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗ 125000 EURO ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΟΠΟΥ ΣΤΗ ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ ΤΟΥ ΤΙΜΑΤΑΙ 40000 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΑΣΟΨΕΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΑΤΟΣ!! ΚΑΛΑ ΓΙΑ TO HUMMER 3 ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΣΙΝΟ ΓΥΡΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΕΙΧΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ NAVARA 174PS ΝΑ ΤΟ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΣΠΟΝΕΡΩΦΑΓΩΜΑΤΑ!!
ΑΛΛΑ ΑΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΩ ΣΤΟ ΝAVARA! ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ!

α) ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΗΓΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΛΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΒΙΟΠΑΛΕΣΤΕΣ!! Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΕΛΦΑΚΙ ΤΟΥ PATHFINDER ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 60000!

β) ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 3 ΚΑΙ 20(ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ HUMMER 2 ΕΧΕΙ 3 ΚΑΙ 10) ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΗΡΕΜΟ ΤΑΞΙΔΙ ,ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΠΗΔΗΣΕΙΣ TOY ΠΙΣΟΥ ΑΚΑΜΠΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΑΘΡΑ ΕΔΑΦΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥ ΣΤΡΟΦΗΣ!!

γ) ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΡΟΤΣΑ!

δ)ΦΟΡΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑ ΦΑΡΔΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ! ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ 24 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ 255/70R16!(TO HUMMER 3 EXEI 21 ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ)!

ε) ΕΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΗ "SHIFT ON THE FLY" ΚΑΙ ΤΑ 4H ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 100KM.

στ) ΕΧΕΙ ΕΞΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΑ! ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΠΕΡΝΑΣ ΤΑ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!

ζ) ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΙΣΩ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ SE PLUS KAI LE. ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ 50:50!

η) ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΚΑΛΑΣ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΙΩΔΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ PICK-UP NISSAN TITAN!

θ) ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΛΗΘΟΣ ΘΗΚΩΝ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΚΑΙ Η ΠΙΣΩ ΣΕΙΡΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΝΕΤΗ ΣΤΑ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ!

ι) ΕΧΕΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΣΜΕΝΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΡΔΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΧΡΩΜΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΙΟ "ΜΟΥΡΑΤΟ" ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑ ΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ "ΚΑΛΟΠΑΙΔΙΑ" ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΚΟΛΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΦΙΣΙΑ! ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ!

κ) ΚΑΛΑ, ΓΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ AIR-CONDITION ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ!

Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η LE ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΠΡΙΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΑΛΛΑ Η SE PLUS ΓΙΑΤΙ?? ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗ LE (ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΨΕΥΤΟΗΛΕΚΡΟΝΙΚΑ) ΑΛΛΑ ΤΟ SE PLUS ΕΧΕΙ 16 ΖΑΝΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ 17"! ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ NAVARA ΕΞ' ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 265/70 R16(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ SE ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΣΤΑΣΗ! ΓΑΤΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΦΟΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΛΑΙΝ ΟΙ ΡΕΓΓΕΣ!! ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΙΣ ΔΥΟ ΠΟΝΤΟΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ? Ε ΔΥΟ ΠΟΝΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΟ NISSAN ΑΠΟ ΤΟ HILUX ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑΙ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ! Η ΕΚΔΟΣΗ SE PLUS 200PS TΙΜΑΤΑΙ ΣΤΑ 3O830 EURO!!
ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ NAVARA ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!

symfwnw apolytws n kai ka8ysterimena!!!! ++++++++++
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Re: NISSAN NAVARA 200PS

Δημοσίευσηαπό saxovts » 13 Φεβ 2007, 22:30

φιλε ALOY.......ελληνικα γραμματακια για να μην μας βγουν τα ματακια μας!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό navaraman » 14 Φεβ 2007, 14:45

saxovts έγραψε:σωστα τα ειπες φιλε Pajerinho.φιλε
navaraman,ειπες οτι δεν ακουγετε τα bf Α/Τ στα πολλα χιλιομετρα.μεχρι ποσα χιλιομετρα μπορεις να πας?ο δεικτης ταχυτητας,τι γραφει?το καινουργιο ναβαρα η εκδοσει LE φοραει διαστασεις 255/65/17.επειδη βλεπω οτι ειναι μικρες οι ροδιτσες σε σχεση με το αμαξωμα,ελεγα να βαλω 265/70/17 η 255/75/17 της bf Α/Τ.βγαινουν σε τετοιες διαστασεις.ζαντες δεν αλλαζω,μονο λαστιχα λεω να αλλαξω.αυτο που με ενδιαφερει κυριως,ειναι να μην βρισκουν στο θολο μεσα οταν πηγαινω σε ανωμαλο δρομο η οταν στριβω τερμα το τιμονη,επειδη βαζω λαστιχο με μεγαλυτερη διαμετρο


εμενα παει οσο δειχνει ο δεικτης δηλαδη 180 χλμ και λιγο πιο κατω.
και εκει τα Α/Τ δεν ακουγονταν.
Λαστιχα Α/Τ σε 17αρα νομιζω οτι υπαρχουν μονο σε 265/70
Αλλα αμα θελεις κοιτα και στην California Club που εχει τα Pro Comp και τα INTERCO που εχουν πολλες μεγαλες διαστασεις
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό saxovts » 14 Φεβ 2007, 19:25

αν βαλω τα 265/70/17,δεν θα εχω προβλημα για το αν βρισκει στο θολο?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό navaraman » 19 Φεβ 2007, 01:28

οχι, με τιποτα
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό saxovts » 19 Φεβ 2007, 18:34

ευτυχως τοτε.ηθελα πολυ να βαλω πιο μεγαλη διαμετρο λαστιχο διοτι ειναι πολυ μικρα σε σχεση με το αμαξωμα και το βημα που εχει ειναι κοντο,οποτε με πιο μεγαλο λαστιχο θα εχει το σωστο βημα δηλαδη με εκτη ταχυτητα θα εχεις λιγες στροφες με τα ιδια πραγματικα χιλιομετρα και το κοντερ θα κλεβει λιγοτερο
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

περι τροχων!!!!!

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 19 Φεβ 2007, 22:12

Τη 265/70 R17 δεν τη συνιστα ο κατασκευαστης ομως, μεχρι 265/70R16 προτεινει ,στο φαρδος ειναι ιδια αλλα στην ολικη διαμετρο διαφερουν 2,5 ποντους !Ξερω γω κιαν δεν ειναι καταληλλα? Υπαρχει πιθανοτητα να προκαλουν βλαβες στους αξονες? Γιατι δεν βαζεις τα προβλεπομενα? Να μην εχεις και προβληματα με την εγγυηση το βιβλιαρακι του αυτοκινητου το αναγραφει καθαρα ,μην βαζετε μεγαλυτερα λαστιχα απο αυτα που οριζονται! Παντως πολυ θα ηθελα να τα βαλω και γω γιατι ειναι ψιλοτεραστια αλλα κολλωνω ....κι αν δεν κανουν??
Παντως οι ζαντες του navara εχουν φαρδος 7 ιντσες τα 265 ελαστικα μπορουν να τοποθετηθουν σε 7-9 ιντσες διαμετρο ,μπορουν να τοποθετηθουν 9 ιντσων ζαντες? Τι ειναι το offset των τροχων??
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 19 Φεβ 2007, 22:26

Τωρα που το ξανατσεκαρα τα 265/70 R17 εχουν και καμια διακοσαρια κιλα μικροτερο δεικτη βαρους στα bfgoodrich all-terrain αρα πολυ καλυτερα να βαλεις τα 265 /70 R16!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό saxovts » 20 Φεβ 2007, 16:23

οφσετ ειναι για τις ζαντες.για να μην μπερδευτης για αρχη,να ξερεις οτι οσο μεγαλυτερο ειναι ο αριθμος του[παραδειγμα ΕΤ40]οφσετ τοσο πιο μεσα θα ειναι η ζαντα μεσα στο αμαξωμα,απο οτι μια που εχει πολυ μικρο αριθμο οφσετ με[ΕΤ10]που αυτη θα βγαινει πιο εξω απο την αλλη που εχει οφσετ ΕΤ40.αυτη η αριθμοι μετριουνται σε χιλιοστα απο το κεντρο τησ ζαντας.ελπιζω να βοηθησα.παντως να ξερεις οτι το να μεγαλωσεις τη διαμετρο στην ροδα,δεν παθαινει τιποτα στα διαφορικα ουτε ζορι τραβαει.το μονο που θελει προσοχη ειναι να μην βρισκει στο θολο μεσα οταν βαζεις πολυ φορτιο η οταν στριβεις τερμα το τιμονη να μην βρισκει απο μεσα.αλλα οπως ειπε ο navaraman οτι δεν βρισκει με τιποτα,τοτε βαλε μεγαλυτερη διαμετρο.θα δεις οτι απλωνει ακομα καλυτερα το οχημα σου.τωρα λες οτι ο δεικτης απο τα 17αρια ειναι πιο χαμηλος απο τα 16αρια,δηλαδη,δεν καλυπτη το βαρος του ναβαρα απο τα 17αρια?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό lak100 » 24 Φεβ 2007, 19:40

γεια σας.καταρχην να ξεκινησω απο τον τιτλο του θεματος.το nissan με τα 200 μουλαρια απο οτι εχω ακουσει απο φιλους μου και απο κατοχους του συγκεκριμενου αυτοκινητου βγαζει πολλα προβληματα κυριως με διαφορικα και πομπες πετρελαιου.εχω ακουσει απο 7 ατομα οτι στις 15000χλμ κυριως βγαζει προβληματα με τα διαφορικα και το αλλο το τρελο που ακουσα ειναι οτι βγαζει προβληματα στις 3000χλμ με την πομπα πετρελαιου και κοστος αλλαγης της ειναι 2500ε.εξαλου ολοι ξερουμε οτι του καλητερους diesel κινητηρες τους εχει η mitsubishi αρα πως γινετε η nissan να εχει καλητερο κινητηρα απο την mitsubishi!!!!κατι ασχετο το common rail ειναι πατεντα της mitsubish?
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό priapos » 24 Φεβ 2007, 22:30

Ρε παιδιά τα πράγματα είναι απλα:
-Αν θέλετε γκάζια πάρτε ναβαρα
-Αν θέλετε οδηγική συμπεριφορά πάρτε L200
-Αν θέλετε αξιοπιστία,γκάζια και καλο value for money πάρτε το νεο isuzu 3.0lt (184 ps)
-Αν θέλετε εκτος δρόμου πάρτε hilux
-Αν θέλετε να το μετανιώσετε πάρτε mazda-ford
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 24 Φεβ 2007, 22:44

Δεν νομιζω παντος να βαλω τα 265/70R17 ΜΑΛΛΟΝ Θα προτιμησω τα προβλεπομενα τα 265/70 R16 αλλα οχι μονο γιατι εχουν μεγαλυτερο δεικτη φορτιου στο κατω κατω δεν υπαρχει προβλημα αν αντεχουν το βαρος του navara! Τωρα για τα προβληματα που λενε ευτυχως δεν μου εχουν παρουσιαστει αλλα δεν εχω φτασει και τα 15-20000 χιλιομετρα!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 25 Φεβ 2007, 00:14

κατι ασχετο το common rail ειναι πατεντα της mitsubish?

Απ'οτι ξερω ειχε πρωτοεπεξεργαστει απο τη FIAT ,αλλα λογω τεχνικων δυσκολιων ειχε μεινει στασιμο.
Τοτε ηρθε η Μercedes με την Bosch και το εφαρμοσανε στην πραξη.Ετσι σημερα σχεδον ολα τα πεtρελαια ειναι χωρις τρομπα.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό ALOY » 26 Φεβ 2007, 20:00

priapos έγραψε:Ρε παιδιά τα πράγματα είναι απλα:
-Αν θέλετε γκάζια πάρτε ναβαρα(ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑ 350Ζ)
-Αν θέλετε οδηγική συμπεριφορά πάρτε L200(ΕΓΩ ΛΕΩ ΕΝΑ ΕΒΟ7 ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ)
-Αν θέλετε αξιοπιστία,γκάζια και καλο value for money πάρτε το νεο isuzu 3.0lt (184 ps)
-Αν θέλετε εκτος δρόμου πάρτε hilux
-Αν θέλετε να το μετανιώσετε πάρτε mazda-ford

ΠΟΛΥ ΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΕΙΣ ΤΑ ΑΜΑΞΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ..
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες