Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 11 Φεβ 2007, 15:26

Αν απενεργοποιησεις το κουμπι στο ταμπλο με το αντισπιν και οδηγεις πισωκινητα εχει κατι αλλο το L200 π.χ. μπλοκε διαφορικο πισω, ή πεταει κωλο στις στροφες? Εχω την εντυπωση οτι με τη μονιμη τετρακινηση χωρις κλειδωμα του κεντρικου στο 4Η μπορεις να πιασεις τις ιδιες ταχυτητες όπως και πισωκινητο, εχοντας ετσι μεγαλυτερη ασφαλεια, δεν ειμαι ομως σιγουρος γι'αυτο. Ισως σε ταχυτητες τετοιες να εχει πολυ θορυβο η μηχανη.
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό saxovts » 11 Φεβ 2007, 15:45

kaloriziko gia to I200!!!βοηθησες αρκετα σχετικα με το Η4,καταναλωση,κ.τ.λ.ενα πραγμα ξερω για την γλιτσα η βρεγμενος δρομος,αν πηγαινει καποιος με 100 χλμ με το Ι200 με Η4 η το ναβαρα με πισω κινηση σε μια ανοικτη στροφη,και σπασει η προσφυση στα τεσερα λαστιχα,χεστο.......δεν σε σωζει τιποτα ουτε ABS,ASR,ESP,Η4,ουτε τα μπλοκε διαφορικα.το μονο που θα εχει διαφορα,ειναι σε μια κλειστη στροφη[με το να πηγαινης περιπου 50 με 60 χλμ]μπορεις πιο ανετα να πατησης το γκαζι πανω στην στροφη με Ι200.υπαρχει ομως το ΑΛΛΑ.αν φυγη το Ι200 θα φυγη ατσαλα και πιο δυσκολα θα το επαναφερεις αποτι το ναβαρα επειδη θα σπασει η προσφυση μονο πισω και ετσι θα εχεις τιμονη για να μπορεις να κανεις αναποδο και να το επαναφερεις.οσο για το ισουζου εχεις δικιο.το καινουργιο παντως δεν εχει καμια σχεση με το παλιο.βγαινει απο το εργοστασιο το 3λιτρο 165 αλλογα,στην ελλαδα το προγραματιζουν και βγαζει 185 αλλογα.αυτο που μου αρεσε εμενα στο ισουζου ειναι οτι εχει το ιντερκουλερ στην μουρη και εχει ανοιγμα στο καπο για να κρυωνη το μοτερ.αυτο ειναι πολυ καλο για το καλοκαιρη στην ελλαδα
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 11 Φεβ 2007, 15:58

Θα σας πω για το Pinin αλλά γενικά η συμπεριφορά πρέπει να είναι παρόμοια γιατί έχουν το ίδιο σύστημα 4κίνησης (μοναδική διαφορά ότι το Pinin δεν έχει ESP).
Το 4Η λοιπόν μπορείς να το επιλέξεις εν κινήσει με ταχύτητες ως 100χλμ/ώρα. Καλό είναι οι τροχοί να είναι στην ευθεία και απαγορεύεται να γίνεται η αλλαγή όταν σπινάρουν οι πίσω τροχοί (λεπτομέρεια αλλά το λέω να το έχετε υπ' όψιν). Η αλλαγή γίνεται σπρώχνοντας τον λεβιέ του βοηθητικού μπροστά και η αλλαγή γίνεται εντελώς ομαλά (τουλάχιστον σε ταχύτητες μέχρι 60χλμ/ωρα που έχω δοκιμάσει).
Η κίνηση με το 4Η είναι ίδια όπως με το 2Η με πολύ καλύτερο κράτημα, λίγο πςρισσότερο θόρυβο από τη μετάδοση, πολύ λίγο μειωμένες επιδόσεις (εγώ θα έλεγα ότι μειώνει λιγότερο απ' ότι το aircondition) και λίγο αυξημένη κατανάλωση.
Γενικά το 4Η το χρησιμοποιείς άφοβα πάντα και παντού, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδίων.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό bull » 11 Φεβ 2007, 16:21

saxovts έγραψε:kaloriziko gia to I200!!!βοηθησες αρκετα σχετικα με το Η4,καταναλωση,κ.τ.λ.ενα πραγμα ξερω για την γλιτσα η βρεγμενος δρομος,αν πηγαινει καποιος με 100 χλμ με το Ι200 με Η4 η το ναβαρα με πισω κινηση σε μια ανοικτη στροφη,και σπασει η προσφυση στα τεσερα λαστιχα,χεστο.......δεν σε σωζει τιποτα ουτε ABS,ASR,ESP,Η4,ουτε τα μπλοκε διαφορικα.το μονο που θα εχει διαφορα,ειναι σε μια κλειστη στροφη[με το να πηγαινης περιπου 50 με 60 χλμ]μπορεις πιο ανετα να πατησης το γκαζι πανω στην στροφη με Ι200.υπαρχει ομως το ΑΛΛΑ.αν φυγη το Ι200 θα φυγη ατσαλα και πιο δυσκολα θα το επαναφερεις αποτι το ναβαρα επειδη θα σπασει η προσφυση μονο πισω και ετσι θα εχεις τιμονη για να μπορεις να κανεις αναποδο και να το επαναφερεις.οσο για το ισουζου εχεις δικιο.το καινουργιο παντως δεν εχει καμια σχεση με το παλιο.βγαινει απο το εργοστασιο το 3λιτρο 165 αλλογα,στην ελλαδα το προγραματιζουν και βγαζει 185 αλλογα.αυτο που μου αρεσε εμενα στο ισουζου ειναι οτι εχει το ιντερκουλερ στην μουρη και εχει ανοιγμα στο καπο για να κρυωνη το μοτερ.αυτο ειναι πολυ καλο για το καλοκαιρη στην ελλαδα


Ναι... αλλά όπως καταλαβαίνεις εκεί που το Navara θα χασει προσφυση, το L200 χρειαζεται να το πιέσεις πολυ περισσοτερο για να βγει απ΄τον δρόμο. Εξ' άλλου αυτός δεν είναι και ο λόγος που τα αγωνιστικά είναι τετρακίνητα?
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Re: αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 11 Φεβ 2007, 17:02

bull έγραψε:Ναι... αλλά όπως καταλαβαίνεις εκεί που το Navara θα χασει προσφυση, το L200 χρειαζεται να το πιέσεις πολυ περισσοτερο για να βγει απ΄τον δρόμο. Εξ' άλλου αυτός δεν είναι και ο λόγος που τα αγωνιστικά είναι τετρακίνητα?

Ακριβώς!!! :wink:
Και γενικά με την 4κίνηση ξεχνάς τι σημαίνει υπερστροφή ισχύος.
Κοινώς πατάς το γκάζι όσο θες πάνω στη στροφή και το αμάξι απλά επιταγχύνει και πάει εκεί που που το πηγαίνεις ( όχι αλλού η μούρη και αλλού ο κώλος :lol: ).
Τώρα αν στην είσοδο της στροφής μπεις με πολύ περισσότερα απ' ότι πρέπει τότε ναι μεν με 4κίνηση κρατάει καλύτερα αλλά μέχρι ένα όριο. Δεν μπορούμε να πάμε και κόντρα στη φυσική....
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό saxovts » 11 Φεβ 2007, 23:13

καταρχην,καμια σχεση το συστημα η τετρακινηση των αγωνιστικων με το συστημα απλο που εχουν τα δικα μας...........το συστημα τετρακινησης των αγωνιστικων ειναι ηλεκτρονικα σκεπτομενα,τοσο τελεια για να κερδισουν τα κλασματα δευτερολεπτου.και να ξερετε οτι σε καποιες διαδρομες δεν εχουν μεγαλη διαφορα τα μπροστοκινητα με 300 αλογα και ενα τετρακινητο με 300.εγω δεν ειπα οτι πας το ιδιο με ενα ναβαρα και Ι200 σε δρομο που γλυστραει.απλα επειδη ειναι πιο πανω τα ορια του Ι200,αν σου φυγη το εχασες το πηδαλιο.ενω με ναβαρα πας πιο σιγα επειδη επειδη ο οδηγος βλεπει οτι φευγει ο κωλος αρα πιο χαμηλη η ταχυτητα και πιο ευκολα το κουμανταρης.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Re: αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό bull » 12 Φεβ 2007, 00:39

saxovts έγραψε:καταρχην,καμια σχεση το συστημα η τετρακινηση των αγωνιστικων με το συστημα απλο που εχουν τα δικα μας...........το συστημα τετρακινησης των αγωνιστικων ειναι ηλεκτρονικα σκεπτομενα,τοσο τελεια για να κερδισουν τα κλασματα δευτερολεπτου.και να ξερετε οτι σε καποιες διαδρομες δεν εχουν μεγαλη διαφορα τα μπροστοκινητα με 300 αλογα και ενα τετρακινητο με 300.εγω δεν ειπα οτι πας το ιδιο με ενα ναβαρα και Ι200 σε δρομο που γλυστραει.απλα επειδη ειναι πιο πανω τα ορια του Ι200,αν σου φυγη το εχασες το πηδαλιο.ενω με ναβαρα πας πιο σιγα επειδη επειδη ο οδηγος βλεπει οτι φευγει ο κωλος αρα πιο χαμηλη η ταχυτητα και πιο ευκολα το κουμανταρης.

Εντάξει, φίλε saxovts. Ετσι όπως τα λες ειναι σήμερα... Παλιότερα όμως δεν ήταν έτσι (πχ. Lancia Integralle). H τετρακίνηση εκεινη μοιαζει με αυτη που συζυτάμε και τότε ειχε εκτοπίσει τα κλασικά δικίνητα για τους λόγους που αναφέρθηκαν στα πιο πάνω posts. Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Η αλήθεια είναι οτι ένα πισωκίνητο αμάξι στη γλίτσα σε κάνει να οδηγάς πιο μαζεμένα (εμένα τουλάχιστον:) ). Τώρα αν κανείς στηρίζεται στην τετρακίνηση για να δείξει ικανότητες που δεν έχει, τότε βράστα...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Re: αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό KREATOVERGA » 12 Φεβ 2007, 16:07

Συγγνωμη λιγο να σας πω για το l200.Oταν ειναι στο απλο πισωκινητο και ειναι ενεργοποιημενο το antispin (που ειναι συνεχεια οταν βαζεις εμπρος το αμαξι εκτος αν θελεις εσυ το απενεργοποιεις) δεν σου γυρναει το αμαξι π.χ σε ανηφορικο πεταλο,η απο ξεκινημα απο σταυροδρομι εχοντας στριμενο τιμονι αλλα παντα σε λογικα ορια που απλως θελεις να παιξεις πετωντας κωλο η ακομα ξεκινοντας σε μια ανηφορα με γλιτσα.δηλαδη σε ενα πεταλο αν γλιστραει το αμαξι θα γλιστρηση θα σπινιαρει για 10-20cm και εκει επεμβαινει το esp kai το antispin και αυτοματα του κοβει την φορα και μενει εντος τροχιας.οσο και να πατας το γκαζι εκεινη την στιγμη αυτο δεν ακουει μεχρι να σταθεροποιηθει δηλαδη για 1-2-3 δευτερ. αναλογα την ταχυτητα.στην ευθεια π.χ σε ανηφορα με γλιτσα ξεκινωντας ,τερμα αν πατησεις το γκαζι θα σπινιαρει για λιγο (περιπου 2-3 περιστροφες της ροδας) θα επεμβει το antispin θα κατεβασει την δυναμη του κινητηρα μεχρι να βρει προσφυση και ας πατας εσυ γκαζι.βεβαια οταν εχει μειωμενη προσφυση ο δρομος π.χ λιγο χιονι,λιγο παγο, επιβαλεται το 4χ4H γιατι καθε λιγο και λιγακι επαιμβαινει το antispin σαν πισωκινητο και σου σπαει τα νευρα που δεν μπορεις να οδηγησεις εστω και με λιγα χλμ.επισης το ιδιο συμβαινει σε ανηφορικο χωματοδρομο με κυλιομενη πετρα.δεν μπορουσα να την ανεβω μονο με πισω κινηση και ενεργοποιημενο το antispin γλιστρουσε-γαντζωνε,γλυστρουσε-γαντζωνε, μολις μπηκε το 4χ4Η και ας ητανε το antispin ενεργοποιημενο ουτε γλιστρησε ουτε παραπονεθηκε για τιποτα και ανεβηκε σαν ενα απλο 4χ4. με λιγα λογια το αμαξι παει ταξιδια ασφαλτινα και γενικως η μετακινηση στην ασφαλτο μονο σαν πισωκινητο γιατι δεν υπαρχει λογος να βαλεις 4χ4, εχει ολα τα καλουδια των ιχ για να μην φυγει απο το δρομο, παντα στα λογικα πλαισια.η μονη εξαιρεση στο χιονι-παγο και σε ανηφορες οταν βρεχει λογω γλιτσας.απο την στιγμη που μπεις χωματοδρομο εστω και απλο επιβαλεται το 4χ4 για να μην σου σπανε τα νευρα με τα ανεβοκατεβασματα του κινητηρα εκτος αν θελεις και σαν δικινητο να απενεργοποιησεις το αντισπιν οποτε παει οπως ολα τα πισωκινητα φορτηγακια.το αντισπιν-esp συστημα (Μ-ASTC)το ονομαζει η mitsubishi, υπαρχει μονο στις δυο πιο πλουσιες εκδοσεις που εχουν το συστημα τετρακινησης super select, ενω στην εκδοση των 27.000 και την τελειως απλη δεν υπαρχει ,και στην ιδια θεση διακοπτη υπαρχει διακοπτης για καποιο ειδος μπλοκαρισματος του 4χ4 το 100% μπλοκε διαφορικο(RDL) και εχουν το συστημα τετρακινησης easy select. με λιγα λογια αν το θελεις μονο για χωραφια-δουλεια παρε ενα απο τις φτηνες εκδοσεις, αν το χρησημοποιεις για ταξιδακια-βολτα η σαν το κυριο μεταφορικο σου μεσο καλο ειναι να παρεις ενα απο τις δυο ακριβες εκδοσεις γιατι κανει οτι και τα απλα συν τα συστηματα ασφαλειας των ιχ τα οποια απενεργοποιουνται με ενα κουμπι αν θελεις για εκτος δρομου διαδρομες.
Άβαταρ μέλους
KREATOVERGA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 16 Ιαν 2007, 19:53
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ--ΑΤΤΙΚΗ

Re: αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό saxovts » 12 Φεβ 2007, 16:11

αυτο ηθελα να πω.οτι το δικηνητο ειναι πιο χαμηλα τα ορια απο τετρακινητο,αρα πιο ευκολα το ελεχεις με το δικηνητο.να ξερετε οτι με το τετρακινητο,ο οδηγος νιωθει ολο και πιο πολυ σιγουρος οπως κανει τα χιλιομετρα,και σε καποιο σημειο αντι να παει σωστα σε μια στροφη παει παραπανω χιλιομετρα και αντε να μαζεψεις το οχημα που εχει βαρος 2τονους........
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 12 Φεβ 2007, 21:55

Η προβλεψη μου ειναι παντως οτι τα επομενα χρονια ολα τα αγροτικα θα ενσωματωσουν την τετρακινηση της Μιτσουμπισι, δηλ. 2 επιπεδα τετρακινησης στο High, δηλαδη κεντρικο διαφορικο, και ηλεκτρονικο μπλοκε διαφορικο. Αληθεια ξερει κανεις για το θεμα της υπερστροφης στα διαφορικα περιορισμενης ολισθησης (LSD)? (Δηλαδη αντι για μαζεμα κωλου το αυτοκινητο κανει πληρη στροφη, αυτο βεβαια οταν ξεπερνας λιγο τα ορια)
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Re: αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Φεβ 2007, 23:11

saxovts έγραψε:αυτο ηθελα να πω.οτι το δικηνητο ειναι πιο χαμηλα τα ορια απο τετρακινητο,αρα πιο ευκολα το ελεχεις με το δικηνητο.να ξερετε οτι με το τετρακινητο,ο οδηγος νιωθει ολο και πιο πολυ σιγουρος οπως κανει τα χιλιομετρα,και σε καποιο σημειο αντι να παει σωστα σε μια στροφη παει παραπανω χιλιομετρα και αντε να μαζεψεις το οχημα που εχει βαρος 2τονους........


Με αυτη τη λογική όταν πάρεις το Navara να απενεργοποιήσεις το ESP και να βάλεις μια τετράδα παλιά λάστιχα με σκοπό να φοβάσε και να μην παρασύρεσε στις στροφές. Εγώ θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο του οποίου τα όρια θα είναι μακριά για να τα μάθω.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό saxovts » 13 Φεβ 2007, 00:12

τωρα πηγες στο αλλο ακρο.εγω δεν λεω να βαλω τελειωμενα λαστιχα για να πηγαινω σαν χελωνα.απλα οπως ειναι φτιαγμενα απο το εργοστασιο το ναβαρα και το Ι200 σε ανοικτες στροφες και πανω απο 60-80 χλμ,σε βρεγμενο δρομο δεν νομιζω να εχει τεραστια διαφορα[μιλαω για αυτα τα οχηματα]να ξερεις οτι με μεγαλη ταχυτητα πανω σε στροφη,δεν σε σωζη ουτε το Ι200 με τετρακινηση.να τω πω αλλιως.εχουμε το Ι200,σε μια στροφη παω μεχρι 100χλμ με επιλογη 2Η και ειμαι στο οριο.νομιζετε οτι αμα ειχα το Η4,θα πηγαινα 110 και πανω?ουτε με σφαιρες......................στα πεταλα με λιγα χιλ συμφωνω οτι θα πηγαινα πολυ πιο γρηγορα με Η4 παρα Η2.αλλα με επιφυλαξη στο Η4.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Re: αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 13 Φεβ 2007, 02:15

Μπορεί να μην είναι η τετρακίνηση του EVO αλλα είναι τετρακίνηση που συνδυάζεται με κάποια ηλεκτρονικά για να βελτιώσει την οδηγικη συμπεριφορα. Το αν ξέρουμε να οδηγάμε τετρακίνητο ή το αν ξέρουμε να οδηγάμε γενικά είναι αλλο θέμα. Η τετρακίνηση σωζει....και αυτο δεν αλλάζει.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό navaraman » 13 Φεβ 2007, 03:40

Κατ' αρχας χαιρομαι που σταματησανε οι ανουσιες κοντρες......
Επισης μιας και το κυριο θεμα ειναι σχετικα με την αξιοπιστια του κινητηρα, απο την πρωσοπικη μου εμπειρια, αλλα και απο πολλων γνωστων με το ιδιο οχημα και χωρις να κανουν και την πιο ευγενικη χρηση δεν εχουν κανενα προβλημα απο τον κινητηρα.Ουτε απο το κιβωτιο ουτε απο το διαφορικο.Ενταξει αμα το πας και πολυ off-road κανε κανενα προληπτικο ελεγχο μην εχουν παρει νερα τα διαφορικα (πραγμα που συμβενει σε ολα τα 4χ4).
Το οτι βγαζει τοσα αλογα απο τοσα κυβικα παντως δεν το καθιστα αμεσως και υποπτο για βλαβες.Αμα ξερεις και δυο τρια πραγματακια απο κινητηρες diesel δες οτι το navara εχει τουρμπο VGT(πολυ ακριβοτερα τουρμπο που μεταβαλουν την γεωμετρεια τους με την βοηθεια ψηφιακων μοναδων), και οποιος καταλαβε καταλαβε.
Τωρα κατι προβληματα που ειχαν τα πρωτα NAVARA στην στηριξη του διαφορικου πισω εκτος του οτι ηταν σε ελαχιστα αυτοκινητα και τα οποια ανακαλεσε η εταιρια δεν λεει κατι σαν γεγονος.Εδω η TOYOTA ειχε ανακαλεσει τα LANDCRUISER για προβληματα, αν δεν κανω λαθος στην αναρτηση...
Πρωσοπικα μου αρεσει πολυ πιο πολυ το hardtop που φτανει μεχρι τον ουρανο, δεν ειναι και τοσο βαρυ πια και ειναι και πιο πρακτικο.
Τα bf Α/Τ οπως σωστα ειπε και ο NIKOLAS L200 δεν ακουγονται καθολου στα πολλα χλμ, ειδικα σε σχεση με τον αεροδυναμικο θορυβο.Αν τα βαλεις θα δεις τεραστια διαφορα στα εκτος δρομου κοματια.Δεν γλυστρανε τοσο στο βρεγμενο οσο λενε.Μονο προς το τελος της ζωης του που εχουν φθαρει αρκετα.
Αντε καλες αγορες και καλες βολτες.
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 13 Φεβ 2007, 12:49

Φίλε saxovts μην το σκέπτεσαι καθόλου, το 4κίνητο κρατάει πολύ καλύτερα. Η μεγάλη διαφορά είναι στην επιτάχυνση πάνω στη στροφή ή/και στο άφημα του γκαζιού πάνω στη στροφή.
Σ' αυτές τις 2 περιπτώσεις είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με το πισωκίνητο (χωρίς ESP - antispin).
Τώρα αν πας και μπεις με 130-140 σε στροφή που είναι οριακά για 100χλμ/ωρα τότε όχι 4κίνητο δε σε σώζει αλλά ούτε ο Αγ. Πέτρος.
Συμφωνώ μαζί σου ότι το πισωκίνητο ελέγχεται πιο εύκολα από το 4κίνητο ΟΤΑΝ και ΑΜΑ γλιστρήσει το 4κίνητο αλλά αυτό ισχύει για υπερστροφή ισχύος (λόγω επιτάχυνσης στη στροφή) όχι για είσοδο σε ανοικτή καμπή με πολύ περισσότερα χλμ απ' ότι πρέπει.
Στην 2η περίπτωση η συμπεριφορά θα είναι απρόβλεπτη είτε έχεις 2κίνητο είτε 4κίνητο (μπορεί να διώξει μούρη, μπορεί να φύγει με τα 4, μπορεί να πετάξει κώλο....).
Εκεί θέλει κινήσεις χειρουργικής ακρίβειας σε τιμόνι, φρένο, γκάζι και ελεύθερο δρόμο (αν είσαι τυχερός) μπας και το μαζέψεις.
Αυτό είναι που κάνει, θεωρητικά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το ESP επενεργώντας στα φρένα των 4τροχών με διαφορετική πέδηση στον καθένα. Πάλι όμως και το ESP όσο καλά και να δουλεύει δεν μπορεί να μαζέψει τ' ασυμμάζευτα. Είπαμε κόντρα στη φυσική δεν μπορεί να πάει κανείς.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες