Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αξιοπιστο navara200ps?

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 27 Ιαν 2007, 10:00

ΕΙΔΕΣ ΦΙΛΕ ZAXOVTS ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΕΠΕΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ NAVARA!!
ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ!! ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΣΕ ΑΣΗΜΙ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΑΣΗΜΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΜΟΥΝΤΟ ΓΚΡΙΖΟ , ΔΕΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΩΜΙΩΜΕΝΗ ΜΑΣΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΑ 500nm ΡΟΠΗΣ ΑΛΛΑ ΦΟΡΑ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΤΗ ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΤΙΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΕΤΡΩΔΗ ΞΕΡΗ ΑΝΗΦΟΡΙΑ, ΑΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΤΕ ΑΝ ΔΕ ΦΟΡΑΣ ΖΩΝΗ ΘΑ ΠΕΞΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΥΤΟΥΛΙΔΙ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΟΜΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ!! ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΡΟΠΗ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!! ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΥ ΤΗ ΒΓΑΖΕΙ!!
ΔΕΣ ΑΠΛΑ ΣΗΜΕΡΑ STIS 3:00 ΣΤΟ TRACTION ΤΟ HUMMER 3 ME 300nm ΡΟΠΗΣ ΤΙ ΟΡΓΩΜΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ!!! ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙ ΜΕΓΕΘΗ ΜΙΛΑΜΕ!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 27 Ιαν 2007, 10:35

Α !! ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΑΙ!! ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΤΟ ΚΙΤ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ! ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΚΔΟΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ H se plus ΘΑ ΚΑΝΕΙ 30030 ΕΥΡΩ!!
ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ! ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ 31 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ,ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΡΑΒΗΞΑΝΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ!! ΣΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΑΣΙΚΑ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό saxovts » 27 Ιαν 2007, 12:13

τελικα θα το παρω ανοιξη.η τιμη ηδη ανεβηκε 200 ευρω.δεν με πειραζη ομως.υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να παρω το φουλ εξτρα που εχει 37400.αλλιως περνω αυτο που εχει 31500.οσο για το χρωμα εγω θελω ασημι,καποιοι αλλοι μου λενε να το παρω μαυρο,αλλα αμα γδαρθει το μαυρο....κλαψε.ενω το ασημι και να το γδαρεις δεν φαινετε εντονα οπως το μαυρο.και να ξερεις οτι δεν κοροιδευω για την ροπη 50,και αν γινοταν ας το βγαζανε 60 ροπη,δεν θα με χαλαγε.πριν, ειπα καποια πραγματα για το μοτερ,μηπως ξερεις κατι?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 27 Ιαν 2007, 14:36

ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΥΜΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΚΡΑΤΑΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΠΙΣΙΝΗ ΓΙ' ΑΥΤΑ!
ΑΜΑ ΘΕΣ 100% ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑ ΣΤΗ NISSAN ΚΑΙ ΠΕΣ ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ!
ΑΚΡΙΒΙΝΕ ΕΕ??? ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ!!!
ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΜΩΡΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ PREMIUN ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΑ 38000, ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ LE ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΠΡΑΓΙΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΡΕ ΤΗ se plus ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΨΟΥΝ ΠΑΡΕ ΤΑ 265 ΛΑΣΤΙΧΑ, ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ROLL-BAR, ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΔΙΚΤΥΟΤΟ ΠΡΟΦΗΛΑΚΤΗΡΑ SAFARI ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΟΥΤΣΟΥΝΑ ΤΟΥ D40!!
ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ 200 ΑΛΟΓΑ!!!
ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΩΝΤΟΣ Η ΡΟΠΗ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ NAVARA ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΜΕ 230-240 ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΑ "ΚΑΜΕΝΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ" ΤΗΣ NISSAN SPORT TEAM ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ"!!! ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 200 ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤ' ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό saxovts » 29 Ιαν 2007, 18:03

και κατι αλλο παιδια,[ασχετο]γιατι βλεπω στις μαντρες αυτοκινητου πολλα l200,isuzu,toyota?και πολυ λιγα νισσαν?ξερει κανενας?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Ιαν 2007, 18:56

Εισαγωγή απο Γερμανία είναι. Αυτα πουλάνε αυτα φέρνουν. Αυτό φαντάζομαι δηλαδή. Μπες και ρώτα κάτι θα σου πούν.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό saxovts » 29 Ιαν 2007, 23:25

παιδια,το μεσημερι εκανα βολτες με το σαξο μου.στο δρομο μου βρηκα ναβαρα με 200 ρς.το οδηγουσε νεαρος,ηταν καινουργιο ουτε 2 μηνες δεν θα το ειχε.ηταν μπροστα μου και ηθελε να προσπερασει ενα οχημα,ξεκινησε απο τα 50 χλμ το προσπερναει αρκετα γρηγορα και κοβει στα 80 χλμ,που εγω πρωσοπικα επαθα την πλακα μου για το ποσο γρηγορα επιταχυνε.ημουνα ακριβως πισω του ετσι ειδα ποσο καλα παει.και οχι μονο αυτο,οπως επιταχυνε η μουρη του σηκωνωταν απο την επιταχυνση.αμαν λεω,ειναι δυνατον να γινετε τετοιο πραμα?ασε που εχει βαρος 2 τονους.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Ιαν 2007, 23:31

Φίλε βλέπω οτι έχεις μπει στο τρυπάκι να το πάρεις, σε είδα και σε άλλο forum δεν μπορεις να κρυφτεις!!
Καλορίζικο λοιπόν οτι και νά'ναι θα το χαρείς αλλώστε ποτε δεν θα μάθεις τι έχασες..!
Sorry για το τελευταίο είπα να πω και γω μια π..π...ια όλοι λέμε κατα καιρούς!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό saxovts » 30 Ιαν 2007, 15:49

παντως μου εμεινε η απορια για το ποσο καινε πετρελαιο τα καινουργια doublecab με ταχυτητα πανω απο τα 100 χλμ.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 30 Ιαν 2007, 15:52

Το δικό μου με 140 στο κοντερ το υπολόγισα 14λιτρα/100 χλμ. Τα καινούρια έχουν καλύτερη τεχνολογία αλλα μεγαλύτερη απόδοση. Άρα καπου εκεί θα είναι..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό saxovts » 30 Ιαν 2007, 17:02

αρκετα καιει το δικο σου.αν καινε τοσο πολυ τα καινουργια,παλι πολυ ειναι και ας εχουν παραπανω ιππους
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό KREATOVERGA » 09 Φεβ 2007, 23:09

καλησπερα σε ολους.
ειμαι κατοχος του καινουργιου l200.πρωτη φορα πηρα αγροτικο φορτηγακι.να σασ πω μερικα συν του l200 χωρισ να εχω οδηγησει nissan η isuzu.το θεμα καμπινας εαν ενδιαφερειειναι πολυ μεγαλυτερο απο το nissαn ειδικα στο πισω μερος.καθεται ανθρωπος 1.80 υψος και εχουν αποσταση τα ποδια του λαχιστον 5 ποντους απο το μπροστινο καθισμα.Η τελικη του ειναι 190χλμ κοντερισια, μετρημενο αστρωτο στα 4.000χλμ.Και σε αυτα τα χλμ το αμαξι ειναι τρενο.οπως παει το ιχ παει και αυτο αλλα λογο βαρους παταει καλυτερα και οταν πηγαινεισ με 150χλμ νομιζεις οτι πασ με 100χλμ.Η καταναλωση τωρα ενα θεμα που καιει εχει ωσ εξης.ολα τα χλμ μες στην πολη (σπιτι - δουλεια) αποσταση 3 χλμ με ζεσταμα τα πρωινα 3-5 λεπτων ειναι στα 12lt ανα 100χλμ.ταξιδι αθηνα - καρπενησι συνολο 650χλμ (τα χλμ στην εθνικη ηταν περιπου τα 400 και η ταχυτητα κυμανθηκε απο 130χλμ-180χλμ)εκαψε 8.5 lt.εαν το πηγαινεις σταθερα 90χλμ-110χλμ κατεβαινει στα 7.5-8lt.Λογικα οι 200 ιπποι του nissan θα τρωνε κατι τις παραπανω.Στα υπολοιπα τωρα οντως εχει πιο μικρη καροτσα απο nissan-isuzu, l200-132cm nissan 150cm.Η τιμη του 28.000e με ολα τα κομφορ(ηλεκτρονικα-ηλεκτρικα-ABS-αντισπιν-σκαλοπατια-φιμε τζαμια)και το επομενο το ποιο ακριβο ειναι ιδιο με το δικο μου συν δερματινα θερμενομενα καθισματα και ηλιοροφη με τιμη 30.500.Σαν τραβηγμα το αμαξι εμενα μου φαινεται αεροπλανο εν σχεση με το 1.4 ιχ που εχω, και μονο με 136 ιππους,φαντασου πως θα ειναι οι 200 του nissan.ασχετος με αυτα τα οχηματα εγω διαλεξα το συγκεκριμενο λογο ομορφιας(αναλογος τα γουστα του καθενος)και για τους μεγαλους εσωτερικους χωρους διοτι η χρηση του θα ειναι 90% πολη.Το nissan οχι οτι εχει κατι κακο, αλλα δεν μου εχει κατσει σαν μαρκα απο πιτσιρικας,(ειπαμε γουστα ειναι αυτα.)μου αρεσε και σαν επιλογη το isuzu, το μονο που με σταματησε ηταν οταν ο πωλητης ανοιξε το καπω και ειδα την μηχανη.κατι δεν μου κολαγε στην ολη οψη, και οταν με ειδε σκεπτικο την ωρα που κοιταγα την τουρμπινα μου εσκασε και την πληροφορια οτι το αμαξι ερχεται με 130 ιππους και το τουρμπο μπαινει στην εδω στην ελλαδα.Τετοιες πατεντες εμενα δεν μου αρεσουν και για αυτο το λογο και μονο δεν το πηρα.ελπιζω να βοηθησα καποιον με αυτες τις πληροφοριες.
Άβαταρ μέλους
KREATOVERGA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 16 Ιαν 2007, 19:53
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ--ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό KREATOVERGA » 09 Φεβ 2007, 23:46

Συγγνωμη, ξεχασα να αναφερω οτι το συστημα μεταδοσης ειναι 1.πισωκινητο 2. 4χ4 high 3. 4x4 low 4. 4x4μπλοκε.ολες οι επιλογες με χειροκινητο δευτερο λεβιεδακι διπλα απο τις ταχυτητες.Οντως απο πισωκινητο σε 4χ4 high γινεται μεχρι τα 100χλμ ταχυτητα οπως αναφερει το προσπεκτους αλλα προσωπικα δεν το εχω δοκιμασει σε τοσο μεγαλη ταχυτητα μονο μεχρι τα 40χλμ το εχω δοκιμασει και κουμπωσε αψογα.Ξεχασα να σας πω οτι οποιος ειναι υποψηφιος να παρει το l200 να πει στον αντιπροσωπο να του αλλαξει απο την αρχη το κολλιε-σφικτηρα της σωληνας του intercooler που πηγαινει στην τουρμπινα στην μερια της τουρμπινας γιατι μετα τα 150-160χλμ συνεχομενης ταχυτητας τον πεταει λογο αστοχιας υλικου.εαν συμβει αυτο στον δρομο και δεν βρισκεται ανταλλακτικο οπως εγω σε 3 βενζιναδικα στην εθνικη τοτε βγαζεται το κολλιε απο την σωληνα της εισοδου αερα στο φιλτροκουτι και τον βαζετε στην σωληνα του intercooler.επειδη ο κολλιες αυτος ειναι λιγα χιλιοστα πιο μεγαλος στα 130χλμ ταχυτητας σας το ξαναπεταει οποτε συνεχιζεται με 120χλμ και ειστε μια χαρα.Το ασχημο ειναι οτι οταν το αναφερα στον αντιπροσωπο η απαντηση του ηταν η εξης.ναι το ξερουμε το προβλημα , μας εχει αναφερθει πολλες φορες.δηλαδη πρεπει να μεινεις στον δρομο και μετα θα σου επισκευασουν κατι που τους ειναι γνωστο και δεν εχει καμμια χρηματικη αξια σαν ανταλλακτικο μονο και μονο επειδη βαριουνται ισα ισα για να σε ταλαιπωρησουν σε ενα ομορφο ταξιδακι το σαββατοκυριακο.
Άβαταρ μέλους
KREATOVERGA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 16 Ιαν 2007, 19:53
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ--ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 10 Φεβ 2007, 20:41

Exeis dokimasei thn monimi tetrakinisi se taxytites pano apo 100 xlm? Ti entyposi exeis? Sxetika me to hlektroniko mploke pou exei ti gnomi exeis? leitourgei sosta? Aytomato to pires to L200 h mixaniko kivotio? Ti lene gia to kit anavathmisis ton 167 ippon? (O sarakakis pou rotisa mou eipe telos Flevari me 1038 Eyro epivarunsi). Sorry gia tis polles erotiseis alla skopeuo na paro to idio ton epomeno mina!
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό KREATOVERGA » 11 Φεβ 2007, 01:06

Εχω δοκιμασει την μονιμη τετρακινηση με 80-120χλμ σε αποσταση 15 χλμ μονο και μονο για να δω πως ειναι αλλα καλοκαιρι με στεγνο οδοστρωμα σε ανοικτο δρομο με ανοικτες στροφες.οπως εχει αναφερει και καποιοσ αλλος στα φορουμ ειναι σαν να εχεις ανοικτο το a/c.Το συγκεκριμενο μοντελο εχει abs-antispin-esp(ευσταθειας).Το αντισπιν απενεργοποιειται με κουμπι στο ταμπλο εαν σε ενδιαφερει.γυριζοντας βραδυ απο ταξιδι ξεχασα να στριψω στον δρομο που ηθελα σε σημειο πισσα-σκοταδι και κατεληξα στο τελος του δρομου που κινιομουν με 80χλμ σε κυκλικη πλατεια.αμεσα πατησα το φρενο και το αμαξι και φρεναρησε σε πολυ μικρη αποσταση και στριβοντας ταυτοχρονα το τιμονι λογο πλατειας δεν ειχε καμμια κακη συμπεριφορα λες και φρεναριζα στην ευθεια.με το ιχ που εχω χωρις αυτα τα καλουδια σιγουρα θα ειχα διανησει πολλα παραπανω μετρα σιγουρα και θα ειχα βγει εκτος.Για το ηλεκτρονικο μπλοκε να σου πω δεν το εχω παει σε μερη που να μου χρειαστει.εκτος απο κατι χωματοδρομους στεγνους που με το 4χ4H δεν ειχα κανενα προβλημα.το εχω παρει με μηχανικο κιβωτιο.για το κιτ ειχα ακουσει οτι δεν ειναι τιποτα αλλο απο απλη αλλαγη εγκεφαλου, ετσι ειχε πει τουλαχιστον ο αντιπροσωπος. οντως η τιμη θα κυμαινοταν απο 1000e--1500e οποτε καλα σου ειπε.
σαν οχημα 4χ4 δεν ειμαι τοσο γνωστης του θεματος γιατι δεν ειχα γενικως πριν εμπειρια σε τετοια οχηματα,αλλα ουτε το εχω αξιοποιηση με την σκληρη χρηση off-rοad.σαν επιβατικο στην ασφαλτο σου εμπνεει εμπιστοσυνη και στις μεγαλες ταχυτητες.τιμονι ελαφρυ αλλα οσο ανεβαινουν τα χλμ σφιγγει λιγο για ευνοητους λογους.εχει υδραυλικη κρεμαργιερα σαν τα ιχ και μεσα στην πολη δεν σε κουραζει καθολου,και εχει μικρη ακτινα κυκλου σαν τα ιχ.εγω εχω παρατησει το ιχ και κυκλοφορω μονο με αυτο.
το μονο κακο του ειναι το τελικο φινιρισμα στο βαψιμο.εχω εντοπισει σε δυο σημεια (πισω αριστερη πορτα και μεσαια κολονα) "τρεξιμο" της μπογιας-βερνικιου που δεν φαινονται ευκολα, αλλα οταν τα βλεπεις σε καινουργιο αμαξι σαλτερνεις,βλεπεις για ολο τον κοσμο εκτος αμερικης κατασκευαζονται σε ενα εργοστασιο στην ταυλανδη.υπαρχει και η εκδοση 3.2lt - 165ΗΡ η οποια δεν ερχεται ευρωπη τωρα , δεν ξερω μηπως την φερουν αργοτερα.ελπιζω να βοηθησα καπως.
Άβαταρ μέλους
KREATOVERGA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 16 Ιαν 2007, 19:53
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ--ΑΤΤΙΚΗ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες