από KREATOVERGA » 12 Φεβ 2007, 16:07
Συγγνωμη λιγο να σας πω για το l200.Oταν ειναι στο απλο πισωκινητο και ειναι ενεργοποιημενο το antispin (που ειναι συνεχεια οταν βαζεις εμπρος το αμαξι εκτος αν θελεις εσυ το απενεργοποιεις) δεν σου γυρναει το αμαξι π.χ σε ανηφορικο πεταλο,η απο ξεκινημα απο σταυροδρομι εχοντας στριμενο τιμονι αλλα παντα σε λογικα ορια που απλως θελεις να παιξεις πετωντας κωλο η ακομα ξεκινοντας σε μια ανηφορα με γλιτσα.δηλαδη σε ενα πεταλο αν γλιστραει το αμαξι θα γλιστρηση θα σπινιαρει για 10-20cm και εκει επεμβαινει το esp kai το antispin και αυτοματα του κοβει την φορα και μενει εντος τροχιας.οσο και να πατας το γκαζι εκεινη την στιγμη αυτο δεν ακουει μεχρι να σταθεροποιηθει δηλαδη για 1-2-3 δευτερ. αναλογα την ταχυτητα.στην ευθεια π.χ σε ανηφορα με γλιτσα ξεκινωντας ,τερμα αν πατησεις το γκαζι θα σπινιαρει για λιγο (περιπου 2-3 περιστροφες της ροδας) θα επεμβει το antispin θα κατεβασει την δυναμη του κινητηρα μεχρι να βρει προσφυση και ας πατας εσυ γκαζι.βεβαια οταν εχει μειωμενη προσφυση ο δρομος π.χ λιγο χιονι,λιγο παγο, επιβαλεται το 4χ4H γιατι καθε λιγο και λιγακι επαιμβαινει το antispin σαν πισωκινητο και σου σπαει τα νευρα που δεν μπορεις να οδηγησεις εστω και με λιγα χλμ.επισης το ιδιο συμβαινει σε ανηφορικο χωματοδρομο με κυλιομενη πετρα.δεν μπορουσα να την ανεβω μονο με πισω κινηση και ενεργοποιημενο το antispin γλιστρουσε-γαντζωνε,γλυστρουσε-γαντζωνε, μολις μπηκε το 4χ4Η και ας ητανε το antispin ενεργοποιημενο ουτε γλιστρησε ουτε παραπονεθηκε για τιποτα και ανεβηκε σαν ενα απλο 4χ4. με λιγα λογια το αμαξι παει ταξιδια ασφαλτινα και γενικως η μετακινηση στην ασφαλτο μονο σαν πισωκινητο γιατι δεν υπαρχει λογος να βαλεις 4χ4, εχει ολα τα καλουδια των ιχ για να μην φυγει απο το δρομο, παντα στα λογικα πλαισια.η μονη εξαιρεση στο χιονι-παγο και σε ανηφορες οταν βρεχει λογω γλιτσας.απο την στιγμη που μπεις χωματοδρομο εστω και απλο επιβαλεται το 4χ4 για να μην σου σπανε τα νευρα με τα ανεβοκατεβασματα του κινητηρα εκτος αν θελεις και σαν δικινητο να απενεργοποιησεις το αντισπιν οποτε παει οπως ολα τα πισωκινητα φορτηγακια.το αντισπιν-esp συστημα (Μ-ASTC)το ονομαζει η mitsubishi, υπαρχει μονο στις δυο πιο πλουσιες εκδοσεις που εχουν το συστημα τετρακινησης super select, ενω στην εκδοση των 27.000 και την τελειως απλη δεν υπαρχει ,και στην ιδια θεση διακοπτη υπαρχει διακοπτης για καποιο ειδος μπλοκαρισματος του 4χ4 το 100% μπλοκε διαφορικο(RDL) και εχουν το συστημα τετρακινησης easy select. με λιγα λογια αν το θελεις μονο για χωραφια-δουλεια παρε ενα απο τις φτηνες εκδοσεις, αν το χρησημοποιεις για ταξιδακια-βολτα η σαν το κυριο μεταφορικο σου μεσο καλο ειναι να παρεις ενα απο τις δυο ακριβες εκδοσεις γιατι κανει οτι και τα απλα συν τα συστηματα ασφαλειας των ιχ τα οποια απενεργοποιουνται με ενα κουμπι αν θελεις για εκτος δρομου διαδρομες.