Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Δημοσίευσηαπό cliff » 28 Ιαν 2007, 21:59

Άστα, θέλουμε να είμαστε πετρελαιοκίνητοι αλλά δεν μας αφήνουν :oops:
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 28 Ιαν 2007, 23:03

KAI AYTA TΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΑΚΗΔΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ??
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΚΛΕΦΤΗΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ,
ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό saxovts » 28 Ιαν 2007, 23:21

απο ενα κινητηρα diesel δεν θελουμε μονο αλογα.... θελουμε οικονομοια και αντοχη στο χρονο. ενας 2.5 diesel με 200 αλογα ειναι πιο πιεσμενος απο ενα 3.0 με 170 αλογα... για παραδειγμα τα ταπεινα συνολα 1.9 της vw-audi βγαζουν απο 90 εως 110 αλογα αλλα μετα απο 700000 χλμ βγαζουν ακομα τα ιδια αλογα με την ημερα που βγηκαν απο το εργοστασιο.... χωρις καμια επισκευη... ποσο πιστευεις οτι ο 2.5 του ΝAVARA θα κρατησει τα 200 αλογα? δεν θελω απαντηση . την απαντηση δωστη στον εαυτο σου.... τα αλογα δεν κανουν το αυτοκινητο...... παντα φιλικα.οπως ειπε ο κυριος kozagio,οτι αυτα που βγαζουν πολλα αλογα με λιγα κυβικα απο ενα μοτερ,πεφτουν πιο γρηγορα η αποδοση στα πολλα χιλιομετρα,δεν ισχυει σε ολα τα μοτερ.επειδη αρκετοι κινητηρες υπαρχουν αντιτριβικα μεταλλα.οσο για την οικονομια,εξαρταται απο τον κατασκευαστη το τι προγραμμα εκανε,πως ειναι ο σχεδιασμος στο θαλαμο καυσης,και ποσο βαρυ ειναι το οχημα,αν η ταχυτητες ειναι σωστα κλιμακωμενες μην ειναι μακριες η πολυ κοντες,η αεροδυναμικη,κ.τλ.οπως βλεπω σε καποια περιοδικα,το ισουζου 3λιτρο,με165 αλογα καιει λιγο παραπανω απο το ναβαρα με 174 αλογα.γιατι?μηπως επειδη ειναι 3λιτρο και εχει μεγαλυτερο θαλαμο καυσης απο το ναβαρα?η μηπως επειδη εχει λιγοτερα αλογα και ροπη απο το ναβαρα,αναγκαζεται ο οδηγος του ισουζου να παταει πιο πολυ γκαζι?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό D40 » 29 Ιαν 2007, 00:07

saxovts έγραψε:απο ενα κινητηρα diesel δεν θελουμε μονο αλογα.... θελουμε οικονομοια και αντοχη στο χρονο. ενας 2.5 diesel με 200 αλογα ειναι πιο πιεσμενος απο ενα 3.0 με 170 αλογα... για παραδειγμα τα ταπεινα συνολα 1.9 της vw-audi βγαζουν απο 90 εως 110 αλογα αλλα μετα απο 700000 χλμ βγαζουν ακομα τα ιδια αλογα με την ημερα που βγηκαν απο το εργοστασιο.... χωρις καμια επισκευη... ποσο πιστευεις οτι ο 2.5 του ΝAVARA θα κρατησει τα 200 αλογα? δεν θελω απαντηση . την απαντηση δωστη στον εαυτο σου.... τα αλογα δεν κανουν το αυτοκινητο...... παντα φιλικα.οπως ειπε ο κυριος kozagio,οτι αυτα που βγαζουν πολλα αλογα με λιγα κυβικα απο ενα μοτερ,πεφτουν πιο γρηγορα η αποδοση στα πολλα χιλιομετρα,δεν ισχυει σε ολα τα μοτερ.επειδη αρκετοι κινητηρες υπαρχουν αντιτριβικα μεταλλα.οσο για την οικονομια,εξαρταται απο τον κατασκευαστη το τι προγραμμα εκανε,πως ειναι ο σχεδιασμος στο θαλαμο καυσης,και ποσο βαρυ ειναι το οχημα,αν η ταχυτητες ειναι σωστα κλιμακωμενες μην ειναι μακριες η πολυ κοντες,η αεροδυναμικη,κ.τλ.οπως βλεπω σε καποια περιοδικα,το ισουζου 3λιτρο,με165 αλογα καιει λιγο παραπανω απο το ναβαρα με 174 αλογα.γιατι?μηπως επειδη ειναι 3λιτρο και εχει μεγαλυτερο θαλαμο καυσης απο το ναβαρα?η μηπως επειδη εχει λιγοτερα αλογα και ροπη απο το ναβαρα,αναγκαζεται ο οδηγος του ισουζου να παταει πιο πολυ γκαζι?
Άβαταρ μέλους
D40
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Ιαν 2007, 00:06

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Ιαν 2007, 00:21

Απ'οτι βλέπω φίλε D40 είσαι καινούριος. Καλως ήλθες.

Υ.Γ. Για να γράψεις κάτι πατάς το κουμπί κατω αριστερά που λέει απάντηση. Αν δεν ήθελες αυτο sorry.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό D40 » 29 Ιαν 2007, 00:22

Παιδια γεια σας.Ειμαι καινουργιος στη παρεα και απλα θελω να σας πω πως το NAVARA D40 ειναι εκπληκτικο.Το αυτοκινητο δουλευει 0,5-1,0bar.και σε κολλαει στο καθισμα στις 2000rpm.Μονο overboost δουλευει 1.5και οχι 1.7 που ακουγεται.Σε νορμαλ off road δουλευει ρελαντι και παει παντου.Μονο λιγο σηκωμα θελει.Μην ακουτε κανενα.NAVARA και ξερο ψωμι.
Άβαταρ μέλους
D40
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Ιαν 2007, 00:06

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 29 Ιαν 2007, 00:28

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΕΡΩΤΗΣΗ!!
Η ISUZU KAI H TOYOTA ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΡΙΛΙΤΡΑ ΣΥΝΟΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ "ΤΗΣ ΜΠΙΕΛΙΑΣ" ΠΟΥ ΛΕΝΕ!! ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΛΟΙΠΟΝ ...ωχ με μεγαλα γραφω παλι!! Λοιπον τα πετραιλεοκινητα αστικα λεωφορεια που βλεπεις σε αθηνα αλλα και περιφερια ειναι γυρω στους 220-230 ιππους αλλα με κινητηρες 10 λιτρων, αυτο γιατι η ροπη δεν εξαρταται απο την ιπποδυναμη αλλα απο την απελευθερωση ενεργειας που πραγματοποιειται λογω της αυταναυλεξης του καυσιμου μεσα στους θαλαμους , ομως εχει αμεση σχεση η διαδρομη που κανει το πιστονι οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο μεγαλυτερη και η ροπη!!
Παρατηρησε οτι αν βαλεις διπλα διπλα δυο τριλιτρα συνολα το ενα βενζινη το αλλο diesel τα πετραιλεα εχουν παντα μεγαλυτερες διαδρομες πολλες φορες και με λιγοτερα κυβικα!!
Ετσι αν παρουμε το navara που ειναι 200 αλογα και το κατασκευασουμε με 3500 κυβικα τοτε αυτοματα θα υπαρξει μεγαλη αυξηση ροπης χωρις ενα ιππο παραπανω!! Στο ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙSUZU τωρα με 3000 μοτερ και σχετικα λιγα αλογα το αυτοκινητο αποκταει περισσοτερη αντοχη και αξιοπιστια καθως ζοριζεται λιγοτερο, αλλα το τιμημα ειναι μεγαλυτερη καταναλωση!! πολλες φορες και μεγαλυτερη απο αλλα με παραπανω αλογα! Οπως και ενα αστικο λεωφορειο 200 ιππων καιει πολυ περισσοτερο απο ενα αυτοκινητο πετραιλεο 250-300 ιππων απλα και μονο γιατι εχει πολυ περισσοτερο κυβισμο!!
Τωρα θα με ρωτησεις καλα το navara δεν καιει πολυ αφου εχει περισσοτερη ροπη, ελα ομως που εχει λιγοτερο κυβισμο και η ιπποδυναμη του για αυτα τα κυβικα σε συνδιασμο με τα εξαιρετικα περιφεριακα του, του δινουν τη δυνατοτητα να ειναι ταυτοχρονα και πολυ ισχυρο αλλα και οικονομικο γιατι δεν μπορει να κανει κι αλλιως!!!!
Τωρα αν μπορει να αντεξει σαν κινητηρας να βγαζει αυτην την ιπποδυναμη και σε δεκα χροννια θα σου απαντησω ναι βεβαιως αντε το πολυ να χασει ενα ελαχιστο αλλα δεν το κανει χωρις αντιτιμο ,δηλαδη για να βγαλει αυτα τα αλογα σε δεκα χροννια θα απαιτει και περισσοτερη καυσιμη υλη!!!!!!
Αλα δεν θα ζησουμε και αιωνια βρε αδερφε, προσωπικα προτιμω να κανω 1000000 χιλιομετρα με 200-250 ιππους παρα 1100000 με 102 ή 150!!!
ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΟΓΑ!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό D40 » 29 Ιαν 2007, 00:29

NIKOLAS L200ευχαριστω.Παντως για να λεμε και το σωστο το SUPER SELECT της ΜΙΤS.ειναι ασυγκριτο.Αν το ειχε το NAVARA θα μιλουσαμε για το καλυτερο 4χ4 truck.
Άβαταρ μέλους
D40
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Ιαν 2007, 00:06

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Ιαν 2007, 00:46

Εγω θα προτιμούσα ενα L200 με μηχανη και κιβώτιο απο Navara. Αλλα αναμεσα στα δυο προτιμώ το L200 κυρίως για τα εκτος δρόμου κομμάτια.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 29 Ιαν 2007, 12:00

Το εξαρι κιβωτιο προσφερει πολλες συγκινησεις σε οποιοδηποτε μοτερ ομως το συγκεκριμενο του navara παραειναι σκληρο ιδιαιτερα στις αρχες, οσο παει βεβαια στρωνει και βελτιωνεται κατα πολυ αλλα ποτε δεν ημουν μεχρι τωρα ανετος μαζι του!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό maverickman » 29 Ιαν 2007, 12:22

xtrail έγραψε:
maverickman έγραψε:????????????
μουλαρι? τι ειναι αυτο? :?:

Μπάμπη αν θες το ψάχνω κι εγώ και στο δίνω στην κοπη της πίτας :D


αλεξανδρε ευχαριστω.

Βρηκα σε βιβλιο εκδοση 12/06 να σαι καλα παντως. Στην πιτα θα ειμαι παντως.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maverickman » 29 Ιαν 2007, 12:42

EAGLE2 έγραψε:ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΕΡΩΤΗΣΗ!!
Η ISUZU KAI H TOYOTA ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΡΙΛΙΤΡΑ ΣΥΝΟΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ "ΤΗΣ ΜΠΙΕΛΙΑΣ" ΠΟΥ ΛΕΝΕ!! ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΛΟΙΠΟΝ ...ωχ με μεγαλα γραφω παλι!! Λοιπον τα πετραιλεοκινητα αστικα λεωφορεια που βλεπεις σε αθηνα αλλα και περιφερια ειναι γυρω στους 220-230 ιππους αλλα με κινητηρες 10 λιτρων, αυτο γιατι η ροπη δεν εξαρταται απο την ιπποδυναμη αλλα απο την απελευθερωση ενεργειας που πραγματοποιειται λογω της αυταναυλεξης του καυσιμου μεσα στους θαλαμους , ομως εχει αμεση σχεση η διαδρομη που κανει το πιστονι οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο μεγαλυτερη και η ροπη!!
Παρατηρησε οτι αν βαλεις διπλα διπλα δυο τριλιτρα συνολα το ενα βενζινη το αλλο diesel τα πετραιλεα εχουν παντα μεγαλυτερες διαδρομες πολλες φορες και με λιγοτερα κυβικα!!
Ετσι αν παρουμε το navara που ειναι 200 αλογα και το κατασκευασουμε με 3500 κυβικα τοτε αυτοματα θα υπαρξει μεγαλη αυξηση ροπης χωρις ενα ιππο παραπανω!! Στο ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙSUZU τωρα με 3000 μοτερ και σχετικα λιγα αλογα το αυτοκινητο αποκταει περισσοτερη αντοχη και αξιοπιστια καθως ζοριζεται λιγοτερο, αλλα το τιμημα ειναι μεγαλυτερη καταναλωση!! πολλες φορες και μεγαλυτερη απο αλλα με παραπανω αλογα! Οπως και ενα αστικο λεωφορειο 200 ιππων καιει πολυ περισσοτερο απο ενα αυτοκινητο πετραιλεο 250-300 ιππων απλα και μονο γιατι εχει πολυ περισσοτερο κυβισμο!!
Τωρα θα με ρωτησεις καλα το navara δεν καιει πολυ αφου εχει περισσοτερη ροπη, ελα ομως που εχει λιγοτερο κυβισμο και η ιπποδυναμη του για αυτα τα κυβικα σε συνδιασμο με τα εξαιρετικα περιφεριακα του, του δινουν τη δυνατοτητα να ειναι ταυτοχρονα και πολυ ισχυρο αλλα και οικονομικο γιατι δεν μπορει να κανει κι αλλιως!!!!
Τωρα αν μπορει να αντεξει σαν κινητηρας να βγαζει αυτην την ιπποδυναμη και σε δεκα χροννια θα σου απαντησω ναι βεβαιως αντε το πολυ να χασει ενα ελαχιστο αλλα δεν το κανει χωρις αντιτιμο ,δηλαδη για να βγαλει αυτα τα αλογα σε δεκα χροννια θα απαιτει και περισσοτερη καυσιμη υλη!!!!!!
Αλα δεν θα ζησουμε και αιωνια βρε αδερφε, προσωπικα προτιμω να κανω 1000000 χιλιομετρα με 200-250 ιππους παρα 1100000 με 102 ή 150!!!
ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΟΓΑ!!!!!!!!!!!!!


μπορει και να εχεις δικιο τελικα απο την σκοπια σου, νομιζωπαντως, πως αναλογως της χρησης η διαφορα σε χιλιομετρα αντοχης του κινητηρα που "πιεζεται" απο εναν πιο "χαλαρο" ας μου επιτραπει η εκφραση, δεν μενει στο 10% μονο.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό saxovts » 29 Ιαν 2007, 17:26

εγω πρωσωπικα τις βλεπω μικροδιαφορες για το θεμα αντοχης απο τα πολλα χιλιομετρα.το SUPER SELECT,με λιγα λογια,τι κανει παραπανω αποτι το ναβαρα που δεν εχει το SUPER SELECT?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 29 Ιαν 2007, 18:15

Μπορείς να εισαι μονιμα 4χ4 παντου εχοντας κεντρικο διαφορικο ανοιχτο σε συνδιασμο με τα συστηματα ελεγχου προσφυσης και ευσταθειας το αυτοκινητο αποδιδει καλυτερα εντος και εκτος δρομου (εκτος, αφου κλειδωσεις το κεντρικο) σε αντιθεση με τα αλλα αυτοκινητα που δεν εχουν κεντρικο οποτε ειναι διαρκως κλειδωμενα με αποτελεσμα να κουρδισουν στην ασφαλτο.Τωρα καποιοι νομιζουν επειδη δεν υπαρχει ενδειξη LOCK στον μοχλο ή κουμπι αναλογα με το συστημα οτι δεν κλειδωνει το κεντρικο,λαθος, απλα δεν εχουν κεντρικο για να κλειδωσουν,ετσι οταν επιλεγουν να κινηθουν 4χ4 ειναι σαν να εχουν μονιμα κλειδωμενο.Την διαφορα τωρα εκτος θα την κανουν τα μπλοκε πισω και εμπρος αν υπαρχουν manual ή ηλεκτρονικα ελεγχομενα π.χ-SUPER SELECT με MATC KAI MASC-ή οπως ονομαζονται αναλογα την μαρκα του αυτοκινητου.
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Ιαν 2007, 18:52

Τα λεφτά είναι αρκετά. Πριν τα δώσεις κανε μια βόλτα απο τις αντιπροσωπείες και οδηγησε τα αυτοκίνητα που θέλεις.
Όταν μπεις στο L200 βάλε ελεύθερη τετρακίνηση(η πρώτη επιλογή στο μοχλό) στρίψε τέρμα το τιμόνι (έχει τον μικρότερο κύκλο στροφης,υπερβολικά χρήσιμο σε κάθε χρήση) και προχώρα. Μετά κλείδωσε το κεντρικό και κάνε το ίδιο(αν δεν σε δείρει ο αντιπρόσωπος!). Τη δεύτερη φορά το αυτοκίνητο θα χωροπηδάει σαν τρελό. Όλα τα άλλα έχουν μόνο τη δεύτερη επιλογή(η διαφορά είναι πιο ουσιαστική απο οτι ακούγεται). Μήπως γι'αυτο τα αλλα δεν έχουν τόσο μικρό κύκλο στροφής?
Πάρε το Ναβαρα βάλε κανα-δυό τόνους πίσω, βάλε τετρακίνηση και ευχήσου ο στεγνός χωματόδρομος που θα βρεθείς να μην έχει κλειστές στροφές. Γιατί αν το κάνεις συχνά αποχαιρέτατα τα ημιαξόνια που πλήρωσες!
Μετά απο εξι μήνες συμβίωσης με το Super Select ένα έχω να σου πω.
Αν το ζήσεις δεν πρόκειται να συμβιβαστείς με τίποτα λιγότερο..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες