Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Δημοσίευσηαπό maverickman » 14 Ιαν 2007, 08:57

ΧΘΕΣ ΕΙΔΑ και τα δυο.

να σας πω τι μου αρεσε αλλα πειτε και την γνωμη σας.

nissan
euro IV
200ps
2Η - 4H - 4L - κλειδωμα πισω διαφορικου (διακοπτης) :?
εμφανιση εσωτερικο χωροι
6 ταχυτητες

toyota
Euro IV
2.5 121ps
3.0 170ps αλλα με πολυ καλυτερη διαμορφωση της καμπυλησ ροπης
2Η - 4Η 4L - διαφορικο περιορισμενης ολισθησης (λεβιες) :)
εσωτερικο καλο -χωροι μαλλον περισσοτεροι απο το NAVARA
περιμενω σχολια αναφορικα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα και οπχι φυσικα εαν εχει δερμα ή MP3

:twisted:
Παρεπιπτοντως σε αντιπροσωπια της toyota στην Θεσσαλονικη ο πωλητης σε ερωτηση μου εαν οι κινητηρες ειναι common rail μου ειπε ενα ασαφες "οχι" πραγμα που δεν ισχυει.Και το nissan και το toyota ειναι common rail.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Re: NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Δημοσίευσηαπό pathmaker » 14 Ιαν 2007, 12:24

maverickman έγραψε:ΧΘΕΣ ΕΙΔΑ και τα δυο.

να σας πω τι μου αρεσε αλλα πειτε και την γνωμη σας.

nissan
euro IV
200ps
2Η - 4H - 4L - κλειδωμα πισω διαφορικου (διακοπτης) :?
εμφανιση εσωτερικο χωροι
6 ταχυτητες

toyota
Euro IV
2.5 121ps
3.0 170ps αλλα με πολυ καλυτερη διαμορφωση της καμπυλησ ροπης
2Η - 4Η 4L - διαφορικο περιορισμενης ολισθησης (λεβιες) :)
εσωτερικο καλο -χωροι μαλλον περισσοτεροι απο το NAVARA
περιμενω σχολια αναφορικα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα και οπχι φυσικα εαν εχει δερμα ή MP3

:twisted:
Παρεπιπτοντως σε αντιπροσωπια της toyota στην Θεσσαλονικη ο πωλητης σε ερωτηση μου εαν οι κινητηρες ειναι common rail μου ειπε ενα ασαφες "οχι" πραγμα που δεν ισχυει.Και το nissan και το toyota ειναι common rail.


Προτιμώ το Hilux με τον guaranteed κινητήρα -"χρυσάφι " από το Land Cruiser και φυσικά το αυτόματο τεσσάρι,που επίσης είναι κληρονομιά του προηγούμενου Land Cruiser.Ένα αυτοκίνητο συνώνυμο της αξιοπιστίας.Τί να τα κάνεις 200PS?
Καλώς ήλθες στα μονοπάτια αυτών που ακόμη αντιστέκονται,προκειμένου να βγουν στην Ιερή Κορυφογραμμή της Ύπαρξής τους,εκεί που αναπαύεται η Συνέπεια όλων των έντιμων αγωνιστών ενός Ανατέλλοντος Κόσμου...
Άβαταρ μέλους
pathmaker
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 19 Μαρ 2006, 14:08
Τοποθεσία: Κιλκίς

Δημοσίευσηαπό kozagio » 14 Ιαν 2007, 14:52

εμενα μου αρεσει το toyota.... θα επρεπε ομως να συγκρινεις το navara με τα 174 ps που ειναι η εργοστασιακη ισχυς και οχι με το κιτ της εδω αντιπροσωπιας. αλλιως και το toyota με το ιδιο κιτ φτανει και αυτο τα 200 ps...
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 14 Ιαν 2007, 17:44

Δες και το L200. Στα συν του είναι η μονιμή τετρακίνηση(βλέπε Super Select) τα -300 kg σε σχέση με το Navara και οι καλύτερες γωνίες αν σε ενδιαφέρει το off-road.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό rally-raid » 14 Ιαν 2007, 20:01

εμενα μου αρεσει καλυτερα το νισαν αν και το toyota μια χαρα ειναι .
nissan navara rally-raid
Άβαταρ μέλους
rally-raid
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 12 Σεπ 2005, 19:12
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 16 Ιαν 2007, 13:28

Ειδα πως για το Hilux εκτός από το LSD δίνει και δυνατότητα κλειδώματος (το έχει προαιρετικό)
Από τιμές που παίζουν?
Για το L200 είδα πως πρέπει να πας γύρω στα 26 για να έχεις superselect, το συστημα M-ASTC
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό meco » 16 Ιαν 2007, 15:42

Και εγώ το L200 αντιπροτείνω ανάμεσα σε Toyota και Νisssan. H πραγματική 4κίνηση με κεντρικό είναι η καλύτερη λύση και δίνει καλύτερο κράτημα και οδική συμπεριφορά στο χωματόδρομο και στη γλιστερή άσφαλτο.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 16 Ιαν 2007, 20:30

ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ. ΤΟ ΗΙLLUX EXΩ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΝΑVARA ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΡΙΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ,ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΛΟΓΑ.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 16 Ιαν 2007, 21:07

Τυχαίνει να έχω το προηγούμενο L200 και πριν κανα εξάμηνο πήρα το Pinin όχι λόγω κολλήματος με την Mitsubishi άλλωστε πριν είχα seat, ο αδερφός μου έχει opel και έχουμε και δυο επαγγελματικά ενα VW και ενα Ford και ο πατέρας μου πριν πάρουμε το L200 είχε ενα Opel Ascona με τo οποίo έκανα και τα πρώτα μου βήματα στην οδήγηση. Αυτά είναι άσχετα αλλα τα λέω για να μην βλέπετε αυτα που λέω σαν τη γνώμη ενός κολλημένου με τα Mitsubishi.
Λοιπόν..το L200 που έχω είναι το τετράπορτο με την αναβάθμηση στα 134 άλογα και ένας φίλος μου έχει το δίπορτο με τα 115. Δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα στα δύο.Άρα να υπολογίζεις για το Navara 170 άλογα. Και αν θες το πιστεύεις το πρηγούμενο Navara εκτος απο την εκκίνηση δεν μπορεί να μου ξεφύγει.
Απο την άλλη τα PickUp και τα τετρακίνητα γενικότερα τα οποία έχουν μεγάλη διαφορά βάρους ανάμεσα στους άξονες όταν κυκλοφορούν μόνο με πίσω κίνηση είναι τουλάχιστον επικίνδυνα. Η μόνιμη τετρακίνηση σε αυτές τις περιπτώσεις κάνει τρομερή δουλειά. Ακόμα η κλειδομένη τετρακίνηση σε σταθερά εδάφη με στροφές κουράζει όχημα και οδηγό.
Μετά την συμβίωση μου με το Super Select δεν το αλλάζω με τίποτα. Και γιατί άλλωστε αφου είναι απο τα πιο ολοκληρομένα συστήματα τετρακίνησης,υπάρχουν φυσικά και αλλα πιο ακριβά αλλα με τις ίδιες λειτουργίες.
Πως να το κάνουμε η Mitsubishi αποφάσισε να εξοπλήσει το Pinin και το L200 με συστήματα που μόνο σε πολύ ακριβά τετρακίνητα τα βρίσκεις.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 16 Ιαν 2007, 21:30

NIKOLAS_L200 έγραψε:Μετά την συμβίωση μου με το Super Select δεν το αλλάζω με τίποτα. Και γιατί άλλωστε αφου είναι απο τα πιο ολοκληρομένα συστήματα τετρακίνησης,υπάρχουν φυσικά και αλλα πιο ακριβά αλλα με τις ίδιες λειτουργίες.
Πως να το κάνουμε η Mitsubishi αποφάσισε να εξοπλήσει το Pinin και το L200 με συστήματα που μόνο σε πολύ ακριβά τετρακίνητα τα βρίσκεις.

+1
Όταν δεν έχεις οδηγήσει αμάξι με super select (ή παρόμοιο σύστημα) δεν το πολύκαταλαβαινεις οτι σου χρειάζεται. Αν οδηγήσεις όμως ή ακόμα περισσότερο αν συμβιώσεις μαζί του τότε δεν το αλλάζεις με τίποτα.
Και αν ποτέ το άλλαζα πάλι super select θα έπαιρνα (που έλεγε και ο Χάρι Κλιν κάποτε :D )
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό big-terios » 18 Ιαν 2007, 09:33

Καλήτερη τετρακίνηση το L200.
Το Ναβάρα έχει στυλ, δύναμη. Καλύτερο εσωτερικό και ανέσεις και από τα δύο
Το ΤΟΥΟΤΑ Μια χαρά αμάξι αλλά πολλά χρήματα κτίσης σε σχέση με το Ναβάρα.

Κλείνω πρός Ναβάρα για φυσιολογική χρήση λόγο "φυσιολογικού" εξωτερικού σχεδιασμού, χώροι, υποδύναμη.
Άβαταρ μέλους
big-terios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 09 Σεπ 2006, 14:14

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 18 Ιαν 2007, 15:31

ΠΑΡΕ ΤΟ L200 ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΛΟΓΩ SUPER SELECT KAI MATC ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΙΤ ΓΙΑ 170 ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιαν 2007, 20:57

big τεριε, τι βλεπουν τα υπεροχα μπιρμπιλωτα μου ματια?

ντατσουνιασμα?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό big-terios » 19 Ιαν 2007, 10:21

firelord έγραψε:big τεριε, τι βλεπουν τα υπεροχα μπιρμπιλωτα μου ματια?

ντατσουνιασμα?


Λέει να πάρει ο father ένα για να καλύψει κάποιες ανάγκες αγροτικού ενδιαφέροντος αλλά και για ταξίδια. Είδομεν πάντως.

Είναι τερατάκι. Αν βάλω δίπλα το δικό μου φαίνεται σαν μίνι κούπερ :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
big-terios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 09 Σεπ 2006, 14:14

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιαν 2007, 10:37

ααααα οκ τοτε
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες