Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Δημοσίευσηαπό maverickman » 22 Ιαν 2007, 16:43

ουπσ λαθος!
Τελευταία επεξεργασία από maverickman και 22 Ιαν 2007, 16:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maverickman » 22 Ιαν 2007, 16:51

Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σασ.Μαλλον προς το toyota γερνει η γνωμη μου.
Το Nissan ειναι πολυ καλο αλλα γενικα εχω ακουσει πολλα κακα και μια ζωη θα τα σκεφτομαι.
To mitsubishi το ειδα αλλα δεν μου αρεσε και πολυ το φινιρισμα(εννοω αντοχη υλικων)για παραδειγμα σε τρια διαφορετικα αυτοκινητα ο ουρανος στην καμπινα λες και ηταν ξεκαρφωτος.(Θεοφραστου speaking ;) )
Το toyota ειναι μεν λιγο σπαρτιατικο αλλα νομιζω κατα την γνωμη μου ειναι η πιο καλη επιλογη (φυσικα στα 3,0L)
170 αλογα, η ροπη"φουλαρει στοις 1400rpm και κραταει μεχρι κοντα στις 3500,δεν εχει μπλοκε διαφορικο στο στανταρ εξοπλισμο αλλα LSD ειναι κατι ομως που γινεται δεδομενου οτι δεν υπαρχει βια επι του θεματος και υπαρχει ακομα χρονος.

Παντως οποια γνωμη ακομα καλοδεχουμενη. Να περνατε καλα.

ΥΓ δεν αλλαζω nickname παντως.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό navaraman » 25 Ιαν 2007, 13:53

αναιπεσχυντε προεδρε ασε το τεριο να πραξει το σωστο.....
αυτες οι φημες περι χτυπηματος καπακιου σε ναβαρα θα ηθελα πολυ να βρω αυτον που τις αρχισε...
τι να πει και το δικο μου...αν ηταν ετσι θα επρεπε να ειχε χτυπησει και το μπλοκ με αυτα που εχει τραβηξει..
τα μιτσου με κιτ η χωρις ουτε στον υπνο τους δεν φτανουν τα ναβατα (παντα για τα προηγουμενα μοντελα λεμε).....επιβεβεωμενο ουκ ολιγες φορες σε εθνικες και φαναρια....χεχεχεχε
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό cliff » 25 Ιαν 2007, 15:25

Δεν μετριούνται όλα με άλογα κατά την ταπεινή μου γνώμη. Το νέο Ναβάρα, για παράδειγμα, είναι "σαύρα" με δεδομένα αγροτικού. Επίσης δεν θα ήθελα να πέσω σε κανένα από αυτά τα πράγματα που ζυγίζουν πάνω από 2 τόνους και πάνε με 220 στην εθνική (με τι φρένα; και με άξονα πίσω) όπως ισχυρίζονται μερικοί κάτοχοι -αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Παρεπιπτόντως navaraman, πάντα μου άρεσε πολύ το προηγούμενο Ναβάρα που έχεις στο άβατάρ σου :)
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό maverickman » 26 Ιαν 2007, 01:12

Θα βοηθουσε πολυ καποιος αν ξερει να μας πει απο που μπορω να κατεβασουμε ενα πληρες εγχειρηδιο του hi-lux.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 26 Ιαν 2007, 09:49

Τι εννοεις εγχειρίδιο?? Το user manual ή το service manual? Μάλλον το πρώτο για να δεις πιθανόν κάποια χαρακτηριστικά...ψάξε στο μουλάρι κλπ...συνήθως υπάρχουν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό maverickman » 26 Ιαν 2007, 16:21

????????????
μουλαρι? τι ειναι αυτο? :?:
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό cliff » 26 Ιαν 2007, 19:39

Το e-mule εννοεί :lol:
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό xtrail » 26 Ιαν 2007, 19:51

maverickman έγραψε:????????????
μουλαρι? τι ειναι αυτο? :?:

Μπάμπη αν θες το ψάχνω κι εγώ και στο δίνω στην κοπη της πίτας :D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

NISSAN FOR EVER!!!

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 28 Ιαν 2007, 19:10

ΑΚΟΥ "ΣΑΥΡΑ" ΤΟ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΤΑΝΚ!! ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!! ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ LAND CRUISER 80 KAI 100 ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ 100-120 nm ΡΟΠΗΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΠΟ ΤΟ NAVARA ΔΕΝ ΖΥΓΙΖΟΥΝ ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 2,5 ΤΟΝΟΥΣ!!???
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ Ο ΕΝΑΣ ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΣ Ο ΑΛΛΟΣ KAI ΔΕ ΣΥΜΑΖΕΥΕΤΑΙ!!
EIXAN ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ NAVARA 174PS ΣΤΟΝ ΠΕΡΣΙΝΟ ΓΥΡΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ HUMMER ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΣΠΟΚΟΛΥΜΠΕΣ!!! ΜΑΥΡΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ!!!!!!! AKOY ΚΟΛΛΑΕΙ!!! ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΑΜΕ ΜΑΓΚΕΣ ΑΝΗΦΟΡΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ!!
ΡΕ ΠΑΡΕ NAVARA 200PS (ΔΩΣΕ ΙΠΠΟΥΣ ΣΤΟ ΛΑΟ)!!! ΒΓΑΛΕ ΤΟΥ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ "ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΑ" ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕ ΤΟΥ 265/70 R16 BFGOODRICH KAI ΑΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΕΣ ΝΥΚΤΟΣ!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

NISSAN FOR EVER!!!

Δημοσίευσηαπό kozagio » 28 Ιαν 2007, 19:46

απο ενα κινητηρα diesel δεν θελουμε μονο αλογα.... θελουμε οικονομοια και αντοχη στο χρονο. ενας 2.5 diesel με 200 αλογα ειναι πιο πιεσμενος απο ενα 3.0 με 170 αλογα... για παραδειγμα τα ταπεινα συνολα 1.9 της vw-audi βγαζουν απο 90 εως 110 αλογα αλλα μετα απο 700000 χλμ βγαζουν ακομα τα ιδια αλογα με την ημερα που βγηκαν απο το εργοστασιο.... χωρις καμια επισκευη... ποσο πιστευεις οτι ο 2.5 του ΝAVARA θα κρατησει τα 200 αλογα? δεν θελω απαντηση . την απαντηση δωστη στον εαυτο σου.... τα αλογα δεν κανουν το αυτοκινητο...... παντα φιλικα
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό cliff » 28 Ιαν 2007, 20:04

cliff έγραψε:Δεν μετριούνται όλα με άλογα κατά την ταπεινή μου γνώμη. Το νέο Ναβάρα, για παράδειγμα, είναι "σαύρα" με δεδομένα αγροτικού. Επίσης δεν θα ήθελα να πέσω σε κανένα από αυτά τα πράγματα που ζυγίζουν πάνω από 2 τόνους και πάνε με 220 στην εθνική (με τι φρένα; και με άξονα πίσω) όπως ισχυρίζονται μερικοί κάτοχοι -αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Παρεπιπτόντως navaraman, πάντα μου άρεσε πολύ το προηγούμενο Ναβάρα που έχεις στο άβατάρ σου :)


Αν θες διάβασε πιο προσεκτικά τι γράφω. Στο έκανα μαύρο για να το βρεις πιο εύκολα.
Επίσης, όπως σε παρακάλεσαν κι άλλοι, γράφε αν θες με πεζά (μικρά) γράμματα γιατί τα κεφαλαία ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ
Φιλικά πάντα έτσι

ΥΓ και ναι όπως λέει και ο kozagio τα άλογα δεν είναι το παν :D
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό cliff » 28 Ιαν 2007, 20:16

Με την ευκαιρία πάρτε και μια σαύρα για να "γουστάρετε" :)

Εικόνα

http://www.autoyap.ru/images/16176.jpg
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

NAVARA!!!!!!!!!1

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 28 Ιαν 2007, 21:48

Δηλαδη τι εννοεις ειναι σαυρα για αγροτικο?? Μηπως εννοεις το φορτιο που μπορει να κουβαλησει? Μα ειναι δεδομενο οτι δεν θα ειναι μεγαλο αλλα οχι λογω δυναμης ,καθαρα για λογους μεικτου βαρους!! Και το παλιο DATSUN του γειτονα ξεπερνα το ωφελιμο του navara, hilux,L200!!!
Και οταν λες αγροτικο τι εννοεις????????????
Ξερεις, τα αμαξια που εχουν φτιαχτει για δουλεια για βιοπαλεστες το σημαντικοτερο προσον τους ειναι η ροπη χαμηλα!!! Τωρα δηλαδη το navara ησηλθε σε ενα club οπου τα "γνησια αγροτικα" οπως τα αποκαλεις εχουν τη μιση ροπη απ' αυτο στις ιδιες στροφες!!! Ε πως γινεται ρε αδελφε να συμβαινει αυτο , αφου οι φυσικοι νομοι ειναι ενιαιοι για ολους ητε εισαι ο μπαρμπας - μητσος της γειτονιας ητε εισαι ο γενικος αρχηγος του εργοστασιου. Οσο κιαν προσπαθησει μια εταιρεια με τρικ με κολπα και πατεντες να φτιαξει κατι, παντα ο παραγοντας φυσικη θα ειναι ο ατενκτος κριτης!! Εμεις μπορουμε να κουβιεντιαζουμε ωρες εδω περα αλλα τα δεδομενα δεν αλλαζουν και διαταζουν οτι το navara εθεσε πια τα πλαισια που θα παιζουν οι εταιριες απο δω και περα!!!
Συμφωνω περισσοτερο με το φιλο που λεει οτι το hilux ζοριζεται λιγοτερο αλλα μην νομιζεις οτι το navara ζοριζεται και πολυ, αδερφακι εχει μεγαλο κομπρεσορα και ιντερκουλερ και στην ουσια η αυξηση των ιππων ερχεται περιφεριακα και οχι αμεσα απο τη μηχανη!Ειδικα το ιντερκουλερ ειναι σα φουρνος!! Συγκεκριμενα σχεδον το μονο που αλλαξε με το κιτ ειναι ο τροπος που ψεκαζετε το καυσιμο --μαλλον με μεγαλυτερη πιεση και ταχυτητα!!!
Τα μυνηματα μου τα αφιερωνω σε ολους τους οπαδους των φορτηγων μεγαλων και μικρων ,ρυμουλκουμενων και τρακτορων καθως και σε καθε οπαδο της πετρελαιοκινησης!!
ΖΗΤΩ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ!!
ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΚΙΝΗΤΑ!!!
ΔΩΣΤΕ ΙΠΠΟΥΣ ΣΤΟ ΛΑΟ!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 28 Ιαν 2007, 21:54

AA!! Kαι η φωτογραφια με το caterpillar πανεμορφη!!!!!
Ανεξαρητα με τη συζητηση ειστε ολοι κυριοι και ευγενεστατοι, πετραιλεοκινητοι και μη!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες