Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προβληματική τετρακίνηση x-trail?

Δημοσίευσηαπό ellobo » 01 Σεπ 2006, 08:12

Σαε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Φίλε dtadkrina όταν αγόρασα το x-trail το έκανα με σκοπό να μην έχω πρόβλημα στο χιόνι των βορείων προαστείων γιατί εκεί είναι το σπίτι μου.
Στην πορεία όμως αγάπησα αρκετά to off-road σε βαθμό που άρχισα να εξερευνώ τα όρια του αυτοκινήτου μου στο δάσος.Και δεν μιλάω σε απλές χωμάτινες διαδρομές.
Το αυτοκίνητο στην αρχή αντιμετώπιζε πρόβλημα ύψους κάτι καθ'όλα φυσιολογικό για suv. Κέρδισα +5cm από την ανάρτηση της 4wheeldrive
και με την αλλαγή των ελαστικών σε dueler d694 το αυτοκίνητο ξεκίνησε να θυμίζει κάτι ποιο πάνω από suv.
Όμως το πρόβλημα στην εμπλοκή της τετρακίνησης ακυρώνει όλες τις παραπάνω βελτιώσεις.Σε περιπτώσεις που δούλεψε σωστά έκανε πράγματα που μόνο suv δεν θυμίζουν.
Ελπίζω να λυθούν με κάποιο τρόπο ,χωρίς να χρειαστεί να πληρώσω ένα σκασμό λεφτά στην μαμά αντιπροσωπεία.
Το terrano πολύ καλό αλλά diesel.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό xtrail » 01 Σεπ 2006, 15:21

ellobo έγραψε:.....
Το αυτοκίνητο στην αρχή αντιμετώπιζε πρόβλημα ύψους κάτι καθ'όλα φυσιολογικό για suv. Κέρδισα +5cm από την ανάρτηση της 4wheeldrive
......

ΓΙα πες λεπτομέρειες και εντυπώσεις από την ανάρτηση. Τι σου βάλανε? Πως πάει σε δρόμο και άσφαλτο? Πιο σφικτές ή πιο μαλακές?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ellobo » 02 Σεπ 2006, 08:17

Aνάρτηση TAUBENRAUTHER - 4WHEELDRIVE +5cm.
Kαμία ουσιαστική αλλαγή στον δρόμο μιας και υπάρχουν 3 σκάλες ρύθμισης
σκληρότητας,πολύ μεγάλη αλλαγή εκτός δρόμου μιας και περνάει πάνω από διάφορα εμπόδια χωρίς να βρίσκει καθόλου . Το μόνο μέρος που ακουμπάει ελάχιστα και αυτό σε αναρρίχηση άλματος είναι το πίσω μέρος της κοιλιάς του . Μην ξεχνάμε και το μήκος του αυτοκινήτου.Χωρίς τους επιπλέον πόντους ζωγράφιζε με όλη την κοιλιά σε κάθε είδους αναρρίχηση.
Σε συνδυασμό με ένα σετ οff-road λάστιχα με 75 προφίλ δημιουργείται ένα
πολύ καλό αποτέλεσμα για άνετες περιηγήσεις στο δάσος .
Το δικό μου αυτοκίνητο είναι το δεύτερο στην Ελλάδα που φτιάχνεται με αυτόν τον τρόπο , όπως μου είπαν,και ήδη έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον επίσημο service Nissan για να το προτείνει ως aftermarket λύση.
Φωτογραφίες του αυτοκινήτου υπάρχουν στο www.4wheeldrive.gr.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 04 Σεπ 2006, 00:34

ellobo έγραψε:Θα το σκεφτόμουν ως λύση αν μπορούσα να το πάω εκεί που πρέπει για να το δοκιμάσω.Νομίζω οτι αν ακούσουν για δάσος θα φρικάρουν,λες και το
αυτοκίνητο το έχουν φτιάξει για αποκλειστική χρήση δρόμου.
Δυστυχώς διαπιστώνω τεράστια ανευθυνότητα στους διαφόρους επισκευαστές της NISSAN.Σε προηγούμενη ερώτηση μου για το ίδιο θέμα σε γνωστό επισκευαστή εξουσιοδοτημένο των Βορείων προαστείων η συμπεριφορά του ήταν λες και τον χτύπησε ηλεκτρικό ρευμα."Μήπως το πίεσες?,το σπινιάρισες παραπάνω από οτι έπρεπε?,πρόσεχε την ηλεκτρική τετρακίνηση γιατί αν την πιέσεις λίγο μυρίζει σαν κακοψημένο κοτόπουλο
κτλ."
Ήμαρτον.Αν ακούμε τέτοια πράγματα από ανθρώπους που αντιπροσωπεύουν γιαπωνέζικα κινητήρια σύνολα , τότε απο άλλους και άλλους τί μπορει να ακούσουμε?

Σε μια ερωτηση που εκανα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο hyundai σχετικα με την ηλεκρικη τετρακινηση μου ειπαν να μην τη κλειδωνω ποτε σε ασφαλτο και οταν την κλειδωνω π.χ(στο χωμα κτλ)να απενεργοποιω παντα το tcs.Τον ρωτησα ακομη σε ποιες περιπτωσεις φθειρεται ο συνεκτικος συμπλεκτης (ηλεκτρομαγνητικος) και μου απαντησε οτι δεν παθαινει ποτε τιποτα!!
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό xtrail » 05 Σεπ 2006, 11:00

ellobo να φανταστώ πως το πρώτο που έγινε ήταν αυτό της τετρακίνησης?
Για πες και το κόστος αν μπορείς.
Η ρύθμιση που αναφέρεις με τι τρόπο γίνεται? Η διαδρομή μεγάλωσε?
Για το ελαστικό έχεις δίκιο. Εβαλα το 75αρι της Brigdestone ΑΤ και είδα διαφορά, αν και η φθορά ήρθε σχετικά νωρίς (30.000χλμ)
Και για να επανέλθω και στο θέμα οι αντιπροσωπείες στα test drive συνήθως συνοδευουν το αυτοκίνητο και με εναν υπάλληλο.
Φίλε tucson2.0lt αν έννοεις το κλείδωμα 50-50 ναι δεν κάνει να το ενεργοποιείς σε ασφαλτο. Εγώ το βάζω μόνο σε περιπτώσεις πολυ χαμηλής πρόσφυσης και για μονο για το πέρασμα του σημείου.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ellobo » 05 Σεπ 2006, 11:36

To πρώτο x-trail που φτιάχτηκε είναι της τετρακίνησης.Το κόστος των αναρτήσεων αγορασμένες από την 4wheeldrive και τοποθετημένες από την
Auto Control(Κοκκολάκης-Βρεττός),στοίχισαν 1000 €.
Το κρέμασμα της ανάρτησης αυξήθηκε κατα 5cm όπως είναι φυσιολογικό,
αλλά το σημείο αναφοράς είναι η σιγουριά που σου προσδίδει όταν περνάς
από λακούβες και άλλα εμπόδια στο δάσος.
Πλέον ανησυχώ μόνο για το αν κάνει"διαφορικό" η ηλίθια τετρακίνηση του
αυτοκινήτου και όχι για το αν θα αφήσω την μάσκα στο επόμενο ανάχωμα.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό typod » 05 Σεπ 2006, 12:24

Φίλε ellobo καταρχήν το x-trail σου είναι πρώτο όσο για την τετρακίνηση (χωρίς να το έχω δοκιμάσει εκτός) έχω δει στον Παρνασό τότε που είχε η nissan δικό της camp να κάνουν απίστευτα πράγματα.Μήπως ζητάς πολλά απο ένα suv???
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό ellobo » 06 Σεπ 2006, 09:15

Φίλε typod σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Έχεις δίκιο σχετικά με το τί μπορει να κάνει το x-trail σε χιόνι - λάσπη και
επίσης έχεις δίκιο οτι μάλλον έχει έρθει η ώρα να κοιτάξω σε λίγο πιο
μεγάλη κατηγορία από του x-trail.
Απλά είναι το γαμώτο,διότι αγοράζεις ένα αυτοκίνητο που σου αρέσει πολύ
και ενώ έχει όλα τα φόντα για ικανότατο 4Χ4 του στερούν από την μαμά εταιρεία μια καλύτερη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό και κοντές σχέσεις.
Αν τα είχε αυτά τα πράγματα το x-trail πιστεύω οτι θα γινόταν ένα από τα best seller της κατηγορίας λόγω στοιβαρότητας , όγκου και καλής ποιότητας κατασκευής.
Επίσης πρέπει να αναφέρω οτι στα 30.000km που το έχω στα χέρια μου δεν
έχει ακουστεί ούτε τσίκ από τον κινητήρα και δεν έχει βγάλει καμία σοβαρή ζημιά , πέρα από ένα μπροστινό ρουλεμάν λόγω των "ταρζανιών" σε αναχώματα και χιόνια.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό dtadkrina » 11 Σεπ 2006, 23:16

ellobo έγραψε:Επίσης πρέπει να αναφέρω οτι στα 30.000km που το έχω στα χέρια μου δεν
έχει ακουστεί ούτε τσίκ από τον κινητήρα και δεν έχει βγάλει καμία σοβαρή ζημιά .

nissan διαλεξες!!!!!!!!!!!!!!
σιγουρα ο μηχανικος σου θα στενοχωρηθηκε πολυ με αυτην σου την αποφαση αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε κι ολα........ ;)
Εικόνα
www.nismoclub.gr
the only NISsan MOtorsport club
Άβαταρ μέλους
dtadkrina
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2006, 16:01

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες