Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA

Ακου και εμενα....

Δημοσίευσηαπό Bandit » 15 Δεκ 2005, 17:26

Κύτιοι τα άλογα δε σημαίνουν και τελικές... Δηλαδή αν έχει 133 πάει με 160ΧΛΜ αν έχει 150άλογα πάει με 180ΧΛΜ και αν έχει 200ΑΛΟΓΑ πάει με 250ΧΛΜ????? ΟΟΟΟΧΙ βέβαια το θέμα τελικής είνα καθαρά θέμα σαζμάν...
Τώρα και τα 133άλογα με μια πιο μακριά πέμπτη είναι αρκετά να φτάσουν τα 180 ή και παραπάνω ΧΛΜ . Το θέμα είνα ότι τι αμάξι μετά δε στέκεται στο δρόμο (ΣΟΥΣΤΕ΅ΠΙΣΩ) και δε ΦΕΕΝΑΡΕΙ (ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ).

Τώρα τα πετρελαιοκλινητα που είναι νέας γενιάς (COMMON RAIL TURBODIESELS) ΌΛΑ έχουν σπιρτάδα και ροπή ΄σε όλο το φάσμα των κινητήρων.
Επίσης κάθε νέο τέτοιο μοντέλο έχει και καλλίτερα injection solenoid valves έτσι ώστε το καύσιμο να διασπάται τόσο πολύ έτσι ώστε να γίνεται και τελειότερη κάυση και η απόδοση να έρχεται με λιγότερο κάυσιμο.

ΌΜΩΣ μην αυταπατάστε γιατί αύξηση δύναμης σημαίνει και άυξηση τροφής άρα η αυξημένη κατανάλωση είναι αναπόφευκτη.

Τέλος οι κινητήρες της NISSAN είναι από τους περισσότερο αξιόπιστους και μάλιστα κάποια Ευρωπαϊκά περιοδικά τον αναφέρουν σαν διαμάντι απόδοσης - αξιοπιστίας. Προσωπικά έχω ένα φτιαγμάενο που αποδίδει πολλά άλογα όμως η τελική δεν ξεπερνά τα 160ΧΛΜ με τίποτα. Τέλος ένα πρόβλημα που ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ γιατί η αντ/εία έστειλε γράμμα σε όλους τους ιδιοκτήτες είναι με το κάλυμα του εκκεντροφόρου. Αυτό ανέφερε το γράμμα. Ίσως να ήταν κάτι πιο σημαντικό από αυτό -- Αλλά εν πάσει περιπτώση πήγαινες το αυτοκίνητο και σου αλλάζαν δωρεάν το αντ/κό...

Το καινούριο θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια ....ΑΛΛΑ
το κόστος είναι εξωφρενικό και τελικά ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ.
Όταν με 30000ΕΥΡΩ αγοράζεις ένα 4χ4 περιοπής και όχι ΚΑΡΟΤΣΑ ΔΗΛΑΔΗ
SUZUKI VITARA - CHEROKEE 2.5L και κάνεις και τη πλάκα σου και χωράνε και 4 ατομα με τα μπαγκάζια τυς άνετα.
Για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ δε το συχητώ παρα είναι ακριβό.
Τώρα Εκγρίνω την αγορά αν κάπιος θέλει να κάνει τη πλάκα του και το παίρνει για 3ο αυτοκίνητο και σκέφτεται να το φτιάξει με σκοπό τους αγώνες ή σκοπό το 'σπάσιμο' στα Ελληνικά βουνά
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

ΣΩΣΤΟΣ, ΑΛΛΑ....

Δημοσίευσηαπό navaraman » 16 Δεκ 2005, 12:46

ΦΙΛΕ ΒANDIT ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑ ΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕΣ, ΩΣΤΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (D40) ΕΧΕΙ ΚΑΙ 6η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΟΠΟΤΕ ΤΑ 200ΚΜ/Η ΕΙΝΕΙ ΕΦΙΚΤΑ.ΠΡΩΣΟΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ NAVARA ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ NAVARA.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΜ/Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΥΘΕΙΣ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ 200.ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ.ΚΑΙ NOYVOLARI ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ TOY '30 ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (ΚΑΠΟΥ 300) ΜΕ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΠΙΣΩ!!!
Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ NAVARA ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΙΜΙΩΔΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΥΝΗΜΑ ΟΤΙ ΧΑΛΑΝΕ, ΕΙΝΕΙ ΑΠΛΑ ΦΗΜΗ.
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΟΤΙ ΣΤΑ 30000 ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΖΙΠΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΛΟΓΟΥΣ
1)ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΥΤΑ(ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ FORESTER, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΤΖΙΠ)
2)ΧΩΡΑΝΕ 5 ΑΤΟΜΑ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 'ΑΓΡΟΤΙΚΑ'.ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΥΡΙΩΣ
3)ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΤΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΡΟΤΣA;ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛHΜΑ/HARDTOP Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΥΡΙΟΣ.
4)ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΙΑ ΠΙΣΩ, ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΙΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΑΣ
5)ΤΑ ΝΤΙΖΕΛ ΕΧΟΥΝ ΠΟΟΟΛΥ ΡΟΠΥ, ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ OFF-ROAD.
6)ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΦΟΡΤΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΚΑΜΤΑ ΣΑΣΙ.
ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ DARK KRONOS ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΤΟ NAVARA;
:P
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

ΣΩΣΤΟΣ, ΑΛΛΑ....

Δημοσίευσηαπό navaraman » 16 Δεκ 2005, 13:32

ΑΛΗΘΕΙΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ/ΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ NAVARA, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΙΑ;ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΤΗΣ JE DESIGN ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ LEON ΜΕ ΤΟΝ 2ΛΙΤΡΟ ΝΤΙΖΕΛ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ 140PS ΤΟ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 176PS!!!!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ NAVARA;
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

ΣΩΣΤΟΣ, ΑΛΛΑ....

Δημοσίευσηαπό rally-raid » 16 Δεκ 2005, 14:25

ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΕΙΑΣ ΚΑΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟ ΤΥΠΟ ΑΜΑ ΤΟ ΒΡΩ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟ.
nissan navara rally-raid
Άβαταρ μέλους
rally-raid
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 12 Σεπ 2005, 19:12
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ

ΣΩΣΤΟΣ, ΑΛΛΑ....

Δημοσίευσηαπό navaraman » 18 Δεκ 2005, 00:40

thanks man..
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Dark_kronos » 18 Δεκ 2005, 12:18

Σας ευχαριστω για τις απαντισις σας αν και παραγκειλαμε πια. Οδηγισαμε αργοτερα μερικα πετρελεοκινιτα και καταλαβαμε οτι μονο το Hilux δεν τραβαγε. Εμ, βεβαια... που πς ρε καραμιτρο με 103 αλλογα και τοσα κιλα...
Τελικα πειραμε το Sportage 2.7 V6.
Άβαταρ μέλους
Dark_kronos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 18:53
Τοποθεσία: Ροδος!

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες

cron