171 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ EURO 4
ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΒΕΒΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΗILUX ΕΙΝΑΙ ΤΟ 3.0 ΛΙΤΡΟ ΜΟΤΕΡ. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΤΖΙΠ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟ LAND CRUISER ΜΕ ΤΟΥΣ 171 ΙΠΠΟΥΣ 34.3 KG/RPM. Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ. ΟΜΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΤΡΙΛΙΤΡΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ. ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟ ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΠΗ. ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΕΨΥΧΑΕΙ ΨΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΕΙΑ ΑΝΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. ΧΑΡΗ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ. Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΣ. ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΡΓΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΙΔΙΚΟΣ ΛΕΒΙΕΣ. ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΝΣΤΑΣΗ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΗΣ. AN KAI TO ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΑΥΤΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΤΙΜΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΣΠΡΟΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ.
ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ NISSAN ΕΣΤΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΘΕΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΤΡΑΧΗΛΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ. Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕ 2.500 Κ.ΕΚ. 171 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 41.1 ΚG/RPM. ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ. ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΨΥΧΑΕΙ ΟΣΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΟΤΕΡ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 4.000 Σ.Α.Λ. ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΤΩΝ PICK UP AKOMA KAI ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ KONTA ΣTO KOKKINO. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΟ. ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ Η NISSAN. ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΗΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ, ΖΥΓΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΦΑΛΟΦΟΡΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ. ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΟΥ ΝΑVARA ΔΕΝΕΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΨΑΓΜΕΝΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ (ΜΕ ''ΑΡΓΟ'' ΣΤΟ 2.625) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ''ΚΑΡΟ''. ΟΛΟΚΛΗΡΟΝΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΒΡΕΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΧΕΙ ΔΕΧΤΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΦΟΡΤΙΑ. ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟΤΡΑΧΗΛΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥΣ. Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΟΔΗΓΕΙΣ ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΡΟΤΣΑ.ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ. ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΟ ABS. ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΟ ΕΞΑΤΑΧΥΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝ ΔΙΕΘΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤΟΥΟΤΑ HILUX NISSAN NAVARA
ΚΥΒΙΣΜΟΣ 2982 2488
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 96.0 * 103.0 89 * 100
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 17.9/1 16.5/1
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ 171/3600 171/4000
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ 343/1400 - 3400 41.1/2000
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 80 ΛΙΤΡΑ
ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 8.3 8.5
ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 7.1 7.3
ΜΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 10.3 10.7
ΔΟΚΙΜΗ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 11.5 L/100KM 11 L/100KM
AYTONOMIA MIN/MAX 695/1066 727/1066
MΕΤΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ