Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑVARA D40 !

ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑVARA D40 !

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 13 Σεπ 2009, 19:07

Παιδια καλησπερα !!
Ηθελα να μου πειτε γνωμες οι κατοχοι NAVARA και μη, για τις πιεσεις τις οποιες δουλευεται τα ελαστικα σας !!
Το δικο μου NAVARA φοραει ελαστικα 255 '70 R16 και ο κατασκεαστης δινει πιεσεις χωρις φορτιο 35 !
Στο συνεργειο μου ειαν βαλει 26 και πιστευω οτι ειναι καλα ...αλλα το αμαξι σε καποιες στροφες στριγκλιζε , εβαλα 30 αλλα το ασθανομαι αρκετα πιο σκληρο και λιγο νευρικο αλλα στις τροφες βραχο ...σκεφτομαι να το κατεβασω γυρω στα 27 .
Εσεις τι πιεσεις δουλευετε σε αυτα τα ελαστικα !
Καλα για 35 που λεει η εταιρεια ουτε συζητηση σαν να καθομαι σε ατσαλι ειναι !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑVARA D40 !

Δημοσίευσηαπό teroulas » 13 Σεπ 2009, 20:06

Εγώ τα δουλεύω με 28 σε διάσταση 235.60.16 σε γκου βου
Πριν 7 μήνες που πήρα το αμάξι μεταχείρισμένο φορούσε αυτά τα λάστιχα και ήταν ένος χρόνου
Το δούλευα λοιπόν με 30 πίεση και ήταν μια χαρά

Ξαφνικά μετά το καλοκαίρι και εδώ και μια βδομάδα άρχισα να το νιώθω σαν κλαρκ σκληρό στα σαμαράκια και αφαίρεσα πίεση στα 28 και επανήλθε

Θεωρώ πως σκλήρηναν τα λάστιχα γιατί οφροαδ δεν έχω κάνει τίποτα σοβαρό να πεις πως κάτι άλλαξε στην ανάρτηση
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑVARA D40 !

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 13 Σεπ 2009, 22:43

Αναλογα τι λαστιχα φορας φιλε SHADOW για ασφαλτο εινια 50-50 ειναι για εκτος ειναι δεν μας λες γιατι το καθενα λειτουργει διαφορετικα .
καιρο ειχες να με ακουσεις εεεεεεεεεεεεεε
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑVARA D40 !

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 14 Σεπ 2009, 06:17

Στα εργοστασιακής διάστασης maxxis Bighorn 255/65R17 είχα 35 και όντως ήταν πολύ σκληρό και ξερό στη συμπεριφορά, πρόσφατα έβαλα τα Cooper STT σε διάσταση 285/70R17 και με 35 είναι πιο άνετα (φυσικά η μεγαλύτερη άνεση οφείλεται στο ότι το λάστιχο είναι μεγαλύτερο) αλλά σκέφτομαι να το πάω στο 33 ή 32 ιδίως τώρα που αρχίζουν οι λάσπες. Θέλει λίγο ψάξιμο μέχρι να βρει ο καθένας την ρύθμιση που τον βολεύει και φυσικά όπως λέει και ο landcruiserJ120 παίζει σημαντικό ρόλο και η χρήση του εκάστοτε οχήματος.
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑVARA D40 !

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 14 Σεπ 2009, 08:05

Tsounts έγραψε:Στα εργοστασιακής διάστασης maxxis Bighorn 255/65R17 είχα 35 και όντως ήταν πολύ σκληρό και ξερό στη συμπεριφορά, πρόσφατα έβαλα τα Cooper STT σε διάσταση 285/70R17 και με 35 είναι πιο άνετα (φυσικά η μεγαλύτερη άνεση οφείλεται στο ότι το λάστιχο είναι μεγαλύτερο) αλλά σκέφτομαι να το πάω στο 33 ή 32 ιδίως τώρα που αρχίζουν οι λάσπες. Θέλει λίγο ψάξιμο μέχρι να βρει ο καθένας την ρύθμιση που τον βολεύει και φυσικά όπως λέει και ο landcruiserJ120 παίζει σημαντικό ρόλο και η χρήση του εκάστοτε οχήματος.

Φιλοι μου θελω να σκεφτειτε ενα πραγμα:Η πιεση δεν ειναι μοναδα μετρησης βαρους η κατι αλλο.Η πιεση ειτε το λαστιχο ειναι 195/65/15 που ειχα σε ενα μαζντακι ιχ, 30 του εβαζα και στο Β2600 του πατερα μου που εχει 215/80/15, 28 μπροστα και 32 πισω προτεινε η μαζντα.Δεν ειναι θεμα διαστασης.Λογικο ειναι οτι το μεγαλυτερο περνει και περισσοτερο αερα για να φτασει την πιεση των 30 η 35 πχ, ομως την ιδια πιεση θα εχει.
Στο ναβαρα τωρα,η Νισσαν προτεινει 35.Στα geolander που δουλευω για καθημερινη χρηση,35 εχω και δουλευει μια χαρα.Τα 245/65/17 αναγωμωσης που δουλεψα για μια βδομαδα στο ραλλυ εβαλα 30 για να τα δοκιμασω.Το αυτοκινητο ενω μαλακωσε πολυ οταν το πηγαινες σβελτα παλαντζαριζε ολο και ξανα ανεβηκα στο 35.
Ολα εξαρτωνται απο την χρηση και το στυλ οδηγησης του καθενος.Εαν κανετε πολλα χιλιομετρα σε εθνικη και με υψηλες ταχυτητες αφηστε το 35.Μην το μαλακωνετε χωρισ λογο το πλαινο του ελαστικου σας.
Φιλε Tsounts ψαξου με τις πιεσεις και πες μας,αλλα η γνωμη μου ειναι να αφησεις την μαμα πιεση.Τα λαστιχα σου ειναι ηδη μαλακα και στην ασφαλτο πιστευω θα σου "μαγουλιαζουν".Τωρα για την λασπη ηδη το πελμα σου ειναι πολυ καλο και δεν θα αντιμετωπιζεις προβλημα.Εαν μπεις σε κανενα πολυ λασπερο κομματι ξεφουσκωσε τα λιγο,επιτοπου...
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑVARA D40 !

Δημοσίευσηαπό meco » 14 Σεπ 2009, 09:14

SHADOW200 έγραψε:Παιδια καλησπερα !!
Ηθελα να μου πειτε γνωμες οι κατοχοι NAVARA και μη, για τις πιεσεις τις οποιες δουλευεται τα ελαστικα σας !!
Το δικο μου NAVARA φοραει ελαστικα 255 '70 R16 και ο κατασκεαστης δινει πιεσεις χωρις φορτιο 35 !
Στο συνεργειο μου ειαν βαλει 26 και πιστευω οτι ειναι καλα ...αλλα το αμαξι σε καποιες στροφες στριγκλιζε , εβαλα 30 αλλα το ασθανομαι αρκετα πιο σκληρο και λιγο νευρικο αλλα στις τροφες βραχο ...σκεφτομαι να το κατεβασω γυρω στα 27 .
Εσεις τι πιεσεις δουλευετε σε αυτα τα ελαστικα !
Καλα για 35 που λεει η εταιρεια ουτε συζητηση σαν να καθομαι σε ατσαλι ειναι !!!

Εγώ φοράω 225/70/16 σε RAV4 όμως και βάζω από 30 και πάνω. Καμιά φορά αν έχω σκοπό να οδηγήσω γρήγορα σε στροφές ακόμα και 35. Εσύ βάζε 30 αλλά αν το αυτοκίνητο φορτωθεί θα πρέπει να αυξήσεις τις πιέσεις ειδικά στον πίσω άξονα.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ds

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 14 Σεπ 2009, 17:32

Ευχαριστω παιδια ... και σενα landcruiser ..ειχα καιρο να σε ακουσω πραγματικα ...αλλα και γω ειχα καιρο να μπω στο site ,ειχα πεσει λιγο εξω στην επιχειρηση αλλα ευτυχως εκανα μια μικρη ληστεια προσφατα , και τα εφερα κομματακι βολτα !
Λοιπον πραγματικα τωρα που αυξησα τις πιεσεις εχω παρα πολυ καλο κρατημα στις στροφες ...γιατι ομως ? υποτιθεται οτι οταν ενα λαστιχο ειναι ξεφουσκωτο εχει περισσοτερη προσφυση .....
Παντως σκεφτομαι να κατεβασω τις πιεσεις στα 28 για να δοκιμασω να βρω τη χρυση τομη !!
Παντως το 30 χτυπαει λιγο παραπανω απο το ανεκτο θα ελεγα ...τα ελαστικα μου ειναι τα all-season 80'20 της continental contιτracκ kai ειναι η εργοστασιακη εκδοση ...με απαραδεκτη συμπεριφορα ....
αντε να αλλαξει το πολιτκο σκηνικο ...να παρουμε την πανω βολτα μπας και τσιμπησω κανα TOYO !!! :D :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑVARA D40 !

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 14 Σεπ 2009, 20:22

JOHNVOR έγραψε:
Tsounts έγραψε:Φιλε Tsounts ψαξου με τις πιεσεις και πες μας,αλλα η γνωμη μου ειναι να αφησεις την μαμα πιεση.Τα λαστιχα σου ειναι ηδη μαλακα και στην ασφαλτο πιστευω θα σου "μαγουλιαζουν".Τωρα για την λασπη ηδη το πελμα σου ειναι πολυ καλο και δεν θα αντιμετωπιζεις προβλημα.Εαν μπεις σε κανενα πολυ λασπερο κομματι ξεφουσκωσε τα λιγο,επιτοπου...


Σήμερα που οδήγησα σε αρκετή λάσπη και με 35 πίεση δεν μπορώ να πω ότι είχα πρόβλημα. Για το κούνημα της κάμερας δεν μπορούσα να κάνω πολλά γιατί ήταν ανηφόρα και ήμουν μόνος.
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑVARA D40 !

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 15 Σεπ 2009, 08:56

Tsounts έγραψε:
JOHNVOR έγραψε:
Tsounts έγραψε:Φιλε Tsounts ψαξου με τις πιεσεις και πες μας,αλλα η γνωμη μου ειναι να αφησεις την μαμα πιεση.Τα λαστιχα σου ειναι ηδη μαλακα και στην ασφαλτο πιστευω θα σου "μαγουλιαζουν".Τωρα για την λασπη ηδη το πελμα σου ειναι πολυ καλο και δεν θα αντιμετωπιζεις προβλημα.Εαν μπεις σε κανενα πολυ λασπερο κομματι ξεφουσκωσε τα λιγο,επιτοπου...


Σήμερα που οδήγησα σε αρκετή λάσπη και με 35 πίεση δεν μπορώ να πω ότι είχα πρόβλημα. Για το κούνημα της κάμερας δεν μπορούσα να κάνω πολλά γιατί ήταν ανηφόρα και ήμουν μόνος.
Εικόνα
Εικόνα

Aφου δεν ειχες προβλημα στην γλιτσα που ειδα στα video δεν νομιζω να χρειαζεσαι αλλο ψαξιμο.
Ωραια video.Για εκπαιδευτικο ησουν;Αν θες σταθερη καμερα,την επομενη φορα να παρεις και εμας.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: ds

Δημοσίευσηαπό meco » 15 Σεπ 2009, 09:55

SHADOW200 έγραψε:γιατι ομως ? υποτιθεται οτι οταν ενα λαστιχο ειναι ξεφουσκωτο εχει περισσοτερη προσφυση .....

Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση!!!
Το μόνο που προσφέρει είναι παραπάνω φθορά στα πλαϊνά (του ελαστικού) και αυξημένη κατανάλωση για τον κινητήρα.

Όσο πιο πολύ αέρα τόσο πιο καλά μέχρι βέβαια ένα όριο το οποίο είναι διαφορετικό για κάθε ελαστικό. Αν το ξεπεράσουμε αυτό το όριο το λάστιχο αρχίζει να μπαλονιάζει και να μην έχει την επαφή που πρέπει με το δρόμο.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: ds

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 16 Σεπ 2009, 05:52

meco έγραψε:
SHADOW200 έγραψε:γιατι ομως ? υποτιθεται οτι οταν ενα λαστιχο ειναι ξεφουσκωτο εχει περισσοτερη προσφυση .....

Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση!!!
Το μόνο που προσφέρει είναι παραπάνω φθορά στα πλαϊνά (του ελαστικού) και αυξημένη κατανάλωση για τον κινητήρα.

Όσο πιο πολύ αέρα τόσο πιο καλά μέχρι βέβαια ένα όριο το οποίο είναι διαφορετικό για κάθε ελαστικό. Αν το ξεπεράσουμε αυτό το όριο το λάστιχο αρχίζει να μπαλονιάζει και να μην έχει την επαφή που πρέπει με το δρόμο.


Βασικά το ξεφούσκωμα των ελαστικών χρειάζεται σε πολύ ακραίες συνθήκες με βράχια ή πολύ λάσπη, εκεί κάνει δουλειά αλλά πρέπει να τα ξαναφουσκώσεις μόλις βγεις σε κανονικό δρόμο διότι φθείρονται τα πλαϊνά τους.
Προσωπικά όσο έχω τα mud terrain δεν χρειάστηκε ποτέ να τα ξεφουσκώσω.

Τα λάστιχα υπόκεινται σε δυνάμεις παραμόρφωσης που δεν τις βλέπουμε οι ίδιοι.
http://www.youtube.com/watch?v=4lG2nNcYAtY
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki


Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες