Tsounts έγραψε:Στα εργοστασιακής διάστασης maxxis Bighorn 255/65R17 είχα 35 και όντως ήταν πολύ σκληρό και ξερό στη συμπεριφορά, πρόσφατα έβαλα τα Cooper STT σε διάσταση 285/70R17 και με 35 είναι πιο άνετα (φυσικά η μεγαλύτερη άνεση οφείλεται στο ότι το λάστιχο είναι μεγαλύτερο) αλλά σκέφτομαι να το πάω στο 33 ή 32 ιδίως τώρα που αρχίζουν οι λάσπες. Θέλει λίγο ψάξιμο μέχρι να βρει ο καθένας την ρύθμιση που τον βολεύει και φυσικά όπως λέει και ο landcruiserJ120 παίζει σημαντικό ρόλο και η χρήση του εκάστοτε οχήματος.
Φιλοι μου θελω να σκεφτειτε ενα πραγμα:Η πιεση δεν ειναι μοναδα μετρησης βαρους η κατι αλλο.Η πιεση ειτε το λαστιχο ειναι 195/65/15 που ειχα σε ενα μαζντακι ιχ, 30 του εβαζα και στο Β2600 του πατερα μου που εχει 215/80/15, 28 μπροστα και 32 πισω προτεινε η μαζντα.Δεν ειναι θεμα διαστασης.Λογικο ειναι οτι το μεγαλυτερο περνει και περισσοτερο αερα για να φτασει την πιεση των 30 η 35 πχ, ομως την ιδια πιεση θα εχει.
Στο ναβαρα τωρα,η Νισσαν προτεινει 35.Στα geolander που δουλευω για καθημερινη χρηση,35 εχω και δουλευει μια χαρα.Τα 245/65/17 αναγωμωσης που δουλεψα για μια βδομαδα στο ραλλυ εβαλα 30 για να τα δοκιμασω.Το αυτοκινητο ενω μαλακωσε πολυ οταν το πηγαινες σβελτα παλαντζαριζε ολο και ξανα ανεβηκα στο 35.
Ολα εξαρτωνται απο την χρηση και το στυλ οδηγησης του καθενος.Εαν κανετε πολλα χιλιομετρα σε εθνικη και με υψηλες ταχυτητες αφηστε το 35.Μην το μαλακωνετε χωρισ λογο το πλαινο του ελαστικου σας.
Φιλε Tsounts ψαξου με τις πιεσεις και πες μας,αλλα η γνωμη μου ειναι να αφησεις την μαμα πιεση.Τα λαστιχα σου ειναι ηδη μαλακα και στην ασφαλτο πιστευω θα σου "μαγουλιαζουν".Τωρα για την λασπη ηδη το πελμα σου ειναι πολυ καλο και δεν θα αντιμετωπιζεις προβλημα.Εαν μπεις σε κανενα πολυ λασπερο κομματι ξεφουσκωσε τα λιγο,επιτοπου...