Η αντιστρεπτική είχε αφαιρεθεί από την αρχή με το που έβαλα την PRG και η μαλακή αίσθηση υπήρχε από τότε. Τα μεγαλύτερα λάστιχα δίνουν ελαφρώς πιο μαλακή αίσθηση στις λακκούβες και τις μικροανωμαλίες.
Με την ανάρτηση δεν έχω πρόβλημα εκτός από κάποια ελαφρά επαφή από τα μπροστινά ψαλίδια η οποία όμως συνηθίζεται (η PRG δίνει προστατευτικά bump-stops για τα ψαλίδια).
Με την ευθυγράμμιση δεν έχω πρόβλημα και είμαι εντός των ορίων, για να πω την αλήθεια δεν το έψαξα και πολύ παραπάνω γιατί είχα κουραστεί σε μια φάση να πηγαινοέρχομαι στα συνεργεία. Τα L.TR ποιά είναι? Δεν μπορώ να θυμηθώ.
Την calmini την σκεφτόμουν και'γω αλλά δεν έχω ακούσει και πολύ καλά λόγια και κυρίως όσον αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών, καθυστερούν πάρα πολύ. Πάντως σε 2 forums nissanoffroad.net, kai clubfrontier.org το 99% χρησιμοποιούν PRG. Μερικοί που είχαν την calmini την βγάζουν μετά από κάποια φάση και πάνε σε πιο ψαγμένες λύσεις.
Η calmini δεν μ'άρεσε στην αρχή γιατί δεν είχε μεγαλύτερα αμορτισέρ για μπροστά παρα μόνο κάτι 5" spacers τα οποία δεν αλλάζουν τίποτα στην συμπεριφορά του οχήματος, τώρα όμως προσφέρει και η ίδια μπροστινά coilovers (σαν αυτά που έχω αλλά μακρύτερα).
http://www.purenissan.com/D40coilover.htm
http://www.purenissan.com/new_page_12.htm
Δίνει επίσης στο πακέτο προστατευτικό διαφορικού αλλά τα στηρίγματα που συμπεριλαμβάνονται είναι πολύ light και πολλοί τα έχουν στραβώσει ή εχουν σπάσει. Για τον πίσω άξονα δίνει blocks & shackles τα οποία όμως στραβώνουν την σούστα πρόωρα (το λεγόμενο axle wrap). Επίσης στην calmini το μπροστινό διαφορικό είναι πολύ χαμηλά (πιο χαμηλά απ'ότι το δικό μου). Επίσης αν φορέσεις τα λάστιχα που λέει η calmini 305/65R17 τότε το αμάξι σίγουρα θα κόψει πάρα πολύ!
Η PRG είναι bolt on, δίνει πραγματικές διαδρομές ανάρτησης, καλή ποιότητα και o Greg ο ιδιοκτήτης με τον οποίο έχω μιλήσει πολλές φορές δεν θα σου πουλήσει ούτε φούμαρα ούτε παραπάνω πράγματα απ'ότι πραγματικά χρειάζεσαι. Βέβαια δεν έχει κατάστημα στην Ελλάδα σε αντίθεση με την calmini αλλά προσωπικά δεν με νοιάζει. Μ'αρέσει πολύ το αυτοκίνητο μου έτσι και δεν το αλλάζω!
Μπες στα forums που έγραψα πιο πάνω και μελέτησε με την ησυχία σου κριτικές αναρτήσεων και ελαστικών. Ό,τι χρειαστείς εδώ είμαι, και φυσικά έχε υπ'όψιν πως όταν μπλέκεις με τροποποιήσεις όλα τα εξαρτήματα αλλάζουν συμπεριφορά και υπόκεινται σε φθορά (κάτι που ξέρεις σίγουρα αφού πηγαίνεις και σε rally).
Αλήθεια στο rally με τι αμάξι πήγες? Δεν φαντάζομαι με το navara!