Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Navara με 3" suspension lift & Cooper STT 285/70R17

Navara με 3" suspension lift & Cooper STT 285/70R17

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 25 Ιούλ 2009, 06:58

Λοιπόν θέλω να πιστεύω πως έχω τελειώσει με τις μετατροπές στο αυτοκίνητο. Χθες τοποθέτησα τα Cooper STT σε 285/70R17 στο D40 μου το οποίο έχω σηκώσει 3 ίντσες με την ανάρτηση της PRG/USA. Το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με το εργοστασιακό. Επίσης τα λάστιχα φαίνονται πολύ καλής ποιότητας, τα επέλεξα μετά από πολύ ψάξιμο.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από Tsounts και 27 Ιούλ 2009, 06:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Cooper STT 285/70R17 σε D40

Δημοσίευσηαπό d_dante_1974 » 25 Ιούλ 2009, 11:46

Σωστός ο φίλος...τέλειο το αποτέλεσμα...φανταστικό εργαλείο !!!
Nissan Mania !!!
Εικόνα
d_dante_1974
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 13:33
Τοποθεσία: Σερρες

Cooper STT 285/70R17 σε D40

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 27 Ιούλ 2009, 12:01

τελειο το αποτελεσμα!!!!και για τα λα στιχα εκανες πολυ καλη επιλογη γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα για αυτα τα λαστιχα!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Cooper STT 285/70R17 σε D40

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 31 Αύγ 2009, 12:22

Δειχνει πολυ ωραιο. Τα λαστιχα πρεπει να ειναι θηρια. Εχω οδηγησει D40 με 265/70/17 και το κοβει αρκετα.Βεβαια δεν ηταν το 200αρι.Βλεπω εχεις αφαιρεσει τα πλαινα σκαλοπατια.Απο οταν το εκανα και εγω στο δικο μου οι μπροστινες πλευρεσ των πισω θολων εχουν γεμισει τσικισματα απο χαλικακια που πεταγονται.Εχεις το ιδιο προβλημα?
Θυμαμαι πως παλια ειχες την Old Man Emu στο αυτοκινητο.Η νεα σου αναρτηση ειναι καλυτερη?
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Cooper STT 285/70R17 σε D40

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 31 Αύγ 2009, 18:18

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σχόλια, έφαγα πόσες ώρες ψάχνοντας σε forums για το πως να το στήσω. Όντως τα λάστιχα το κόβουν και δεν έχει πλέον την αίσθηση GT που είχε με τα εργοστασιακής διαστασης 255/65R17 Bighorn (είναι η έκδοση με τα 171 άλογα). Τσακίσματα από χαλίκια και πέτρες δεν έχω στους θόλους.
Πιστεύω πως η νέα ανάρτηση είναι πολυ καλύτερη/μαλακότερη από την ΟΜΕ και δίνει μεγαλύτερες διαδρομές στους τροχούς και καλύτερη πρόσφυση, επίσης δεν νιώθεις τις ανωμαλίες του δρόμου. Όλα είναι bolt-on σε αντίθεση με την calmini που χρειάζεται να κόψεις ένα μικρό τμήμα στην βάση του διαφορικού το οποίο όμως μπορεί να ξανασυγκολληθεί.
Τα μπροστινά coilovers είναι επανακατασκευαζόμενα και λέω να πάω για ένα έλεγχο αζώτου τώρα που ξεκινάει και το κυνήγι.
Επίσης μ'αρέσει πολύ η αίσθηση που έχει χωρίς την μπροστινή αντιστρεπτική (δεν προτείνεται η αφαίρεση της με τα εργοστασιακά αμορτισέρ).
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Re: Cooper STT 285/70R17 σε D40

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 01 Σεπ 2009, 08:21

Tsounts έγραψε:Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σχόλια, έφαγα πόσες ώρες ψάχνοντας σε forums για το πως να το στήσω. Όντως τα λάστιχα το κόβουν και δεν έχει πλέον την αίσθηση GT που είχε με τα εργοστασιακής διαστασης 255/65R17 Bighorn (είναι η έκδοση με τα 171 άλογα). Τσακίσματα από χαλίκια και πέτρες δεν έχω στους θόλους.
Πιστεύω πως η νέα ανάρτηση είναι πολυ καλύτερη/μαλακότερη από την ΟΜΕ και δίνει μεγαλύτερες διαδρομές στους τροχούς και καλύτερη πρόσφυση, επίσης δεν νιώθεις τις ανωμαλίες του δρόμου. Όλα είναι bolt-on σε αντίθεση με την calmini που χρειάζεται να κόψεις ένα μικρό τμήμα στην βάση του διαφορικού το οποίο όμως μπορεί να ξανασυγκολληθεί.
Τα μπροστινά coilovers είναι επανακατασκευαζόμενα και λέω να πάω για ένα έλεγχο αζώτου τώρα που ξεκινάει και το κυνήγι.
Επίσης μ'αρέσει πολύ η αίσθηση που έχει χωρίς την μπροστινή αντιστρεπτική (δεν προτείνεται η αφαίρεση της με τα εργοστασιακά αμορτισέρ).

Εχεις αφαιρεσει την αντιστρεπτικη για μεγαλυτερες διαδρομες η ετσι επρεπε να κανεις; εγω με την Old Man Emu που εχω οταν μου εσπασε η μια βιδα που συνδεει την αντιστρεπτικη πηγαινε βαρκα γιαλο.Η αισθηση του μαλακου που εχεις πιθανως βασιζεται και στο μεγαλο προφιλ του ελαστικου που εβαλες.Εγω με τα αναγωμοσης που ειχα βαλει στο rally Albania ειχε τρομερη διαφορα απο τα Geolander που εχω για καθημερινη χρηση.(Μου αρεσει που τουσ κανουμε την ιδια χρηση,ταξιδια για κυνηγι :D )Επειδη σκεφτομαι calmini ως μη αλλη λυση,εσυ λες prg;ειχεσ καποιο προβλημα;με την ευθυγραμιση;διαβαζω κατι περιεργα γί'αυτο σε κατι ξενα forum.(Μπορουμε να βαλουμε και τα Ο.Μ.Ε. τα L.TR με το ξεχωριστο κανιστρο με λιγη πατεντουλα τα οποια λενε ειναι φοβερα)
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Cooper STT 285/70R17 σε D40

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 01 Σεπ 2009, 19:45

Η αντιστρεπτική είχε αφαιρεθεί από την αρχή με το που έβαλα την PRG και η μαλακή αίσθηση υπήρχε από τότε. Τα μεγαλύτερα λάστιχα δίνουν ελαφρώς πιο μαλακή αίσθηση στις λακκούβες και τις μικροανωμαλίες.

Με την ανάρτηση δεν έχω πρόβλημα εκτός από κάποια ελαφρά επαφή από τα μπροστινά ψαλίδια η οποία όμως συνηθίζεται (η PRG δίνει προστατευτικά bump-stops για τα ψαλίδια).
Με την ευθυγράμμιση δεν έχω πρόβλημα και είμαι εντός των ορίων, για να πω την αλήθεια δεν το έψαξα και πολύ παραπάνω γιατί είχα κουραστεί σε μια φάση να πηγαινοέρχομαι στα συνεργεία. Τα L.TR ποιά είναι? Δεν μπορώ να θυμηθώ.

Την calmini την σκεφτόμουν και'γω αλλά δεν έχω ακούσει και πολύ καλά λόγια και κυρίως όσον αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών, καθυστερούν πάρα πολύ. Πάντως σε 2 forums nissanoffroad.net, kai clubfrontier.org το 99% χρησιμοποιούν PRG. Μερικοί που είχαν την calmini την βγάζουν μετά από κάποια φάση και πάνε σε πιο ψαγμένες λύσεις.
Η calmini δεν μ'άρεσε στην αρχή γιατί δεν είχε μεγαλύτερα αμορτισέρ για μπροστά παρα μόνο κάτι 5" spacers τα οποία δεν αλλάζουν τίποτα στην συμπεριφορά του οχήματος, τώρα όμως προσφέρει και η ίδια μπροστινά coilovers (σαν αυτά που έχω αλλά μακρύτερα). http://www.purenissan.com/D40coilover.htm
http://www.purenissan.com/new_page_12.htm

Δίνει επίσης στο πακέτο προστατευτικό διαφορικού αλλά τα στηρίγματα που συμπεριλαμβάνονται είναι πολύ light και πολλοί τα έχουν στραβώσει ή εχουν σπάσει. Για τον πίσω άξονα δίνει blocks & shackles τα οποία όμως στραβώνουν την σούστα πρόωρα (το λεγόμενο axle wrap). Επίσης στην calmini το μπροστινό διαφορικό είναι πολύ χαμηλά (πιο χαμηλά απ'ότι το δικό μου). Επίσης αν φορέσεις τα λάστιχα που λέει η calmini 305/65R17 τότε το αμάξι σίγουρα θα κόψει πάρα πολύ!

Η PRG είναι bolt on, δίνει πραγματικές διαδρομές ανάρτησης, καλή ποιότητα και o Greg ο ιδιοκτήτης με τον οποίο έχω μιλήσει πολλές φορές δεν θα σου πουλήσει ούτε φούμαρα ούτε παραπάνω πράγματα απ'ότι πραγματικά χρειάζεσαι. Βέβαια δεν έχει κατάστημα στην Ελλάδα σε αντίθεση με την calmini αλλά προσωπικά δεν με νοιάζει. Μ'αρέσει πολύ το αυτοκίνητο μου έτσι και δεν το αλλάζω!

Μπες στα forums που έγραψα πιο πάνω και μελέτησε με την ησυχία σου κριτικές αναρτήσεων και ελαστικών. Ό,τι χρειαστείς εδώ είμαι, και φυσικά έχε υπ'όψιν πως όταν μπλέκεις με τροποποιήσεις όλα τα εξαρτήματα αλλάζουν συμπεριφορά και υπόκεινται σε φθορά (κάτι που ξέρεις σίγουρα αφού πηγαίνεις και σε rally).

Αλήθεια στο rally με τι αμάξι πήγες? Δεν φαντάζομαι με το navara!
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Re: Cooper STT 285/70R17 σε D40

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 02 Σεπ 2009, 08:42

Tsounts έγραψε:Η αντιστρεπτική είχε αφαιρεθεί από την αρχή με το που έβαλα την PRG και η μαλακή αίσθηση υπήρχε από τότε. Τα μεγαλύτερα λάστιχα δίνουν ελαφρώς πιο μαλακή αίσθηση στις λακκούβες και τις μικροανωμαλίες.

Με την ανάρτηση δεν έχω πρόβλημα εκτός από κάποια ελαφρά επαφή από τα μπροστινά ψαλίδια η οποία όμως συνηθίζεται (η PRG δίνει προστατευτικά bump-stops για τα ψαλίδια).
Με την ευθυγράμμιση δεν έχω πρόβλημα και είμαι εντός των ορίων, για να πω την αλήθεια δεν το έψαξα και πολύ παραπάνω γιατί είχα κουραστεί σε μια φάση να πηγαινοέρχομαι στα συνεργεία. Τα L.TR ποιά είναι? Δεν μπορώ να θυμηθώ.

Την calmini την σκεφτόμουν και'γω αλλά δεν έχω ακούσει και πολύ καλά λόγια και κυρίως όσον αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών, καθυστερούν πάρα πολύ. Πάντως σε 2 forums nissanoffroad.net, kai clubfrontier.org το 99% χρησιμοποιούν PRG. Μερικοί που είχαν την calmini την βγάζουν μετά από κάποια φάση και πάνε σε πιο ψαγμένες λύσεις.
Η calmini δεν μ'άρεσε στην αρχή γιατί δεν είχε μεγαλύτερα αμορτισέρ για μπροστά παρα μόνο κάτι 5" spacers τα οποία δεν αλλάζουν τίποτα στην συμπεριφορά του οχήματος, τώρα όμως προσφέρει και η ίδια μπροστινά coilovers (σαν αυτά που έχω αλλά μακρύτερα). http://www.purenissan.com/D40coilover.htm
http://www.purenissan.com/new_page_12.htm

Δίνει επίσης στο πακέτο προστατευτικό διαφορικού αλλά τα στηρίγματα που συμπεριλαμβάνονται είναι πολύ light και πολλοί τα έχουν στραβώσει ή εχουν σπάσει. Για τον πίσω άξονα δίνει blocks & shackles τα οποία όμως στραβώνουν την σούστα πρόωρα (το λεγόμενο axle wrap). Επίσης στην calmini το μπροστινό διαφορικό είναι πολύ χαμηλά (πιο χαμηλά απ'ότι το δικό μου). Επίσης αν φορέσεις τα λάστιχα που λέει η calmini 305/65R17 τότε το αμάξι σίγουρα θα κόψει πάρα πολύ!

Η PRG είναι bolt on, δίνει πραγματικές διαδρομές ανάρτησης, καλή ποιότητα και o Greg ο ιδιοκτήτης με τον οποίο έχω μιλήσει πολλές φορές δεν θα σου πουλήσει ούτε φούμαρα ούτε παραπάνω πράγματα απ'ότι πραγματικά χρειάζεσαι. Βέβαια δεν έχει κατάστημα στην Ελλάδα σε αντίθεση με την calmini αλλά προσωπικά δεν με νοιάζει. Μ'αρέσει πολύ το αυτοκίνητο μου έτσι και δεν το αλλάζω!

Μπες στα forums που έγραψα πιο πάνω και μελέτησε με την ησυχία σου κριτικές αναρτήσεων και ελαστικών. Ό,τι χρειαστείς εδώ είμαι, και φυσικά έχε υπ'όψιν πως όταν μπλέκεις με τροποποιήσεις όλα τα εξαρτήματα αλλάζουν συμπεριφορά και υπόκεινται σε φθορά (κάτι που ξέρεις σίγουρα αφού πηγαίνεις και σε rally).

Αλήθεια στο rally με τι αμάξι πήγες? Δεν φαντάζομαι με το navara!

Καλημερα.Κατ'αρχην ευχαριστω για το χρονο σου.Δεν πιστευω οτι ειμαι εκτος θεματος και σου χαλω το topic για αυτο συνεχιζω.
Εχω ενος φιλου το navara ως σημειο αναφορας.Φορα calmini και την Ο.Μ.Ε.Του εχει δωσει παραπανω υψος απο τις 5 ιντζες.Απο λαστιχα εχει και αυτος τα cooper σαν τα δικα σου αλλα σε διασταση 265/75/16. Τα λαστιχα δεν δειχνουν καθουλου μικρα,ισα ισα.Περιττο να σου πω οτι γυριζει τα βλεματα παντου,θα το εχεις νιωσει και εσυ αλλωστε.
Τα φορουμ που αναφερεις πιο πανω τα μελετω απο καιρο και εγω.Ειχα δει και ενα post δικο σου που ειχες παλια.
Η αληθεια ειναι οτι και εγω βρισκω καλυτερη την αναρτηση σου απλα σκεφτομαι οτι δεν εχει ξανατοποθετηθει.Το τρεξιμο στα συνεργεια ειναι ενασ εφιαλτης.
Ετρεξα στο rally Albania.Ναι με το navara.Ερασιτεχνικα πηγαμε χωρις καμια ιδιαιτερη εμπειρια.Εναν πολυ σκληρο αγωνα 1500 χλμ και 7 ημερων στην κατηγορια normal και καταφεραμε και πηραμε την πρωτη θεση.Ο geco,ενας αλλος συναγωνιστησ εχει αναρτησει την ιστορια του στο φορουμ.
Τα L.TR ειναι τα αμορτισερ υψηλων απαιτησεων της ΟΜΕ.Μαλιστα αν εχεις δει και το patrol του Αθανασιου αυτα εχει επανω.Ειχα ρωτησει αν μπαινουν στο navara και μου απαντησαν αρνητικα.Ο εισαγωγεασ τους στην Αλβανια,ο οποιος ετρεχε και στον αγωνα και γνωριστηκαμε μου ειπε οτι ολα μπαινουν και αν θελω να τον επισκεφτω.Εχουν κατι ωραιες λυσεις και ψαγμενες.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 02 Σεπ 2009, 18:15

Δεν είσαι εκτός θέματος, αλίμονο. Θα ήθελα να δοκιμάσω αγώνες σε κάποια φάση αλλά δεν θα ήθελα να διαλύσω το αυτοκίνητο, μπράβο πάντως για την πρώτη θέση!

Με την ανάρτηση δεν ξαναείχα πρόβλημα μέχρι στιγμής, οι ιστορίες που μου είχε παρουσιάσει στην αρχή οφείλονταν σε διαφορές μεταξύ κάποιων εξαρτημάτων των αμερικάνικων navara και των ελληνικών. Έβαλα κοντύτερα cv-boots (πάντα ξεχνάω το ελληνικό τους όνομα) και δεν έχω κανένα πρόβλημα πλέον με επαφή των με τις βαλβίδες πλήρωσης των coil-overs. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας έλεγχος στο άζωτο των μπροστινών coil-overs ο οποίος είναι πολύ απλός (γίνεται σε συνεργείο που φτιάχνει αμορτισέρ) και εάν φθαρούν πια μετά από πολύ καιρό είναι επανακατασκευαζόμενα, υπάρχει και επίσημος dealer στην Πορτογαλλία (M-trux.com).
Στην Nissan πάντως μου είπαν να μην την βγάλω την ανάρτηση, τους άρεσε πολύ εκεί στο συνεργείο και μου είπαν ότι και η τιμή της είναι πολύ καλή σε σχέση με τα αμορτισέρ της nissan.

Η ΟΜΕ δίνει 3 εκατοστά ύψος μπροστά και 4 εκατοστά πίσω τα οποία μου είχαν φανεί λίγα και έτσι την έδωσα στον πατέρα μου μια που του είχε αρέσει πολύ (έχει και'κείνος navara).

Αν είσουν Θεσσαλονίκη θα μπορούσαμε να βρεθούμε και να δεις από κοντά το αυτοκίνητο για να βγάλεις άκρη.

Αλήθεια, είπες ότι πας για κυνήγι; γουρούνια, λαγό ή πουλιά?
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 03 Σεπ 2009, 08:19

Καλημερα.Ειναι ωραια φαση οι αγωνες.Αλλα με αλλο αυτοκινητο.Οχι το καθημερινο μας.Παντως εκει φανηκε και η στιβαροτητα του.Εμενα τραβηξε τα χιλια μυρια,και για αυτο γελαω οταν ακουω πως δεν ειναι αξιοπιστα και ο ξεχειλωμενος κινητηρας με τα 175 αλογα δεν θα αντεξει κτλ.δεν ακους τσικ μεσα παρα τα απιστευτα κοπανηματα που εφαγε.
http://2407m.com/tr/images/photoalbum/R ... index.html
Και εμενα μου φαινονται λιγο το υψος τησ ΟΜΕ και μαλλον θα ζητησω την βοηθεια του Greg ωστε να αναβαθμισουμε την ηδη υπαρχουσα αναρτηση.Εχεις υποψην για αυτα τα spacer ή για καποιο body lift μεχρι 2 ιντζες ακομα;
(Μας τρεχουν οι μπεκατσες και οι περδικες. Ειμαι απο Καλαματα αλλα καποια στιγμη που θα ανεβω Θεσσαλονικη θα σε ενημερωσω να τα πουμε και απο κοντα)
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 03 Σεπ 2009, 15:22

Μπορείς να βάλεις spacers στο εργοστασιακό αμορτισέρ, βγαίνουν σε 2" και 3" αλλά δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου παρά μόνο ύψος και η εργοστασιακή ανάρτηση είναι επιεικώς μάπα. Επίσης εάν περάσεις τις 2" σε ύψος μπροστά χρειάζεσαι άλλου τύπου ψαλίδια (Upper control arms) ώστε να μειώσεις την επαφή με την βάση του αμορτισέρ (coil-bucket) αν και με τα after market τύπου πάλι θα υπάρχει. Τα μπροστινά coil-overs που φοράω βγαίνουν σε διαμέτρους 2" (είναι στο site της prg) και σε 2.5" θα το βρεις εδώ: http://www.clubfrontier.org/forums/f43/ ... prg-36895/

To body lift απομακρύνει το αμάξωμα από το σασί ώστε να μπορέσεις να βάλεις μεγαλύτερα λάστιχα, υπάρχουν σε 2", 3", μέχρι και 5" αν θυμάμαι καλά. Για τις 2", 3" είναι αυτή η εταιρεία: https://www.4x4parts.com/catalog/index. ... th=117_209
Για το 5άρι είναι μια γερμανική της οποίας το όνομα δεν θυμάμαι, αλλά εκείνο στοιχίζει περίπου 1,200 ευρώ (τους είχα πάρει τηλέφωνο).

Πάντως με αυτή την ανάρτηση της PRG θα πάρεις 3" ύψος + αν βάλεις μεγαλύτερα λάστιχα και θα προσφέρει αυξημένες διαδρομές και καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Αναφέρω ενδεικτικά ότι στην Nissan για 4 αμορτισέρ εργοστασιακά (2 μπρος και 2 πίσω) θέλουν 700 Ευρώ!
Φοράω αυτό το πακέτο: http://www.prgproducts.com/shop/product ... r_package/
Συν: http://www.prgproducts.com/shop/product ... _shackles/

Μπορεί να δυσκολευτείς λίγο να τους βρεις στο τηλέφωνο αλλά είναι σχετικά μικρό εργαστήριο και όλη την δουλεία την κάνει ο ίδιος ο Greg, παράλληλα φτιάχνει και θηρία. Δεν τίθεται θέμα να σου φάει λεφτά ακόμα και αν τύχει να υπάρξει καθυστέρηση στην ετοιμασία της παραγγελίας.

Όσον αφορά το κυνήγι πέρσι ήταν πολύ χάλια χρονιά, πολύ λίγα θηράματα αφού δεν τα βοήθησε και ο καιρός (για Μακεδονία), σε σας όμως πρέπει να είχε πολλές μπεκάτσες.

Για ό,τι χρειαστείς ειδοποίησε με.

PS: Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki


Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες