Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νissan patrol (τέλη,έξοδα κτλ)?!?

Νissan patrol (τέλη,έξοδα κτλ)?!?

Δημοσίευσηαπό kserolouk » 25 Ιουν 2009, 09:23

Γειά σας παιδιά,

Θα ήθελα να πώ οτι είμαι κάπως άσχετος σε θέματα 4χ4(δεν εχω οδηγήσει ποτέ ένα) μιας και είμαι και σχετικά μικρος σε ηλικία για να αγοράζω αυτά που επιθυμώ πραγματικα(22). Παρόλα αυτα έχω λιώσει σε forums και στο internet να ψάχνω για τα καλύτερα off-roads μιας και θέλω στο μέλλον να πηγαίνω συνέχεια στα βουνά εδώ κοντα.

Το θέμα είναι πως έχω αρρωστήσει με τα εν λόγω οχήματα. Αν δω nissan patrol, isuzu trooper, land rover defender/discovery κατι με πιάνει.
Μιας και τα ανταλακτικά για land rover είναι πανάκριβα τείνω στα patrol.
Έχω πείσει το πατέρα μου να πουλήσουμε το αμάξι που έχουμε και να πάρουμε ενα μεταχειρισμένο 3πορτο patrol.

Απ τη στιγμή όμως που ειναι στα 2.500cc kai 3000cc ψάχνω τρόπους να γλιτώσω χρήματα από ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας(!!!) κ.τ.λ. (δλδ. άδειες αγροτικού/επαγγελματικού κτλ)

Ρώτησα έναν έμπορο αυτοκινήτων και μου είπε οτι αυτά τα έκαναν παλιότερα. Τώρα δε γίνονται!! Μόνο με άδεια ι.χ. δλδ θα μπορώ να το κυκλοφορήσω?

Δε το βλέπω με λίγα λόγια να το παίρνω...500+euro τέλη κυκλοφορίας;

Heeeeeelp!!! :)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Άβαταρ μέλους
kserolouk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 25 Ιουν 2009, 08:32

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Ιουν 2009, 10:40

Επαγγελματικό ή αγροτικό αγοράζεις και κυκλοφορείς χωρίς πρόβλημα αν έχεις τις προυποθέσεις...

Αυτοκίνητα υπάρχουν, ανάλογα την κατηγορία, αλλά για να πληρώνεις φθηνά τέλη πρέπει το 4χ4 να μην χαρακτηρίζεται τύπου jeep, δηλαδή βασικά να είναι ανοικτό φορτηγό και στα χαρτιά, αλλά και στην πράξη.

Δεν ξέρω τι γίνεται με τα διπλοκάμπινα (αλλά νομίζω και αυτά 88 ευρώ πληρώνουν), όλα τα καινούρια συμπεριλβανομένου και του defender βγαίνουν και διπλοκάμπινα καινούρια αλλά τσουχτερά...

Για τα ανταλλακτικά τώρα, δεν νομίζω τα των Land Rover να είναι πιό ακριβά, ίσα ίσα υπάρχουν πολλά, και φθηνά...