Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

navara D40 200 ps VS mitsu L 200

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 21 Ιούλ 2010, 08:20

mitsusport έγραψε:μπορει να συκριθει αυτο
http://www.youtube.com/watch#!v=WWE75c4 ... re=related
με αυτο ;;
http://www.youtube.com/watch#!v=DMp2XbM ... re=related :twisted: :twisted:
το μαρκετινκ και οι διαφημηστες πλεον τα βγαζουν τα νεα αυτοκινητα λες και ειναι το καλητερο και μπορει να κανει τα παντα


Όχι δεν συγκρίνονται . Έχουν μεγάλες κατασκευαστικές διαφορές .
Το Honda καλύπτει το 95 % των αναγκών του ....95 % των οδηγών που θα ήθελαν πιθανώς ένα τετρακίνητο , και το τουμπανιασμένο Mitsubishi το .....υπόλοιπο 5 % . Επσιδή καταλαβαίνω ότι θεωρείς πιο "σωστό" , πιο ... ας πούμε "καλό" 4Χ4 το Mistu. , σου λέω ότι κάνεις λάθος . Και υπόψη ότι και εμένα μου αρέσουν τα σκληροτράχηλα δυναμικά τετρακίνητα , όσο τίποτα άλλο. Και μάλιστα από τότε που ήμουν μικρό παιδί .
Ωστόσο οι εταιρείες θέλουν να πουλήσουν. Και κοιτούν το τι θέλει το 95 % των αγοραστών οδηγών. Όσο για το υπόλοιπο 5 % (μεταξύ τους και εγώ) , να πάει να γ......... ! Έτσι απλά. :D
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 21 Ιούλ 2010, 09:22

Ρε παιδια οσοι θελουν παγματικες off-road δυνατοτητες ας παρουν ενα KAWASAKI 750 BRUTE FORCE ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 21 Ιούλ 2010, 09:57

Jugulator έγραψε:
mitsusport έγραψε:μπορει να συκριθει αυτο
http://www.youtube.com/watch#!v=WWE75c4 ... re=related
με αυτο ;;
http://www.youtube.com/watch#!v=DMp2XbM ... re=related :twisted: :twisted:
το μαρκετινκ και οι διαφημηστες πλεον τα βγαζουν τα νεα αυτοκινητα λες και ειναι το καλητερο και μπορει να κανει τα παντα


Όχι δεν συγκρίνονται . Έχουν μεγάλες κατασκευαστικές διαφορές .
Το Honda καλύπτει το 95 % των αναγκών του ....95 % των οδηγών που θα ήθελαν πιθανώς ένα τετρακίνητο , και το τουμπανιασμένο Mitsubishi το .....υπόλοιπο 5 % . Επσιδή καταλαβαίνω ότι θεωρείς πιο "σωστό" , πιο ... ας πούμε "καλό" 4Χ4 το Mistu. , σου λέω ότι κάνεις λάθος . Και υπόψη ότι και εμένα μου αρέσουν τα σκληροτράχηλα δυναμικά τετρακίνητα , όσο τίποτα άλλο. Και μάλιστα από τότε που ήμουν μικρό παιδί .
Ωστόσο οι εταιρείες θέλουν να πουλήσουν. Και κοιτούν το τι θέλει το 95 % των αγοραστών οδηγών. Όσο για το υπόλοιπο 5 % (μεταξύ τους και εγώ) , να πάει να γ......... ! Έτσι απλά. :D



Σωστα ειναι ολα αυτα που λες γι αυτο και τα καθαροαιμα 4χ4 ειναι λιγα και δεν θεωρω μονο το mitsu καλοο αλλα και τα jeep defender sorento και ολα τα τουμπανιασμενα πραγματικα 4x4 :evil:
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 22 Ιούλ 2010, 08:10

mitsusport έγραψε:Ναι οντος το καλητερο για την ασφαλτο ειναι η επιλογη του καταληλου ελαστικου . Σημερα εβλεπα το νεο sorento που εβγαλε η κια το γνωστο σορεντο 2010 και πραγματικα το χαλασανε κριμα , του εβγαλαν τον ακαμπτο πισω του εβγαλαν τα διπλα ψαλιδια μπροστα και του εβαλαν αυτοματη τετρακινηση χωρις κοντα.Αυτοκινητο για το σουπερ μαρκετ εγινε
εγω το γουσταρω καλητερα το παλιο ειναι πιο οφφ σε σχεση με το καινουργιο
κοιτα εδω http://www.kia-sorento.com/main.html
γεμισε ο τοπος με τα νεα αχρηστα crossover που απλο μιαζουν με τζιπακια αλλα ειναι τελιος ανικανα οταν πατησουν χωμα , καλητερα ειναι τα sedan σε συμπερηφορα
εκει που ανεβαινα με της κοντες και κατεβαινα στης παραλιες τα xtrail crv και ολα αυτα κολαγανε απο πισω :twisted: :twisted:

Το sorento εχει αργο.
To sportage δεν εχει οπως το παλιο.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 22 Ιούλ 2010, 09:48

το παλιο σορεντο εχει αργο το νεο δεν εχει απλα κληδωνει κεντρικο
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 22 Ιούλ 2010, 10:27

mitsusport έγραψε:το παλιο σορεντο εχει αργο το νεο δεν εχει απλα κληδωνει κεντρικο


Πάλι καλά που κλειδώνει. Μιλάμε πάντα για το μοντέλο 2010 .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 22 Ιούλ 2010, 10:32

ναι για το σορεντο του 2010 μηλαμε μονο κεντρικο κληδωνει και δεν μπορει να γηνει καμια μετατροπη ετσι οπως το βλεπω ουτε μεγαλητερα λαστιχα ουτε ψηλωματα ουτε μπλοκε τιποτα δεν περνει!!
οσοι εχετε το παλιο σορεντο μην το αλλαξετε δεν αξηζει...μονο εμφανιση καλη εχει το 2010
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 23 Ιούλ 2010, 17:13

mitsusport έγραψε:ναι για το σορεντο του 2010 μηλαμε μονο κεντρικο κληδωνει και δεν μπορει να γηνει καμια μετατροπη ετσι οπως το βλεπω ουτε μεγαλητερα λαστιχα ουτε ψηλωματα ουτε μπλοκε τιποτα δεν περνει!!
οσοι εχετε το παλιο σορεντο μην το αλλαξετε δεν αξηζει...μονο εμφανιση καλη εχει το 2010

Kαι επιμενω.Μπειτε στο σιτε της ΚΙΑ. το sorento εχει και LOW.Μπειτε και δειτε το.(ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ).Εννοειται οτι ειναι πιο light. Αλλα ολα βελτιωνονται και ολα φτιαχνονται!!!!
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 23 Ιούλ 2010, 21:05

JOHNVOR έγραψε:
mitsusport έγραψε:ναι για το σορεντο του 2010 μηλαμε μονο κεντρικο κληδωνει και δεν μπορει να γηνει καμια μετατροπη ετσι οπως το βλεπω ουτε μεγαλητερα λαστιχα ουτε ψηλωματα ουτε μπλοκε τιποτα δεν περνει!!
οσοι εχετε το παλιο σορεντο μην το αλλαξετε δεν αξηζει...μονο εμφανιση καλη εχει το 2010

Kαι επιμενω.Μπειτε στο σιτε της ΚΙΑ. το sorento εχει και LOW.Μπειτε και δειτε το.(ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ).Εννοειται οτι ειναι πιο light. Αλλα ολα βελτιωνονται και ολα φτιαχνονται!!!!


Εσυ φιλε μηλας για αυτο
http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/sorento/
Εγω μηλαω για το καινουργιο το οποιο δεν εχει ερθει ελλαδα αυτο ειναι και δεν εχει κοντα!! http://www.kia-sorento.com/main.html
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 24 Ιούλ 2010, 09:39

mitsusport έγραψε:
JOHNVOR έγραψε:
mitsusport έγραψε:ναι για το σορεντο του 2010 μηλαμε μονο κεντρικο κληδωνει και δεν μπορει να γηνει καμια μετατροπη ετσι οπως το βλεπω ουτε μεγαλητερα λαστιχα ουτε ψηλωματα ουτε μπλοκε τιποτα δεν περνει!!
οσοι εχετε το παλιο σορεντο μην το αλλαξετε δεν αξηζει...μονο εμφανιση καλη εχει το 2010

Kαι επιμενω.Μπειτε στο σιτε της ΚΙΑ. το sorento εχει και LOW.Μπειτε και δειτε το.(ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ).Εννοειται οτι ειναι πιο light. Αλλα ολα βελτιωνονται και ολα φτιαχνονται!!!!


Εσυ φιλε μηλας για αυτο
http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/sorento/
Εγω μηλαω για το καινουργιο το οποιο δεν εχει ερθει ελλαδα αυτο ειναι και δεν εχει κοντα!! http://www.kia-sorento.com/main.html

Ναι για αυτο που περνεις απο την αντιπροσωπεια.
Δεν ξερω αν αυτο που θα ερθει δεν θα εχει.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: navara D40 200 ps VS mitsu L 200

Δημοσίευσηαπό saved » 13 Αύγ 2014, 21:36

μετα απο χρονια..θα γραψω και εγω.με σκοπο την αποκτηση γνωσεων.
λοιπον.το πιο βαρυ οχιμα εχει πλεονεκτημα,καθως και αυτο με τους μεγαλυτερους και φαρδυτερους τροχους και οχι με τους μικροτερους οπως προαναφερθηκε και ας μοιαζουν ως "μειοτηρες".επισεις παιζει μεγαλο ρολο το υψος που θα δεσουμε τα οχηματα.οσο πιο ψηλα,τοσο μεγαλυτερη δυναμη ασκητε και μπορουμε να τραβιξουμε μεγαλυτερο φορτιο γιατι μας βοηθαει το βαρος ΑΛΛΑ θα σουζαρει το οχημα και χανουμε την προσφηση των 2 τροχων ( αυτο ειναι για να βαλεις ενα 2χ4 με ενα 4χ4 και να του σουζαρει και να τον τραβιξεις να παθει πλακα).το καλυτερο ειναι το υψος στην ευθια των αξονων.
εγω προσοπικα αν θα εβαζα τετοιο στοιχημα και ηθελα να κλεψω,θα εβαζα μεγαλα και φαρδια λαστηχα ελαφρος ξεφουσκομενα για να παταει μεγαλυτερη επιφανια αρα μεγαλυτερη τριβη-προσφηση και θα εδενα πιο χαμηλα απο τους αξωνες για να εκμεταλευτω την δυναμη της βαρυτιτας,ωστε να μην πρεπει μονο να με τραβιξει,αλλα και να με "σηκωσει".1η αργα και οχι πολλα γκαζια,εκει που ροπιαζει,λιγο λιγο..παμε μπροστα
saved
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 03 Αύγ 2014, 09:22

Re: navara D40 200 ps VS mitsu L 200

Δημοσίευσηαπό φραγκιας » 28 Απρ 2016, 21:42

Magkes exo ena hailoux 2008 trilitro akousa oti parousiasan provlima stous kinitires oti forane lathos mpek xeri kanis tipota
φραγκιας
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 17 Απρ 2016, 20:31

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες