Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

navara D40 200 ps VS mitsu L 200

Re: d

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 25 Μάιος 2010, 09:36

SHADOW200 έγραψε:Τελωςπαντων δοκιμαστε τα ...και αναποδα πλατη με πλατη !!!


Ξεκινάτε , προχωράτε 20 μέτρα , γυρίζετε και...........πυροβολάτε ! :D
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: d

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 25 Μάιος 2010, 12:00

πρωτον,το L200 ειχε καλυτερη προσφυση οπου ειναι αρκετα απαραιτητη σε τετοια κοντρα!δευτερον,παιζει πολυ μεγαλο θεμα ο οδηγος...και στον ιντερνετ αν πας θα δεις ναβαρα να τραβανε σαν λυσασμενα και να τους αλλαζουν τα φωτα!!!γιαυτο ασε αυτην την κοντρα και πηγαινε στο βουνο!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 25 Μάιος 2010, 12:34

Συμφωνω αν και το L200 ειναι καλυτερο στο βουνο , παντως σε τετοιου ειδος δοκιμασιες αν μπορεις να τις πεις ετσι και αν υπαρχει συγκεκριμενη τακτικη. πρεπει να ξεκινας με δευτερα στο κιβωτιο και αργα !
Βαλε και ενα βιντεο ρε μαγκα μου γιατι αρχιζω να πιστευω οτι προπαγανδιζεις MITSUBISHAKIA ε MITSUBISHAKIA !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό navara9478 » 25 Μάιος 2010, 14:10

Καταρχην εχω πει απο την αρχη οτι το μιτσουμπισι ειναι το σαφαρα με τα 167 αλογα διπλοκαμπινο...Φιλε μου shadow δυστυχως δεν λεω ψεμματα και ουτε προπαγανδιζω...navara εχω...Σας ειπα στο χωμα δεν με εχει προδωσει ποτε...Videaki θα βαλω να δειτε...ξεχασα να σας πω οτι μετα δεσαμε και το μιτσουμπισι με το τριτο οχημα της παρεας ενα μαζντα βτ-50 και το μαζντα εσυρε το μιτσουμπισι σαν να ηταν σταματημενο...Το δικο μου με το μαζντα δεν τα δεσαμε λογω του οτι ολα αυτα γινοταν κοντα σε σπιτια και φοβηθηκαμε μην ερθει η αστυνομια...
Άβαταρ μέλους
navara9478
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 24 Μάιος 2010, 13:33

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Μάιος 2010, 15:27

Το παιχνίδι δεν είναι κακό αλλα το συγκεκριμένο μόνο παιχνίδι είναι και μη βασανίζεις το μυαλό σου για συμπεράσματα.. Το μόνο που έχω να σου πω είναι αν κάνεις ξανα τετοια κόλπα να το δενεις κωλο,κώλο γιατι αλλιως παίζει να προκαλέσεις σοβαρή ζημιά στο μπροστινό διαφορικό, μπιλιοφόρους, κλπ που δεν είναι τόσο δυνατό όσο τα πίσω.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Antonioz » 25 Μάιος 2010, 19:00

navara9478 έγραψε:.....Ξεκιναμε τον παω δυο μετρα πισω και μετα με πηρε καροτσακι πισω τοσο ευκολα λες και εσερνε κανενα παπακι...Το navara με εχει βγαλει ως τωρα πολλεσ φορες ασπροπροσωπο πολλες φορες (και εντος και εκτος δρομου) αλλα τωρα απλα με ξεφτιλισε και με χαλασε...


Προσωπικα πιστευω οτι "εχασες" καθαρα λογο λαθος χειρισμο!!μαλλον οταν ειδες οτι τον τραβας εδωσες περισσοτερο γκαζι απότι σου επετρεπε η προσφρυση, με αποτελεσμα να σπινιαρει σαν τρελο το οχημα σου και να μην εχεις τελικα καθολου προσφρυση και να σε σερνει κυριολεκτικα στον αερα!! το ιδιο φυσικα συμβαινει οπως ξερετε και σε εδαφη με χαμηλη προσφυση πχ. λασπη χιονι κλπ!!πολλες φορες με λιγοτερο γκαζι παμε πιο μακρια!!!

Υ.Γ. προς Θεου χαρειτε τα αυτοκινητα σας στα βουνα κ οχι σπινιαροντας σε πλατειες!!
ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΙΝΤΕ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ!! :riding:
Άβαταρ μέλους
Antonioz
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 31 Ιαν 2008, 10:04
Τοποθεσία: Κεντρο, Θεσσαλονικη

f

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 25 Μάιος 2010, 19:08

+10.000.000
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

f

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 25 Μάιος 2010, 19:11

ακριβως αν φυγεις απο το φασμα των 2000 στροφων η ροπη πεφτει ...και το αμαξι σπινιαρει ...κατι αντοιστιχο συμβαινει σε γλιστερα εδαφη , και οι συγκεκριμενοι 2,5 αριδες κινητηρες εχουν τη ροπη μεγιστη εως τη 2000 ,και οχι παραπανω ...τα καινουρια τριλιτρα μοντελα θα την εχουν απο 1500 -3000 περιπου !
ΧΑΧΑΧΑΧΑ δοκιμασε ξανα με το φιλο σου και βαλτε το βιντεο !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό navara9478 » 25 Μάιος 2010, 20:42

Συμφωνω απολυτα με οσα λετε...Ισως να εκανα και εγω λαθος αλλα εμενα η ιστορια μου ξενιζει...
Άβαταρ μέλους
navara9478
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 24 Μάιος 2010, 13:33

S

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 26 Μάιος 2010, 11:44

Αμαξι ...εχεις φιλε μου οχι CATERPILLAR !
http://www.youtube.com/watch?v=6Gw1F4t2MMc&feature=fvsr
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: N

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 27 Μάιος 2010, 10:26

SHADOW200 έγραψε:Συμφωνω αν και το L200 ειναι καλυτερο στο βουνο

μην το λες φιλε shadow.....γιατι ενας ετσι νομιζε αλλα μετα οταν τον τραβουσα δεν ειχε την ιδια γνωμη!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Ν

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 29 Μάιος 2010, 19:02

Παντως χαζευοντας διαφορα τετοια κουλα βιντεο ειδα οτι εχει και αμεση σχεση με το οδοστρωμα αλλα και ποτε ξεκιναει ο "διαγωνιζομενος" σε ενα βιντεο ειδα ενα TORNADO να τραβαει ενα NAVARA ,και σε αμεσως επομενο να τραβαει το NAVARA ΤΟ TORNADO !!!
ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ...ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ....
http://www.youtube.com/watch?v=acy_bAUi ... re=related
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό ALOY » 30 Μάιος 2010, 10:45

NAVARA9478 με τις υγειες σου φιλαρακο.. παντος δεν θα δεις εκει αν το αυτοκινητο που πηρες αξιζει.. ωστοσο πιστευω σε βρηκανε μικρο και σε κοροιδεψανε !!! αν βαζαμε τον σαντοου να οδηγησει το ναβαρα σου ειναι απολυτως σιγουρος θα εσερνε 2 λ200 μονο με την πισω κινηση και θα ξεκινουσε με δευτερη σχεση!! ειναι οντως θεμα οδηγου...μην το καψεις γιατι με την κριση την οικονομικη θα δυσκολευτεις να παρεις ομοιο αυτοκινητο σαν το ναβαρα :-D
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό tornados » 16 Ιουν 2010, 17:46

γεια σας και απο εμενα και καλως ηρθα,σε αυτες τις κοντρες πολλοι παραγοντες παιζουν ρολο,αυτοι οι παραγοντες πρεπει να διαγνωστουν απο αυτους που θελουνε να μπουν σε τετοιου ειδους παιχνιδια,και πρεπει να εχουν γνωσεις μηχανολογιας,τουλαχιστον καποιες,η αντιληψη γενικος,πχ παιζει ρολο η καμπυλη ροπης,μπορει το ναβαρα να εχει μεγαλη ροπη αλλα δεν την εχει ολη και σε ολο το φασμα στροφων,ειναι η καμπυλη ροπης του σαν ενα αποτομο λοφο,ετσι εαν αυτος που προσπαθει να ελξει με ενα ναβαρα ας πουμε ενα μιτσου ανεβασει στροφες τοτε η ροπη πεφτει καθετα και φτανει στα επιπεδα του μιτσου η και πιο κατω,εκει και γινεται καροτσακι,τελος πρεπει να δεις εαν τα δυο αυτοκινητα εχουν λαστιχα δρομου η M+S,και μετα να βαλουνε και τα δυο τις πιεσεις που αναγραφονται στο βιβλιο των κατασκευαστων,ειναι πιο δικαιο,ο δρομος οπου γινεται το τεστ να ειναι οριζοντιος η να γινει το τεστ δυο φορες οπως οι ομαδες αλλαζουνε εστιες στο ποδοσφαιρο,παντως πιστευω σε καθε περιπτωση οτι εαν δεν ψαρωσεις και κρατησεις τις στροφες της μηχανης στο φασμα που δινει τη μεγαλη ροπη κερδισες
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό tornados » 16 Ιουν 2010, 17:57

ειναι φυσικα και θεμα τι ροπη βγαζει καθε ενας κατασκευαστης στον αξονα και μετα στον τροχο!!μικρος τροχος μεγαλη ροπη στο εδαφος,δηλαδη πρεπει να δεις που δεν ξερεις τη ροπη καταληγει στον τροχο ενος ναβαρα η μιτσουμπιση εαν μπουν αργα,πχ μια μηχανη μπορει να εχει 400νμ ροπη αλλα λογο μεγαλης υποδιεραισης(για να εχει τελικη μεγαλη)να φτανουν στον τροχο μικρες ροπες(οπως στο ποδηλατο σας),μπορει δηλαδη τα αργα του ναβαρα να ειναι πιο "γρηγορα"σε σχεση με το μιτσουμπιση
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης