Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

navara D40 200 ps VS mitsu L 200

Re: V

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 07 Ιούλ 2010, 07:56

tornados έγραψε:shadow η αντιληψη και δει η μηχανικη αντιληψη εχει να κανει με το τι γινεται γυρω μας για να προστατευουμε εμας και τους αλλους,και αυτο επειδη μιλας για φυσικη,και φυσικα για να μην πιανομαστε κοροιδα απο αλλους και απο τα στοιχεια της φυσης.....το αν εγω εχω καρυδια τωρα,ε μαλλον εχω αφου εγω κανω σκι και γυρναω στα χιονοδρομικα με ενα αστρα(παλιοτερα με μιτσουμπιση κολτ)με μονο λαστιχα m+s και δεν εχω βαλει αλυσιδα ποτε,φυσικα το να εχεις κακαλα δεν παει να πει οτι δεν πρεπει να εχεις μυαλο που σκεφτεται,δεν παει να πει οτι κανεις ντου σε οτι βλεπεις σαν τους αγραμματους μωωμεθανους που φωναζουν αλλαχ ακμπαρ και τρεχουν με τα σπαθια εναντιων των αμερικανικων αρματων..για να γινουν εν ριπη οφθαλμου κεμπαπ καλοψημενο.Η λεπτομερεια οπως ειπε και ο φιλοσοφος κερδιζει τους πολεμους,πχ οι γερμανοι ηταν παλικαρια οι καλυτεροι πιλοτοι αλλα οι πουστηδες βρετανοι ειχαν ρανταρ και εσπασαν τους κωδικους τους οποτε τους γαμησαν και στη μαχη της αγγλιας και στους ωκεανους....και απο οτι βλεπω δε δινεις σημασια στη λεπτομερεια γιαιτι θα ειχες καταλαβει οτι το βιντεο το εβαλα για να δειτε οτι ενω ο μπροστα τροχος γλιστραει ο ηλιθιος "εγκεφαλος"της τετρακινησης του hi tech χ5 εχει νεκρωσει τους αλλους τρεις....αυτο εχει γινει και μπροστα μου οπου αφου η γκομενα που οδηγουσε επεμενε νεκρωσε εντελως και τη φορτωσαν...

Kαι εγω ρε φιλαρακι φαν του σκι ειμαι.Ομως συγκρινεις τα ανομια.
Φετος πηγα διακοπες για σκι στην Αυστρια.Εκει υποχρεωτικα ολα τα αυτοκινητα τους χειμερινους μηνες φορανε χειμερινα λαστιχα. Νοικιασα μια BMW σειρα ενα. Λοιπον μου εκανε εντυπωση σε παγωμενο χιονι 10 ποντων δεν δουλευε υπερωριες το εσπ.Ουτε τραβηγματα ουτε ψιλοσπινιαρισματα.Και οπισθεν που εκανα σε ενα ανηφορικο δρομακι με παγωμενο χιονι,κουφαθηκα με την προσφυση των ελαστικων.
Στο χιονι το ολο θεμα ειναι η μειωμενη προσφυση.
Πχ σε πολυ παγωμενο χιονι, ενα punto με αλυσιδες θα ξεφτυλισει ενα οποιδηποτε 4χ4 με λαστιχα δρομου.
Αυτο τι σημαινει οτι καλυτερα να παρουμε ιχ?
Ξερεις τι θα εκανε στο astra το ψευτο τζιπ της bmw με λαστιχα χιονιου?θα το περναγε απο πανω με + 40 χλμ σε καθε στροφη.(ετσι για να υπερβαλλουμε λιγο)
Στο χιονι παιζει το μεγαλυτερο λογο ο οδηγος.Ναι μεν παιζει ρολο το βαρος αλλα ειναι ευρεως γνωστο οτι στην κατηφορα δεν παταμε φρενοΟΟΟ!!!!Κατεβασε ταχυτητα, ασε αποσταση απο τον μπροστινο και κατεβα σιγα σιγα χωρις προβλημα.Ειμαστε ασχετοι απο οδηγηση σε χιονι ολοι μας σε σχεση σκαδιναβους οδηγους.Αν τους δεις ναοδηγανε στο χιονι θα παθεις πλακα.Αυτο ειναι θεμα εμπειριας και οχι αυτοκινητου.
Σε πληροφορω ακομα οτι σε χιονοθυελλα που ειχε ριξει κατα την διαρκεια αγωνα 24ωρου το βαρυτερα οχηματα ανοιγαν δρομο επανω στο παχυ χιονι κατι που δεν αφηνε τα jimny γιατι πλαναραν επανω στην πουδρα.
Καθε οχημα εχει τα συν και τα πλην του.
Μην συγκρινουμε την ιλλαρα με το παιδομαζωμα.(Ατακα φιλου πολυσυζητημενη οταν συγκριναμε γρηγορα τετρακινητα επιδοσεων με στημενα πισωκινητα)
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

s

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 07 Ιούλ 2010, 08:03

Σε καποια κρυα μερα ειναι λογικο να υπαρχει ενα ελαφρυ κροταλισμα σε εναν πετρελαιοκινητηρα ...ειδικοτερα αυτο γινεται ορατο σε περιπτωσεις που το αμαξι παρκαρεται εξω στο κρυο χωρις να ειναι κατω απο υποστεγο !!!
Εμενα καποιες φορες το χειμωνα κροταλιζει ελαφρα , αλλα ποτε δεν παρουσιασε κατι ουτε στο συνεργειο ειδαν προβλημα !!
Αλλες παλι μερες δεν ακουω τιποτα !
Αν καποιο πολυ κρυο πρωινο ακουσω κροταλισμα , απλα παταω λιγο στο ρελαντι το γκαζι και ανεβαζω απο τις 750 στροφες στις 1000 και το κραταω για ζεσταμα 45-60 δευτερολεπτα ....μετα οταν ξεκιναω παλι με ρελαντι το κροταλισμα εχει σχεδων εξουδετερωθει !!!!!
Για το κροταλισμα που λεει ο φιλος TORNADO δεν ξερω ....μηπως γουργουριζε η κοιλια του ??? :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

d

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 07 Ιούλ 2010, 08:21

Παιδια με τουτα και με εκεινα κυκλοφορησε το νεο NAVARA στην ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ τον αναβαθμισμενοπ κινητηρα 2,5 λιτρων ...
http://www.autotritipro.gr/
http://www.nissan.gr/nws.nsf/el-gr/vehi ... index.html
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: s

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 07 Ιούλ 2010, 19:15

SHADOW200 έγραψε:Σε καποια κρυα μερα ειναι λογικο να υπαρχει ενα ελαφρυ κροταλισμα σε εναν πετρελαιοκινητηρα ...ειδικοτερα αυτο γινεται ορατο σε περιπτωσεις που το αμαξι παρκαρεται εξω στο κρυο χωρις να ειναι κατω απο υποστεγο !!!
Εμενα καποιες φορες το χειμωνα κροταλιζει ελαφρα , αλλα ποτε δεν παρουσιασε κατι ουτε στο συνεργειο ειδαν προβλημα !!
Αλλες παλι μερες δεν ακουω τιποτα !
Αν καποιο πολυ κρυο πρωινο ακουσω κροταλισμα , απλα παταω λιγο στο ρελαντι το γκαζι και ανεβαζω απο τις 750 στροφες στις 1000 και το κραταω για ζεσταμα 45-60 δευτερολεπτα ....μετα οταν ξεκιναω παλι με ρελαντι το κροταλισμα εχει σχεδων εξουδετερωθει !!!!!
Για το κροταλισμα που λεει ο φιλος TORNADO δεν ξερω ....μηπως γουργουριζε η κοιλια του ??? :D

Εχεις κουμπακι για αυτη του δουλεια...
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

V

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 07 Ιούλ 2010, 19:39

Eννοεις το κουμπακι στα αριστερα ? Ποτε δεν καταλαβα τι κανει ουτε το εχω χρησιμοποιησει ποτε ...για πες ...
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: s

Δημοσίευσηαπό tornados » 07 Ιούλ 2010, 19:56

το κροταλισμα πρεπει να μην υπαρχει σε ενα common rail απλα,ειναι θεμα ποσο σωστα ειναι ρυθμισμενο το ecu,το οποιο φυσικα παιρνει δεδομενα απο τους αισθητηρες για τη ρυθμιση της εκχυσης του common rail,στο εκανε καινουργιο?το λινκ που εδωσα στο you tube δεν δουλευει,θα το ξαναβαλω και τοτε θα δειτε τι ειναι το κροταλισμα του κροταλια κατω απο το καπο.....τωρα για τα χιονια ειπαμε ιδιως τα χ5 δεν παν ποτε και πουθενα και ας βαλουν οτι λαστιχο θελουν,λαστιχα στο βουνο...παντα πας με gislaved m+s η nokian(hakapelita)στις κουρσες,για τα τζιπ δε ξερω,τοτε με αυτες τις κουρσες πας πιο πανω απο τα τζιπ πολυτελειας σιγουρα...που το ηξερες για την κοιλια μου?γενικος γουργουριζει γιατι μονιμως πειναω,αλλα ξεχωριζω τον ηχο της απο το κροταλισμα μιας πετρελαιομηχανης...to jimny ειναι σουπερ ,εχεις δει κανενα μεγαλο που χρειαστηκε να πατηση φρενο πως φευγει σε χιονι?σιγουρα πιο γρηγορα απο φ-16
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Re: V

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 08 Ιούλ 2010, 07:17

SHADOW200 έγραψε:Eννοεις το κουμπακι στα αριστερα ? Ποτε δεν καταλαβα τι κανει ουτε το εχω χρησιμοποιησει ποτε ...για πες ...

Mπες στο αυτοκινητο, αστο χωρις ταχυτητα στο νεκρο και πατατο να δεις τι κανει.Κρατα μεγαλυτερο ρελαντι για να ζεσταθει το αυτοκινητο σε συνθηκες κρυου.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: s

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 08 Ιούλ 2010, 07:22

tornados έγραψε:το κροταλισμα πρεπει να μην υπαρχει σε ενα common rail απλα,ειναι θεμα ποσο σωστα ειναι ρυθμισμενο το ecu,το οποιο φυσικα παιρνει δεδομενα απο τους αισθητηρες για τη ρυθμιση της εκχυσης του common rail,στο εκανε καινουργιο?το λινκ που εδωσα στο you tube δεν δουλευει,θα το ξαναβαλω και τοτε θα δειτε τι ειναι το κροταλισμα του κροταλια κατω απο το καπο.....τωρα για τα χιονια ειπαμε ιδιως τα χ5 δεν παν ποτε και πουθενα και ας βαλουν οτι λαστιχο θελουν,λαστιχα στο βουνο...παντα πας με gislaved m+s η nokian(hakapelita)στις κουρσες,για τα τζιπ δε ξερω,τοτε με αυτες τις κουρσες πας πιο πανω απο τα τζιπ πολυτελειας σιγουρα...που το ηξερες για την κοιλια μου?γενικος γουργουριζει γιατι μονιμως πειναω,αλλα ξεχωριζω τον ηχο της απο το κροταλισμα μιας πετρελαιομηχανης...to jimny ειναι σουπερ ,εχεις δει κανενα μεγαλο που χρειαστηκε να πατηση φρενο πως φευγει σε χιονι?σιγουρα πιο γρηγορα απο φ-16

Ξανα μανα τα ιδια.Φιλε μου ειπαμε οχι φρενοΟΟΟΟΟ!!!Εξαλλου τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ABS,EBDγια αυτο τα εχουμε για να αποφευγουμε τις γλιστρες.Θελουν και καποια επιδεξιοτητα ολα αυτα.Οι εταιρειες που βγαζουν χιονολαστιχα, βγαζουν και στις διαστασεις των SUV.Αν θες να δεις την διαφορα ασε τα καλοκαιρινα λαστιχα στο astra σου και προσπαθησε να ανεβεις στο παγωμενο χιονι.Μην τα ισοπεδωνουμε ολα!
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

F

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Ιούλ 2010, 08:58

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ εδω ειπε οτι το HUMMER H1 εχει χειροτερες επιδοσεις εκτος δρομου απο το OPEL ASTRA !! Ρε τι ASTRA ειναι αυτο με ντοπαριστικα για αλογα ??? :D :D :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

F

Δημοσίευσηαπό tornados » 08 Ιούλ 2010, 12:41

ναι τωρα με κανατε μαθημα αν πατας φρενο στο χιονι η οχι,εγω ειμαι απο τη σαχαρα,σας ειπα αν χρειαστει να πατησεις φρενο οταν μπροστα σου εχεις τζιπ 4Χ4 με 4 αλυσιδες που ειναι συνηθως απο αθηνα και χτυπαει και στις μπαριερες δεξια αριστερα και ξαφνικα γυριζει και κατα πανω σου,εγω δεν ειπα για το hammer και δε μιλησα για επιδοσεις εκτος δρομου,μιλησα για χιονι,εκαι ειναι χειροτερο απο μπανιερα η κλουβα για μηλα,αλλα γιατι μονο θεωρια?μπητε σε κανενα χ5 και πατε καμια βολτα σε χιονοδρομικα χωρις αλυσιδες και αν δε σας φυγουν τα κακα ειστε τυχεροι
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

F

Δημοσίευσηαπό tornados » 08 Ιούλ 2010, 13:31

Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

F

Δημοσίευσηαπό tornados » 08 Ιούλ 2010, 13:34

Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

F

Δημοσίευσηαπό tornados » 08 Ιούλ 2010, 13:35

Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

d

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Ιούλ 2010, 17:03

Παω ή δεν παω στο χιονι αραγε που ειμαι και στρουμπουλο ...... μηπως με τρωει ενα OPELAKI ???
http://www.youtube.com/watch?v=swJvkBTH ... re=related
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 08 Ιούλ 2010, 18:22

Μεγάλο κόλλημα έχεις ρε Shadow με τις Αμερικάνικες μαούνες , Εντάξει δυνατά είναι , μεγάλα είναι , .....χορταστικά είναι (αν και έχω αμφιβολίες για την αξιοπιστία τους) , αλλά ρε φίλε δεν είναι κατάλληλα για τις Ελληνικές συνθήκες και τους στενούς δασικούς δρόμους της χώρας μας . Άσε τους δρόμους των νησιών.
Κατάλληλο μέγεθος είναι το πολύ αυτό ενός τρίθυρου Defender , με πλέον κατάλληλο αυτό των μικρών Γιαπωνέζων. Ούτε οι δικές σας μαούνες (Navara) , ούτε το L200 , ούτε καν το δικό μου που είναι μικρότερο κάνουν . Αυτά από προσωπική εμπειρία .
Βέβαια είπαμε : περί ορέξεως ουδείς λόγος . Να ευχηθώ λοιπόν ...."και με ένα Hummer" ; :o
Kαι κάτι περί μη φρένου σε χιονισμένη κατηφόρα . Σωστή αυτή η θεωρία , αλλά ....μόνο αν έχεις την ευχέρεια να ενεργήσεις έτσι . Ελάτε σε κατηφορικά στενά της Βέροιας που χωράει ένα αυτοκίνητο , και πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσεις προτού μπεις σε κεντρικό δρόμο , έχοντας φυσικά μηδενική ορατότητα για την κίνηση του τελευταίου . Κάποια στιγμή αναγκαστικά θα πατήσεις φρένο , ή έστω "τσιμπητό" χειρόφρενο , και ..... ότι ήθελε προκύψει... 8)
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες