Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

navara D40 200 ps VS mitsu L 200

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 06 Ιούλ 2010, 08:40

Και εμένα που αρέσουν οπτικά τουλάχιστον τα αμερικάνικα φορτηγάκια . Έχουν και μια παράδοση σ΄ αυτά εκεί. Άσε να πάει όμως το καύσιμο και η χρήση γενικά όσο εδώ και τους βλέπω να μεταπηδούν ομοθημαδόν σε ιαπωνικά ντήζελ !
Τώρα με τόσο "αργό" που έχει το Navara , με 1η και "κοντά" , έστω και σε κατηφόρα παγωμένη , πρέπει .....να πατάς γκάζι για να μην σταματήσει ! Αυτό κάνω εγώ με το Sorento που το "αργό" του είναι λίγο μικρότερο (2,48 :1). Βέβαια παίζει ρόλο και η σχέση της πρώτης ταχύτητας .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 06 Ιούλ 2010, 09:44

κοιταζονταν στην κια βλεπουμε οτι το μηχανικο κηβωτιο εχει σχεση 4,393(σχεση 1ης)x2,48(σχεση βοηθητικου)x3,727(σχεση διαφορικων) και με αυτο βγαζουμε το crawl ratio του αυτοκινητου , ενα καλο crawl ratio πρεπει να ειναι απο 40 και πανω στο σορεντο ειναι 40:1 ειναι αρκετα καλο
http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/sor ... stics.html
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

m

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 06 Ιούλ 2010, 11:24

Οριστε και ενα αυτοκινητακι το οποιο επειδη ειναι βαρυ ...ταπεινωνεται απο ενα OPEL ASTRA !! :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=NiIot7CD ... re=related
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 06 Ιούλ 2010, 13:42

Σε περιπτώσεις σαν του Astra κόντρα σε ένα μεγάλο τετρακίνητο , είναι θέμα οδηγού το αν θα πάει το πρώτο καλύτερα σε χιόνι , να μην γελιόμαστε.
Ωστόσο ένα μεγάλο τετρακίνητο είτε επιβατικό είτε φορτηγάκι με σούπερ - ντούπερ σελέκτ και άλλα καλούδια , μπορεί κάλλιστα να ταπεινωθεί από......ένα απλό Jimny ή Samurai ! Έχει συμβεί πολλές φορές και μάλλον θα συμβεί και άλλες ! 8)
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό tornados » 06 Ιούλ 2010, 15:39

jugulator ξεχασα για την ερωτηση σου σχετικα με το κροταλισμα,τουλαχιστον απο την ηλεκτρονικη πομπα που ηταν το μεταβατικο σταδιο του common rail και ηταν για λιγο και μεχρι τωρα,το κροταλισμα εχει εξαλειφθει,αυτο το ανεφερα συγκεκριμενα για το τουοτα γιατι ειναι πληθος οι αναφορες αυτου του προβληματος σε ξενα φορα....ιδιως στη νοτια αφρικη οπου και γινεται το διπλοκαμπινο οι ανθρωποι ειχαν θεμα με το πετρελαιο τους και προσπαθουσαν να βρουν πιο φτηνα μπεκ γιατι και εκει δεν τους το αναγνωριζουν στην εγγυηση,οσο για την ταπεινωση που λετε,ειναι κοινο στον τοπο μου που ειναι ορεινος και εχουμε κανει καθε χρονο πολλα γελια με αθηναιους ιδιως με τα σουπερ βαρια τζιπ,τα οποια ειναι "παχες"και φευγουν σαν στουκας στην κατηφορα
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό tornados » 06 Ιούλ 2010, 15:50

φυσικα διαπιστωσατε οτι το hammer εχει αυτοφερομενο πλαισιο και οχι σασι,γιατι καποιος ελεγε για τα τυπου σκαλας κλπ,αυτον φιλε shadow εαν θελεις ελα να τον δεις σε χιονοδρομικο να κατεβαινει με χιονι και κλιση 20%-30%και να δεις εαν μπορεις να αναγνωρισεις οτι ηταν hammer οταν φτασει σα μπανιερα κατω στη βαση,ισως το αναγνωρισεις αν εχουν πανω το πενηνταρι browning 0,50,τα μονα που παν ανηφορο κατηφορο ειναι αυτα που ειπε και ο φιλος jufulator,jimny,samurai,lada niva(εαν δε σπασουν τα φρενα)
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό tornados » 06 Ιούλ 2010, 16:21

γιατι δεν παν στο χιονι
http://www.youtube.com/watch?v=sxwXIp2VlLY
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

V

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 06 Ιούλ 2010, 16:33

Ε και λοιπον τι αποδυκνειει αυτο το video ?
Απλα οτι ο οδηγος του ειναι τελειος ασχετος και παταει συνεχεια φρενο αντι να βαλει αργα να αφησει συμπλεκτη και να κατεβει ....
ΤO HUMMER H1 ALPHA 6.6 TURBO DIESEL φοραει πλαισιο σκαλας ...και παει στο χιονι και οπουδηποτε αλλου πολυ καλυτερα απο οποιοδηποτε samurai ,jimny ή wrangler ! Kαταλαβε το πια οτι το OPEL ASTRA κυριε ελεησον δεν ειναι καλυτερο εκτος δρομου ουτε απο σκαραβαιο ...
Τι σκαραβαιο δηλαδη ...ο σκαραβαιος το κανει αλοιφη ....
Σε συμβουλευω επισης να μην παρεις καθολου φορτηγακι γιατι αυτα μωρε τα αμαξια θελουνε εκτος απο μερακι ....και καρυδια για μεσα και εξω απο την πολη στην καθημερινη κινηση ...θελουνε μερακληδες .....οχι καποιον που τα ψυριζει ολα !!!
φιλικα !
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

V

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 06 Ιούλ 2010, 16:44

αυτη η bmw στο βιντεο ειναι χωρις esp κληδωμα κεντρικου και ανετα μενει με εναν τροχο στον αερα δεν κανει για εκτος για ψιλοπραγματα κανει
α και η bmw x5 δεν εχει αργα , μονιμη τετρακινηση εχει χωρις να κλειδωνει
να και η νεα x6 που κανει ενα καρο λευτα και δεν κανει τιποτα
http://www.youtube.com/watch?v=NYm_fxjyAYs :twisted:
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

V

Δημοσίευσηαπό tornados » 06 Ιούλ 2010, 17:31

shadow η αντιληψη και δει η μηχανικη αντιληψη εχει να κανει με το τι γινεται γυρω μας για να προστατευουμε εμας και τους αλλους,και αυτο επειδη μιλας για φυσικη,και φυσικα για να μην πιανομαστε κοροιδα απο αλλους και απο τα στοιχεια της φυσης.....το αν εγω εχω καρυδια τωρα,ε μαλλον εχω αφου εγω κανω σκι και γυρναω στα χιονοδρομικα με ενα αστρα(παλιοτερα με μιτσουμπιση κολτ)με μονο λαστιχα m+s και δεν εχω βαλει αλυσιδα ποτε,φυσικα το να εχεις κακαλα δεν παει να πει οτι δεν πρεπει να εχεις μυαλο που σκεφτεται,δεν παει να πει οτι κανεις ντου σε οτι βλεπεις σαν τους αγραμματους μωωμεθανους που φωναζουν αλλαχ ακμπαρ και τρεχουν με τα σπαθια εναντιων των αμερικανικων αρματων..για να γινουν εν ριπη οφθαλμου κεμπαπ καλοψημενο.Η λεπτομερεια οπως ειπε και ο φιλοσοφος κερδιζει τους πολεμους,πχ οι γερμανοι ηταν παλικαρια οι καλυτεροι πιλοτοι αλλα οι πουστηδες βρετανοι ειχαν ρανταρ και εσπασαν τους κωδικους τους οποτε τους γαμησαν και στη μαχη της αγγλιας και στους ωκεανους....και απο οτι βλεπω δε δινεις σημασια στη λεπτομερεια γιαιτι θα ειχες καταλαβει οτι το βιντεο το εβαλα για να δειτε οτι ενω ο μπροστα τροχος γλιστραει ο ηλιθιος "εγκεφαλος"της τετρακινησης του hi tech χ5 εχει νεκρωσει τους αλλους τρεις....αυτο εχει γινει και μπροστα μου οπου αφου η γκομενα που οδηγουσε επεμενε νεκρωσε εντελως και τη φορτωσαν...
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

V

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 06 Ιούλ 2010, 17:38

αυτο ειναι το προβλημα με αυτα τα suv βαζουν που τους βαζουν κενρικα διαφορικα ας βαλουν και κλειδωμα τη τους κοστιζει και η νεες χ5 και χ6 και χ3 δεν κλειδωνουν κεντρικο απλα δεν κολανε με ενα τροχο στον αερα γιατι εχουν esp
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 06 Ιούλ 2010, 22:32

tornados έγραψε:jugulator ξεχασα για την ερωτηση σου σχετικα με το κροταλισμα,τουλαχιστον απο την ηλεκτρονικη πομπα που ηταν το μεταβατικο σταδιο του common rail και ηταν για λιγο και μεχρι τωρα,το κροταλισμα εχει εξαλειφθει,


Τότε εξαρτάται τι εννοεί ο καθένας κροτάλισμα . Διότι το ντήζελ κροταλίζει. Όχι βέβαια (ένα σύγχρονο ντήζελ) σαν να βαράει ριπές ένα Browning .50 " , αλλά ακούγεται ο χαρακτηριστικός και αναγνωρίσιμος θόρυβος.
Για πάρτε θέση .....οι πετρελαιάδες επ΄ αυτού.
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό tornados » 06 Ιούλ 2010, 22:57

http://www.pradopoint.com/viewtopic.php ... &start=285
o d4d του hilux,το αποτελεσμα του κροταλισματος,εκτος απο το πιστονι η χειροτερη ζημια ο κατεστραμενος κυλινδρος,δειτε φοτο
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό tornados » 06 Ιούλ 2010, 23:10

μιλαμε για κροταλισμα κανονικο απο οτι καταλαβαινεις,και οι καινουργιοι δεν κροταλιζουν,κατσε διπλα σε ενα l-200 η μια BMW πετρελαιο η ακομη και οπελ ντιζελ για να δεις του λογο το αληθες,καταρχην αν κροταλιζαν ακομη πως θα μπαινανε σε πολυτελειας τζιπ η κουρσες?
http://www.youtube.com/watch?v=xCifyh9Npf
λες να κανει ετσι μια bmw η τα αλλα νεα ντιζελ?τοτε γιατι να το παρεις?και αυτο που θα δεις εδω εχει 30000ευρω παλια 10 εκκατομυρια
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό mitsusport » 06 Ιούλ 2010, 23:33

γενικοτερα τα παλια ντιζελ ειναι τα πιο ανθεκτια μπορει να μην ειχαν δυναμη αλλα ειχαν αντοχη και σε εβγαζαν καθαρο για παρα πολλα χλμ χωρις προβληματα
αυτα τα κομμον ραιλ απο οτι διαβαζω σε ξενα φορυμ βγαζουν καποια προβληματα
Pajero Sport v6 180HP
Άβαταρ μέλους
mitsusport
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 01 Ιουν 2010, 20:56

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες