Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Lifted navara

Lifted navara

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 04 Μάιος 2009, 07:50

ΣΗΚΩΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΤΟ NAVARA MOY, ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΤΜΗΜΑ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΒΔΟΜΑΔΑΣ.

Εικόνα

PRG UCAs για εξτρά διαδρομή μπροστά.

Εικόνα

PRG variable shackles (ρύθμιση ύψους στις 1", 1.5", 2")

Εικόνα
PRG AAL (2" lift), Bilstein shocks (for 2-4" lift travel)

Εικόνα
δίπλα στου πατέρα μου που είναι εργοστασιακό

Εικόνα
Το μπροστά μέρος είναι 5 πόντους πάνω από το εργοστασιακό και θα σηκωθεί άλλους 2-3 περίπου. Μπροστά το αμάξι φοράει τα μπράτσα PRG και Radflo coilovers 2.5" διαμέτρου τα οποία ρυθμίζονται ως προς το ύψος προσφέροντας έως 3.5" ύψος και μπορούν να ανακατασκευαστούν.

Όλο το πακέτο
http://www.prgproducts.com/shop/product ... r_package/
Τελευταία επεξεργασία από Tsounts και 10 Μάιος 2009, 17:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Lifted navara

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 04 Μάιος 2009, 16:04

σε ευρα?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 05 Μάιος 2009, 22:39

Περίπου 1350 η ανάρτηση, άλλα 300 η μεταφορά, άλλα 300 ο εκτελωνισμός και 200 η τοποθέτηση. Ακριβή υπόθεση. Αυτή η χώρα δεν μας βοηθάει για τίποτα.
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Μάιος 2009, 23:25

Ακριβο αλλα κάνει δουλειά. Απο την αλλη αρχίζω να πιστευω οτι είμαι αρρωστος..βλέπω της φωτο και θέλω να τα φτιάξω μόνος μου!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό bull » 06 Μάιος 2009, 11:20

Ωραίο αλλά θες λάστιχα μεγαλύτερα επειγόντως γιατι αυτά που φοράς τωρα φαίνονται σαν κουλουράκια... :) :)

Υ.Γ.: Και φαρδύτερα... Μην ξεχνάς τον βασικό κανόνα: Όσο ψηλώνεις, τόσο περίπου πρέπει και να φαρδαίνεις.
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 06 Μάιος 2009, 18:11

Συμφωνώ απόλυτα για τα ελαστικά αλλά θα προτιμούσα να περάσει το καλοκαίρι και μετά να τα αλλάξω.

Επίσης πρώτα πρέπει να αυξήσω το ύψος μπροστά και να φέρω το όχημα στα ίσια του και μετά να δω τι χωράει. Για τις 3" ύψος πάντως σκέφτομαι κάτι σε 285/70R17. Maxxis Buckshot mudder (έχει καλό τακούνι), BFGoodrich MT, ή Interco SSR (πολύ ακριβό)
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό antonn » 06 Μάιος 2009, 18:34

Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί δε βάζεις πίσω τα διπλά ψαλίδια του Pathfinder και να αφαιρέσεις τα φύλλα σούστας για να μην χοροπηδάει; Δε θα κερδίσεις εξαιρετικά σε σταθερότητα;
Άβαταρ μέλους
antonn
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 07 Δεκ 2008, 21:54

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 06 Μάιος 2009, 23:03

ναι αλλα θα χάσει εξαιρετικα σε διαδρομές, αντοχή και αλλα off road καλούδια.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 07 Μάιος 2009, 06:20

Βασικά το πακέτο είναι πλήρες από την PRG. Δεν νομίζω ότι έτσι απλά βγάζεις τις σούστες και βάζεις τα ψαλίδια (πιο πολύ ιδιοκατασκευή γίνεται), και έστω ότι γίνεται τότε θα έχεις το ύψος του εργοστασιακού pathfinder πίσω ενώ αυτήν τη στιγμή έχει 3" παραπάνω από το εργοστασιακό frontier.

Βασικά αυτή η λύση προσδίδει τις καλύτερες διαδρομές απ'όλες τις υπόλοιπες που έχω βρει, το μόνο που μου μένει είναι να ακολουθήσω επιτέλους την παρέα σας σε κάποια εκδρομή και να δω και'γω το αποτέλεσμα της μετατροπής. Τα μπροστινά μπράτσα τέτοιου τύπου προσφέρουν παραπάνω downtravel, και τα AAL πίσω μαλακώνουν τη σούστα, δίνουν ύψος, εξτρά διαδρομή, καθώς και τα σκουλαρίκια αφήνουν την σούστα να λυγάει "αρνητικά".

Ακόμα δεν το οδήγησα εκτός γιατί έλειπα σε ταξίδι, χώρια που έχασα όλη την περίοδο επειδή ήθελα την OME ανάρτηση που φορούσε να την δώσω στον πατέρα μου σε καλή κατάσταση (πάει ο χειμώνας).

Συγγνώμη για το κάπως μακροσκελές post μου.
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 08 Μάιος 2009, 15:40

Εικόνα

Μετά τις τελικές ρυθμίσεις! Τώρα πιστεύω ότι είναι εντάξει.
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό drsonic21 » 10 Μάιος 2009, 15:58

Πολυ ωραια δουλεια ,καλοριζικη η αναρτηση και καλοδουλευτη στο βουνο.Μαζι με τα νεα ελαστικα θα ειναι το απολυτο θηριο :DΓια ελαστικα τα Maxxis τα φοραω και εγω και εχω μεινει ευχαριστημενος , αν κοιταζα κατι πιο αγριο θα ηταν το Interco TSL Radial(αλλα ακριβο οπως ειπες) 265/80 R16.
Άβαταρ μέλους
drsonic21
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 12:12
Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη ή Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 10 Μάιος 2009, 17:44

Ευχαριστώ φίλε μου. Βασικά πρέπει να ξαναπάω στο συνεργείο γιατί το μπροστά μέρος σηκώθηκε παραπάνω απ'όσο έπρεπε. Μάλλον θα τους σπάσω τα νεύρα αλλά αυτά συμβαίνουν ιδίως όταν δεν έχει ξανατοποθετηθεί τέτοια ανάρτηση. Το καλό είναι πως όλα ρυθμίζονται. Αλήθεια πίσω έχει φοβερή διαφορά στην άρθρωση. Δεν μπορούσα να βγω από το αυτοκίνητο γιατί φοβόμουν μην γίνει καμιά στραβή και φύγει στην κατηφόρα, ο πίσω τροχός μόλις έχει σηκωθεί από το έδαφος.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 30 Μάιος 2009, 16:09

Και εκεί που νόμιζα ότι όλα ήταν εντάξει δημιουργήθηκε πρόβλημα επειδή το κατώτερο τμήμα του coilover ακουμπάει στο CVboot με αποτέλεσμα να βγει η ασφάλεια του CVboot από την θέση της και να έχει απώλεια γράσσου. Αυτή η κατάσταση οφείλεται στο ότι τα ψαλίδια των δικών μας navara είναι διαφορετικά από αυτά των αδερφών frontier στην Αμερική επιτρέποντας λοιπόν αυτού του είδους την επαφή. Άντε να δούμε πως θα το διορθώσω; και εντάξει η ασφάλεια διορθώνεται αλλά τα αμορτισέρ που ήρθαν από US και στοίχισαν ένα κόσμο λεφτά τι τα κάνουν? Ουφ!
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Μάιος 2009, 19:17

τωρα που τα βαλες δεν βγαίνουν..μελετησέ το λίγο καποια πατέντα θα βρεθει, αλλωστε ο χειμωνας ειναι μακρια. Προλαβαίνεις.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία


Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες