panayiotis έγραψε:Παιδια οι κατοχοι του Τερρανο μπορουνε να μου πουνε καποιους λογους που αξιζει να αγορασω το συγκεκριμενο αυτοκινητο?
Δωστε μου τα φωτα σας.
Καλως ορισες στην παρεα του φορουμ, αλλα και στους τερρανοπληκτους ελπιζω!!!
Κατα αρχην πες μου για τη χρηση το θες ...
Λιγο, μετριο, πολυ off road ?
Αναφερεσαι σε καινουργειο η μεταχειρισμενο?
Σε γενικες γραμμες πολυ καλο εργοστασιακο στησιμο, οπου το μονο που χρειαζεσαι επιπλεον ειναι μια τετραδα Mud λαστιχα, και μια ρυθμιση στον μηχανικο σου της μπροστινης αναρτησης για να ερθει το οχημα παραλληλα με το εδαφος και να μην ειναι μπρουμουτισμενο, πολυ απλη διδικασια διαρκει 10 λεπτα.
Και τωρα αν θες το κατι παραπανω βαζεις μια old man emu αναρτηση και περνεις και λιγα εκατοστα ακομα.
Ολες οι παραπανω ρυθμισεις στην αναρτηση δεν επηρεαζουν καθολου την
on road συμπεριφορα του οχηματος. Αλλα αυξανουν την οff road.
Και σαν επιλογος τωρα το αυτοκινητο ειναι για καθημερινο και οικογενειακο, στο σκληρο οff road μονο θα σου ξεφυγουν οχηματα με πολυ
περισσοτερες μετατροπες μονο!!!
Στο on road αν και δεν θεωρω τον εαυτο μου γρηγορο οδηγο, κανω την διαδρομη Γερακας Αθηνων-Ζαχαρο Ν. Ηλειας 2ωρες και 40 λεπτα.(βλεπε αττικο οδο, στροφες Αρτεμισιου-στροφες Τριπολεως-στροφες Μεγαλοπολης- αλλα και στα υποπτα σημεια απο τις ευθειες με μετρο γιατι παραμονευουν και ρανταρ).
Α να μην ξεχασω τους τεραστιους χωρους ιδιως στο πενταπορτο.
Επισης να δεις και το αναλογο θεμα που εχουμε ξανα αναλυσει τα περι Τερρανο θεματα μαζι μαζι με αλλους φιλους.