Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PITBULLAKOS Ο ΤΡΑΚΤΟΡΑΣ !!!

M

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 18 Νοέμ 2008, 23:51

Με λίγα λόγια σας ξαναρυθμίζουν τον κινητήρα όπως ήταν πριν κάνουν τις παπαριές τους στην Ελλάδα. Ανεβάζουν την ροπή στα χαμηλά σίγουρα εις βάρος της απόδοσης στις υψηλότερες στροφές για να μην υπάρχει το μεγάλο turbo lag που σς αναγκάζει ασυνέσθητα- απο συνήθεια να συμπλεκτάρεται στο ξεκίνημα με αποτέλεσμα να χαλάει ο προβληματικός? συμπλέκτης. Είναι προβληματικός? Το δέχεται αυτο η Nissan ή είναι απο της παπαριές των Ελλήνων?
Στην Ισπανία το Navara το δίνουν με 170 άλογα ενω το L200 το ανεβάζουν στα 167. Αυτο είδα σε ενα περιοδικό που αγόρασα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό sifounas » 19 Νοέμ 2008, 10:06

δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα στη κατασκευη,είναι καθαρά θέμα οδήγησης αλλά ούτε και στη ροπή μιας και δεν υπάρχει κανένα pick up που να αποδίδει τη ροπή κάτω από 1800στρ,παρά μόνο το hilux στις 1500στρ αλλά από 3.0 litra,γιατί το 2.5LT είναι για κλάματα.
ο κινητήρας του NAVARA φιλοι μου είναι εκπληκτικός με μεγάλα περιθώρεια βελτίωσης,πράγμα που το επισημαίνουν και ένα σωρό site.
επίσης δεν κατάλαβα καλά γιατί είναι πολλά τα 200hp απο 2.5 LT,όταν μερικές εταιρίες(bmw-wv) βγάζουν 200hp σύνολα από 2.0 LT.
φίλε όσο αφορά την κατανάλωση αυτό που είπες είναι ανακρίβεια.ε όχι και 7λίτρα/100KM,την στιγμή που η nissan δίνει 9,5λίτρα/100km στο μεικτό κύκλο.εμένα πάντως μου καίει 10,5λίτρα/100km μέση κατανάλωση σύμφωνα με το trip computer που έχει,και το έχω τσεκάρει.η χρήση είναι πόλη,εθνική οδός,χωράφια με σχετικά νορμάλ ρυθμούς.
Άβαταρ μέλους
sifounas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2008, 08:24
Τοποθεσία: ΦΘΙΩΤΙΔΑ

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 19 Νοέμ 2008, 12:04

Ολα οσα ειπατε ειναι ανακριβιες !!!
Πρωτον, NIKOLASA L200 παιδι μου το NAVARA με τα 200 αλογα και το προγραμμα μαζι , δεν εχει καμια σχεση σε ροπη στις χαμηλες στροφες με το 174 , πριν μπει το extra προγραμμα η ροπη των δυο εκδοσεων ηταν ακριβως η ιδια στο ξεκολλημα -ξεκινημα του αυτοκινητου , και οταν λεμε ακριβως εννοουμε ακριβως !!!! Τωρα υπηρχε διαφορα μικρη κατω απο τις 2000 στροφες στις 1500 λογω βελτιωσης της συνολικης καμπυλης ! -Αλλα ως εκει τιποτα το ιδιαιτερο επαναλαμβανω στις νεκρες στροφες του ρελαντι-1000 !!! Η καταναλωση φυσικα ηταν μερικως αυξημενη στο 200 αρι !!!
Τωρα με το extra προγραμμα ,βελτιωθηκε η ροπη στις νεκρες στροφες παρα πολυ και ειναι λογικο η τελικη συνολικη ροπη να βγαινει λιγο χαμηλοτερα , απο προσωπικη αισθηση και μονο βλεπω οτι μεγιστοποιει τη δυναμη του στις 1800 - εως πανω απο 2600 στροφες !!!
Που θελω να καταληξω , οτι το extra προγραμμα χρειαζοταν ειτε στην εκδοση του 174 ,ειτε στην εκδοση του 200 !! -Που ετσι κι αλλιως ειχαν αρκετη ροπη και απο τη μανα τους - αλλα παντα καποιοι θελουν παραπανω + αν συνυπολογισεις και το αυξημενο βαρος του αυτοκινητου φορτωμενου . Εγω δεν δεχομαι με κανενα τροπο τον ισχυρισμο σου NIKOLAS 200 οτι το NAVARA αλλα και καθε αλλο αυτοκινητο καιει το δισκο του μονο και μονο επειδη πατας λιγο παραπανω γκαζακι στην εκκινηση , το δισκο τον εκαιγε -αν τον εκαιγε επειδη λογω της αυξημενης εργοστασιακης ροπης και ιπποδυναμης καποιοι που ηθελαν να το πεξουν INDIANA JONES και εμπαιναν στην παχια αμμο και κολλουσαν για τον Α ή Β ή Γ λογο συνεχισαν να συμπλεκουν ακαταπαυστα για ωρα και ετσι ο δισκος με 200 αλογα γινοτανε σουβλιστο αρνακι !! Καποια αλλα αυτοκινητα απλως θα εσβηναν και τερμα αλλα στο NAVARA με τοσα αλογα θα σπασει οτι βρεθει μπροστα του , δισκους -πλατο κ.τ.λ !!!
Ετσι καιγονται οι δισκοι και οχι αν απλα συμπλεξαρεις λιγο για να ξεκινησεις !! :D :D Πως ειναι δυνατον ενα αμαξι να καψει δισκο στα 1000 χιλιομετρα ή στα 10000 απλα συμπλεξαροντας στην εκκινηση !! Αστεια πραματα !!!
Συνοψιζοντας , θα ελεγα οτι το extra προγραμμα εχει εφαρμογη ειτε στην εκδοση 174 ,ειτε στην 200 .
Τωρα για το θεμα καταναλωσης εγω μιλησα για πολυ οριακες συνθηκες οπως οδηγηση σε ισιο δρομο εθνικης οδου, με στροφες στις 1500 και φρεναρισμα με το κιβωτιο ! Αλλα θα μους πεις παλι οτι ετσι οποιοδηποτε αυτοκινητο ειτε 4000 ειτε 5000 κυβικα, δεν καιει και πολυ . Φυσικα σε χωματοδρομος ,χωραφια και δρομους με στροφες ή καταναλωση ανεβαινει αρκετα !!!
Αυτα , χαιρετισμους και καλα τσιπαρισματα !!! :D :D :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 19 Νοέμ 2008, 14:34

sifounas έγραψε:δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα στη κατασκευη,είναι καθαρά θέμα οδήγησης αλλά ούτε και στη ροπή μιας και δεν υπάρχει κανένα pick up που να αποδίδει τη ροπή κάτω από 1800στρ,παρά μόνο το hilux στις 1500στρ αλλά από 3.0 litra,γιατί το 2.5LT είναι για κλάματα.
ο κινητήρας του NAVARA φιλοι μου είναι εκπληκτικός με μεγάλα περιθώρεια βελτίωσης,πράγμα που το επισημαίνουν και ένα σωρό site.
επίσης δεν κατάλαβα καλά γιατί είναι πολλά τα 200hp απο 2.5 LT,όταν μερικές εταιρίες(bmw-wv) βγάζουν 200hp σύνολα από 2.0 LT.
φίλε όσο αφορά την κατανάλωση αυτό που είπες είναι ανακρίβεια.ε όχι και 7λίτρα/100KM,την στιγμή που η nissan δίνει 9,5λίτρα/100km στο μεικτό κύκλο.εμένα πάντως μου καίει 10,5λίτρα/100km μέση κατανάλωση σύμφωνα με το trip computer που έχει,και το έχω τσεκάρει.η χρήση είναι πόλη,εθνική οδός,χωράφια με σχετικά νορμάλ ρυθμούς.



δλδ εσυ το εχεις καβαλησει και το ξερεις αυτο?
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό sifounas » 19 Νοέμ 2008, 22:27

έχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις
α)να μην ειμαστε τόσο βέβαιοι για τους αριθμούς.η σωστή μέτρηση για την ιπποδύναμη κ την ροπή της αναβάθμισης μπορεί να γίνει μόνο στο δυναμόμετρο.
β)η οδήγηση που κάνεις φίλε μου δεν είναι οριακή αλλά πολύ συντηρητική έως χαλαρή.οριακή χαρακτηρίζεται η οδήγηση όταν οδηγός και αυτοκίνητο φτάνουν στο τέρμα τα όρια τους.κάτι σαν τέρμα γκάζι που λέμε.
γ)το hilux και το isuzu αλλά και το ford στα 2,5lt τα έχω οδηγήσει,είναι ψόφια.αν μπεις αμέσως μετά στο navara θα νομίσεις ότι πριν οδηγούσες τρακτέρ.τα 3.0lt μοντέλα κάτι λένε αλλά και πάλι ούτε κατά διάνοια φτάνουν στο επίπεδο του navara.
δ)είπαμε το μόνο μειονέκτημα του navara είναι το αυξημένο βάρος του.
ε)εχει κάποιος δοκιμάσει το full exx.αυτό είναι ένας ιονιστής που δουλεύει με ηλεκρομαγνητικά πεδία και τοποθετείται συνήθως μετά το φίλτρο καυσίμου προς τον κινητήρα.υπόσχεται σύμφωνα με τον εισαγωγέα οικονομία έως και 30% και αύξηση της ιπποδύναμης έως και 13%
Άβαταρ μέλους
sifounas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2008, 08:24
Τοποθεσία: ΦΘΙΩΤΙΔΑ

NAVARA!!

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 20 Νοέμ 2008, 15:05

Τελικα εχω καταλαβει οτι ολοι ασχολουνται με τα διπλοκαμπινα , την εχουν τη δοση τους !!! :D
Γιατι δεν μπορεις να καταλαβεις οτι οταν λεω οριακη οδηγηση στο συγκεκριμενο θεμα συζητησης εννοουσα ακριβως τον ορο συντηριτικη οδηγηση ? Αφου ετσι κι αλλιως το καταλαβαινει κανεις απο τα συμφραζομενα !!!
Λες να μην ξερω τι σκριβως σημαινει κανονικα οριακη οδηγηση ?? :? :?
Τελως παντων , θελω να μαθω περισσοτερα για τις οδηγικες εμπειριες σου με τα υπολοιπα 2,5 λιτρα διπλοκαμπινα , ποια εχεις οδηγησει κ.τ.λ !!
Τι λαστιχα εχεις στο NAVARA ??
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 20 Νοέμ 2008, 15:38

sifounas έγραψε:έχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις
α)να μην ειμαστε τόσο βέβαιοι για τους αριθμούς.η σωστή μέτρηση για την ιπποδύναμη κ την ροπή της αναβάθμισης μπορεί να γίνει μόνο στο δυναμόμετρο.
β)η οδήγηση που κάνεις φίλε μου δεν είναι οριακή αλλά πολύ συντηρητική έως χαλαρή.οριακή χαρακτηρίζεται η οδήγηση όταν οδηγός και αυτοκίνητο φτάνουν στο τέρμα τα όρια τους.κάτι σαν τέρμα γκάζι που λέμε.
γ)το hilux και το isuzu αλλά και το ford στα 2,5lt τα έχω οδηγήσει,είναι ψόφια.αν μπεις αμέσως μετά στο navara θα νομίσεις ότι πριν οδηγούσες τρακτέρ.τα 3.0lt μοντέλα κάτι λένε αλλά και πάλι ούτε κατά διάνοια φτάνουν στο επίπεδο του navara.
δ)είπαμε το μόνο μειονέκτημα του navara είναι το αυξημένο βάρος του.
ε)εχει κάποιος δοκιμάσει το full exx.αυτό είναι ένας ιονιστής που δουλεύει με ηλεκρομαγνητικά πεδία και τοποθετείται συνήθως μετά το φίλτρο καυσίμου προς τον κινητήρα.υπόσχεται σύμφωνα με τον εισαγωγέα οικονομία έως και 30% και αύξηση της ιπποδύναμης έως και 13%



αυτο ακριβως λεω και εγω!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό Off-roader » 20 Νοέμ 2008, 17:54

χαχα...καλό! :D
Άβαταρ μέλους
Off-roader
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 17:46

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 20 Νοέμ 2008, 18:31

sifounas έγραψε:γ)το hilux και το isuzu αλλά και το ford στα 2,5lt τα έχω οδηγήσει,είναι ψόφια.αν μπεις αμέσως μετά στο navara θα νομίσεις ότι πριν οδηγούσες τρακτέρ.

και τα τριλιτρα τιποτα δεν λενε.εγω οδηγησα ranger τριλιτρο και αμεσως μετα πηγα στο navara και ενιωσα λες και οδηγουσα αεροπλανο
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Re: M

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 20 Νοέμ 2008, 18:33

SHADOW200 έγραψε:Ασε δηλαδη εγω για να γεμισω το 80λιτρο ρεζερβουαρ το Χανια -ΘΕΣΑΛΛΟΝΙΚΗ το χω μονοκοπανιά , χωρις σταση ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΙΟ ! :D :D

εγω καταφερα κοζανη-αθηνα με μισο τεποζιτο καλο;
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 20 Νοέμ 2008, 18:56

sifouna , τι κατασταση ειναι αυτη , να εισαι πιο προσεκτικος αλλη φορα, να μην μας τη λενε τα λομπιγια !! :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό sifounas » 20 Νοέμ 2008, 19:47

εντάξει παιδιά αλλά όχι και υπερβολές??.κοιτάξτε έχω ακούσει κάποια καλά λόγια για το L200 το safari και την τετρακίνησή του.δεν το έχω οδηγήσει αλλά το πήρε φίλος πρόσφατα,μόλις το δοκιμάσω θα σας πω.
δεν πουλάει όμως η mitsubishi?? είναι πολύ ποιο κάτω οχι μόνο απο nissan και toyota αλλά και από isuzu και ford??τι φταει,το αυτοκίνητο,η εταιρεία,η διαφήμιση?? ας μας εξηγήσει κάποιος.
τα λάστιχα είναι τα εργοστασιακά σε 255/65/17.στο δρόμο είναι ακόμα καλά,εκτός όχι.λεω να τα αλλάξω σε 245/70/17 all-terrain,μιας και το αυτοκίνητο δουλεύει και σε χωράφια.προτιμώ κάτι μεταξύ general-cooper-bf goodrich.επίσης εχω ακούσει καλές κριτικές για τα yokohama και τα pirelli scorpion.εσείς τι λάστιχα φοράτε και τη γνώμη έχετε?
Άβαταρ μέλους
sifounas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2008, 08:24
Τοποθεσία: ΦΘΙΩΤΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό sifounas » 20 Νοέμ 2008, 20:16

ξέχασα να σας πω ότι τα διπλοκάμπινα αυτά δεν είναι και για πολλά ζοριλίκια εκτός δρόμου.μόλις μπορέσω θα σας κατεβάσω όχημα για οff-road έτσι για να φτιαξουμε πολύ καλη ατμόσσφαιρα .
Άβαταρ μέλους
sifounas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2008, 08:24
Τοποθεσία: ΦΘΙΩΤΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 20 Νοέμ 2008, 21:48

sifounas έγραψε:ξέχασα να σας πω ότι τα διπλοκάμπινα αυτά δεν είναι και για πολλά ζοριλίκια εκτός δρόμου.μόλις μπορέσω θα σας κατεβάσω όχημα για οff-road έτσι για να φτιαξουμε πολύ καλη ατμόσσφαιρα .


Προφανώς δεν το βγάζεις εκτός δρόμου και το λες αυτό

http://www.youtube.com/watch?v=VqsdA3AQtrQ

http://www.youtube.com/watch?v=HEBC7hu3B5Q

και μερικές φωτογραφίες

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... rt-30.html
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό Off-roader » 20 Νοέμ 2008, 23:13

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι??Χωρίς να είμαι εριστικός φυσικά...εσείς δλδ παίρνετε ένα SUT για το γκάζι του...?Γιατί το τελευταίο που θα με ενδιέφερε εμένα θα ήταν η επιτάχυνση και η τελική σε ένα τέτοιο όχημα...Πρώτα από όλα πάει η αξιοπιστία και μετά οι δυνατότητες του στο χώμα...έτσι το βλέπω εγώ...
Άβαταρ μέλους
Off-roader
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 17:46

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες