Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM


Re: DODGE

Δημοσίευσηαπό haritak » 31 Αύγ 2008, 16:34

SHADOW200 έγραψε:Λοιπον ΟΚ , καταλαβα Θρυλικε Ινδιανε Αρχηγε !!!!
Λοιπον εχουμε και λεμε , εσυ θελεις ενα αμαξι ,φευγατο οπως αυτα που βλεπει κανεις σε αμερικανικες ταινιες που διασχιζουν ερημους και ατελειωτους τρομακτικους δρομους , θελεις να εχει χωρους για να βαζεις ολη τη φευγατη οικογενεια σου μαζι με ολα τα φευγατα αξεσουαρ , κουβαδακια και φτιαρακια μεχρι Τυφεκια μεγαλου Βεληνεκους ! :D
Θελεις να εχει και καλα καποιες δυνατοτητες εκτος δρομου , αλλα το λες ψαρωτικα γιατι κατα βαθος σου εχει γινει βιωμα -νιλα το κολλημα με το χαζο-baleno , γι αυτο ενδιαφερεσαι για το αν εχει μπλοκε ,γιατι απλα θελεις ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ , ουτε καν και στην κινηση στο μποτιλιαρισμα στην 62 ΜΑΡΤΥΡΩΝ !!! :D


Το τελευταίο με ενδιαφέρει περισσότερο! Μήπως να πάρω ελικόπτερο;
(PS : Ωραία η κινηματογραφική περιγραφή αλλά απέχει απο την
πραγματικότητα. )

SHADOW200 έγραψε:Θελεις να ναι και αξιοπιστο και αρκετα οικονομικο στα καυσιμα , συμπληρωνω εγω !!!!
Και σκεφτεσαι να δαπανησεις γυρω στα 45.000 ευρω !!! οκ ?


Αν το εβρισκα γύρω στα 30 θα ήταν καλύτερα...

SHADOW200 έγραψε:Λοιπον εσυ θελεις το βασιλια NISSAN PATROL DIESEL !!!
Και 43.000 , και 1.95 φαρδος ! και ατελειωτα υψος 1.92 και 5 μετρα μηκος και κυριως 3 λιτρα πετρελαιοκινητηρας πραγματικο τρακτερ ασταματητος παντου .Και τι να πω για αρθρωση το αυτοκινητο κολυμπαει και υπερπηδαει τα παντα . Ειπες για μπλοκε ? Εχει μπλοκε πισω 100% σαν του NAVARA , συν οτι εχει και το ισχυροτερο και ανθεκτικοτερο συστημα μεταδοσης στα αυτοκινητα παραγωγης !!!
Εσυ πρεπει να παρεις το PATROL KAI OXI TO PATHFINDER !
TO PATROL εχει μολις 160 αλογα , αλλα ειναι το ανωτερο απο ολα τα τετρακινητα Ιαπωνιας !!!


Αρε SHADOW! Διάβαζα και εγώ όλο όρεξη και φόρα, και τί μου είπες...
το patrol!!! Ξέρω τί εστί patrol, αλλά είναι άλλη κατηγορία.

Το patrol στα λεφτά που λες είναι τρίθυρο. Πάει 50 το πεντάθυρο.
Επίσης είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ και πιο πολύ πρόβλημα θα μου δημιουργήσει
παρά καλό. Σε τέτοιο μέγεθος το καλύτερο είναι το hilux το διπλοκάμπινο.
Λιτό, άνετο και φοβερό offroad.

Αλλά πρέπει να είσαι αγρότης. Τα 4.7μέτρα του pathfinder είναι καλα. Θα προτιμούσα 4.5.

Δύσκολη δουλειά να ψάχνεις αλλα δεν βιάζομαι και καθόλου.
Πάντως πράγματι τα 45 είναι πολλά και ειδικά αν δεν το έχεις ζήσει λίγο
το αμάξι δεν τα δίνεις εύκολα...

Αλλο ένα στα ίδια λεφτά είναι το wragler unlimited. Αλλα αν είναι
εντός δρόμου όπως το προηγούμενο (που το ξέρω πολύ καλά) τότε
μακριά!!! Και απο ότι ακούω είναι φορτηγό...
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 31 Αύγ 2008, 20:22

Κοιτα αν ειχα να επιλεξω μεταξυ PATHFINDER KAI 45 με PATROL KAI 50 , θα διαλεγα το PATROL ME 50 !!!! Αν μπορεις παρτο !
Τωρα το μεγεθος ειναι σχετικο , μην το βλεπεις ετσι , εγω σαν επαγγελματις οδηγος τρακτορα θα σου πω οτι αυτες δεν ειναι ιδιαιτερες αισθητες διαφορες και οτι ολα τα συνηθιζει ο εγκεφαλος , ακομα και ΟΦΗΤΖΗΣ ΝΑ ΣΑΙ !! :D :D (ΔΕΝ ΣΕ ΧΑΛΕΣΕ ΤΟ 0-2 ) !! :D :D
Tωρα ενταξει αν εχεις οριακο γκαραζ και δεν χωραει να μπει ή ειναι αλλο το προβλημα , οκ παω πασο !!! Αλλο το μεγαλυτερο ειναι καλυτερο !!!! :D :D :D
τΟ hilux ειναι καλο , αλλα PATROL δεν ειναι , το βλεπει με τα κυαλια !!!
Μην σε προβληματιζει το μεγεθος , εγω το NAVARA μου το χω κανει 5.40 μ σε μηκος , με φαρδος 1.85 και μεταξονιο 3.20 μ και παλι νομιζω οτι οδηγω Jimny !!! Πανω κατω ολα το ιδιο ειναι !!
Περαστικα !!!! :D :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 31 Αύγ 2008, 20:45

Διάβασα όσα γράφεις και με βάση αυτά που λές ότι θέλεις να κάνεις το Pathfinder είναι πολύ εντάξει. Στιβαρό, με μεγάλη ροπή (σημαντικό) δυνατότητα να ταξιδεύει με πολλά χλμ/ ώρα, ευρύχωρο κλπ. Νομίζω ότι στα λεφτά του είναι εξαιρετικό. Όσο για εκτός δρόμου θα σου πω μια μεγάλη αλήθεια και να την θυμάσαι...

ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ!!!

Για να γίνουν αμάξια που δεν κολλάνε πουθενά θέλεις ποοοοοολλάάάάά λεφτά (ακόμα και τa patrol, jeep).
Δεν είσαι αγωνιζόμενος. Ενας νορμάλ εκδρομέας δεν πάει γυρεύοντας στις εκδρομές. Θα συναντησεις λίγη λάσπη, χιόνι, πέτρες σε ανηφόρα κλπ. Ως εκ τούτου ότι και να διαλέξεις εκτός δρόμου θα είναι ικανοποιητικό. Αρκεί να μην το παρακάνεις και πιστέψεις ότι το αμάξι σου θα τα καταπίνει όλα. Το path έχει και κοντές σχέσεις που είναι βασικό πλεονέκτημα. Πάρτο...
(Που κατάντησα ο άνθρωπος, χρήστης Μιτσουμπίσι να προτείνω Νισσάν... :lol: )
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 31 Αύγ 2008, 21:00

καημενε bull
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

Δημοσίευσηαπό haritak » 31 Αύγ 2008, 21:43

Καταρχήν ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Bull, δεν μπορώ να διαφωνίσω μαζί σου. Η πλειοψηφία των SUV κάνουν για έναν οικογενειάρχη. Αν ομως ο οικογενειάρχης έχει συνηθίσει σε wrangler όλο και κάποια μ@λ@κι@ θα κάνει με το οικογενειακό SUV οπότε καλό είναι το αμάξι να αντέχει και να συγχωρεί!

Shadow200, εχεις δίκιο ότι ο όγκος συνηθίζεται. Αλλά λέμε να τα δώσουμε όλα (μπαλένο-wrangler) και να έχουμε ένα αμάξι για όλα (πόλη, χωριό, offroad). Οπότε δεν βολεύει κάτι πολύ μεγάλο. Δεν είμαι ΟΦΗ, αλλά Εργοτέλης, προτιμώ το κιντρινόμαυρο. :-) Κρίμα πάντως, δε μπορώ να πώ ότι δεν υποστηρίζω και τον ΟΦΗ.

Εχεις επίσης δίκιο και για το κόστος αντι 45 πάς 50. Αλλά εμείς για το GV ξεκινήσαμε και σκεφτόμαστε για +10χιλ παραπάνω και αν πάμε patrol +5 ακόμα... Κάτσε καλά. Βάλε αλλα 5 και πάμε στο καινούριο GLK της mercedes (το οποίο περιμένω να βγει μπας και ρίξει τις τιμές των άλλων)!

Αντε να δούμε αν θα έχουμε και την άποψη των ALOU και xtrail με καινούριες εντυπώσεις απο το path.

Αυτά.
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 31 Αύγ 2008, 21:44

bull έγραψε:Διάβασα όσα γράφεις και με βάση αυτά που λές ότι θέλεις να κάνεις το Pathfinder είναι πολύ εντάξει. Στιβαρό, με μεγάλη ροπή (σημαντικό) δυνατότητα να ταξιδεύει με πολλά χλμ/ ώρα, ευρύχωρο κλπ. Νομίζω ότι στα λεφτά του είναι εξαιρετικό. Όσο για εκτός δρόμου θα σου πω μια μεγάλη αλήθεια και να την θυμάσαι...

ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ!!!

Για να γίνουν αμάξια που δεν κολλάνε πουθενά θέλεις ποοοοοολλάάάάά λεφτά (ακόμα και τa patrol, jeep).
Δεν είσαι αγωνιζόμενος. Ενας νορμάλ εκδρομέας δεν πάει γυρεύοντας στις εκδρομές. Θα συναντησεις λίγη λάσπη, χιόνι, πέτρες σε ανηφόρα κλπ. Ως εκ τούτου ότι και να διαλέξεις εκτός δρόμου θα είναι ικανοποιητικό. Αρκεί να μην το παρακάνεις και πιστέψεις ότι το αμάξι σου θα τα καταπίνει όλα. Το path έχει και κοντές σχέσεις που είναι βασικό πλεονέκτημα. Πάρτο...
(Που κατάντησα ο άνθρωπος, χρήστης Μιτσουμπίσι να προτείνω Νισσάν... :lol: )


δεν ειναι καταντια,καμια φορα μας βγαινει το κρυφο μερακι για κατι που δεν εχουμε
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό bull » 31 Αύγ 2008, 22:07

Μπαααα... μην ψήνεσαι... Απ' την στιγμή που το αμάξι μου έχει ψαλίδια μπροστά δεν βέπω το λόγο να ζηλέψω τα ΝαβάροPath. To πατρολ πάλι έχει άξονα μπροστά αλλά μου κάνει κάτι σαν λεωφορείο. :) Εξ άλλου εγώ το pajero μου το έχω σχεδόν μόνο για εκδρομές κλπ. Είμαι της σχολής που λέει: παλιό αμάξι για off road (να το σπας και να μη σε νοιάζει, να κάνεις ότι μετατροπες σου γουσταρει κλπ) και νορμάλ αμαξάκι για την άσφαλτο και την καθημερινή χρήση. Η ιδέα να ρίξω 50.000 και να τα γδέρνω στα κλαδια και στα ρέματα δεν μου αρέσει καθόλου :roll:


landcruiserJ120 είσαι μια όαση μέσα σ' αυτήν την κόλαση των Ναβαράκηδων :D :D :D
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 31 Αύγ 2008, 22:28

εχω μπλεξει αλλα τι να κανω
δε βαριεσε ειναι καλα παιδια,
ευτηχως που η γη ειναι επιπεδη
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 01 Σεπ 2008, 14:31

haritak επειδή ο αδελφός μου έχει το GV το καινούριο θα σου δώσω μια άποψη για να καταλάβεις διαφορές.
α) Το path και είναι και το αισθάνεσαι πιο στιβαρό
β) Για τις δυνατότητες αλλού μπορεί καλύτερα το ένα και αλλού το άλλο. Και εννοώ πως το μεγαλύτερο μέγεθος (μήκος) του path κάπου θα σε δυσκολέψει σε στενούρια ή αναστροφές, το μεγαλύτερο ύψος του θα σε βοηθήσει να περάσεις πιο ευκολα κάποια σημεία. Με ένα άλλο λαστιχάκι και στα δύο έχεις περίπου ίδιες δυνατότητες
γ) Για την ποιότητα το GV μοιάζει καλυτερο χωρίς ουσιαστικές διαφορές
δ) Από χώρους φυσικά δεν χρειάζεται να πω κάτι
ε) Μπορείς να πας και στα 37 χωρίς τρίτη σειρά που έτσι κι αλλίως είναι καθίσματα για όχι και τόσο μακρινά ταξίδια
στ) Μπλόκέ δεν έχει. Αυτο που έχουν και τα δύο ειναι ETC που λειτουργεί σαν ψευτοπεριορισμένης. Ε οι πωλήτες κάτι πρέπει να πούνε κι αυτοί...ακόμα και οι τεχνικοί ειναι ψιλοάσχετοι και μάλιστα σε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να έχει αγοράσει μόνο ο ALOY εκεί γύρω!!!!
ζ) Καλό το patrol αλλά ...
η) Το wrangler είναι επίσης άλλης κατήγορίας. Εϊχα οδηγήσει το παλιό και πράγματι δεν καταλάβαινε τίποτα, αλλά δεν ήταν και δικό μου :)
ΑΝ θυμηθώ κάτι ακόμα θα σου πω
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό haritak » 01 Σεπ 2008, 15:08

xtrail ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

Εδω στην κρήτη οι επαρχιακοι δρόμοι είναι ανηφόρα/κατηφόρα και στροφές. Πως τα πάνε το path και το GV σε τέτοιους δρόμους; Παίρνουν κλίσεις, ζαλίζουν τους πίσω; Εμένα και το wrangler και το μπαλένο παίρνουν ιδιαίτερες κλίσεις και κάνουν το ταξίδι πολύ κουραστικό και σχετικά αργό.
Ειδικά όταν έχω πίσω άτομο πηγαίνω με δευτέρα - τρίτη.
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 01 Σεπ 2008, 23:09

http://www.youtube.com/watch?v=qFLD4yDBBGo

για αυτους που θελουν το Pathfinder
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

Δημοσίευσηαπό CD » 02 Σεπ 2008, 10:19

Παιδιά καλημέρα και από μένα.
Ειχα ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό.
Είχα το xtrail από το 2003 και σκεφτόμουν να το αλλάξω με το PATH ή το PATROL.
Τελικά κατέληξα στο PATH το παραλαμβάνω σήμερα.
Αν σκεφτεί κανείς ότι με το xtrail και με το jimny που έχω για 2ο ήμουν καλημένος, εύκολα βγαίνει το συμπέρασμα ότι δεν χρείαζεται κανείς να φτάνει στα άκρα .
Φτάνει ο καθένας να εκτιμήσει σωστά τις πραγματικές του ανάγκες.
Οι λόγοι που δεν πήρα το PATROL είναι οι εξής:
Εαν βάλω ποσοστά στη χρήση στο δρόμο θα έλεγα ότι είμαι 80% ασφαλτο και ταξίδι και 20% off και αυτό λόγω τόπου κατοικίας που πιάνει πολύ χιόνι ή για καμιά απόμερη παραλία το καλοκαίρι.
Το PATROL είναι όντως εντυπωσιακό αλλά 100% off. Στο ταξίδι σου βγάζει τη πίστη. Έχει τελική 160 .Εγω θέλω όταν κάνω ταξίδι με την οικογένεια μου αν έχω δρόμο να μπορώ να το πατήσω και όχι να φοβάμαι μην κάψω μοτέρ.

Από πλευράς τεχνολογίας και εξοπλισμού είναι αρκετά πίσω.
Δεν έχει βασικά πράγματα ούτε ακόμα και isofix για τα παιδικά καθίσματα.
Το ιδανικό για μένα θα ήταν το Toyota Land cr αλλά για την έκδοση με τα 7 καθίσματα θέλεις 65.000€.
Θεωρώ την πιο τίμια επιλογή το Path.
Αυτά ελπίζω να βοήθησα και θα επανέλθω με εντυπώσεις
Άβαταρ μέλους
CD
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2008, 13:54
Τοποθεσία: Ιπποκράτειος Πολιτεια, Αφίδνες

Δημοσίευσηαπό vaxevana » 02 Σεπ 2008, 10:56

Και μην ξεχνάμε ... αν επανέλθουν τα τεκμήρια για τα αμάξια ... τα κυβικά μετράνε ....
Άβαταρ μέλους
vaxevana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 08:19
Τοποθεσία: Δράμα

Δημοσίευσηαπό haritak » 02 Σεπ 2008, 15:15

CD έγραψε:....
Θεωρώ την πιο τίμια επιλογή το Path.
Αυτά ελπίζω να βοήθησα και θα επανέλθω με εντυπώσεις


Καλορίζικο, καλές βόλτες εντός εκτός και περιμένουμε τις εντυπώσεις σου!
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες