Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

,,,

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 06 Ιουν 2008, 20:27

τι ενδειξεις ειχες και χρειαστηκε αλλαγη;
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

,,,

Δημοσίευσηαπό xtrail » 09 Ιουν 2008, 15:16

Αναβαν τα λαμπάκια ABS-ESP KAI 4WD. Στον πρώτο έλεγχο απλά έσφυξε τα σώματα όπως είπε (να φανταστώ γειώσεις). Οταν το ξαναέβγαλε αλλάχτηκαν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

,,,

Δημοσίευσηαπό xtrail » 19 Αύγ 2008, 10:03

Το πρόβλημα με τα λαμπάκια εμφανίστηκε την μέρα που το παρέλαβα από την αλλαγή του αισθητήρα...μετά από εκεινη την μέρα και μέχρι σήμερα δεν έχουν ξανανάψει ποτέ!!! Τι να πω??
Πάντως τα άθλια ελαστικά (goodyear wrangler) έχουν αρχίσει και γλυστράνε επικίνδυνα...μάλλον τον χειμώνα πάμε για αλλαγή.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

,,,

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 19 Αύγ 2008, 18:34

Παρατήρησα οτι ο συμπλέκτης μου ειναι βαρύς.Οδήγησα navara φιλου το οποιο αλλαξε συμπλεκτη μεσα στην εγγύηση και ηταν σαν νερο,σε σύγκριση με το δικο μου.Αλεξη είδες διαφορα στο πατημα μετα την αλαγη;
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

,,,

Δημοσίευσηαπό xtrail » 20 Αύγ 2008, 09:24

Στο πάτημα όχι (τόσο), στο τράβηγμα ναι!!!!
Μετά την αλλαγή η πρώτη έγινε λίγο πιο γρήγορη (πριν πήγαινε σαν να είχα αργό).
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

,,,

Δημοσίευσηαπό haritak » 29 Αύγ 2008, 18:16

Λοιπόν ενδιαφέρομαι και εγώ για το pathfinder και διάβασα *όλο* το thread απο το πρώτο μήνυμα μέχρι και το τελευταίο μήνυμα (μαζί με όλες τις αψημαχίες).

Καταρχήν ευχαριστώ όλους όσους εξέφρασαν την άποψή τους και βοηθούν ουσιαστικά
και εμάς τους θεατές να πάρουμε μία απόφαση.

Συνοψίζοντας λοιπον, με μερικές παρατηρήσεις παρακάτω:

(1) Τα δυνατά σημεία του pathfinder είναι οι χώροι του, ο κινητήρας και οι λίγο αυξημένες επιδόσεις του σε offroad.

(2) Δεν έχει μπλοκέ πίσω, αλλά ηλεκτρονικά συστήματα που το υποκαθηστούν.
(Σίγουρα;;;; για δείτε παρακάτω...)

(3) Υπάρχει γνωστό πρόβλημα με τον συμπλέκτη του.

(4) Υπάρχει μία υποψία (μικρού;) προβλήματος με τα ηλεκτρονικά του(;)

(5) Σερβις και κατανάλωση φαίνονται σε πολύ καλές και λογικές τιμές.

Μερικές ερωτησούλες τώρα, μια και το ποσό των 45000euro είναι αρκετά μεγάλο για
τα δικά μου δεδομένα, αλλα θέλω -οπως και ο xtrail και ο ALOU- αυτοκίνητο
για πάνω απο δέκα χρόνια.

(1) Σχετικά με τις δυνατότητες off-road: πόσο περισσότερο offroad είναι για παράδειγμα το Grand Vitara; Εμένα μου φαίνεται ότι το Pathfinder είναι πολύ καλύτερο και με περισσότερες δυνατότητες. (πάντα για εργοστασιακό μοντέλο). Ρωτάω για το GV γιατί αυτό είναι ο βασική εναλλακτική επιλογή.

(2) Στους τυπικούς επαρχιακούς δρόμους της Κρήτης (μέτρια άσφαλτος, ανηφόρες, πολλές στροφές)
πώς τα πάει το Pathfinder? Πρέπει να κατεβάζεις - ανεβάζεις ταχύτητες συνέχεια; Παίρνει μεγάλες κλίσεις;
Οι πίσω επιβάτες την παλεύουν ή υπάρχουν και ειδικά σακουλάκια όπως στα αεροπλάνα;;;;

(3) Σχετικά με το μπλοκέ, εδώ στο ηράκλειο που ρώτησα είναι 100% σίγουροι ότι έχει μπλοκέ
πίσω. Τους ρώτησα "και πώς ενεργοποιείται; υπάρχει κάποιο κουμπάκι;". Μου λένε "όχι είναι μόνιμο!"
Λέω, "σίγουρα;;; εγώ από ότι ξέρω και απο τηλέφωνο που έκανα σε περιοδικό και απο τηλέφωνο
σε αντιπροσωπεία στην αθήνα μου είπαν ότι δεν έχει!" (που να τους έλεγα για το φόρουμ τώρα...)
Μου λέει "Είναι σίγουρο ότι έχει πίσω. Αυτο που λέμε κάρο. Μισό λεπτό να ρωτήσω τον μηχανικό".
(παίρνει τηλέφωνο, λένε κάποια πράγματα, μετά γυρνάει σε εμένα) "Ναί είναι σίγουρο έχει μπλοκέ πίσω."
Τώρα τί να πώ εγώ; Μήπως να το πάρω απο Ρέθυμνο ή Χανιά; Θα φταίω εγώ μετά;

(4) Για test drive βέβαια ούτε λόγος, εδώ δεν το έχουν ούτε στην έκθεση.

(5) Η ποιότητά του και η αξιοπιστία του στο χρόνο τί λένε; Δεν έχω εμπειρία απο νισσάν.

(6) Η αντιπροσωπεία, το επίσημο σερβις τι λένε; (αν και η πρώτη επαφή με το Ηράκλειο
ήταν απογοητευτική).

That's all for the moment!
Καιρό έχετε να πείτε κάτι, άντε περιμένω!
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

,,,

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 29 Αύγ 2008, 20:35

Γεια σου φιλε Ηρακλειωτη , εγω ειμαι Χανιωτης και οπως ξερεις συμπαθιομαστε παρα πολυ και θα σε βοηθησω . ΑΧΑΧΑΧ ! Αν και χανιωτης συμπαθω πολυ το Ηρακλειο και οταν αγορασα το NAVARA πηγα και το πηρα απο το ηρακλειο μονο και μονο επειδη ηθελα να δωσω τα χρηματα σε ηρακλειωτη εμπορο ! Το pathfinder ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΠΙΣΩ !!!!! Στην αντιπροσωπεια δεν τα ξερουν και πολυ καλα αυτα !! Αν θελεις μπλοκε παρε το NAVARA , ελιες δεν εχεις ?
Και τωρα στα καλα , απο που εισαι ? Απο Χερσονησο , Μαλια ?
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

,,,

Δημοσίευσηαπό haritak » 29 Αύγ 2008, 21:21

Ελιές δεν έχω φίλε Χανίωτη, έχω όμως οικογένεια! Και εγώ τα συμπαθώ τα Χανιά φίλε μου και ας είμαι Ηρακλειώτης :-) (κάργα Ηρακλειώτης - όχι απο τα περίχωρα!) Εχω έρθει και για διακοπές κάμποσες μέρες. Χειμώνα μάλιστα! Ωραία πόλη ρε συ!

Εδώ μου φαίνεται η αντιπροσωπεία δεν τα λέει καλά. Και, ο πωλητής ρώτησε τον μηχανικό! Τί να πω! Να δώσω 45χιλ και να μην ξέρουν τί αμάξι μου πουλάνε;;;;;
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

man

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Αύγ 2008, 20:46

Δεν τους ενδιαφερει μωρε αυτο , αφου σου λενε οτι ετσι κι αλλιως αυτο που θελει ενα τετοιο αυτοκινητο , το θελει για μουρη !!
Εσυ τι ακριβως το θελεις το συγκεκριμενο μοντελο , πες και μπορω να σου προτεινω κατι καλο !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

man

Δημοσίευσηαπό haritak » 31 Αύγ 2008, 11:57

Το συγκεκριμένο μοντέλο το είδα (φευγάτο) και μου άρεσε. Δεν το έχω δει απο κοντά βέβαια και δεν έχω μπει και μέσα ακόμα. Πάντως αυτό που θέλω είναι ένα άνετο αμάξι, με πολλούς χώρους το οποίο σε μία εκδρομή με την οικογένεια να μην με προβληματίσει ποτέ σε εκτός δρόμου κομμάτια.

Θυμάμαι με ένα μπαλένο που είχα βρεθεί κοντά στα φαλάσαρνα (χειμώνα) τελικά γύρισα πίσω λόγο λίγης λάσπης στο δρόμο. Πολύ κρίμα.

Αλλο ένα μοντέλο που κοιτάζω είναι το Outlander το καινούριο (instyle). Και αυτό εφταθέσιο αλλά δεν νομίζω να έχει τις ίδιες δυνατότητες εκτός δρόμου. Δεν ξέρω, το έχει δει κανείς; Μήπως να ανοίξω καινούριο thread ?

[EDIT :] Υπάρχει ήδη thread : http://off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-7985.html. Το μελετάω...
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

man

Δημοσίευσηαπό haritak » 31 Αύγ 2008, 12:25

Μετά απο μελέτη του thread μου φαίνεται ότι στο Outlander πληρώνεις κυρίως πολυτέλεια... Απο εκτός δρόμου δεν λέει τίποτα...
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

man

Δημοσίευσηαπό mihalis87gr » 31 Αύγ 2008, 12:54

haritak αν του βάλεις ένα καλό λαστιχάκι δε θα σε αφήσει πουθενά.
Εδώ με τα ασφάλτινα πέρασα από λάσπες που κόλλησε ένα GV, φαντάσου με χωμάτινα τι θα έκανε...
Άβαταρ μέλους
mihalis87gr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 05 Μάιος 2008, 19:32

man

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 31 Αύγ 2008, 13:01

Ανάλογα τη θέλεις για οφ ροαντ.Παντος για εκτος δρομου καλο ειναι να εχει αργα οτι και να παρεις.
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 31 Αύγ 2008, 14:10

Λοιπον ΟΚ , καταλαβα Θρυλικε Ινδιανε Αρχηγε !!!!
Λοιπον εχουμε και λεμε , εσυ θελεις ενα αμαξι ,φευγατο οπως αυτα που βλεπει κανεις σε αμερικανικες ταινιες που διασχιζουν ερημους και ατελειωτους τρομακτικους δρομους , θελεις να εχει χωρους για να βαζεις ολη τη φευγατη οικογενεια σου μαζι με ολα τα φευγατα αξεσουαρ , κουβαδακια και φτιαρακια μεχρι Τυφεκια μεγαλου Βεληνεκους ! :D
Θελεις να εχει και καλα καποιες δυνατοτητες εκτος δρομου , αλλα το λες ψαρωτικα γιατι κατα βαθος σου εχει γινει βιωμα -νιλα το κολλημα με το χαζο-baleno , γι αυτο ενδιαφερεσαι για το αν εχει μπλοκε ,γιατι απλα θελεις ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ , ουτε καν και στην κινηση στο μποτιλιαρισμα στην 62 ΜΑΡΤΥΡΩΝ !!! :D
Θελεις να ναι ξκαι αξιοπιστο και αρκετα οικονομικο στα καυσιμα , συμπληρωνω εγω !!!!
Και σκεφτεσαι να δαπανησεις γυρω στα 45.000 ευρω !!! οκ ?
Λοιπον εσυ θελεις το βασιλια NISSAN PATROL DIESEL !!!
Και 43.000 , και 1.95 φαρδος ! και ατελειωτα υψος 1.92 και 5 μετρα μηκος και κυριως 3 λιτρα πετρελαιοκινητηρας πραγματικο τρακτερ ασταματητος παντου .Και τι να πω για αρθρωση το αυτοκινητο κολυμπαει και υπερπηδαει τα παντα . Ειπες για μπλοκε ? Εχει μπλοκε πισω 100% σαν του NAVARA , συν οτι εχει και το ισχυροτερο και ανθεκτικοτερο συστημα μεταδοσης στα αυτοκινητα παραγωγης !!!
Εσυ πρεπει να παρεις το PATROL KAI OXI TO PATHFINDER !
TO PATROL εχει μολις 160 αλογα , αλλα ειναι το ανωτερο απο ολα τα τετρακινητα Ιαπωνιας !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 31 Αύγ 2008, 14:12

Αν επερνα τζιπ απο τη NISSAN θα επερνα το PATROL !!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες