Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NAVARA VS ALL-Διαξιφισμοί και άλλα...

NISSAN

Δημοσίευσηαπό ALOY » 16 Ιούλ 2007, 06:46

Ναι ρε κοροιδευε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ελα να σε παρω στη δουλεια να δεισ τι εστι βερυκοκο
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Ιούλ 2007, 06:49

αχαχαχαχαχαχαχα πρωινος ,πρωινος βλεπω , πως και ετσι !!!!!!!!!!
Εγω νομιζα οτι σηκωνεσαι μετα τις πεντε το απογευμα !!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Ιούλ 2007, 06:53

Βρε καλως και το SKARTO ,που χαθηκες ?? Asta ο δικος σου τρελαθηκε τελειως , νομιζει οτι το PATH ειναι καλυτερο απο NAVARA !!!!
Bale μια ταξη !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 16 Ιούλ 2007, 07:11

Μπορει να μου πει καποιος κατοχος Ναβαρα την καταναλωση (μικτη) με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων? (πραγματικη ομως καταναλωση μετρημενη τουλαχιστον με 3-4 γεμισματα, οχι αυτη που λενε τα βιβλια)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NISSAN

Δημοσίευσηαπό ALOY » 16 Ιούλ 2007, 16:00

αυτη που λενε τα βιβλια φιλε μου τουλαχιστον στο δικο μου ισχυει μια χαρα ολοσωστα.9.5 λιτρα μικτο λεει και ακριβωσ ετσι ειναι.. και το οδομετρο ετσι γραφει και τοσο βγαινει απο τα γεμισματα. με αυτοματο ειναι παντα παραπανω δεν ξερω να σου πω εγω ειμαι με χειροκηνιτο
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό ALOY » 16 Ιούλ 2007, 16:43

μπορει καποιοσ να μασ πει απο τα αλλα αγροτικα τα καινουρια καταναλωσεισ μπασ και ανοιξουν τα ματια καποιοιων????????
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 16 Ιούλ 2007, 16:45

ποιοσ ξερει απο ιστορια να μασ πει για τα νισσαν 4χ4 ..???? ακουσα και πωλουταν ενα πατρολ του 1940??κατι τετοιο.. με βενζινη αεριαο 3 ταχυτητεσ?>!!! ποιοσ ξερει?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Ιούλ 2007, 22:47

Εγω παντως καιω 9 λιτρα μικτα και εχω και 200 αλογα και ειμαι και οδηγαρα !!!! Οι υπολοιποι τρχουν για να βρουν μηχανες παπακιου ! αχαχαχα
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Ιούλ 2007, 23:18

Mπα , δεν μας ικανοποιει το PATH του 2007 και ετοιμαζομαστε να αγορασουμε τριταχυτο PATROL του δευτερου παγκοσμιου πολεμου ??
Γιατι τοσο ενδιαφερον ??
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 17 Ιούλ 2007, 11:54

New L200, αυτοματο κιβωτιο, σουπερ σελεκτ (δηλαδη ενα διαφορικο παραπανω, το κεντρικο, για οσους δεν ξερουν), τραξιον κοντρολ με ηλεκτρονικο μπλοκε, 167 αλογα, και την μεγαλυτερη πισω καμπινα απο ολα τα τετραπορτα της κατηγοριας του, μολις 10,8 λιτρα μικτη χρηση, συμπεριλαμβανομενων και των φαναριων, οχι γυρω γυρω απο την πολη. Πολλά καιει για όλα αυτά ???!!
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό ALOY » 17 Ιούλ 2007, 13:35

αν ειναι μονιμη η τετρακηνηση του τρωγετε.. αλλα το τραξιον κοντρολ που κολαει και το ανεφερεσ? αν ηταν μανουαλ το κιβωτιο μπορει να ειχεσ και καλυτερεσ αποδωσεισ.. αλλα σου λεω εγω με μονο πισω κινηση και 174 αλογα εχω 9.5 μικτο. Οσο για τον γιωργακη παραπανω γραψτον γιατι ολο πιπεσ λεει... τι λεσ ρε μαγκα εχεισ το 200αρτι και σου καει λιγοτερο απο το δικο μου απειραχτο που τοχω? θα μασ τρελανεισ???????????????


εχει το ναβαρα μπουτον ψυχρησ εκκινησησ? το παθ εχει.. κανενα αλλο αγροτικο εχει?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 17 Ιούλ 2007, 15:08

ALOY έγραψε: Οσο για τον γιωργακη παραπανω γραψτον γιατι ολο πιπεσ λεει... τι λεσ ρε μαγκα εχεισ το 200αρτι και σου καει λιγοτερο απο το δικο μου απειραχτο που τοχω? θα μασ τρελανεισ???????????????


Αργύρη μου, είναι θέμα μαθηματικής απόδειξης. Πρόσεξε... Εφ' όσον το οδηγεί οπως εσύ το path -εννοώ εφ' όσον δεν ζητάει συχνά τα παραπάνω άλογα απο τον κινητήρα- τότε ναί, μπορέι να καίει το ίδιο. Τώρα άν εσένα είναι και βαρύτερο και φυσιολογικά ο κινητήρας παράγει λίγο μεγαλύτερο έργο, είναι πιθανό, ΠΙΘΑΝΟΝ, βεβαίως βεβαίως, να καιει και κατι τις λιγότερο. Επειδή όμως, λέγω, ο κ. SHADOW200 κατ' επανάληψη μας έχει ζαλίσει λέγοντας ότι πάει τέζα, τότε συνεπάγεται ότι δεν γινεται τέζα και μικρή κατανάλωση. Επομένως, ΝΑΙ, λέει πίπες.... :D :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 17 Ιούλ 2007, 17:09

επιτελουσ δικαιωθηκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ελα πλακα κανουμε!!!!!!!!!!!!!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 17 Ιούλ 2007, 17:11

ALOY έγραψε:αν ειναι μονιμη η τετρακηνηση του τρωγετε.. αλλα το τραξιον κοντρολ που κολαει και το ανεφερεσ? αν ηταν μανουαλ το κιβωτιο μπορει να ειχεσ και καλυτερεσ αποδωσεισ.. αλλα σου λεω εγω με μονο πισω κινηση και 174 αλογα εχω 9.5 μικτο. Οσο για τον γιωργακη παραπανω γραψτον γιατι ολο πιπεσ λεει... τι λεσ ρε μαγκα εχεισ το 200αρτι και σου καει λιγοτερο απο το δικο μου απειραχτο που τοχω? θα μασ τρελανεισ???????????????


εχει το ναβαρα μπουτον ψυχρησ εκκινησησ? το παθ εχει.. κανενα αλλο αγροτικο εχει?


Μα φυσικα και μιλαμε για μονιμη τετρακινηση, εκτος αυτη του 50:50, αλλα κατ' επιλογη, που σημαινει οτι αν θες το οδηγεις και απλα πισωκινητο. Οσον αφορα για το τραξιον κοντρολ, ενω το αυτοκινητο ειναι χωρις την εκδοση καρο, λογω του ηλεκτρονικου μπλοκε που εχει, οταν βαζεις αργο και αφαιρεις το αντισπιν κανει καρο τον αξονα ελεγχομενο ηλεκτρονικα. Τωρα πως γινεται αυτο μην με ρωτησεις ουτε εγω ξερω, αυτο που ξερω ειναι οτι με τα λαστιχα της μανας του και ενω κολλησα με το γρηγορο, εβαλα την παραπανω συνταγη και βγηκε χωρις να χασει ουτε ποντο στροφης ο καθε αξονας με τον αλλο σαν να ειχε καρο. Τωρα μας εξηγεις λιγο το μπουτον Ψυχρης εκκινησης που ειπες γιατι εχω μεινει λιγο πισω?!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό ALOY » 17 Ιούλ 2007, 21:00

Eιδικα οι πανωελλαδιτεσ πιστευω τον βαρυ χειμωνα χρειαζεστε κατι τετοιο.. κ;αλα εδω κατω εμενα μου ειναι αχρηστο. οταν ειναι κατω απο καποιουσ βαθμουσ κελσιυ ο κινητηρασ δεν ξεκιναει παντα.. αλλα με αυτο.. που το εχουν και οι νταλίκεσ που πανε στα πολυ βορεια μπορεισ και ξεκινασ.. αλλα τι ειναι μην με ρωτασ απο τεχνικα.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 5 επισκέπτες