Gargar μόνο κουραστικός δεν γίνεσαι. Νομίζω πως αν είσαι χωμένος στο παχύ χιόνι και αλλάξεις από 1η σε 2η και το αμάξι εννοείται κινείται, έχει κάποια αδράνεια, απλώς δεν θα γίνει τίποτα υποθέτοντας ότι η κλίση του δρόμου άν υπάρχει θα είναι νορμάλ! Συνεχίζεις με δευτέρα. Για λάσπη δεν ξέρω δεν έχω εμπειρία. Τώρα άν εννοείς ξεκίνημα σε παχύ χιόνι, εσύ που έχεις CVT, συμπεραίνω ότι είναι καλύτερο να το έχεις στο L και κλειδωμένο 4χ4 και αφού αποκτήσεις μία σχετικά ικανοποιητική ταχύτητα περνάς στο D ωστε να λειτουργήσει το κιβώτιο όπως προβλέπεται ανεβάζοντας αν χρειαστεί. Τί άλλο; Τώρα βέβαια άν η κατάσταση είναι εξωπραγματικά δύσκολη τι να σου πώ! Υπάρχουν σάιτ (ένα πολύ καλό είναι το
www.nomad.gr ) από το οποίο και τα άλλα μπορείς να πάρεις πολλές γνώμες και απόψεις! προφανώς κάθε κατάσταση αντιμετωπίζεται με περισσότερες της μίας λύσεις.
Πάντως με το πρόσφατο μπόλικο χιόνι σε πληροφορώ ότι την Δευτέρα που το είχε στρωμένο, ξεκίνησα το πρωί από Καστέλλα, ψηλά σχετικά, πήγα Φάληρο στον ηλεκτρικό για την δουλειά και το μεσημέρι ξαναεπέστρεψα και έφτασα σπίτι κανονικότατα χωρίς αλυσίδες. Το χιόνι και πατημένο και απάτητο. Σιγά σιγά στις στροφές χωρίς χαζογκαζιές και απότομα φρένα και κάπως γρηγορούτσικα στις ανοικτές ευθείες. Όχι με 4κίνητο.
Με citroen xsara 1,6 και λάστιχα ενός έτους pirelli euro 2000 MS (ναί σωστά διάβασες, φτηνό λάστιχο της σειράς αλλά M+S) Πιστεύω ότι αυτό έκανε την διαφορά μιας και δεν διεκδικώ την θέση του Gronholm στην ικανότητα οδήγησης.
Σκέφτεσαι λοιπόν μέ ένα σωστό λαστιχάκι τι μπορεί να κάνει το x-trail που είναι 145 κλάσεις καλύτερο;
Θα φοβηθείς πρώτος εσύ και πολύ μετά θα παραδώσει το αυτοκίνητο.
Να σε ρωτήσω κάτι άλλο γιατί υποπτεύομαι ότι δεν έχω καταλάβει κάτι καλά:
Το δικό σου 2,0 είναι CVT όχι σειριακό και έχει θέση L
Το 2,5 είναι επίσης CVT έχει σειριακή λειτουργία αλλά δεν έχει L;;;
Αυτό το συμπέρασμα έχω βγάλει και αν είναι έτσι σωστά θεωρώ ότι το 2,5 δεν έχει θέση L (Εδώ πάει η έκφραση -τι να την κάνει-)
Ξεμπερδευτήκαμε;