Lepes κι εγώ σκεφτόμουν για μεταχειρισμένο από Γερμανία. Τα LR ήταν γύρω στα 22.000 ενώ LC κάτω από 25 ούτε για αστείο. Στο πρώτο με το τελωνείο κλπ θα έβγαινε κοντά στα 35 στο δευτερο πιάναμε τα 40 χαλαρά. Το βασικότερο κακό είναι η πώληση του ήδη υπάρχοντος, που για μετρητά στο χέρι μάλλον ούτε για αστείο, ενώ στις διάφορες άλλες αντιπροσωπείες έπιανε 12 με 15 και τελικά κλείσαμε στα 17 με την δικιά μου.
Οποιοδήποτε αυτοκίνητο και να το έχεις καινούριο, όσο και να κοστίζει (εκτός και αν σου τρέχουν τα λεφτά από μπατζάκια και μανίκια) θα το λυπάσαι.
Για τα διαφορικά διάβασε στην διευθυνση που γράψανε τα παιδιά. Το path δεν έχει κάρο δεν έχει μπλοκέ, αλλά (πιθανόν) traction control δηλαδή φρενάρει τον τροχό που δεν έχει πρόσφυση, ωστε να μην μεταφερθεί εκεί η ροπή και γυρνάει ο τροχός στον αερα χωρίς νόημα. Αυτό βοηθάει σε κάποιες καταστάσεις.
Αντίθετα το navara έχει μπλοκέ πίσω ή αλλιώς κλείδωμα πίσω διαφορικού (κάπου ανέφερε κάποιος πως είναι lsd-περιορισμένης ολίσθησης και όχι μπλοκέ) αυτό ειναι το κουμπί που είδες