Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο X-TRAIL

Δημοσίευσηαπό gargar » 13 Ιουν 2008, 14:00

Μετά απο 2 εβδομάδες που εχω το x-trail 2.0lt cvt εχω να πω τα εξής: ο αυτοκίνητο είναι απλά τέλειο.
Αίστευτη ανάρτηση, φοβεροί χώροι, τρομερό κιβώτιο, αθόρυβο, ακούραστο, πανέμορφη η ηλιοροφή.
Όπως καταλάβατε είμαι ενθουσιασμένος αν και ακόμη δεν το εχω βγάλει εκτός δρόμου. Ωστόσο, πιστεύω οτι δεν θα εχω πρόβλημα και λόγω των μεγάλων διαδρομών της ανάρτησης και λόγω του κιβωτίου που με την επιλογή L (low). Σύμφωνα με το manual (μια και δεν το εχω δοκιμάσει στην πράξη) η επιλογή L (low) είναι για δύσκολες ανηφόρες και κατηφόρες και για παχύ χιόνι, λάσπη και άμμο. Αν όντως ισχύει αυτό και στην πράξη τότε μιλάμε για αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου που δεν υπάρχουν σε άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του με εξαίρεση το forester.
Μου είπανε 150 ευρώ του εμπορίου με 4 αισθητήρες. Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με τις τιμές και την χρισημότητα κυρίως του συστήματος ελέγχου παρκαρίσματος.

Σχετικά με αυτό σου λέω οτι είναι απολύτως απαραίτητοι οι αισθητήρες για τον όγκο του αυτοκινήτου. Εγω τους εχω βάλει και μου έχουν κάνει το παρκάρισμα πάρα πολύ εύκολο.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό scs » 17 Ιουν 2008, 17:20

Οι αισθητηρες ειναι οντος απαραιτητοι για τον ογκο του αμαξιου.

Εχει κανεις σας να προτεινει απο ιδία εμπειρια καποιο καλο συνεργειο της Nissan για servis στην Αθηνα; Ιδανικα απο το κεντρο προς τα Βορεια προαστια. Και κακο συνεργειο να ξερετε, πειτε το ωστε να μην παω κατα λαθος!
Άβαταρ μέλους
scs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 18 Δεκ 2007, 14:12

Δημοσίευσηαπό TakisK » 17 Ιουν 2008, 21:55

Γειά σας. Είμαι νέος στο Forum και βρίσκομαι σε αναζήτηση αγοράς SUV. Ένα από τα υποψήφια είναι και το X-TRAIL 2,0 με CVT κιβώτιο (ανάμεσα στα RAV, FORESTER, G VITARA). Επειδή η πληροφόρηση δυστυχώς δεν είναι μεγάλη, ακόμη και από την αντιπροσωπεία, θα ήθελα να μάθω, άν κάποιος γνωρίζει, ειδικά από όσους ήδη έχουν το αυτοκίνητο, τα εξής:
1) Ποιά είναι η τελική σχέση μετάδοσης;
Στο σάιτ της Νισσαν αναφέρονται οι σχέσεις του κιβωτίου αλλά όχι η τελική. Χωρίς αυτήν δυστυχώς δεν μπορεί να βγεί κανένα απολύτως συμπέρασμα για το πόσο κοντή είναι η πρώτη ή πόσο μακρυά η έκτη. Το ίδιο συμβαίνει και με το CVT. Αναφέρεται το εύρος της διακύμανσης των σχέσεων του κιβωτίου αλλά όχι η τελική. (και έτσι θα μπορούμε να έχουμε μιά σαφέστερη ιδέα για τις "αυξημένες δυνατότητες" φίλε gargar)
2) Τι είδους συμπλέκτη έχει το CVT;
Ηλεκτρομαγνητικό όπως τα ημιαυτόματα σειριακά, που σημαίνει -δυστυχώς- δίσκος-πλατώ, ή τον κλασσικό μετατροπέα ροπής (ιδανικό για έλξη τρέιλερ και δύσκολες καταστάσεις);
Υπάρχει πληροφόρηση στα manuals των αυτοκινήτων σας; Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
TakisK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 21:28

Δημοσίευσηαπό gargar » 18 Ιουν 2008, 13:37

φίλε takisk,
σε οτι αφορά το πρώτο ερώτημα η απάντηση που βλέπω στο site της Nissan είναι 1η 2349 και 6η 0394.
Το δεύτερο ερώτημα είναι πιο δύσκολο μιας και στο manual δεν θυμάμαι να εχω δει κάτι σχετικό. Ωστόσο ψάχνωντας στο internet είδα οτι το σύστημα allmode 4x4 λειτουργεί με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη και το cvt κιβώτιο με μετατροπέα ροπής. Ξαναλέω οτι επειδή δεν είμαι γνώστης των τεχνικών δεν ξέρω αν αυτά συμβιβάζονται. Πάντως η επιλογή low και sport δεν έχουν να κάνουν με το σύστημα allmode 4x4 (το οποιο υπάρχει σε όλα τα μοντέλα ανεξάρτητα απο το κιβώτιο) καθώς τις διαθέτει μόνο το μοντέλο με τον 2.0lt κινητήρα και το cvt κιβώτιο. Το manual αναφέρει αυτό που είπα πιο πάνω για την επιλογή low και για το που χρησιμοποιείται. Θεωρω οτι δεν θα μπορουσε να υφίσταται ως δυνατότητα αν δεν υπήρχε μετατροπέας ροπής ώστε να "κονταίνει" το κιβώτιο. Το περίεργο είναι οτι σε κανένα τεστ, ελληνικό ή ξένο, δεν εχω δει να αναφέρεται η συγκεκριμένη επιλογή και μου εχει κάνει τρομερή εντύπωση γιατί, αν μη τι άλλο, αυτό το κάνει να ξεχωρίζει απο τον ανταγωνισμό. Ωστόσο οι αυξημένες του δυνατότητες, πάντα σε σχέση με τον αναταγωνισμό του, σίγουρα περιορίζονται απο τον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη του allmode. Δεν μπορεί να πεί κανείς οτι εχει τις ίδιες δυνατότητες με τα αυτοκίνητα με τα τρια διαφορικά και τον ξεχωριστό επιλογέα των κοντών. Ελπίζω να σε κάλυψα με αυτά.
Πάντως αν σκέφτεσαι αυτόματο κιβώτιο, σίγουρα το xtrail είναι η καλύτερη λύση και λόγω του τρόπου λειτουργίας του και λόγω του οτι είναι 6άρι (τα υπόλοιπα που αναφέρεις έχουν 4άρι κιβώτιο)
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό TakisK » 18 Ιουν 2008, 17:34

Φίλε gargar
ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες. Όσον αφορά το δεύτερο ερώτημα, κρατάω το ότι το αυτοκίνητο έχει μετατροπέα ροπής. Η αναφορά μου σε ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη είχε να κάνει όχι με με την εμπλοκή της τετρακίνησης, (δεν έχω καμμία απολύτως απορία) αλλά με την μετάδοση της κίνησης από τον κινητήρα στό κιβώτιο. Τα (ημι)αυτόματα όπως VW dsg, CITROEN sensodrive, TOYOTA mmt, έχουν κλασσικό συμπλέκτη μόνο που αυτός δεν πατιέται από τον οδηγό (δεν υπάρχει πετάλι) αλλά από ηλεκτρομαγνητική διάταξη και σε χρόνους που αποφασίζει η μονάδα που τον ελέγχει.
Σχετικά με το πρώτο ερώτημα τώρα:
Γνωρίζω τις σχέσεις των κιβωτίων (δημοσιεύονται άλλωστε). Στο CVT ειδικά δεν πρόκειται για πρώτη και έκτη αλλά για χαμηλώτερη και μακρύτερη, αφού πρακτικά έχει άπειρες ενδιάμεσες από 2,349:1 μέχρι και 0,396:1
Εννοούσα την σχέση του διαφορικού (τελική σχέση). Σε όλες τις μάρκες αυτή αναφέρεται στις μπροσούρες αλλά η NISSAN κρατάει την αναλογία μυστική!
Με δεδομένα α) την κάθε σχέση του κιβωτίου, β) την τελική σχέση του διαφορικού και γ) τις τυποποιημένες διαστάσεις της ρόδας, μπορούμε με απόλυτη ακρίβεια να υπολογίσουμε την ταχύτητα του αυτοκινήτου (π.χ. για κάθε 1000 στροφές του κινητήρα) με κάθε σχέση στο κιβώτιο.
Άρα μαθαίνουμε πόσο μεγάλη ελκτική ικανότητα έχει του αυτοκίνητό μας με πρώτη -όσο κοντύτερη τόσο καλύτερα- (πχ τράβηγμα βάρκας απ΄το νερό) ή αν θέλεις πόσο ύσυχα ταξιδεύει με πέμπτη ή έκτη στην εθνική.
Συγνώμη για το μακροσκελές της καταχώρησης αλλά οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά.
Ο πιό πάνω υπολογισμός είναι σχετικά απλός και διαθέσιμος για όποιον ενδιαφέρεται.
Αλήθεια φίλε gargar, όταν αφήνεις το φρένο χωρίς γκάζι στην θέση D, το αυτοκίνητο τσουλάει ελαφρώς μπροστά;
Άβαταρ μέλους
TakisK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 21:28

Δημοσίευσηαπό gargar » 19 Ιουν 2008, 11:21

Καταλαβαίνω τι λές takisk αλλά επειδή όπως σου είπα δεν εχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις δεν μπορούσα να είμαι πιο κατατοπιστικός. Ψάχνοντας βρήκα αυτό http://www.nissaneurope-newsbureau.com/ ... BLDKDK.xls
Εκεί αναφέρεται οτι η τελική σχέση μετάδοσης είναι 6466 για το 2.0lt cvt και 5798 για 2.5lt cvt-m. Ωστόσο, δεν αναφέρει πως μετατρέπεται το νούμερο αυτό για το 2.0lt cvt βάζοντας τον επιλογέα στη θέση low στο κιβώτιο. Ίσως αν βρείς κάποιο τεχνικό manual για αυτή την έκδοση να σε βοηθήσει.
Εμένα πάντως δεν μου λένε τίποτα αυτά τα νούμερα οπότε θα ήταν χρήσιμο να μας τα "μεταφράσεις" σε πρακτικό επίπεδο.
Στο τελευταίο σου ερώτημα, όταν αφήσεις το φρένο με επιλεγμένη την D το αυτοκίνητο κινείται πρός τα εμπρός με χαμηλή ταχύτητα αν είσαι σε ευθεία ή μπορεί και να παραμείνει ακίνητο αν είσαι σε ανηφόρα. Ανάλογα με τις μοίρες της ανηφόρας μπορεί να παραμείνει ακίνητο είτε επειδή επεμβαίνει το σύστημα συγκράτησης στην ανηφόρα είτε λόγω του οτι με την επιλογή D το αυτοκίνητο κινείται αρα αυτή ελάχιστη δύναμη που δίνει η επιλογή αυτή για κίνηση το κρατάει σταθερό.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό TakisK » 19 Ιουν 2008, 22:10

Όσο πιό κοντή είναι η πρώτη, τόσο πιό εύκολα και απροβλημάτιστα ξεκινάει και κινείται το αυτοκίνητο σε μιά δύσκολη περίπτωση (πχ ρυμούλκηση η απότομη και μεγάλη ανηφοριά) χωρίς να πατινάρουμε τον συμπλέκτη ή να κρεμάει ο κινητήρας με κίνδυνο να σβύσει. Όσο πιό μακρυά η πέμπτη, τόσο πιό αθόρυβα και οικονομικά κινείσαι στις μεγάλες ταχύτητες.
Αν το νούμερο που βρήκες ισχύει (τα βρήκα τελικά και εγώ κι΄ ευχαριστώ για την βοήθεια αλλά έχω κάποιες επιφυλάξεις) παραθέτω μία σχετική σύγκριση με το G.Vitara για να γίνω κατανοητός.
Με 1.000 στροφές κινητήρα πάντα, η πρώτη του nissan cvt δίνει 8,5 χιλ/ώρα ενώ η πρώτη του βιταρα δίνει 7,3 και με τα "κοντά" πέφτει στα 3,7 Οπως καταλαβαίνεις το βιτάρα είναι πιό άνετο στα δύσκολα και με τα κοντά μάλιστα δεν ζορίζεται καθόλου (αχτύπητο).
Με την τελευταία σχέση στο κιβώτιο (πέμπτη ή έκτη αναλόγως) το nissan με 1.000 στροφές πιάνει τα 50,1 (!!!) χιλιόμετρα την ώρα, ενώ το vitara (με τα "μακρυά") κινείται με 33,2 χιλ την ώρα. Δηλαδή τα 130 χιλιόμετρα το nissan τα έχει μόλις με 2.600 στροφές στο στροφόμετρο (υποθέτω πολύ ήσυχα και οικονομικά) ενώ το vitara για την ίδια ταχύτητα των 130 χιλ/ώρα θα στροφάρει τον κινητήρα του στις 3.916 (με σαφώς περισσότερο θόρυβο και παραπάνω καύσιμο - εδώ σαφώς κερδίζει hands down το νισσαν).
Όπως αντιλαμβάνεσαι, είναι τελικώς θέμα προτεραιοτήτων και δυστυχώς άν τα θές όλα έχασες!
Βέβαια τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής (επιβεβαιώθηκε ότι διαθέτει το νισσαν cvt και μάλιστα απ΄ ότι είδα κλειδώνει για να μην έχει απώλειες από κάποιες ταχύτητες και πάνω) δεν έχουν το πρόβλημα του πατιναρίσματος και όπως πολύ σωστά ανέφερες καλύπτουν κατά κάποιον τρόπο το κενό από την έλλειψη της "κοντής" σχέσης.
Πάντως οι εμπειρίες σου από το nissan πιστεύω ότι θα είναι πολύ χρήσιμες για όλους και βεβαίως ευπρόσδεκτες!
Άβαταρ μέλους
TakisK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 21:28

Δημοσίευσηαπό gargar » 20 Ιουν 2008, 11:29

Φίλε takisk ομολογώ οτι η απορία σου με "ιντριγκάρισε" να το ψάξω και επειδή όπως εχω πεί και σε άλλα post η εξυπηρέτηση πελατών της nissan μέσω internet είναι εκπληκτικά γρήγορη και σαφής, έκανα ένα ερώτημα μέσω του contact form του site και ιδού η πάντηση που έλαβα:

""Κε ............,
Ευχαριστούμε για την προτίμησή σας στα αυτοκίνητα Nissan αλλά και για την
ευκαιρία αυτής της επικοινωνίας σας μαζί μας.

Αναφορικά με το θέμα που μας θέσατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το διερευνήσαμε στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα και ενημερωθήκαμε
Το κιβώτιο του αυτόματου X-Trail T31 2,0 lt., είναι τύπου CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης). Η λειτουργία του, βασίζεται στη λογική ότι όσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο μεγαλύτερη σχέση επιλέγεται αυτόματα από τον εγκέφαλο του σασμάν.
Στην περίπτωση που επιλεγεί η σχέση L (σε κιβώτιο με επιλογέα χωρίς σειριακή επιλογή), ο εγκέφαλος του σασμάν "κρατάει" την πιο "κοντή" σχέση του, άσχετα με το αν αυξάνουν οι στροφές του κινητήρα. Με τον τρόπο αυτό, ο κινητήρας παρέχει στο όχημα την μέγιστη ροπή του, προσομοιώνοντας την λειτουργία υποπολλαπλασιασμού σχέσεων των κλασσικών 4x4.
Η τελική σχέση μετάδοσης (μέσω του βοηθητικού κιβωτίου ταχυτήτων) δεν μεταβάλλεται σε καμία περίπτωση. Η τιμή της είναι 4.435:1. ""

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της nissan λοιπόν η τιμή που σου έδωσα την προηγούμενη φορά (6466) δεν είναι σωστή. Η σωστή είναι η 4.435 αρα θα ήθελα να μου πείς πως βγαίνουν τα νούμερα.
Πρακτικά πάντως είναι γεγονός οτι με 120 χλμ στο κοντέρ (σε ευθεία), το στροφόμετρο είχε λίγο πάνω απο τις 2000 στροφές. Στα 140 χλμ ήταν λίγο πάνω απο τις 2500 στροφές. Αυτό για μένα σημαίνει οικονομία αλλά και ήσυχο ταξίδι όπως διαπίστωσα στην εθνική οδό τουλάχιστον μέχρι να περάσουν τα πρώτα 1600 χλμ για να το πιέσω λίγο παραπάνω. Δεν ξέρω αν ο τρόπος που συγκρίνεις το xtrail με το gv είναι σωστός γιατί βλέπω πολλές φορές οτι πατώντας το γκάζι ανεβάζει στροφές ο κινητήρας αλλά αν διατηρήσεις την πίεση στο γκάζι, οι στροφές πέφτουν (αυτό άλλωστε είναι και η λειτουργία του cvt). Αν βέβαια εννοείς τη βέλτιστη αναλογία ροπής - στροφών - ταχύτητας που ανακοινώνει ο κατασκευαστής τότε μπορεί να εχεις δίκιο.
Στα 900 χλμ που εχω κάνει μέχρι στιγμής δεν εχω παρατηρήσει το παραμικρό πρόβλημα σε οποιοδήποτε σημείο. Το μόνο θέμα που αντιμετωπίζω εχει να κάνει με το γεγονός οτι πρώτη φορά χρησιμοποιώ αυτόματο κιβώτιο και χρειάζομαι λίγη προσαρμογή για να συνηθίσω το γεγονός οτι η απόκριση στο γκάζι είναι πιο αργή (στο ξεκίνημα και στις ρεπρίζ) απο τα χειροκίνητα κιβώτια. Εκτός αν δεν το χειρίζομαι σωστά. Πάντως σε ενα σημείο που χρειάστηκε να προσπεράσω γρήγορα εκτίμησα απεριόριστα την επιλογή sport στο κιβώτιο που στην ουσία μου επέτρεψε να ανεβάσω πολύ γρήγορότερα στροφές απο το λεγόμενο kick down ή pedal to the metal που λένε οι "γρήγοροι".
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό gargar » 20 Ιουν 2008, 11:51

TakisK έγραψε:...Όπως αντιλαμβάνεσαι, είναι τελικώς θέμα προτεραιοτήτων και δυστυχώς άν τα θές όλα έχασες!...

Ακριβώς όπως το λες!!! Για μένα ήταν καθαρά θέμα χώρων (600lt), κιβωτίου (cvt) και εμφάνισης. Με κάλυψε και στα 3 το xtrail περισσότερο απο οποιοδήποτε άλλο, πάντα βέβαια με τα δικά μου υποκειμενικά κριτήρια, και γι αυτό το αγόρασα. Το μόνο σίγουρο είναι οτι αυτης της κατηγορίας τα αυτοκίνητα δεν είναι για πολύ δύσκολες καταστάσεις . Βέβαια τον βαθμό δυσκολίας τον κρίνει σε μεγάλο ποσοστό και η εμπειρία ή η απειρία του οδηγού αλλά σε γενικές γραμμές ο κανόνας είναι οτι δεν πάμε στα δύσκολα μόνοι μας.
Επίσης, τα suv, ίσως με λίγες εξαιρέσεις, δεν είναι ούτε για αναζήτηση φοβερών επιδόσεων με αγωνιστικούς ρυθμούς ή για πατιλίκια και άλλες τέτοιες χαριτωμενιές. Αρα για κάποιον που ξέρει τι ζητάει, τι μπορεί να πληρώσει και τι μπορεί να πληρώνει, η εύρεση του κατάλληλου αυτοκινήτου είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν επιλογές για ολα τα γούστα και τα βαλλάντια άλλα όπως και στη ζωή, δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε ενα αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό TakisK » 20 Ιουν 2008, 19:11

Καλησπέρα! Πολύ σωστά όλα όσα γράφεις! Εμπειρία από CVT έχω με αυτοκίνητο συγγενικού μου προσώπου (HONDA JAZZ). Είναι απλά εξαιρετικό και βεβαίως όπως το περιγράφεις στην λειτουργία του.
Στο προκείμενο τώρα. Ελπίζω να μην έχεις αλλεργία στα μαθηματικά και την φυσική. Οι υπολογισμοί είναι αρκετοί αλλά όχι ιδιαίτερα πολύπλοκοι.

1. Επειδή είναι απαραίτητο να ξέρουμε την περίμετρο του τροχού, υπολογίζουμε αρχικά αυτήν.
Διαστάσεις τροχού: 215 / 65 / 16 που σημαίνει ότι: Πλάτος πέλματος 215 χιλιοστά, πλευρά πέλματος 65% του πλάτους άρα 215 Χ 65% = 139,75 χιλιοστά και διάμετρος ζάντας 16 ίντσες ή 16 Χ 25,4 χιλιοστά = 406,4 χιλιοστά. Άρα η ακτίνα του τροχού (κύκλου) είναι 406,4 διά 2 = 203,2 (η μισή διάμετρος της ζάντας) + 139,75 το ύψος του πέλματος = 342,95 χιλιοστά η ακτίνα του τροχού.

2. Περίμετρος κύκλου = 2 Χ π Χ r Οπότε: 2 Χ 3,14 Χ 342,95 = 2.153,726 χιλιοστά (η περίμετρος της ρόδας).
Επειδή αυτό που ζητάμε θα είναι εκπεφρασμένο σε χιλιόμετρα ανά ώρα μετατρέπουμε τα χιλιοστά σε χιλιόμετρα διαιρώντας με το 1.000.000 και έχουμε: 0,002153726 χιλιόμετρα. Καλά ως εδώ;

3. Οι σχέσεις κιβωτίου αλλά και η τελική σχέση, (του διαφορικού δηλαδή) δεν λένε τίποτε περισσότερο από το πόσες περιστροφές θα κάνει η έξοδος του κιβωτίου (άξονας μετάδοσης) για μία περιστροφή μηχανής, και πόσες περιστροφές θα κάνει η ρόδα για μία περιστροφή του άξονα πρίν το διαφορικό.
Με βάση αυτό, Μία περιστροφή της μηχανής αντιστοιχεί σε 1 διά 2,349 επί 1 διά 4,435 στροφές της ρόδας. Αν κάνουμε τις πράξεις προκύπτει:
(1:2,349)Χ(1:4,435)=0,0959894 στροφές της ρόδας.
Επειδή όμως θέλουμε όχι μία αλλά 1000 στροφές μηχανής ανά λεπτό επί μία ώρα έχουμε: 0,0959894 Χ 1.000 Χ 60 = 5.759,364 (τόσες στροφές θα έχει κάνει η ρόδα)

4. Καταλήγουμε: 5.759,364 Χ 0,002153726 = 12,4 περίπου χιλιόμετρα.

Άρα η πρώτη σου στο CVT φίλε gargar δίνει (με 1000 στο στροφόμετρο) 12,4 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Ομοίως η τελευταία σου σχέση, το απίστευτο νούμερο των 73,95 χιλιομέτρων / ώρα ! (άν έχεις το κουράγιο να κάνεις τους υπολογισμούς θα το βρής) Με το excel είναι παιχνιδάκι.
Απ΄ότι καταλαβαίνεις η τελευταία είναι πολύ μακρυά και μάλλον ο υπολογιστής που ελέγχει το κιβώτιό σου θα την δώσει μόνο σε μακρυά κατηφορίτσα και με σταθερό γκάζι.

Αυτά τα ολίγα. Η πηγή της πληροφόρησής μου για όλα αυτά τα ωραία (διαπιστωμένα σωστά) είναι κυρίως από:
www.howstuffworks.com/
www.wikipedia.org/wiki/Main_page
και βεβαίως μπόλικο διάβασμα και σερφάρισμα.
Τελευταία επεξεργασία από TakisK και 20 Ιουν 2008, 21:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
TakisK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 21:28

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 20 Ιουν 2008, 19:40

Άψογος...
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό gargar » 20 Ιουν 2008, 21:27

εμ... γκουχ γκουχ εμ... μάλιστα. Μου φαίνεται οτι εχεις παρακολουθήσει όλα τα μαθήματα φυσικής και μαθηματικών. Πραγματικά πολύ κατατοπίστική ανάλυση!!! =D>
Αν και δεν έχω αλλεργία με τα μαθηματικά (με τη φυσική και τη χημεία εχω πάρει διαζύγιο απο το σχολείο ακόμη) λόγω του οτι είμαι οικονομολόγος κατάλαβα θεωρητικά τι θες να πείς. Το πρόβλημα μου είναι η πρακτική μετάφραση.
Τελικά θα ζήσω γιατρέ μου??? :bang:
Πέρα απο την πλάκα, μπορεί να μου πείς πρακτικά takisk ποιό είναι το συμπέρασμα? Σε σχέση με τον ανταγωνισμό ας πούμε (gv και forester που έχουν κοντά) πως είμαστε στα δύσκολα?
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό TakisK » 20 Ιουν 2008, 21:55

Γειά χαρά! Θα ζήσεις και θα το φχαριστηθείς!
Σε σχέση με τα GV και Forester, δυστυχώς στα δύσκολα και στα κοντά το GV μας ρίχνει στ΄ αυτιά, το Forester είναι περίπου το ίδιο ικανό με το Xtrail άν όχι λιγάκι καλύτερο, αλλά σε ανοιχτό δρόμο και άνεση είσαι απλώς βασιλιάς. Τελεία και παύλα. Το GV περίπου στά κοντά υποδιπλασιάζει (-50% αληθινές κοντές) ενώ το Forester "κονταίνει" περίπου -25% (απλά βοηθάει κάπως την κατάσταση). Η ολίσθηση όμως που επιτυγχάνει ο μετατροπέας ροπής στα αυτόματα κιβώτια χωρίς φθορές και παρατράγουδα για κάποια χρονικά σύντομα ζορίσματα ίσως και να υπερκαλύπτει την όποια διαφορά στους αριθμούς με το Forester. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που το αυτόματο Forester δεν έχει κοντές. Βεβαια το αυτόματο suzuki έχει κοντές αλλά είπαμε...
Είναι πιό εργαλείο παρά SUV -πάντα ήταν άλλωστε-.
Με λίγα λόγια, πιστεύω πως θα αισθάνεσαι ευτυχής με την επιλογή σου.
Τραπεζικός είμαι, όχι γιατρός... Αλλά όπως λένε οι αληθινοί γιατροί η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία.
Άβαταρ μέλους
TakisK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 17 Ιουν 2008, 21:28

Δημοσίευσηαπό gargar » 20 Ιουν 2008, 23:38

Μ'αρέσεις!!!
Η αίσθηση που μου αφήνει αυτό το αυτοκίνητο είναι οχι μόνο οτι καλύπτει τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας μου (εχω και 3 παιδιά ο πολύτεκνος), οχι μόνο οτι θα με πάει όπου θέλω με άνεση και ασφάλεια αλλά και οτι θα με κάνει να χαμογελάω ακόμα και όταν είμαι κολλημένος στην κίνηση. Πίστεψε με, για κάποιον που είναι συνεχώς στον δρόμο, αυτό είναι πολύ σημαντικό. Είχα πάνω απο 10 χρόνια να νιώσω έτσι οδηγώντας ενα αυτοκίνητο. Απο τότε που αναγκάστηκα να εγκαταλείψω εναν σκαραβαίο του '67 που με είχε βγάλει παλικάρι ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια με δύσκολες συνθήκες.
Επομένως, όπως βλέπεις είμαι ευτυχής για την επιλογή μου και σου το συστήνω ανεπιφύλακτα. Πιστεύω οτι σε σχέση με τα άλλα 3 που είχες αναφέρει νωρίτερα, είναι πολύ καλύτερο συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gargar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 01 Απρ 2008, 13:25

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Ιουν 2008, 11:40

Για να έχετε μια αποψη ένος παλιού χρήστη xtrail να σας αναφέρω πως το αυτοκίνητο έχει καλές δυνατότητες εκτός δρόμου χωρίς φυσικά να φτάνει οτιδήποτε έχει κοντές κι αυτό βεβαια σε δύσκολες καταστάσεις.
Η διαφορά ειναι πως για να περάσεις εμπόδια που θα χρειάζεται να βάλεις αργά, με το xtrail πρέπει να πάρεις φόρα και να μην σταματήσεις, κάτι που μπορεί αν δεν έχεις ελέγξει το σημείο πιο πριν, να σου δημιουργήσει ζημιά ή κόλλημα.
Με τα αργά έχεις την δύναμη χωρίς το αυτοκίνητο να έχει φόρα, με συνέπεια να περνάς με χαμηλότερες ταχύτητες και να έχεις χρόνο αντίδρασης ή αλλαγής πορείας, αλλά και πιθανότητα μικρότερης ζημιάς.
Σε απότομες γλυστερές ανηφόρες, σε βαθιές λασπολακούβες, σε παλιό χιόνι, σε βαθιά άμμο και σε περιπτώσεις που θα σηκωθεί τροχός θα ζοριστεί. Αν αποκτήσεις εμπειρία μπορείς να καταλαβαίνεις αν περνάς ή όχι από κάπου, πριν περάσεις κιόλας, θα μάθεις πως αντιδρά το αυτοκίνητο και δεν θα φοβάσαι πχ όταν φευγει ο κώλος του ή όταν αρχίζεις να χάνεις πρόσφυση ή ροπή. Αν έχεις και παρέα μπορείς να δοκιμάζεις ασφαλέστερα τις δυνατότητες χωρίς να αγχώνεσαι μήπως κολλήσεις αφού θα έχεις κι άλλα άτομα ή και το αλλο αυτοκίνητο για βοήθεια.
Αν επίσης θέλεις το αυτοκίνητο για να βγάλεις βάρκα σε αμμουδιά, τοτε τον έχασες τον συμπλέκτη :D
Με ένα λάστιχο ΑΤ έχεις λίγο καλύτερες πιθανότητες. Για ΜΤ καλύτερα όχι γιατί τότε χάνεις πολύ εντός.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης