Εγώ για δίσκο έδωσα 450€ (με την έκπτωση όπως είπανε, αλλιώς 550€).
Για τις αλλαγές σε γρήγορα και αργά είναι συμβουλή. Στο manual λέει κάτω από κάποιες ταχύτητες και μόνο στα αργά σταματάς για αλλαγή. Και στο xtrail με είχαν συμβουλέψει να μην αλλάζω εν κινήσει και γενικά καθε λίγο και λιγάκι. Δεν νομίζω να σπάσεις κάτι, περισσότερο γιατί όλα γίνονται ηλεκτρονικά και με αυτά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει.
Ο λόγος που το επέλεξα...
Κατά βάση οι χώροι και οι κάποιες παραπάνω δυνατότητες εκτός δρόμου σε σχέση με το xtrail. Σαν σχήμα δεν με τρελαίνει ειδικά το πίσω μέρος. Το μεγάλο μέγεθος με προβληματίζει γενικά, αλλά ελπίζω να μπορώ να μπαινω στα στενά που έμπαινα και με το xtrail χωρίς μεγαλύτερη δυσκολία. Σαφώς και η μεταπωλητική αξία είναι χαμηλά (ιδιαίτερο αυτοκίνητο, δεν πολυκυκλοφορεί, πολύ μεγάλο για αρκετούς κλπ), αλλά το παίρνω με το σκεπτικό να το κρατήσω μια 10ετια.
Ξέρω (ή μάλλον φαντάζομαι) πως όσο και να ταλαιπωρηθεί δεν θα ακουγεται τσικ μετά, όπως και ο προκατοχος του.
Επίσης αυτό που ειπώθηκε για τα σκαλοπάτια και εγώ δεν θα τα ήθελα, αλλά βλέπεις δεν μπαινω μόνο εγώ στο αυτοκίνητο
.
Επίσης όπως σου είπανε και οι υπόλοιποι έτσι κι εγώ όταν πήρα το xtrail δεν σκεφτόμουν τόσο το εκτός δρόμου. Μετά μου ήρθε η όλη κατάσταση και διαπίστωσα πως αν θέλεις να κάνεις πραγματικά off-road, καλύτερα να πάρεις κάτι μεταχειρισμένο και φθηνό και ίσως και μικρό σε μέγεθος άρα ευέλικτο και να το φτιάξεις. Εκεί βέβαια δεν θα έχεις τις ανέσεις για ταξίδι, αλλά τέλεια λύση δεν υπάρχει.
Οι άλλες επιλογές που είχα στο μυαλό μου ήταν εκτός από αυτό το grand vitara (πολύ μικρότεροι χώροι, αλλά με δυνατότητα να το πουλήσω μέσα στην 5ετια χωρίς να χάσει πολύ αξία) και το sorento (με περισσότερους χώρους από το gv, με αρκετά μεγαλες δυνατότητες εκτός δρόμου, με προοπτική να κρατηθεί παραπάνω από 5ετια και μεταπωλητική αξία αρκετά χαμηλά)
Το καινούριο pajero σαφώς είναι πολύ καλή επιλογή αλλά με περισσότερα λεφτά