από SKARTOS » 21 Μάιος 2007, 10:58
Λοιπόν. Το πρώτο λάθος φίλε μου, είναι ότι δεν κατέβηκες πρώτα να εκτιμήσεις την κατάσταση, πρίν περάσεις απο το ρυάκι. Δηλαδή, να δείς το βάθος του νερού, και το πιό εύκολο σημείο εξόδου.
Τώρα, το "κάρο" που λέγαμε παλιά, είναι το μπλοκέ του κεντρικού διαφορικού. Δηλαδή, μπλοκάροντας το κεντρικό διαφορικό, στήν ουσία μπλοκάρεις τούς δύο άξονες που δίνουν κίνηση στόν μπροστινό και τον πίσω άξονα. Είναι πολύ καλό σύστημα, αλλά έχει μία παγίδα. Άν "κρεμάσεις" τούς διαγώνιους τροχούς, ουσιαστικά το αμάξι ακινητοποιείτε. Για να μήν ακινητοποιηθεί το αμάξι, θα πρέπει να έχει και μπλοκέ διαφορικό, στόν πίσω άξονα, ή στον μπροστινό, ή ακόμα καλύτερα και στούς δύο άξονες.
Άλλο λοιπόν "κάρο", άλλο μπλοκέ στούς άξονες. Επίσης, τα "αργά" δέν έχουν καμμία σχέση με το μπλοκέ. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
Ερώτηση. Υπάρχει RANGE ROVER 5500 κυβικά ????
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)