Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αξιοπιστο navara200ps?

NISSAN NAVARA 200PS

Δημοσίευσηαπό navaraman » 25 Ιαν 2007, 14:08

παιδες αυτο με την αξιοπιστια των νισσαν δεν θα το καταλαβω ποτε, πολυ σαν προπαγανδα των αλλων αντιπρωσοπειων μου μυριζει....
οσους με ναβαρα ξερω (κια πιστεψε με ξερω πανω απο 10) οχι μονο δεν ηχαν ή εχουν κανενα προβλημα σε κινητηρα η οπουδηποτε αλλου, αλλα πινουν νερο στο ονομα του.
και τα μπλοκ του και η κεφαλη του ειναι μια χαρα ακομα και για πανω απο 250 αλογα(ειναι ιδια και το παλιο και το καινουριο στο μπλοκ και την κεφαλη) και υπαρχει φιλος στην λαμια με ενα king cab φτασμενο στα 250 με αλλο τουρμπο και πολλα πολλα αλλα περιφερειακα αλλα με μαμα σωθικα και δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα...
αντιθετως εχω ακουσει και ασημα λογια και για L200 και για toyota απο ανθρωπους που πηγαν να αγορασουν μεταχειρισμενα απο γερμανια και μωλις πηγανε να τα τσεκαρουνε σε ενα συνεργειο ιδανε ενα σωρο διαροες......
δεν λεω μεσα στα χιλιαδες που φτιαχνει καθε εργοστασιο καπιο θα ειναι σκαρτο, γενικα παντως ολα τα αγροτικα ειναι πολυ ανθεκτικα
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

NISSAN NAVARA 200PS

Δημοσίευσηαπό saxovts » 25 Ιαν 2007, 16:49

ολα αυτα που ειπες συμφωνω αγαπητε EAGLE2.το μονο που διαφωνω ειναι οτι τα πισω καθισματα η πλατες ειναι πιο ορθια απο το τουοτα
,αρα το τουοτα ειναι πιο ανετες η πισω θεσεις.(εμενα πρωσωπικα δεν με ενδιαφερει καθολου για της πισω θεσεις)τωρα,το οτι παει 220 χιλ το γραφει το περιοδικο CAR TRUCK,λεει επισης οτι οδηγουσε με το ενα χερι και με το αλλο κρατουσε φωτογραφικη μηχανη!!θελει να πει οτι ειναι παρα πολυ σταθερο παρολο που εχει αξονα πισω.βεβαια εντυπωσιαστικα που βγαζει ροπη 50,ξερω οτι η ροπη ειναι το παν για προσπερασεις με αρκετα χιλιομετρα και μια που ειναι βαρυ να τα βγαζει ανετα.εσυ ειπες οτι πιανει ευκολα τα 220,δηλαδη αν βρεις δρομο που εχει ευθεια για 10 χιλ,θα παει πανω απω 220?και αν μπορεις να μου πεις ποσα λιτρα καιει οταν πας με 150 χιλ περιπου.παντως να ξερεις οτι αυτο που με προβληματιζει ειναι το d40 αν ειναι αξιοπιστο γενικα.επειδη καποιοι λενε οτι εφυγε το ημιαξιονιο μαζι με την ροδα,αλλος λεει προβληματικα καπακια.....
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

NISSAN NAVARA 200PS

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Ιαν 2007, 17:27

Τι λέτε ρε παιδια ποια 220? Τι είναι?
Με το Pinin πέτυχα ένα στην Εγνατία και για καμια 20χλμ δεν μπορούσε να μου φύγει.Μάλιστα σε κάποια φάση πέρασα μπροστα και κυνηγιόμασταν αλλα δεν μπόρεσε να με περάσει.
Το Pinin πιάνει περίπου 160κάτι πραγματικα χλμ. Το Navara νομίζω οτι ήταν με τα 200 άλογα αλλα δεν είμαι σίγουρος. Ο οδηγός ήταν νεαρός και με κοντράριζε. Όχι 220, 170 αν πήγαινε ακόμα θα τον έψαχνα!
Τώρα τι να πω ίσως να ήταν με τα 170 άλογα αλλα και πάλι αυτο με τα 200 πιάνει καμια 50 χλμ παραπάνω?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 25 Ιαν 2007, 18:14

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΨΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΛΜ.ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟ ΠΟΥΛΜΑΝ!!!!!!!!!!!!!! :roll: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό maverickman » 25 Ιαν 2007, 19:18

pajerov6 έγραψε:ΠΟΛΛΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ,ΜΕ 15.000-30.000 ΚΑΙ ΟΧΙ 100.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!


...και το ιδιο ακουσα... :roll:Και δεν εχει να κανει με τον συγκεκριμενο κινητηρα αλλα γενικα με ολουσ.υπαρχουν ομωσ και παρα πολυ σιγουρα που ονοματιζαν το nissan τους ωσ το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο.

maverickman έγραψε:ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ
NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σασ.Μαλλον προς το toyota γερνει η γνωμη μου.
Το Nissan ειναι πολυ καλο αλλα γενικα εχω ακουσει πολλα κακα και μια ζωη θα τα σκεφτομαι.
To mitsubishi το ειδα αλλα δεν μου αρεσε και πολυ το φινιρισμα(εννοω αντοχη υλικων)για παραδειγμα σε τρια διαφορετικα αυτοκινητα ο ουρανος στην καμπινα λες και ηταν ξεκαρφωτος.(Θεοφραστου speaking ;) )
Το toyota ειναι μεν λιγο σπαρτιατικο αλλα νομιζω κατα την γνωμη μου
ειναι η πιο καλη επιλογη (φυσικα στα 3,0L)
170 αλογα, η ροπη"φουλαρει στοις 1400rpm και κραταει μεχρι κοντα στις 3500,δεν εχει μπλοκε διαφορικο στο στανταρ εξοπλισμο αλλα LSD ειναι κατι ομως που γινεται δεδομενου οτι δεν υπαρχει βια επι του θεματος και υπαρχει ακομα χρονος.

Παντως οποια γνωμη ακομα καλοδεχουμενη. Να περνατε καλα.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

NISSAN NAVARA 200PS

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 25 Ιαν 2007, 20:59

ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΚΑΤΙ ! ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΚΑΖΙΑ! ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ! ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΤΑ 220ΚΜ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ 1 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΤΟ NAVARA ΕΧΕΙ ΤΑ 0-100 ΣΕ 10-10.5 ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΡΕΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ 15ΟΚΜ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΣΑΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΕΙΔΗΞΗΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ NAVARA ME ΔΑΥΤΑ? ΝΑ ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ 300ΚΜ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΣΕ 2 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΤΑ 100 ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ 45 ΤΟΝΟΥΣ ΦΟΡΤΙΟ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ 10 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΜΙΣΟ ΛΙΤΡΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ "ΚΑΗΜΕΝΟ" ΤΟ NAVARA ΔΕ ΣΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ! ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΥΤΕ ΤΟ HILUX ΘΑ ΣΕ ΚΑΛΛΥΨΕΙ ΕΠΙΣΗΣ!
Η ΡΟΠΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ Η ΡΟΠΗ ΣΤΡΕΨΗΣ ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΝΙΟΥΤΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ ΣΤΡΟΦΩΝ! ΔΥΝΑΜΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΑΩ ΓΡΗΓΟΡΑ! Η ΡΟΠΗ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΩ ΕΝΑ ΤΡΕΙΛΕΡ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΗΝΙΑΡΩ, Ή ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΝΟ ΑΝΕΒΕΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΚΑΤΕΒΕΝΟΝΤΑΣ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ,ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΕΙ ΚΑΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΤΡΑΛΑΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΠΡΩΤΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΟΜΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΣΠΙΝΙΑΡΙΣΜΑΤΑ, ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΣΤΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΠΙΝΙΑΡΕΙΣ!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΕΧΟΥΝ ΡΟΠΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΕΛΩΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ!!
ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΛΑΦΡΥ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟ ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΣΟΥ? ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΓΚΑΖΙΑ!!!
ΤΟ ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΣ ΤΟ HILUX ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 171 ΟΜΩΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΝΙΣΣΑΝ 174 Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥ 150!!
ΘΕΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕ ΤΟ SEAT LEON ME TA 240 ! ΤΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ!!
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ 2 ΤΟΝΩΝ ΤΡΕΧΕΙ 160-180 ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΚΑΡΟΤΣΑ ΔΡΑ ΣΑΝ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ?? ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΣΚΕΠΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΟ ROLL -BAR (ΚΑΙ ΟΧΙ HARDTOP ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ) ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟ!!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΜΕ ΤΟ PININ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ 174 ΔΙΟΛΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 200ΑΡΙ , ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ NAVARA ΕΧΕΙ ΚΟΦΤΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΤΣΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ 174 ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΣΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΦΤΗ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 175-180! ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΙΤ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΧΑΜΗΛΑ!! ΟΙ 200 ΙΠΠΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 3500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΩΤΟΥ ΠΕΣΕΙ Ο ΚΟΦΤΗΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ 210-220 ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΔΕ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!! ΜΕΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΕΦΤΕΙ Ο ΚΟΦΤΗΣ!! ΠΑΝΤΩΣ ΔΕ ΣΑΣ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ?? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΣΕΙΣ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟ ΝΑ ΟΡΓΩΣΕΙΣ ! ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΡΑΛΛΎ ΠΙΣΩ ΣΟΥ!
ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤO NAVARA ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙ ΚΤΗΝΑΚΙ ΜΙΛΑΜΕ!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

NISSAN NAVARA 200PS

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Ιαν 2007, 21:19

Κοίτα το Leon έχει 5.4 kg/hp και αντε να πιάνει 240 χλμ/ώρα, το Pinin 9.9 kg/hp και πιάνει 170 χλμ/ώρα και το Navara 11 kg/hp και λες οτι πιάνει 220 χλμ/ώρα.

Εγω πιστεύω οτι και σε γκρεμό να το πετάξεις δεν πρόκειται να τα πιάσει.
Εκτός....Το Pinin σε σχέση με την ένδειξη του GPS κλέβει ~8 χλμ ενώ το L200 12 χλμ. Ίσως το Navara να κλέβει καμια 20αρια.
Το αυτοκίνητο μια χαρά είναι και αυτο με την ρόδα που έφυγε δεν πιστεύω οτι συμβαίνει συχνα αλλα 220χλμ/ώρα δεν πιάνει.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 25 Ιαν 2007, 23:19

ΡΕ ΚΟΥΜΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΟ DODGE RAM ME TA 500 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΑ 8.3 LT BENZINA ME MHXANH THS DODGE VIPER ΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΙ ΤΑ 100 ΣΕ 5 ΤΙ ΠΑ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥ LΕΟΝ??
ΗΜΑΡΤΟΝ ΑΠΟΨΕ! ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΓΚΡΕΜΟ ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΦΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΔΑΦΗ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ! Α ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΣΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΑΝ ΑΠΟ ΚΕΙ ΜΕΣΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ........GLAMOURISTICO ..PININ ΠΟΥ ΟΛΟΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΤΙΣ "ΚΟΝΤΡΙΤΣΕΣ" ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΠΛΕΧΤΗΚΕ ΣΤΑ "ΒΡΑΧΙΑ"?? ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΛΙΓΑ!!
ΑΝΤΕ ΡΕ 5 ΑΤΟΜΑ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΝΟ ΕΛΙΕΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΗΦΟΡΟ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΑΦΗΝΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

NISSAN NAVARA 200PS

Δημοσίευσηαπό saxovts » 25 Ιαν 2007, 23:27

φιλαρακια μην σκοτωνεστε!!!!εγω λεω οτι βλεπω,ο κυριος eagle2,ειπε πριν οτι(TO NAVARA ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΥΓΙΖΕΙ ΠΕΡΙ ΤΑ 2200ΚG ,ΚΙ ΟΜΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΑ 220 KM!)και το περιοδικο car&truck ο δοκιμαστης εγραψε οτι επιανε 220.{μιλαμε για το τι δειχνει το κοντερ και οχι τα πραγματικα χιλιομετρα}εγω εκανα τεστ ντραιβ το ναβαρα με 174 ρς.περασα με 80 στο κοντερ και το ρανταρ που εστησαν η αστυνομια εγραφε 72.εκλεβε 8 χιλ.αρα υποθετω οτι στα220κοντερισια ειναι πραγματικα 195-200.{μπορει να κανω και λαθος}παντως εγω χρειαζομαι ενα επαγελματικο για να εχω μειωση φ.π.α.στην επειχηρηση μου.το σαξο που εχω θα παει για πουλημα μολις παρω επαγελματικο.το επαγελματικο,δεν θα το εχω για φωρτωμα,απλα για να εξυπερετουμε παντου,παραλληλα θελω να πηγαινει γρηγορα στο δρομο.ξερω οτι δεν θα πηγαινη οπως το σαξο που εχω,αλλα δεν με πειραζη που θα ειναι πιο αργο το ναβαρα.και κυριως οταν ταξιδευω θελω να εχει την δυνατοτητα να πιανει τα160-180.οποιος εχει ναβαρα με 200ρς,ας πει την γνωμη του
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Ιαν 2007, 23:37

Φίλε eagle2 ΓΡΑΦΕ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ όπως γράφουν όλοι. Στραβωθήκαμε να τα διαβάσουμε.
Α..... και κάνε έναν κόπο διάβαζε τα κείμενα σου πριν τα στείλεις γιατί πολλά από αυτά που γράφεις δε βγάζουν νόημα

PS. Δεν στην λέω, κάντο όμως για το καλό της συζήτησης που γενικά είναι ενδιαφέρουσα
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

NISSAN NAVARA 200PS

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Ιαν 2007, 23:40

Απο αυτο που έγραψα πως συγκρίνεις τις μηχανές?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό xtrail » 26 Ιαν 2007, 09:37

Το θέμα της ενότητας λέει αξιοπιστο navara 200ps....ειναι προφανές οτι αυτός που το έθεσε θέλει να ακούσει αν έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και όχι πόσα πιάνει και ποιο ειναι καλυτερο από κάποιο άλλο. Μερικά τεχνικά στοιχεία που αναφέρονται παρ΄ολα αυτα ειναι πολύ ενδιαφέροντα. Μην γίνει όμως και κόντρα μεταξύ σας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

NISSAN FOREVER!

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 26 Ιαν 2007, 15:01

Ρε παληκαρια που να ξερω ποσο κλεβει καθε γιαπωνεζικο να μυρισω τα νυχια μου?? Τα 220 παντως τα παταει ουτε ευκολα ουτε δυσκολα και τα χω πατησει και τα διατηρησα οσο ηθελα, τωρα αν ηταν πραγματικα χιλιομετρα δεν το ξερω κι ουτε με νοιαζει!!
Δηλαδη το AUDI Q7 σε diesel που εχει την ιδια ροπη 50 kg στις ιδιες στροφες με το navara και το ιδιο βαρος πως πιανει 240km??? Ασε που κανει και ογδοντα χιλιαρικα!! Ρε ξερεις γιατι συμπαθω το navara γιατι ειναι το πρωτο "αγροτικο" που δινει ενα μαθημα στα λαμογια με τα jeep, καλω μεσα απο αυτο το forum ολους τους οπαδους των φορτηγων και πετραιλαιοκινητων οχηματων να ιδρυσουμε τη δικη μας διευθυνση και φορουμ ,με ιδεες και προτασεις ,αξεσουαρ κ.τ.λ! Και να μην επιτρεπουμε σε λαμογια με βενζινοκινητα glamouristica jeepakia να κανουν προπαγανδα και τρομοκαρατια!!! ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ!!!!
ΕΞΩ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!! ΕΙΔΕΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΑ PAJEROMAN!!!!!!!
NISSAN EVER KAI FOREVER!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

NISSAN FOREVER!

Δημοσίευσηαπό saxovts » 26 Ιαν 2007, 15:55

Α μαλιστα τωρα EAGLE2.τελικα πηγες 220 κοντερισια.εγω δεν ειπα για πραγματικα χιλ.απο τι καταλαβα,εσυ μαλλον χρησημοπιεις το ναβαρα για πολυ φωρτομα.δεν σε ενδιαφερει τα πολλα χιλ οπως το να πηγαινης 160-180.εγω ομως οπως ειπα πριν οτι το θελω κυριως [1]για να γλυτωσω το φπα απο την επειχηρηση μου[2]να ειναι αξιοπιστο[3]{αν εχει την δυνατοτητα}να πηγαινει στην εγνατια 160-180 χιλ και να μην εχει προβλημα το μοτερ.[4]και μου αρεσει πολυ να κανω βολτες με τα χιονια[βεβαια πρεπει να βαλω αλλα λαστιχα πιο τρακτερωτα]
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

NISSAN FOREVER!

Δημοσίευσηαπό saxovts » 26 Ιαν 2007, 16:01

α και κατι αλλο,τελικα αληθευει οτι αν βαλεις σκετο καπακι πισω στην καροτσα ειναι πιο αεροδυναμικο?δηλαδη ο οδηγος,στα πολλα χιλ θα καταλαβει την διαφορα πριν και μετα?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες