παιδες αυτο με την αξιοπιστια των νισσαν δεν θα το καταλαβω ποτε, πολυ σαν προπαγανδα των αλλων αντιπρωσοπειων μου μυριζει....
οσους με ναβαρα ξερω (κια πιστεψε με ξερω πανω απο 10) οχι μονο δεν ηχαν ή εχουν κανενα προβλημα σε κινητηρα η οπουδηποτε αλλου, αλλα πινουν νερο στο ονομα του.
και τα μπλοκ του και η κεφαλη του ειναι μια χαρα ακομα και για πανω απο 250 αλογα(ειναι ιδια και το παλιο και το καινουριο στο μπλοκ και την κεφαλη) και υπαρχει φιλος στην λαμια με ενα king cab φτασμενο στα 250 με αλλο τουρμπο και πολλα πολλα αλλα περιφερειακα αλλα με μαμα σωθικα και δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα...
αντιθετως εχω ακουσει και ασημα λογια και για L200 και για toyota απο ανθρωπους που πηγαν να αγορασουν μεταχειρισμενα απο γερμανια και μωλις πηγανε να τα τσεκαρουνε σε ενα συνεργειο ιδανε ενα σωρο διαροες......
δεν λεω μεσα στα χιλιαδες που φτιαχνει καθε εργοστασιο καπιο θα ειναι σκαρτο, γενικα παντως ολα τα αγροτικα ειναι πολυ ανθεκτικα