savourdaman έγραψε:Σε ευχαριστω φιλε tedo.Τα αποτελεσματα δεν ηταν και τοσο καλα για το αυτοκινητο.Εχουμε και λεμε
1.Βουλωμενο ψυγειο(βγηκε και καθαριστηκε)
2.Σαπιο κελυφος θερμοστατη(αλλαχτηκε)
3.Αλλαγη σε ολα τα λουρια(χαλια ηταν και τα εβλεπα καλα τρομαρα μου)
4.Αλλαγη σε 2 φουσκες (και ελεγα γιατι βρωμαει βαλβολινη μεσα)
5.Αλλαγη θερμοστατη (ε ολα τα αλλαξα ο θερμοστατης με μαρανε)
Τελος παντων το αυτοκινητο απο οτι μου ειπε ο μαστορας χτυπουσε πυρακια διοτι ζεστενοτανε παρα πολυ.Τωρα ευχομαι να ειναι ενταξει μιας και μετα απο δοκιμες που του εκανε ο μαστορας το τσεκαραμε και ειναι πολυ καλα δεν ακουγεται τιποτα παρα μονο ενα γουργουρισμα απο τον κινητηρα.Ευτυχως γλυτωσα τα ωστηρια των βαλβιδων (πανακριβα ειναι τα ατιμα)
Τωρα θα ηθελα να ρωτησω για την αδιαβροχοποιηση πως επιτυγχανετε?Διαβασα για ενα λαστιχο το οποιο περιβαλει τον διανομεα αν δεν κανω λαθος αυτο που μπορω να το βρω?
Ευχαριστω για την κατανοηση και ζητω συγνωμη για τις αλλεπαληλες ερωτησεις μου
Πταισματα δηλαδη... δεν ειναι τιποτα αυτα.
καλα εκανες και αλλαξες θερμοστατη αρκει να σου εβαλαν τον δικο του γιατι δεν ειναι σωστο να διαφερει η θερμοκρασια που ανοιγει.
Η σωστη ενδειξη που πρεπει να εχεις στον δεικτη του θερμοστατη στο ταμπλο, ειναι παντα κατω απο την τελιτσα ακομα και σε αρκετα χιλιοστα κατω
και απο σπανια εως ποτε να την καβαλαει.
να την ξεπερασει ποτε δεν εχει τυχει σε εμενα. ακομα και οταν ρυμουλκουσα παλιο ΙΧ επι 16χλμ ευθειες και ανηφορες.
Στην αρχη που το ειχα παρει εβαζα αντιφροστ τησ ΒΡ που ειναι και ακριβο για καλυτερο, αλλα ειχα παντα 2-3 χιλιοστα ποιο ανεβασμενο το δεικτη σε σχεση με αλλα τερρανο, αλλα το αλλαξα και απο τοτε βαζει ο μηχανικος το δικο του ζουμι
που δεν ξερω τι μαρκα ειναι, κατι απλο θα ειναι βεβαια, αλλα ειμαι οκ.
Οσο αφορα την αδιαβροχοποιηση αν μπορεσω θα βγαλω φοτο απο το δικο μου που το εχω ντυσει με κατι πιο αποτελεσματικο, απο αν θελεται την φοτο σας την στελνω με εμαιλ, δεν γνωριζω πως μπανει στο φορουμ.