SpYrOs_Navara_D40 έγραψε:οι εργοστασιακες εχουν 200 ευρω το ζευγαρι..μπορεις να μου πεις και αλλες λεπτομερειες για τις dba?εχεις δει βελτιωση στην αποδοση των φρενων?
Eχω την αισθηση οτι ειχαν παραπανω χρηματα.200 ευρω μαζι με ΦΠΑ?
Τελοσπαντων εχουν καλυτερη αντοχη λογω υλικων. Δεν βραζουν τοσο ευκολα οπως τα εργοστασιακα και η αισθηση στο πεταλ εσφιξε. Εμενα που ειχαν φαγωθει(πιστευω και εσενα για να ψαχνεσαι) ειχε πολυ μαλακο πεταλ και αλλαζα τακακια ολη την ωρα γιατι τελειωναν γρηγορα.
http://www.nt.gr/gr/Results.asp?Model=6 ... roupID=378
Σε κανενα αυτοκινητο μου δεν εχω τελειωσει τις δισκοπλακες. Και ειδικα κατω απο 100000χλμ. Γιαυτο προτιμω οταν αλλαζω ενα εργοστασιακο ανταλλακτικο να βαζω ενα καλυτερο βελτιωτικο.
Αν θες υπαρχει εξαπιστονο κιτ της galfer με 2χιλ ευρω και αυτο ναι μειωνει τρελα την αποσταση.