tedos έγραψε:Βελτιωσεων ΣυνεχειαΕλπιζοντας οτι ( πρωτα ο θεος καλα ναμαστε) το ΤΕΡΡΑΝΟ θα συμμετεχει στο επαθλο αντοχης για το 2005 συνεχιζουμε με οσα θεωρουμε απαραιτητα....
Με τον αγιο βασιλη λοιπον ναρχεται (βλεπε 13ος μισθος) προγραμματιζονται.....
Ημι-bucket καθισματα Sparco και ζωνες (εκτιμωμενο κοστος 1250ε)
Σετ ζαντολαστιχα αλουμινιου 6.5΄ με λαστιχα Fedima η Yokohama Geolandar M/T. Θα εξαρτηθει απο τιμη και διαθεσιμες διαστασεις Τωρα φοραει 225/75/16 (απο τα μαμισια 235/70/16) και ψαχνομαι αρκετα για την ιδανικη διασταση. Οποιαδηποτε βοηθεια εδω δεκτη.....
Κυκλοφορει φημη οτι τον Γεναρη θα υπαρχουν στην αγορα πιο σκληρες ραβδοι στρεψης οποτε το κραταμε στα υποψιν
Με την βοηθεια του καλου μας φιλου Tetrakinisi μαθαμε και για το σωστο κουρδισμα των ραβδων και θα το κανουμε πριν την συμμετοχη μας στο experience
Συνεχιζουμε λοιπον και βλεπουμε.....
Λοιπον εγω φοραω για καλοκαιρι Bf Goodrich A/T 235 75 15 στις μαμισιες ζαντες.
και για χειμωνα Pireli Mud 30x9,5 κερδιζω 1-1,5 (υψος στο διαφορικο) και σε αλουμινιου τα Mud λογο οτι καθαριζονται ευκολα και δεν ποιανει πολυ λασπη.
Δεν βρισκουν πουθενα και οι δυο διαστασεις σε θολους, αν θυμαμαι καλα οι αλουμινιου ειναι 7", και αυτο που δεν μου αρεσει ειναι οτι προεξεχει το λαστιχο εξω απο τον θολο λιγο ευτηχως, και κατα δευτερο λογο οτι σοβαντιζεται το πλαινο μερος απο την λασπη αμεσως. Το μονο που νιωθω κατα την αλλαγη των διαστασεων ειναι ενα πολυ ελαχιστο χασιμο ροπης,
την οποια αισθηση μετα απο 2-3 λεπτα οδηγησης χανω.
Παντος απο λαστιχο προτεινω Bf Goodrich mud το οποιο χρησιμοποιει γνωστος αγωνιζομενος ολες τις εποχες του χρονου με αρκετες συμμετοχες σε αγωνες και εκδρομες, και ειναι ευχαριστημενος, και με δικη μου παρατηρηση στα λαστιχα του ειναι οτι δεν φθειρονται-τριβονται τοσο ευκολα οσο τα Pireli που εχω εγω.
Για πες μου για το κουρδισμα, με ενδιαφερει πολυ...
τι εχει πει ο Γιαννης, γιατι δεν μου μενει χρονος πλεον για τσαρκες απο το μαγαζι του για ψαρεματα τετοιων πληροφοριων
Δηλαδη δεν φτανει να κουρδιζεις το οχημα σε σημειο που να ειναι απλα παραληλα με το εδαφος, ή να το εχεις αφησει 1 εκατοστο μπρουμουτισμενο
και με το φορτωμα να γινεται παραλληλο