καλημερα
κατάρχην ας ηρεμησετε λιγακι ωσον αναφορα τις ικανοτητες του NAVARA (και γενοκοτερα των Pickup...), εδω ειμαστε ολοι για να βοηθαμε ο ενας τον αλλο σε οτι αποριες και δυσκολιες εχουμε
(εκτος απο τους αμερικανους
)
Ειναι καλο, αλλα σε οριακες συνθηκες δεν ξερω αν θα τα επελεγα (εκτος αν εχουν 35+λαστιχα και ειναι σηκωμενα 5ιντσες...)
Οσον αναφορα το τουρμπο σε αυτα με τα 133 αλογα ειναι της IHI, ιαπωνικης προελευσης....
Στα καινουρια δεν ξερω ποιας εταιριας ειναι, δυστυχως (αν και νομιζω οτι ειναι της Mitsubishi)
Τωρα οσον αναφορα τις βελτιωσεις σε εξωφρενικα επιπεδα οπως αυτο που σου εχω αναφερει παλι, ολα ειναι θεμα γνωσεων και ψαξιματος και σιγουρα χρηματων.
Αν γινουν σωστα θα ειναι και αξιοπιστα.Αν ψαξεις στο net θα δεις οτι υπαρχουν εταιριες που φτανουν τον td5 των landrover defender στα 200,220 και 250 αλογα!!!!
Επισης αν ψαξεις λιγο και την αμερικανικη και παγκοσμια αγορα θα δεις οτι γινεται χαμος με τα τσιπ αυξησης ιπποδυναμης.Νομιζω οτι ειναι και η πιο καλη βελτιωση με καλη σχεση αποδοσης/τιμης αν το ψαξεις...
Απο εκει και περα, απο πρωσοπικη εμπειρια μια ελευθερη εξατμιση(μαζι με μεταλικο καταλυτη) δινει αρκετα, κυριως στις χαμηλες μεσαιες -μεσαιε στροφες, κατι που χρειαζεται σε δυσκολες καταστασεις.Επισης κερδιζεις πολυ σε ευστροφια...
Πολυ μεγαλη διαφορα, τοσο στην αποδοση οσο και στον ηχο εχει και ενα καλο ελευθερο φιλτρο (εγω εχω το CDA της BMC, το οποιο απο παρα πολλα site που εχω δει και απο βιντεο στο youtube δινει μια μεση αυξηση στα 5-7 αλογα, αλλα νιωθεις και το μοτερ λιγοτερο πνιγμενο).
Το επομενο βημα ειναι ενα μεγαλητεrο intercooler, που ειδικα στην χωρα μας με τις υψηλες θερμοκρασιες θα βοηθησει.(αν παρατηρησεται στα τουρμποντιζελ υπαρχουν αισθητηρες μετα το intercooler, αρα αν πεσουν οι θερμοκρασιες και αυξηθει η πυκνοτητα του αερα θα προσαρμοστει και ο εγκεφαλος στα νεα δεδομενα..)
Οπως βλεπεις οι αλλαγες που σου προτεινω ειναι σε περιφεριακα και δεν επιρεαζουν την αξιοπιστα του μοτερ.
Απο εκει και περα υπαρχουν πολλα αλλα πραγματα που μπορεις να κανεις, αλλα εινια ακραια, ακριβα, χρονοβορα και μετατρεπουν το μοτερ σε ενα αγριο τερας που εχει αλλους προσανατολισμους....
για πιο πολλες πληροφοριες κοιτα και στο παρακατω Link
http://www.skartaekato.gr/modules.php?n ... opic&t=260
Τωρα οσον αναφορα το καινουριο NAVARA, απλα υπομονη
Δεν εχω δει κανενα νεο, η φωτο ακομα, αλλα οι σιγουρα η αλλαγη ερχεται συντομα (εντος 6 μηνων).
Σιγουρα δεν θα ειναι ενα ολοκαινουριο μοντελο, αλλα μια ανβαθμισμενη εκδοση, οπως ειχε γινει και με τα D21(1997-2001) και D22(2001-2004).Αυτα ειναι τα προηγουμενα μοντελα, οπως θα ξερεται αυτο που κυκλοφορει εχει κωδικο D40.
Οι φωτο του εσωτερικου του καινουριου Pathfinder μην σας μπερδευον, αφου αυτες ειανι του Αμερικανικου μοντελου, που ειναι διαφορετικο με το ευρωπαικο...
δεν θα ειναι ετσαι το καινουριο NAVARA
Επισης μην προσπαθειτε να βρειτε πληροφοριες για τον κινητηρα αφου αυτα τα site συνηθως αναφερονατι στο αμερικανικο μοντελο που κυκλοφορει μονο βενζινη.
Αν υπαρξουν φωτο για το νεο NAVARA πιστευ θα ειναι γυρω στον Αυγουστο ή κοντα σε καποια Διεθνη εκθεση.....
Μην σας παραξενευει παντως η υπαρξη τριλιτρου μοτερ, γιατι ακι στα παλιοτερα μοντελα, οπως αυτο μετα 133 υπηρχε εκδοση με τριλιτρο μοτερ και 165 αλογα που κυκλοφορησε στην Νοτια Αφρικη, την Ινδονυσια και στην Αυσταρλια και βασιζεται στον κινητηρα του Patrol.
Δυστυχως δεν ηρθε καθολου στην ευρωπη...
Με αυτα που βλεπουν παντως τα ματακια μου με τις ιπποδυμανεις τωρα τελευται το κανουριο θα ειναι σιγουρα πανω απο τα 200-210 αλογα.
Προφατα η AUDI ανακοινωσε οτι το νεο μικρο της SUV Q5 θα εχει διλιτρο μοτερ turbodiesel με , κρατηθειται 204 αλογα!!!!Το μοντελο αναμενεται στα τελη του χρονου