Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό ALOY » 25 Μάιος 2007, 10:23

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΑΣΑ??Για τον χώρο που αναφέρθηκε αν αρχίσεις να βάζεις εργαλεία κλπ μετά να δω που θα βάζεις τα αλλα???

ΚΟΥΜΠΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΕΣΠ ΔΟΥΛΕΥΕΙ (ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ) ΣΑ ΜΠΛΟΚΕ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΛΕΙΣΕΙ(ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΞΕΚΩΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ)

Μ ΦΕΝΕΤΕ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΜΠΛΟΚΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ Κ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΓΙΑΥΤΟ. ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ.ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΣΑΙΝΙΑ ΣΤΗ ΝΙΣΣΑΝ Κ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ Κ Ν ΜΟΥ ΠΟΥΝ.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 25 Μάιος 2007, 10:35

ALOY έγραψε:ειμαι υποπτο ατομο. ε :clubbed: ???? ναι αλλα λινκ δεν μασ εδωσεσ ποιο να δω? (αρθρο?)


Ooops!!! SORRY! :oops:
http://www.tetrakinisi.gr/odigies4x4.html

Πάντως αν δεν βαριέσαι να τρέχεις στο Ρέθυμνο, ο πωλητής της Νισσάν εκεί είναι φίλος κολλητός (και τζιπάς). Τουλάχιστον να γλυτώνεις τις κακοτοπιές...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 25 Μάιος 2007, 13:37

ALOY έγραψε:ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΑΣΑ??Για τον χώρο που αναφέρθηκε αν αρχίσεις να βάζεις εργαλεία κλπ μετά να δω που θα βάζεις τα αλλα???

Αρχίζεις να γεμίζεις με εργαλεία και διάφορα που μπορεί να χρειαστείς και όταν θέλεις να βάλεις βαλίτσες κλπ δεν έχεις που να τα βάλεις :D
Μπλοκέ δεν έχει, γιατί αν υπήρχε και ήταν μπλοκέ 100% θα είχε κουμπί, αν πάλι είχε το LSD δηλαδή όχι 100% αλλά λιγότερο ποσοστό, φαντάζομαι κάπου θα αναφερόταν (λέω και για τα ξένα site). Το μόνο που βρήκα είναι για το traction control που αναφέρεται μεν αλλά όχι τόσο ξεκάθαρα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 25 Μάιος 2007, 14:42

xtrail έγραψε:
ALOY έγραψε:ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΑΣΑ??Για τον χώρο που αναφέρθηκε αν αρχίσεις να βάζεις εργαλεία κλπ μετά να δω που θα βάζεις τα αλλα???

Αρχίζεις να γεμίζεις με εργαλεία και διάφορα που μπορεί να χρειαστείς και όταν θέλεις να βάλεις βαλίτσες κλπ δεν έχεις που να τα βάλεις :D
Μπλοκέ δεν έχει, γιατί αν υπήρχε και ήταν μπλοκέ 100% θα είχε κουμπί, αν πάλι είχε το LSD δηλαδή όχι 100% αλλά λιγότερο ποσοστό, φαντάζομαι κάπου θα αναφερόταν (λέω και για τα ξένα site). Το μόνο που βρήκα είναι για το traction control που αναφέρεται μεν αλλά όχι τόσο ξεκάθαρα



τι ειναι εκεινο το κουμπι που μου ανεφερεσ τοτε??

να σου πω κατι πιστευω οτι ενα μπλοκε δεν θα εκανε τη διαφορα με τα λιγα που εχω καταλαβει.Το αμαξι ειναι 2.5 τονουσ και αρκετα κακρυ ωστε να εχει τισ τρελεσ 4χ4 δυνατοτητεσ.παντωσ σε βαθυα λασπη και χαλικοαμουτσο καταστασεισ ειναι οτι πρεπει πηγαινει λεσ και σκαρφαλωνει και αγκυστρωνει κατω.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 25 Μάιος 2007, 17:21

Vehicle Dynamic Control
The vehicle should be driven with the Vehicle
Dynamic Control (VDC) system on for most driving
conditions.
If the vehicle is stuck in mud or snow, the VDC
system reduces the engine output to reduce
wheel spin. The engine speed will be reduced
even if the accelerator is depressed to the floor. If
maximum engine power is needed to free a stuck
vehicle, turn the VDC system off.
To turn off the VDC system, push the VDC OFF
switch. The indicator will come on.
Push the VDC OFF switch again or restart the engine
to turn ON the system.

Ο διακόπτης φαίνεται να είναι στην εξής θέση:
αριστερά βρίσκεται ο περιστροφικός που επιλέγεις 4wd κλπ, δίπλα δείχνει να έχει τον διακόπτη για τα θερμαινόμενα καθίσματα και δίπλα αυτός που λέω. Αν και δεν το αναφέρει (if so equipped) ίσως απλά δεν μπαινει το συστημα στην Ελλάδα. Κάπου εκεί όμως είδα σε αυτό που οδήγησα πως έχει το ESP off που στο manual που κατέβασα δεν το αναφέρει καν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό arga » 25 Μάιος 2007, 21:52

to esp einai. akribvs ta idia leei kai stis odhgies gia to esp. apla to anaferei etsi ws amerikaniko modelo h kati tetoio.epishs polla pou 8a deis ekei kalytera mhn ta deis. giati to eyrwpaiko modelo einai poly ftoxw. dystyxws..
HONDA DAX 150cc
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
arga
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 23 Μάιος 2007, 17:06
Τοποθεσία: XANIA KRHTHS

Δημοσίευσηαπό xtrail » 26 Μάιος 2007, 10:34

Το manual όντως είναι αμερικάνικο. Πάντως το esp αναφέρετε ως esp+ μαλλον λόγω του traction control. Κοιτώντας το γερμανικό και νομίζω το ιρλανδικό site ακόμα και το απλό είναι σχεδόν εξοπλισμένο όσο το μεσαίο....και το κόστος του μεσαίου στη γερμανία στα 39.000 (όχι δραματική διαφορά). Αν και δεν κατάλαβα αν η τιμή είναι με το navigation ή χωρίς.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 26 Μάιος 2007, 13:08

να σου πω την αληθεια φιλε εξτρειλ στην αρχη λιγο μου κακοφανηκε που δεν υπηρχε επιλογη για οθονη στο τουτου(γιατι ειχε κ το συστημα τησ νισσαν με την καμερα οπισθοπορειασ )πολυ πρακτικο για θηρια) αλλα μεττα το ξεχασα μιασ και το αμαξι εχει πολλεσ βασικεσ ελειψεισ. που ειναι και ποιο σημαντηκεσ.αλλα υπαρχει και η αφτερμαρκετ λυσησ τισ οθονεσ οπου με 600 ευρωπουλα που θα βαλω εγω κανεισ παπαδεσ!!!!!!(gps radio dvd tv camera hdd(skliro disko) και πολλα αλλα.!


ααα επισησ εχω να πω οτι με το νεο δισκο το αμαξι γαμ@αει εχει το τραβηγμα που ουτε την πρωτη μερα δεν πηγαινε ετσι. εχει τοση διαφορα οπου σκεφτομε να το αναφερω γιατι
ποτε δεν δουλεψε ετσι οποτε σκεφτομε αν ειχε προβλημα εξαρχησ.τωρα εχω ολο το τραβηγμα που ηθελα το αμαξι ξεκιναει με 2 ερεσ ανετα σε ανηφορα με μεγαλη κλιση οπου επρεπε να συμπλεκταρω παλαι τωρα ξεκιναει χωρισ γκαζι!!!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 08 Ιουν 2007, 12:54

Μερικες πρώτες εντυπώσεις απο λίγα χλμ εντός και εκτός πόλης (όχι ακομα εκτός δρόμου)
Απο κατανάλωση με 140χλμ ήταν στα 9,2 στον δρόμο της Χαλκιδικής. Με 60χλμ και γενικά κίνηση εντός πόλης στα 10,4.
Σε λακούβες και ανωμαλίες αντιδρά καλύτερα από το xtrail, αλλά ίσως ακόμα ειναι αρκετά σφικτό.
Το μέγεθος δεν μου κάνει τόση αίσθηση στο παρκάρισμα ή στην κίνηση.
Δεν μου άρεσαν τόσο τα καθίσματα από άποψη πλευρίκής στήριξης.
Από χώρους μικρούς, μεγάλους, κρυφούς, φανερούς έχει παντού.
Τελικά σκαλοπάτια δεν είχε (ευτυχώς για μένα).
Για τα ελαστικά του ακόμα δεν μπορώ να πω γνώμη, μου φάνηκαν πάντως ικανοποιητικά για εντός δρόμου.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 08 Ιουν 2007, 19:16

xtrail έγραψε:Μερικες πρώτες εντυπώσεις απο λίγα χλμ εντός και εκτός πόλης (όχι ακομα εκτός δρόμου)
Απο κατανάλωση με 140χλμ ήταν στα 9,2 στον δρόμο της Χαλκιδικής. Με 60χλμ και γενικά κίνηση εντός πόλης στα 10,4.
Σε λακούβες και ανωμαλίες αντιδρά καλύτερα από το xtrail, αλλά ίσως ακόμα ειναι αρκετά σφικτό.
Το μέγεθος δεν μου κάνει τόση αίσθηση στο παρκάρισμα ή στην κίνηση.
Δεν μου άρεσαν τόσο τα καθίσματα από άποψη πλευρίκής στήριξης.
Από χώρους μικρούς, μεγάλους, κρυφούς, φανερούς έχει παντού.
Τελικά σκαλοπάτια δεν είχε (ευτυχώς για μένα).
Για τα ελαστικά του ακόμα δεν μπορώ να πω γνώμη, μου φάνηκαν πάντως ικανοποιητικά για εντός δρόμου.


Eγω λεω να το πουλησω να παρω ενα τζιμνυ μιασ και εδω μεσα το μονο οχημα που μετραει απο οσο ειδα ειναι αυτο.
μιασ και το αθλημα δεν με παει εμενα .
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 08 Ιουν 2007, 19:18

να παρω δλδ ενα τζιμνι που δεν κολαει και πουθενα μαμα λεμε τωρα ε???? γιατι εκει που κολησα εγω ηταν ισιαδα. λοιπον ακουω προτασεισ να το παρω καινουριο η μεταχειρισμενο? πουλαει κανεισ το δικο του? ααα και θα παω να το περασω παλι απο εκει που κολησα που θα περασω και χωρισ αργα.κια με 2αρακι λαστιχο σλικ με αυτο το αμαξι περναω.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 08 Ιουν 2007, 19:20

αα και ξεχασα τον δισκο μου τον εβαλαν εγγυηση(γιατι αραγε??)
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 09 Ιουν 2007, 16:25

Ξέρεις πόσα λεφτά θέλει ένα Jimny ή Samurai για να γίνει εργαλείο? Μαμά δεν πάει πουθενά... Αν τα χώσεις, τότε ναι, έχεις εργαλείο αλλά και πάλι μόνο για παιχνίδι. Αν θέλεις να πας μια μακρινή εκδρομη χωράς εσύ κι ο σκύλος σου μόνο :D Ηρέμησε λοιπόν, :) το αμαξι σου είναι άριστο γι'αυτό που προορίζεται...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό nignis » 09 Ιουν 2007, 21:35

x trail kalota3ido!!

ante na to doume kai to allo sabbato sth xalkidiki
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Δημοσίευσηαπό xtrail » 11 Ιουν 2007, 09:36

nignis έγραψε:x trail kalota3ido!!

ante na to doume kai to allo sabbato sth xalkidiki

Σε ευχαριστώ Νικο :wink:
Φίλε ALOY μην το βλέπεις στραβά το θέμα...βασικά κάποιος άλλος φταίει που υποστηρίζε φανατικά αυτοκίνητο, σε βαθμό που να φτάνει να ξεφευγει από τα όρια.Ελπίζω να συνεχίσεις να αναφέρεις oτιδήποτε έχει σχέση με το path.
Ο δίσκος κανονικά δεν είναι στην εγγύηση αλλά αν σου δημιουργηθεί πρόβλημα στα πρώτα χλμ δεν νομίζω να φταίει η χρήση, αλλά το εξ αρχής κατασκευαστικό λάθος
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες