Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Re: NISSAN NAVARA 200PS SPORT TEAM!!!! FIRE ON THE STREETS!!

Δημοσίευσηαπό ALOY » 19 Μάιος 2007, 18:35

Το πρόγραμμα Auto παρακολουθεί ηλεκτρονικά το βαθμό πρόσφυσης και διαχειρίζεται αυτόματα τη ροπή του κινητήρα μεταξύ κίνησης στους πίσω τροχούς 100% και 50/50 εμπρός / πίσω, για διασφάλιση της βέλτιστης δυνατής εκκίνησης σε ολισθηρά οδοστρώματα. Το 4H μπλοκάρει τα διαφορικά στην κατανομή 50/50 εμπρός και πίσω για ήπιες συνθήκες off-road, όπως η λάσπη και το χιόνι. Το 4L είναι μόνο για απαιτητικές συνθήκες off-road. Επιλέγει ένα κοντό διαφορικό για μέγιστη ελκτική πρόσφυση στην βαθιά λάσπη και το χιόνι ή την άμμο, ή κατά τη διάρκεια ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΧ ΣΑ ΤΟ ΣΕΛΕΚΤ ΤΟΥ Λ200? ΓΙΑΤΙ Η ΝΙΣΣΑΝ ΠΡΟΤΕΙΕΝΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΟΚΕ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ.?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 19 Μάιος 2007, 18:35

ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 9-9,5, ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ 200 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΙΣΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ! ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ 10,2 ΤΟ ΠΟΛΥ!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 19 Μάιος 2007, 18:41

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ! ΔΛΔ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 9.5.? ΜΕ 200 ΑΛΟΓΑ? ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕςΜΕΝΑ ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ 174 ΟΤΑΝ ΚΑΛΟΣΤΡΩΣΕΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ 9000 ΧΛΜ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ 8.5
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 21 Μάιος 2007, 08:12

Για την επιλογή autο ας πούμε πως είναι κάτι σαν αυτό που είπες. Εγώ στο xtrail το είχα μόνιμα εκεί. Προσοχή στις αλλαγές του διακόπτη...φίλος με προειδοποιήσε να γίνονται εν στάση άσχετα με τα λεγόμενα του κατασκευαστή (και νομίζω πως καλό ειναι να γίνονται έτσι)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 09:51

ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΛΔ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΓΜΤ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΑΛΑΚΙΑ ΟΔΗΓΙΑ. ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΑΡΓΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑ.ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΡΑΞΙΜΟ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.
ΞΕΚΙΝΑΜΕ.
ΠΡΩΤΑ ΑΠΟΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩ ΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ.
1.ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΕΝΑ ΡΥΑΚΑΚΙ ΜΙΚΡΟ (ΣΤΗ Ν.ΧΩΡΑ)ΟΙ ΧΑΝΙΩΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΛΕΩ. ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΞΕΡΩ ΓΩ ΜΕ ΤΠΤ ΤΖΙΜΝΥ Η ΜΙΡΟ ΑΛΛΟ ΤΖΙΠΑΚΙ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΕΙ. ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ.ΕΓΩ ΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΤΡΑΒΑΔΙ ΠΗΓΑ Ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΣΙΜΕΝΤΙΝΟ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΑΚΟΥΒΑ ΩΣ ΤΟ ΓΟΝΑΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.ΚΑΙ ΒΟΥΤΗΞΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΑΛΛΑ ΣΙΓΑ ΕΥΤΥΧΩΣ.Ε ΤΑΚΑΡΑ ΣΤΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΑΡΙΣΤ. ΒΟΥΛΙΑΞΕ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ.ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΡΓΑ ΜΕ ΣΗΚΩΣΑΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΣΠ ΟΥΤΕ ΤΠΤ. ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΗΤΑΝ ΩΣ ΕΞΗΣ ΒΟΥΡΚΑ,ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ,ΑΜΜΟΣ. Ο ΔΕΞΙΣ ΤΡΟΧΟΣ ΣΧΕΔΟΝ ΑΕΡΑ ΕΠΙΑΝΕ ΟΠΟΤΕ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΙΚΑ ΤΟ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΚΩΣΑ ΜΕ ΤΟ ΓΡΥΛΟ ΕΒΑΛΑ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΣΚΑΛΑΚΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΠΤ. ΩΣΠΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΗΤΑΝ(ΝΑ ΝΑΙ9 ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ)ΜΕ ΕΝΑ ΡΕΙΝΤΖ ΡΟΒΕΡ 5500 ΚΥΒΙΚΑ ΤΡΙΑΚΟΣΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΡΑ.ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΣΗΚΩΣΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ Ε? ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΩΡΩ ΔΕΝ ΚΟΥΝΗΣΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΣΤΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.ΠΑΡΕΠΙΠΤΩΝΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΝΩ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΟΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΙΣΟ ΜΙΣΟ ΜΕΣΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΡΥΑΚΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΟΥΤΕ ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ.(ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΜΕΙΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΑΙΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΤΛ .ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΡΧΕΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΠΑΜ. ΕΓΩ ΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΑΡΓΑ ΚΑΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΞΕΝΕΡΩΣΕΙ.ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΩ ΕΚΑΝΑ 2 ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΕ ΑΡΓΑ ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ(ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5-6 ΛΕΠΤΑ ΟΛΑ ΟΛΑ) ΚΤΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΕΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΥΡΙΣΕ.(ΔΙΣΚΟ)
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΟΠΟΤΕ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΕΛΠΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΗΚΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΛΗΞΕ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ?Ε? ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΓΩ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΚΑΡΦΩΣΑ ΠΕΣΤΕ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΜΕ ΕΒΓΑΖΕ ΑΠΟ ΚΕΙ?ΟΧΙ. ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑΒΑΡΑ. ΠΕΣΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑΒΑΡΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΟΝΟ ΧΑΛΙΚΙ ΠΑΝΩ (Η ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΣΟ ΠΕΡΝΕΙ)ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΕ ΑΜΜΟΧΑΛΙΚΑ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΩΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ?Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ. ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΡΧΕΤΕ Η ΛΥΣΗ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ..... ΕΧΕΙ ΚΑΡΑ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΑΒΑΡΑ ΕΡΧΕΤΕ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΡΑ. ΚΑΛΟ? ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΘ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΑΝΑ ΕΙΧΑ ΚΑΡΑ ΘΑ ΜΕ ΣΗΚΩΝΕ?
ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΩ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΛΔ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΩ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΥΡΗΣΕ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ 2Η ΦΟΡΑ? 5 ΜΗΝΩΝ ΜΑΞΙ ΜΕ 9000 ΧΛΜ? ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ? ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΝ ΤΟ ΖΟΡΙΣΕΙΣ ΘΑ ΣΤΟ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΝΙΣΣΑΝ ΦΤΑΙΕΙ ΛΕΕΙ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥΣ ΚΗΝΗΤΗΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΩΧΟΡΑΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΕΣ??? ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕ ΕΚΕΙ. ΚΑΛΟ? ΕΠΡΕΠΕ ΔΛΔ ΝΑ ΤΟ ΚΑΨΩ .ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΟ ΤΟΝ ΚΟΛΟ ΔΙΣΚΟ ΒΑΛΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΠΟΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ.ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ?Ε ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΠΤ ΑΚΟΜΑ.(ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ. ΞΕΡΕΙΣ ΛΕΕΙ ΠΟΣΟΙΙ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΔΙΣΚΟ? ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 10:33

ΚΑΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΟΚΕ1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑ-ΑΡΓΑ2.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό mato » 21 Μάιος 2007, 10:49

ALOY έγραψε:ΚΑΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΟΚΕ1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑ-ΑΡΓΑ2.


http://www.nomad.gr/differentials1.html

Διάβασέ το όλο προσεκτικά (3 μέρη), θέλει υπομονή αλλά αξίζει 100%.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 10:56

http://www.youtube.com/watch?v=KSMTRxIknpw YPARXOYN KAI POIO AXRISTOI APO MENA TELIKA
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 21 Μάιος 2007, 10:58

Λοιπόν. Το πρώτο λάθος φίλε μου, είναι ότι δεν κατέβηκες πρώτα να εκτιμήσεις την κατάσταση, πρίν περάσεις απο το ρυάκι. Δηλαδή, να δείς το βάθος του νερού, και το πιό εύκολο σημείο εξόδου.
Τώρα, το "κάρο" που λέγαμε παλιά, είναι το μπλοκέ του κεντρικού διαφορικού. Δηλαδή, μπλοκάροντας το κεντρικό διαφορικό, στήν ουσία μπλοκάρεις τούς δύο άξονες που δίνουν κίνηση στόν μπροστινό και τον πίσω άξονα. Είναι πολύ καλό σύστημα, αλλά έχει μία παγίδα. Άν "κρεμάσεις" τούς διαγώνιους τροχούς, ουσιαστικά το αμάξι ακινητοποιείτε. Για να μήν ακινητοποιηθεί το αμάξι, θα πρέπει να έχει και μπλοκέ διαφορικό, στόν πίσω άξονα, ή στον μπροστινό, ή ακόμα καλύτερα και στούς δύο άξονες.
Άλλο λοιπόν "κάρο", άλλο μπλοκέ στούς άξονες. Επίσης, τα "αργά" δέν έχουν καμμία σχέση με το μπλοκέ. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
Ερώτηση. Υπάρχει RANGE ROVER 5500 κυβικά ????
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 21 Μάιος 2007, 11:06

Και να ξέρεις και κάτι άλλο. Όταν ένα αυτοκίνητο, "κάτσει" στην λάσπη, τότε ζυγίζει σχεδόν το διπλάσιο. Τί θέλω να πώ. Άν το αμάξι σου ζυγίζει π.χ 2000 κιλά, αυτός που θα σε τραβήξει, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον εργάτη για 4 τόνους.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό sirros » 21 Μάιος 2007, 11:49

1.γραφε με μικρα για να μην σε γραφουμε .
2. πολυ καλα τα λεει ο skartos .
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 12:02

mato έγραψε:
ALOY έγραψε:ΚΑΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΟΚΕ1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑ-ΑΡΓΑ2.


http://www.nomad.gr/differentials1.html

Διάβασέ το όλο προσεκτικά (3 μέρη), θέλει υπομονή αλλά αξίζει 100%.


TO ΔΙΑΒΑΣΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΠΟΛΥ. ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΞΤΡΕΙΛ ΠΟΥ ΤΟ ΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΕΧΝ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΗΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΗΡΕ.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Μάιος 2007, 14:40

φίλε ALOY νομίζω ότι εδω μέσα δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν του έχει συμβει κάτι τέτοιο -λόγω απειρίας στην αρχή. Αλλα και αργότερα πάλι θα σου συμβαίνει που και που. Η διαφορά είναι οτι τότε θα πηγαίνεις γυρεύοντας... όπως όλοι μας άλλωστε :D
Σιδεροκέφαλος.... Υπάρχουν και χειρότερα. Φαντάσου να πηγαινεις εκδρομή και να σε κατεβάζουν απο το βουνό 300χλμ αποσταση με σπασμένα ημιαξόνια...
Καλά το pathfinder δεν βγαινει με μπλοκέ και βγαινει το Ναβάρα? Περίεργο...
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 14:56

ΠΡΩΤΑ ΑΠΟΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ. ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΧΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΒΡΩ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΛΛΗΛΟΣΕΡΝΟΜΑΣΤΕ!! ΧΑΧΑ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ. ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΣΚΟ.. ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ? ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΨΕΙ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟΥΣ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ .ΤΩΡΑ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΝΑ Μ ΕΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑΠΩ.ΣΚΕΦΤΟΜΕ ΜΗΠΩΣ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ. ΜΗ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩ ΟΛΑ ΠΑΛΙ? ΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΕΙ.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 14:58

ΡΕ ΕΞΤΡΕΙΛ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΣ ΕΚΔΡΟΜΗ?????????????????????? ΔΩΣΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΟΥ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες

cron