Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ρυθμίσεις PDS στα ΚΤΜ EXC

Φτιάξτο μόνος σου. Μοιραστείτε εμπειρίες σχετικά με την συντήρηση.Μυστικά και κόλπα...από ψαγμένους

Ρυθμίσεις PDS στα ΚΤΜ EXC

Δημοσίευσηαπό pino » 13 Σεπ 2007, 10:07

Πριν γίνω κάτοχος ενός ΚΤΜ 450 EXC 2003 ήξερα πως το PDS της WP είχε κάποιες ιδιαιτερότητες όσον αφορά την λειτουργία του καθώς δεν υπάρχει το κλασσικό μοχλικό σύστημα όπως στις υπόλοιπες εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες.
Η ΚΤΜ με την WP ακολούθησαν έναν διαφορετικό δρόμο με στόχο να ξεχωρίσουν στην αγορά των off road μοτοσυκλετών. Το PDS δεν χρειάζεται την πολύπλοκη συντήρηση των μοχλικών και επιπλέον είναι και πιο ελαφρύ.

Το PDS λοιπόν φιλοδοξεί να προσομοιώσει την μεταβαλλόμενη σχέση των δυνάμεων που ασκούνται από τον τροχό στο πλαίσιο (μέσω του αμορτισέρ) κατά την διαδρομή του από το κατώτερο στο ανώτερο σημείο, με ένα σύστημα που βρίσκεται μέσα στο αμορτισέρ.

Συγκεκριμένα μια βελόνα (σαν αυτή του καρμπυρατέρ, αλλά μεγαλύτερων διαστάσεων) και δύο πιστόνια με ένα σύστημα διαύλων διαφυγής λαδιού επιτρέπει διαφορετική ποσότητα λαδιού να περνάει κατά την αρχή της διαδρομής και διαφορετική κατά το τέλος της διαδρομής ανάλογα με την ταχύτητα συμπίεσης ή επαναφοράς.

Όταν το αμορτισέρ είναι κοντά στην πλήρη έκτασή του και αρχίζει να συμπιέζετε, η ροή του λαδιού περνά από την τρύπα που έχει ο άξονας, παρακάμπτοντας το δευτερεύον έμβολο και περνάει στο χώρο μεταξύ των δύο εμβόλων.Έπειτα περνάει από τις ροδέλες συμπίεσης προς το κάτω σημείο του πρωτεύοντος εμβόλου.

Καθώς το αμορτισέρ κινείται και πλησιάζει την πλήρη συμπίεση, η βελόνα εμποδίζει την ροή του λαδιού στον άξονα του αμορτισέρ. Αυτό σταματάει τη ροή του λαδιού και αυτό ακολουθεί την πορεία της μικρότερης αντίστασης μέσω του κέντρου του άξονα και μέσω των ροδελών συμπίεσης του δευτερεύοντος εμβόλου.

Δεδομένου ότι το λάδι είναι ασυμπίεστο (ή σχεδόν) το λάδι που διέτρεξε το δευτερεύον έμβολο πρέπει να ωθήσει το λάδι που υπήρξε μεταξύ των εμβόλων μέσω των ροδελών συμπίεσης του πρωτεύοντος εμβόλου.

Το γεγονός ότι περισσότερη συμπίεση του αμορτισέρ προκαλεί πρόσθετη απόσβεση (από τις ροδέλες του δευτερεύοντος εμβόλου) προκαλεί την απαιτούμενη προοδευτικότητα (PDS). Εντούτοις, δεδομένου ότι η απόσβεση είναι μια λειτουργία σχετική της ταχύτητας του άξονα του αμορτισέρ, εάν ο άξονας του αμορτισέρ κινείται αργά όπως κάνει στο μεγάλα άλματα, η προσθήκη ενός δεύτερου εμβόλου δεν έχει και πολλή σημασία.. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται το προοδευτικό ελατήριο.

Στο enduro τα μεγάλα άλματα δεν είναι κοινός τόπος. Στο Motocross όμως είναι. Η αδυναμία του PDS βρίσκετε ακριβώς εδώ. Δεν έχει αρκετά μεταβαλλόμενο εύρος σκληρότητας στην διαδρομή του.

Ένα σκληρό ελατήριο δηλαδή αρκετά προφορτισμένο θα εμπόδιζε τις γρήγορες συμπιέσεις του αμορτισέρ με αποτέλεσμα το υδραυλικό σύστημα προοδευτικής απόσβεσης να μην λειτουργεί ικανοποιητικά αφού η ταχύτητα κίνησης του αμορτισέρ είναι σε άμεση σχέση με την προοδευτικότητα που προκαλείται από το δευτερεύον έμβολο. Η μοτοσυκλέτα θα έιχε σκληρή αίσθηση με αναπηδήσεις στο πίσω μέρος της.

Ένα μαλακό ελατήριο δηλαδή ελάχιστα προφορτισμένο θα επέτρεπε μεγαλύτερες ταχύτητες συμπίεσης με αποτέλεσμα την λειτουργία της προοδευτικής απόσβεσης από το δευτερεύον έμβολο, αλλά θα τερμάτιζε εύκολα!

Το 2008 η ΚΤΜ λέει πως άλλαξε την θέση του αμορτισέρ για μεγαλύτερη γραμμική ταχύτητα του αμορτισέρ άρα και καλύτερη προοδευτικότητα


Εικόνα

Παλαιότερα μοντέλα PDS 2002-20003 χρησιμοποιούσαν και προοδευτικά ελατήρια για να πετύχουν την προοδευτικότητα του μοχλικού. Βρισκόμαστε στο 2007 και η αναζήτηση της προοδευτικότητας από ένα PDS…. συνεχίζετε.
Το μοχλικό σύστημα μπορεί να κατανέμει τις δυνάμεις ανάλογα με την θέση του τροχού και την ταχύτητα που συμπιέζεται το αμορτισέρ κρατώντας μια χρυσή ισορροπία μεταξύ των μικρών ανωμαλιών σε αργές ταχύτητες και μεγάλων βυθισμάτων σε γρήγορες ταχύτητες. Πραγματικά ένα μεγάλο επίτευγμα των σχεδιαστών-μηχανικών.
Αν ρυθμίσουμε το αμορτισέρ με PDS σε σκληρή/αργή συμπίεση και μαλακή/γρήγορη επαναφορά τότε χάνει την ενδοτικότητά του στις μικρές ανωμαλίες και γίνετε σκληρό σε όλη την διαδρομή του και το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας γίνεται ασταθές στις μικρές ταχύτητες και επικίνδυνο στις μεγάλες. Θα το παρομοίαζα με μουλάρι που προσπαθεί να ξεφορτώσει τον αναβάτη του κλωτσώντας στον αέρα! Όσο πιο γρήγορα πας τόσο πιο πολύ κλωτσάει.
Αν το ρυθμίσουμε με μαλακή/γρήγορη συμπίεση και σκληρή/αργή επαναφορά γίνεται ενδοτικό στις μικρές ανωμαλίες αλλά τερματίζει εύκολα στα μεγάλα γρήγορα βυθίσματα..
Οι σκληρές/αργές ρυθμίσεις δεν είναι πρόβλημα για κάποιον που οδηγάει όρθιος ή με συνεχή πίεση στα πατάκια αλλά είναι εξουθενωτικό για μας τους κοινούς θνητούς..
Στο αντίθετο άκρο ρυθμίσεων (μαλακές/γρήγορες) η μοτοσυκλέτα χάνει την ¨factory racing¨ ικανότητά της και γίνετε αναγκαστικά πιο αργή σε απόλυτους χρόνους και επικίνδυνη όταν το παρακάνεις.

Είναι κατανοητό πως το PDS είναι ακραίο στην συμπεριφορά του γιατί του λείπει το σύστημα μοχλών που θα το κάνει προοδευτικό.

Οι τεχνικοί δοκίμασαν να δώσουν λύση με το προοδευτικό ελατήριο το 2003. Το 2004 επέστρεψαν στο κανονικό ελατήριο (χωρίς προοδευτικότητα στην διαδρομή του) και έστειλαν άλλους αναβάτες στα γυμναστήρια και άλλους στο νοσοκομείο.
Το PDS είναι ένα σύστημα πολύ ευαίσθητο στις ρυθμίσεις του γι΄ αυτό θα παραθέσω μερικές παραμέτρους στην ρύθμισή του.
Το SAG – Ορίζει το μήκος του αμορτισέρ και το ύψος της μοτοσυκλέτας. Υπάρχει το static sag και το rider sag. Εδώ θα μιλήσουμε για το πρώτο.
Το static sag είναι η διαφορά που έχει η μοτοσυκλέτα στο ύψος (η σχέση του άξονα του τροχού με ένα σταθερό σημείο στο πλαίσιο) όταν είναι σε κεντρικό σταντ με τον τροχό στον αέρα (α) μείον το ύψος που έχει η μοτοσυκλέτα όταν πατάει στους δύο τροχούς (β). α-β= static sag.
Το static sag ορίζετε από την προφόρτιση του ελατηρίου. Όταν βιδώνουμε το ελατήριο το φορτίζουμε με ενέργεια ίση με το βάρος τις μοτοσυκλέτας. Αν το φορτίσουμε περισσότερο το ελατήριο θα έχει συσσωρεύσει περισσότερη δύναμη και θα ψηλώσει την μοτοσυκλέτα μεγαλώνοντας το μήκος του . Αν το βιδώσουμε πολύ θα έχουμε μηδενικό sag με αποτέλεσμα την ανισορροπία του πίσω τμήματος με το εμπρός και την σκληρή λειτουργία του ελατηρίου (και κατ επέκταση του αμορτισέρ) αφού ήδη είναι πολύ φορτισμένο. Οποιαδήποτε προοδευτικότητα / ενδοτικότητα θα πήγαινε περίπατο με τέτοια ρύθμιση. Το παράδοξο είναι ότι η ΚΤΜ δίνει 35 mm static sag που είναι φυσιολογικό για ένα μοχλικό σύστημα , αρκετά όμως προφορτισμένο για ένα PDS (ready to race βλέπετε)
Δοκιμές που έγιναν, έδωσαν τα ακόλουθα συμπεράσματα.
Τα PDS χαίρονται όταν είναι λιγότερο προφορτισμένα. Αυτό σημαίνει πως το 35 static sag του βιβλίου έγινε 50mm και είχε μεγάλη διαφορά στην συμπεριφορά όχι μόνο του πίσω τμήματος της μοτοσυκλέτας αλλά, στο σύνολό της.
Το αμορτισέρ δείχνει να δουλεύει παντού χωρίς να δηλώνει την παρουσία του ενοχλητικά, πηδώντας δεξιά αριστερά και πάνω κάτω όπως έκανε πριν, τρομοκρατώντας τους ανυποψίαστους αναβάτες του Σαββατοκύριακου.

Ένα άλλο θέμα είναι μια καινοτομία της KTM/WP με το Top Out Spring ή ελληνιστί τερματικό ελατήριο. Το θαυμαστό αυτό ελατήριο υπάρχει στο εσωτερικό των αμορτισέρ στα ΚΤΜ 2003 και 2004 και μόνο εκεί!

Εικόνα
Το ελατήριο την δεξιά πλευρά της φωτογραφίας είναι το Top Out Spring ή Rebound Spring όπως το ονομάζει η ΚΤΜ στο βιβλίο της.

Το ελατήριο αυτό εμποδίζει το αμορτισέρ λίγο πριν φτάσει στο μέγιστο άνοιγμά του να τερματίσει με δύναμη. Η διαδρομή του είναι 20mm maximum και γίνετε αντιληπτό μόνο όταν σηκώσεις τη μοτοσυκλέτα στο σταντ με τον τροχό στον αέρα και πιέσεις με το πόδι το κάτω σημείο της ζάντας κρατώντας το υποπλαίσιο με τα χέρια. Είναι δηλαδή μια κίνηση του συστήματος αμορτισέρ-ψαλίδι-τροχός προς τα κάτω για 20mm περίπου.
Δεν θα δείτε ΠΟΤΕ την κίνηση αυτή αν έχετε static sag 35mm! Είναι τόσο προφορτισμένο που έχει συμπιεστεί το τερματικό ελατήριο από την δύναμη που ασκεί το κανονικό ελατήριο, (θυμηθείτε προφορτίζω σημαίνει μεγαλώνω το μήκος του αμορτισέρ δηλ. το ανοίγω). Το κακό δεν σταματά εδώ…
Μετρήσατε το static sag, έ;
Ένα αμορτισέρ με Top Out Spring (ή τερματικό ελατήριο) στον πάγκο, το ελατήριό του με μήκος 260mm και προφόρτιση 5mm θα έχει μήκος 255mm. Όταν όμως θα το βάλετε στην μοτοσυκλέτα σας το ελατήριο θα έχει μήκος 258mm!!!
Που βρέθηκαν τα 3mm;
Το τερματικό ελατήριο με το βάρος του τροχού πλέον ¨κλέβει¨ 3mm προφόρτισης και τα χαρίζει σε μήκος. Και όλα αυτά αν δεν το έχετε παρακάνει με την προφόρτιση ώστε να είναι έτοιμο να σπάσει.
Εκτός από μπελάδες όμως έχει και μερικά καλά αυτό το μικρό ελατήριο. Ο τροχός αποκτά πιο μαλακή και ήπια συμπεριφορά όταν οδηγούμε σε κατηφορικά κομμάτια και ανοίγει την διαδρομή του πιο μαλακά χωρίς να φωνάζει ¨τερμάτισα¨.

Το 2005 η ΚΤΜ έβγαλε το μικρό αυτό ελατήριο, για χάρη τα απλότητας ίσως;
Πάντως όχι γιατί δεν δουλεύει.

Ανακεφαλαίωση.
Το PDS θέλει μικρή προφόρτιση με static sag 45-50mm για να είναι πραγματικά προοδευτικό σε χρήση Enduro.
Τα ΚΤΜ 2003 και 2004 έχουν το Top Out Spring και πρέπει να το αφήσουμε να δουλεύει με μια διαδρομή της τάξεως 10-20mm (εγώ το έχω στα 9mm και είναι ΟΚ) .
To rider sag πρέπει να είναι 115-120mm. Αν είναι μεγαλύτερο θέλετε πιο σκληρό ελατήριο και αν είναι μικρότερο θέλετε πιο μαλακό ελατήριο.

Η απόλυτη ρύθμιση γίνετε όταν κάνουμε συμβιβασμούς σε όλες τις παραμέτρους, κανένα νούμερο δεν μπορεί να θεωρηθεί απόλυτο.
Πριν κάνετε revalving ή δοκιμάσετε με τα κλικ συμπίεσης / επαναφοράς ρυθμίστε σωστά τις αρχικές τιμές του αμορτισέρ.
____________________________________________________________
Παραθέτω μια φόρμα για να κρατάτε σημειώσεις (για περισσότερες λεπτομέριες σχετικά με το SAG γενικώς, δείτε τα άλλα θέματα στο do it your self)

Στο σταντ (όχι της μοτοσυκλέτας), χωρίς να πιέζετε τον τροχό προς τα κάτω, από τον άξονα του τροχού σε σταθερό σημείο = starting point.

Starting Point: ___________


Στο σταντ (όχι της μοτοσυκλέτας), χωρίς να πιέζετε τον τροχό προς τα κάτω, - με την μοτοσυκλέτα να πατάει στο έδαφος η διαφορά θα πρέπει να είναι = +/- 45-50mm static sag.

*Static Sag: ___________


Στο έδαφος με τον αναβάτη φουλ εξοπλισμένο μετράμε τα δύο ίδια σημεία όπως και προηγουμένως,
Αφαιρούμε τον αριθμό που βρήκαμε με τον πρώτο αριθμό (static SAG) = +/- 115 - 120mm
rider sag.

*Rider Sag: ____________


Σημειώσεις:

Starting Point: ___________ Static Sag: ___________ Rider Sag: ____________




Σωστό rider sag, πολύ static sag = ελατήριο πολύ σκληρό.
Σωστόrider sag, λίγο static sag = ελατήριο πολύ μαλακό.
Σωστό static sag, πολύ rider sag = ελατήριο πολύ μαλακό.
Σωστό static sag, λίγο rider sag = ελατήριο πολύ σκληρό.

*Για να έχετε αξιόπιστες μετρήσεις θα πρέπει να συμπεριλάβετε και τις στατικές τριβές που υπάρχουν σε μια ανάρτηση. Δηλαδή όταν μετράμε το static sag για παράδειγμα, αφού πάρουμε το πρώτο νούμερο με την μοτοσυκλέτα στο σταντ θα πρέπει να πάρουμε το δεύτερο νούμερο με την μοτοσυκλέτα στο έδαφος με τον ακόλουθο τρόπο:

Αφού κατεβάσουμε την μοτοσυκλέτα από το σταντ πιέζουμε την ανάρτηση σιγά σιγά και την αφήνουμε να εκτονωθεί πάλι σιγά σιγά, μετράμε και σημειώνουμε τον αριθμό. Έπειτα ανασηκώνουμε την μοτοσυκλέτα σιγά σιγά και την αφήνουμε πάλι να καθήσει σιγά σιγά, μετράμε και σημειώνουμε τον αριθμό. Η διαφορά που θα προκείψει από τους δύο αριθμούς είναι και η μέση μέτρηση που περιέχει και τις στατικές τριβές. Αυτός είναι ο αριθμός που θα αφαιρέσουμε από τον αριθμό που πήραμε με την μοτοσυκλέτα στο σταντ.

Αυτόν τον κανόνα ακολουθούμε και για τις μετρήσεις με τον αναβάτη στην μοτοσυκλέτα.

____________________________________________________________
Τελευταία επεξεργασία από pino και 13 Σεπ 2007, 11:32, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Ρυθμίσεις PDS στα ΚΤΜ EXC

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 13 Σεπ 2007, 10:53

Eισαι φοβερός !!!!
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Ρυθμίσεις PDS στα ΚΤΜ EXC

Δημοσίευσηαπό sacram » 13 Σεπ 2007, 11:15

:smoke:
άπαιχτος ο Pino
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Ρυθμίσεις PDS στα ΚΤΜ EXC

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 13 Σεπ 2007, 13:22

Oταν πάρω το νέο εργαλείο με PDS....τώρα ξέρω που θα πάω για ρύθμιση. :wink: :)
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Re: Ρυθμίσεις PDS στα ΚΤΜ EXC

Δημοσίευσηαπό drMel » 13 Σεπ 2007, 13:58

pino έγραψε:____________________________________________________________


ποτέ έρχεσαι αθήνα???
μόλις πήρα το πρώτο μου PDS
drMel
 

H "Δομή" είσαι ;;;

Δημοσίευσηαπό geco » 13 Σεπ 2007, 14:01

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ "PAPYROS-LAROUSSE-BRITTANICA" ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ !

Την πουλάει μία κυρία από την... Δράμα, γιατί διαπίστωσε ότι ο άντρας που παντρεύτηκε απλά ... τα ξέρει ΟΛΑ !!!
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό KaLeXakis » 13 Σεπ 2007, 14:39

Η ''δομή'' είσαι ?
Στου κουνγκ-φου την πόρτα,
αν σε παίρνει βρόντα !
KaLeXakis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 12 Ιαν 2007, 00:38
Τοποθεσία: 240m-750m

Δημοσίευσηαπό squirrel » 20 Σεπ 2007, 09:33

Μου έφυγε το κεφάλι λέμε ρε φίλε... :clubbed:
ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ,ΜΗΝ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΠΕΤΣΕΤΑ.
Άβαταρ μέλους
squirrel
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 13:42
Τοποθεσία: Περιστέρι,Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Bleu » 13 Νοέμ 2007, 17:09

Θα βαλω ένα ουισκακι και θα τα κάνω
Αφου το χόμπυ μας το πηρε ο διάολος
θα γινουμε του καναπέ.
Θα φτιάξω μια ανάρτηση super
Ακομα δεν έχω πατησει χωμα αλλά δεν πειράζει
Πειραζει γιατρέ μου?
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό drMel » 13 Νοέμ 2007, 18:54

Bleu έγραψε:Θα βαλω ένα ουισκακι και θα τα κάνω
Αφου το χόμπυ μας το πηρε ο διάολος
θα γινουμε του καναπέ.
Θα φτιάξω μια ανάρτηση super
Ακομα δεν έχω πατησει χωμα αλλά δεν πειράζει
Πειραζει γιατρέ μου?


αφού έχεις χρόνο γιατί δεν το κάνεις με μοχλικό????? :roll:
drMel
 

Δημοσίευσηαπό Bleu » 14 Νοέμ 2007, 08:56

Μωρε πολλά έχω σκεφτει να του κανω 8) 8)
Scotts steering damper :shock:
Clarke 3,2 γαλονια. :shock: :shock:
Carbon-kevlar Προστατευτικα :shock: :shock: :shock:

Αλλα λέω να το ανεβω μια φορά τουλαχιστον και μετά...................... :oops: :oops: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό pino » 14 Νοέμ 2007, 10:39

Bleu έγραψε:Μωρε πολλά έχω σκεφτει να του κανω 8) 8)
Scotts steering damper :shock:
Clarke 3,2 γαλονια. :shock: :shock:
Carbon-kevlar Προστατευτικα :shock: :shock: :shock:

Αλλα λέω να το ανεβω μια φορά τουλαχιστον και μετά...................... :oops: :oops: :oops: :oops:


Scotts steering damper - πολύ καλή προσθήκη, βελτιώνει την συμπεριφορά στα γρήγορα και μπαίνει και στο επόμενο μηχανάκι σου.
Clarke 3,2 γαλονια - θα σου πρότεινα το μαμά των 13 λίτρων για εργονομικούς και αισθητικούς λόγους.
Carbon-kevlar Προστατευτικα - ξέρω ότι σου αρέσει ο άνθρακας αλλά το αλουμίνιο είναι ανθεκτικότερο νομίζω.
Να βάλεις το προστατευτικό της τρόμπας του συμπλέκτη.
Να προστατέψεις τις τσιμούχες στα μπροστινά και αν σου περισσεύουν και 20€ βάλε και τις βαλβίδες εξαέρωσης, έτσι θα γλιτώσεις το κλάσιμο τις τσιμούχας.
Καλές βόλτες.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Bleu » 14 Νοέμ 2007, 14:05

Γιαυτό φωνάζω όταν δε γραφεις :) :)
Γιατί όταν γράφεις ..... γραφεις μιλαμε. :!: :!: :!:
Για το αλουμινιο συμφωνώ.
Ειναι στην ιδια παραγγελια με τα γραναζια.
Οπως και το προστατευτικο της τρομπας.
Τις τσιμουχες με Neopren λες?
Για τις βαλβιδες ... να τις βαλω μιας και οι τσιμουχες ήταν κλασμενες και έβαλα καινούργιες
Και όλα αυτά ακόμα πριν πατησει χώμα ............
Ρε Λιπσιππε έμενα έπρεπε να κραξεις για μηχανόβιο καφετέριας. :lol:
:discussion:
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό Bleu » 14 Νοέμ 2007, 14:21

Α και για το τεπόζιτο.
Το μαμα είναι πιο ακριβο - θελει αλλη σελα - και εργονιμικά νομιζω οτι το clarke ειναι καλύτερο- πιο στενο
Αισθητικά μαρεσει πιο πολύ το clarke ξερεις....διαφανο.... ε και θυμιζει και λιγο BAJA.
Λεμε τωρα ρε παιδί .
Ξερεις για την καφετερια
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 15 Νοέμ 2007, 04:34

Bleu έγραψε:Ρε Λιπσιππε έμενα έπρεπε να κραξεις για μηχανόβιο καφετέριας. :lol:
:discussion:


Bleu πρέπει να αλλάξεις εξάτμιση και ζιγκλέρ.
Εκτός αν είναι ήδη αλλαγμένα οπότε είσαι κομπλέ(χωρίς τζατζίκι γιατί βρωμάει).
Αλλιώς,όσο και να το ονειρεύεσαι,μηχανόβιος καφετέρειας δεν θα γίνεις ποτέ!!!!!!!!
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Επόμενο

Επιστροφή στο Do it your self

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης