Σελίδα 1 από 1

Mountainbike - Τεχνικα Θεματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2006, 10:26
από leipsippos
Ερωτησεις σχετικα με την συντηρηση/βελτιωση/μετατροπη του ΜΤΒ σας.

Mountainbike - Τεχνικα Θεματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2006, 10:06
από Skipper
Να μην προσθεσουμε και ερωτησεισ ως προς το ποιο μοντελο προτεινεται και σε τι λεφτα?
Κοινως τι κυκλοφορει στην αγορα και ποια ειναι τα υπερ και τα κατα του καθενως/ των χαρακτηριστικων του!

Ας πουμε για καποιον οχι αρχαριο τελειως αλλα που ξεκιναει μετα απο αρκετα χρονια!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 13:04
από leipsippos
Sorry, δεν το ειχα δει.
Οχι βασικα για αναρτησεις φρενα, σελες , ζαντες και λοιπες προσθηκες, προβληματα λειτουργιας κλπ.
Για το ποιο ποδηλατο ειναι καλιτερο, ειναι εντελως υποκειμενικο θεμα. Ειναι ευκολο να βρεις παρα πολλα μοντελα και το κοστος πλεον δεν ειναι τοσο μεγαλο για αρχη. Οποτε και να σου πουμε καποιο δνε κανει και μεγαλη διαφορα.
Αν μιλαμε για αγωνιστικα μοντελα σαφως και δεν ειμαστε το φορουμ το οποιο θα εκφερει γνωμη για ποιοτητα κλπ, οχι οτι δεν υπαρχουν ατομα που ξερουν εδω μεσα, απλα η συζητηση εχει ξεκινησει γυρω απο την εκτος δρομου βολτα.

Αλλα αφου ρωτησες προσωπικα εχω μεινει ευχαριστημενος απο τα IDEAL. ξεκινανε απο 150 ευρω και εχουν ολα Shimano σασμαν και καλη ποιοτητα κατασκευης. Επιπλεον ειναι Ελληνικα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2006, 23:17
από mavrofidi
leipsippos έγραψε:Αλλα αφου ρωτησες προσωπικα εχω μεινει ευχαριστημενος απο τα IDEAL. ξεκινανε απο 150 ευρω και εχουν ολα Shimano σασμαν και καλη ποιοτητα κατασκευης. Επιπλεον ειναι Ελληνικα.


το αν καποιος ειναι ευχαριστημενος απο μια εταιρεια ειναι κατι προσωπικο.
IDEAL υπαρχουν διαφορα μοντελα, απο απαραδεκτα εως πολυ καλα (ανεξαρτητως τιμης αγορας).
το μονο σιγουρο ειναι οτι Ελληνικα επανω τους δεν ειναι ουτε τα αυτοκολλητα.
αν ειχαν εστω και βιδες Ελληνικες, θα ειχαν διπλασια τιμη πωλησης.
ο θριαμβος της Ταϊβαν....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2006, 11:58
από leipsippos
Τα Ideal οντως δεν ειναι Ελληνικα :shock: :shock:
Και επειδη οταν θελω να πω κατι, θελω να εχω και τα αναλογα πειστηρια, το εψαξα και βρηκα την φωτογραφια του εργοστασιου συναρμολογησης της εταιρειας στην μακρινη Ταϊβαν, και απο πισω, φυσικα, φαινεται ολοκαθαρα το ορος Φουτζιγιαμα! :D :D :D

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2006, 16:02
από mavrofidi
leipsippos έγραψε:Τα Ideal οντως δεν ειναι Ελληνικα :shock: :shock:
Και επειδη οταν θελω να πω κατι, θελω να εχω και τα αναλογα πειστηρια, το εψαξα και βρηκα την φωτογραφια του εργοστασιου συναρμολογησης της εταιρειας στην μακρινη Ταϊβαν, και απο πισω, φυσικα, φαινεται ολοκαθαρα το ορος Φουτζιγιαμα! :D :D :D

Εικόνα


τι να πω: ο πελατης εχει παντα δικιο....
τα ideal ειναι Ελληνικα, οσο Ισπανικα ειναι τα varadero, που φιαχνονται στην Ισπανια και τα οσο Γαλλικα ειναι τα XT που φιαχνονται στη Γαλλια.
αν βρεις πανω σε ενα ideal κατι που να προερχεται απο την Ελλαδα, τα ξαναλεμε.
ουτε τα αυτοκολητα ειναι ελληνικα.
απλα, συναρμολογουνται στην Πατρα. :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2007, 16:35
από Quadmaniac
Μάλλον κι αυτό στα τεχνικά θέματα πάει....

Με το θέμα του προστάτη τι κάνετε;;;

Έκανα χθες μια βόλτα 25 χλμ με ποδηλατικό σορτσάκι και μετά το κατέβασμα (12 χλμ τάπα) έχω κάτι ενοχλήσεις;;;

Για να ακούσουμε συμβουλές γιατί το θέμα δεν είναι για να παίζουμε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2007, 17:30
από sacram
1) Φοράς ποδηλατικο βρακάκι με προστατευτικά στα επιμαχα σημεία(αφρόδες υλικό)...
2) Αγοράζεις μία σέλα με κατάλληλο σχήμα(οχι racing). Ύπάρχουν και σέλες με gel...
3) Προπάντων στο κατέβασμα...οδηγάς όρθιος!!!!
4) Πέρνα στις ΜΤΒ εξορμήσεις να κανονίσουμε..... :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2007, 11:23
από mavrofidi
sacram έγραψε:2) Αγοράζεις μία σέλα με κατάλληλο σχήμα(οχι racing). Ύπάρχουν και σέλες με gel...
3) Προπάντων στο κατέβασμα...οδηγάς όρθιος!!!!


εχεις δικιο, αλλα να συμπληρωσω και κατι ακομη,
υπαρχουν ανατομικες σελες που δεν ενοχλουν και δεν ειναι αναγκη να ειναι γεματες αφρωδες υλικο.
μονο που ειναι λιγο τσουχτερες σε τιμη. οτι πληρωνεις παιρνεις....
το σημαντικοτερο ομως ειναι στην κατηφορα να οδηγεις αποκλειστικα ορθιος (δηλ. με τα πεταλια στις θεσεις 3 και 9).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2007, 11:33
από sacram
(δηλ. με τα πεταλια στις θεσεις 3 και 9).


Ετσι...έτσι :riding:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2007, 11:57
από mavrofidi
sacram έγραψε:
(δηλ. με τα πεταλια στις θεσεις 3 και 9).


Ετσι...έτσι :riding:


ωραια τεχνικη αυτη, θα την δοκιμασω και θα σου πω την γνωμη μου....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2009, 20:26
από Jugulator
mavrofidi έγραψε:το σημαντικοτερο ομως ειναι στην κατηφορα να οδηγεις αποκλειστικα ορθιος (δηλ. με τα πεταλια στις θεσεις 3 και 9).


3 και 9 όπως βλέπεις το ποδήλατο από μπροστά ; Με λίγα λόγια ΔΕΝ κάθεσαι στη σέλλα ;
Να ρωτήσω και κάτι άλλο που αφορά τα φρένα . Τον Δεκέμβρη 2008 αγόρασα ένα IDEAL BOOMAX με υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός - πίσω . Τα τακάκια τους φαγώθηκαν πλήρως μέσα σε 1,5 μήνα . Έτυχε σε άλλον κάτι ανάλογο ; Eντάξει δεν είμαι και ελαφρύς (101 Kgr !) αλλά κάνω σύγκριση με το μηχανικό δισκόφρενο του προηγούμενου ποδηλάτου μου IDEAL Hillmaster , τα τακάκια του οποίου "φαγώθηκαν" ύστερα από σχεδόν ένα χρόνο .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2009, 02:02
από pajerov6
Τα τακακια δεν δικαιολογειται να φαγωθουν σε ενα μηνα,εχω αλλαξει λαστιχα(2300 χλμ) και τα τακακια θελουν ακομη,μαλλον κακη ποιοτητα και κατι ακομη μεγαλο κολλημα με τα Ideal βλεπω,απλα κατα την γνωμη μου ειναι πολυ κατω του μετριου,καλλυτερα καποιο αλλο μεταχειρισμενο παρα αυτο εχω δει να σπαει ποδηλατο μπροστα μου 5 μηνων,υπαρχουν αλλα ,ΚΤΜ, cannondale,trek,RockyMoyntain,GT,MARIN Κ.α που ειναι πολυ καλλυτερα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2009, 09:46
από Jugulator
Δεν θα διαφωνήσω για τα IDEAL , απλά είναι πιο προσιτά σε τιμή . Τώρα για τα εξαρτήματα όπως τα τακάκια δεν νομίζω να τα κατασκευάζει η IDEAL . Ωστόσο αυτή τα πουλάει επάνω στα ποδήλατα , και αυτή φέρει την ευθύνη της όποιας ποιότητας ή κατασκευαστικής ατέλειας .