Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Mountainbike - Τεχνικα Θεματα

Γενικώς!
Mountain bike, ορειβασία, σκι, κατασκήνωση κλπ, κλπ κλπ

Mountainbike - Τεχνικα Θεματα

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 20 Οκτ 2006, 10:26

Ερωτησεις σχετικα με την συντηρηση/βελτιωση/μετατροπη του ΜΤΒ σας.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Mountainbike - Τεχνικα Θεματα

Δημοσίευσηαπό Skipper » 21 Οκτ 2006, 10:06

Να μην προσθεσουμε και ερωτησεισ ως προς το ποιο μοντελο προτεινεται και σε τι λεφτα?
Κοινως τι κυκλοφορει στην αγορα και ποια ειναι τα υπερ και τα κατα του καθενως/ των χαρακτηριστικων του!

Ας πουμε για καποιον οχι αρχαριο τελειως αλλα που ξεκιναει μετα απο αρκετα χρονια!
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 09 Νοέμ 2006, 13:04

Sorry, δεν το ειχα δει.
Οχι βασικα για αναρτησεις φρενα, σελες , ζαντες και λοιπες προσθηκες, προβληματα λειτουργιας κλπ.
Για το ποιο ποδηλατο ειναι καλιτερο, ειναι εντελως υποκειμενικο θεμα. Ειναι ευκολο να βρεις παρα πολλα μοντελα και το κοστος πλεον δεν ειναι τοσο μεγαλο για αρχη. Οποτε και να σου πουμε καποιο δνε κανει και μεγαλη διαφορα.
Αν μιλαμε για αγωνιστικα μοντελα σαφως και δεν ειμαστε το φορουμ το οποιο θα εκφερει γνωμη για ποιοτητα κλπ, οχι οτι δεν υπαρχουν ατομα που ξερουν εδω μεσα, απλα η συζητηση εχει ξεκινησει γυρω απο την εκτος δρομου βολτα.

Αλλα αφου ρωτησες προσωπικα εχω μεινει ευχαριστημενος απο τα IDEAL. ξεκινανε απο 150 ευρω και εχουν ολα Shimano σασμαν και καλη ποιοτητα κατασκευης. Επιπλεον ειναι Ελληνικα.
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 08 Δεκ 2006, 23:17

leipsippos έγραψε:Αλλα αφου ρωτησες προσωπικα εχω μεινει ευχαριστημενος απο τα IDEAL. ξεκινανε απο 150 ευρω και εχουν ολα Shimano σασμαν και καλη ποιοτητα κατασκευης. Επιπλεον ειναι Ελληνικα.


το αν καποιος ειναι ευχαριστημενος απο μια εταιρεια ειναι κατι προσωπικο.
IDEAL υπαρχουν διαφορα μοντελα, απο απαραδεκτα εως πολυ καλα (ανεξαρτητως τιμης αγορας).
το μονο σιγουρο ειναι οτι Ελληνικα επανω τους δεν ειναι ουτε τα αυτοκολλητα.
αν ειχαν εστω και βιδες Ελληνικες, θα ειχαν διπλασια τιμη πωλησης.
ο θριαμβος της Ταϊβαν....
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 11 Δεκ 2006, 11:58

Τα Ideal οντως δεν ειναι Ελληνικα :shock: :shock:
Και επειδη οταν θελω να πω κατι, θελω να εχω και τα αναλογα πειστηρια, το εψαξα και βρηκα την φωτογραφια του εργοστασιου συναρμολογησης της εταιρειας στην μακρινη Ταϊβαν, και απο πισω, φυσικα, φαινεται ολοκαθαρα το ορος Φουτζιγιαμα! :D :D :D

Εικόνα
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 11 Δεκ 2006, 16:02

leipsippos έγραψε:Τα Ideal οντως δεν ειναι Ελληνικα :shock: :shock:
Και επειδη οταν θελω να πω κατι, θελω να εχω και τα αναλογα πειστηρια, το εψαξα και βρηκα την φωτογραφια του εργοστασιου συναρμολογησης της εταιρειας στην μακρινη Ταϊβαν, και απο πισω, φυσικα, φαινεται ολοκαθαρα το ορος Φουτζιγιαμα! :D :D :D

Εικόνα


τι να πω: ο πελατης εχει παντα δικιο....
τα ideal ειναι Ελληνικα, οσο Ισπανικα ειναι τα varadero, που φιαχνονται στην Ισπανια και τα οσο Γαλλικα ειναι τα XT που φιαχνονται στη Γαλλια.
αν βρεις πανω σε ενα ideal κατι που να προερχεται απο την Ελλαδα, τα ξαναλεμε.
ουτε τα αυτοκολητα ειναι ελληνικα.
απλα, συναρμολογουνται στην Πατρα. :lol:
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 15 Ιαν 2007, 16:35

Μάλλον κι αυτό στα τεχνικά θέματα πάει....

Με το θέμα του προστάτη τι κάνετε;;;

Έκανα χθες μια βόλτα 25 χλμ με ποδηλατικό σορτσάκι και μετά το κατέβασμα (12 χλμ τάπα) έχω κάτι ενοχλήσεις;;;

Για να ακούσουμε συμβουλές γιατί το θέμα δεν είναι για να παίζουμε.
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό sacram » 15 Ιαν 2007, 17:30

1) Φοράς ποδηλατικο βρακάκι με προστατευτικά στα επιμαχα σημεία(αφρόδες υλικό)...
2) Αγοράζεις μία σέλα με κατάλληλο σχήμα(οχι racing). Ύπάρχουν και σέλες με gel...
3) Προπάντων στο κατέβασμα...οδηγάς όρθιος!!!!
4) Πέρνα στις ΜΤΒ εξορμήσεις να κανονίσουμε..... :)
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 17 Ιαν 2007, 11:23

sacram έγραψε:2) Αγοράζεις μία σέλα με κατάλληλο σχήμα(οχι racing). Ύπάρχουν και σέλες με gel...
3) Προπάντων στο κατέβασμα...οδηγάς όρθιος!!!!


εχεις δικιο, αλλα να συμπληρωσω και κατι ακομη,
υπαρχουν ανατομικες σελες που δεν ενοχλουν και δεν ειναι αναγκη να ειναι γεματες αφρωδες υλικο.
μονο που ειναι λιγο τσουχτερες σε τιμη. οτι πληρωνεις παιρνεις....
το σημαντικοτερο ομως ειναι στην κατηφορα να οδηγεις αποκλειστικα ορθιος (δηλ. με τα πεταλια στις θεσεις 3 και 9).
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό sacram » 17 Ιαν 2007, 11:33

(δηλ. με τα πεταλια στις θεσεις 3 και 9).


Ετσι...έτσι :riding:
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 17 Ιαν 2007, 11:57

sacram έγραψε:
(δηλ. με τα πεταλια στις θεσεις 3 και 9).


Ετσι...έτσι :riding:


ωραια τεχνικη αυτη, θα την δοκιμασω και θα σου πω την γνωμη μου....
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 01 Μαρ 2009, 20:26

mavrofidi έγραψε:το σημαντικοτερο ομως ειναι στην κατηφορα να οδηγεις αποκλειστικα ορθιος (δηλ. με τα πεταλια στις θεσεις 3 και 9).


3 και 9 όπως βλέπεις το ποδήλατο από μπροστά ; Με λίγα λόγια ΔΕΝ κάθεσαι στη σέλλα ;
Να ρωτήσω και κάτι άλλο που αφορά τα φρένα . Τον Δεκέμβρη 2008 αγόρασα ένα IDEAL BOOMAX με υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός - πίσω . Τα τακάκια τους φαγώθηκαν πλήρως μέσα σε 1,5 μήνα . Έτυχε σε άλλον κάτι ανάλογο ; Eντάξει δεν είμαι και ελαφρύς (101 Kgr !) αλλά κάνω σύγκριση με το μηχανικό δισκόφρενο του προηγούμενου ποδηλάτου μου IDEAL Hillmaster , τα τακάκια του οποίου "φαγώθηκαν" ύστερα από σχεδόν ένα χρόνο .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 03 Μαρ 2009, 02:02

Τα τακακια δεν δικαιολογειται να φαγωθουν σε ενα μηνα,εχω αλλαξει λαστιχα(2300 χλμ) και τα τακακια θελουν ακομη,μαλλον κακη ποιοτητα και κατι ακομη μεγαλο κολλημα με τα Ideal βλεπω,απλα κατα την γνωμη μου ειναι πολυ κατω του μετριου,καλλυτερα καποιο αλλο μεταχειρισμενο παρα αυτο εχω δει να σπαει ποδηλατο μπροστα μου 5 μηνων,υπαρχουν αλλα ,ΚΤΜ, cannondale,trek,RockyMoyntain,GT,MARIN Κ.α που ειναι πολυ καλλυτερα.
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 03 Μαρ 2009, 09:46

Δεν θα διαφωνήσω για τα IDEAL , απλά είναι πιο προσιτά σε τιμή . Τώρα για τα εξαρτήματα όπως τα τακάκια δεν νομίζω να τα κατασκευάζει η IDEAL . Ωστόσο αυτή τα πουλάει επάνω στα ποδήλατα , και αυτή φέρει την ευθύνη της όποιας ποιότητας ή κατασκευαστικής ατέλειας .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια


Επιστροφή στο Mountain

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες