Σελίδα 1 από 1

new sorento deisel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2008, 19:54
από man300
για σας φιλoi "σορεντακιδες" σκέφτομαι να αγοράσω το deisel με τα 170ps και θέλω να μου πείτε εντυπώσεις γιατί στο μέρος που μένω δεν υπάρχει για test drive,καταρχήν τα 170ps είναι λίγα?αρκετά?όσο για off road?απότι ακούω είναι από τα καλύτερα αλλα δεν το έχω οδήγηση και "γιαυτο" σας ζαλίζω και από αξιοπιστία σέρβις τι λέει?αυτάα τα λίγα! λοιπόν και ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ :oops: 8)

Re: new sorento deisel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μαρ 2008, 12:13
από panayiotis
man300 έγραψε:για σας φιλoi "σορεντακιδες" σκέφτομαι να αγοράσω το deisel με τα 170ps και θέλω να μου πείτε εντυπώσεις γιατί στο μέρος που μένω δεν υπάρχει για test drive,καταρχήν τα 170ps είναι λίγα?αρκετά?όσο για off road?απότι ακούω είναι από τα καλύτερα αλλα δεν το έχω οδήγηση και "γιαυτο" σας ζαλίζω και από αξιοπιστία σέρβις τι λέει?αυτάα τα λίγα! λοιπόν και ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ :oops: 8)

Οπως λεει και ο Λεωνιδας,κοιτα gkc και sorentoclub.gr
Το αυτοκινητο ειναι τιμιο για τα λεφτα του "οικογενειακο" εκτος δρομου.
Μην περιμενεις ομως να κανεις τις τρελες που μπορεις με ενα samurai.
Eιναι αλλης φιλοσοφιας αμαξι λογω ογκου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μαρ 2008, 14:35
από Jugulator
Φίλε Man300 έχω το Sorento που θέλεις να πάρεις , εδώ και 4 μήνες .
Από οικονομία , ναι είναι οικονομικό , αλλά ... μην περιμένεις τα νούμερα που δίνει η εταιρεία , όπως και κάθε εταιρεία . Με κανονική οδήγηση σε μικρούς καιμε στροφές δρόμους , και όχι πάνω από 140 χλμ/ώρα σε εθνική οδό , (αλλά και με ολιγόλεπτα γκαζώματα 170 + χλμ) , μόλις τώρα το κατέβασα στα 9,7 λίτρα/100 χλμ. συνήθως είναι 10,5 λιτ/100. Αρκετά καλά για το βάρος και τον κυβισμό.
Ταξιδεύει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλά ,χωρίς θόρυβο κινητήρα και έχει πολύ καλές επιταχύνσεις εν κινήσει για τον χαρακτήρα του και όχι μόνο. Προσοχή σε απότομες στροφές : Δεν είναι για πολλά , θέλει σύνεση .
Για αντοχή , άν κρίνω από το στιβαρό σασσί , το δέσιμο γενικά , και την προηγούμενη εμπειρία μου με ΚΙΑ Sportage I , λογικά θα πρέπει να είναι μουλάρι .
Εκτός δρόμου τα όρια βάζει ο εμπρός πρόβολός (28 μοίρες) και το μεταξόνιο . Αλλά αυτό είναι κάτι που το βλέπεις και το λαμβάνεις υπόψη σου .
Για αξιοπιστία , θα δείξει ο χρόνος. Άν και υπήρξαν κάποια προβλήματα σε κινητήρα , σε ορισμένους ιδιοκτήτες , ο "γενικός δείκτης" (!) είναι από καλός έως πολύ καλός.
Ά...και σίγουρα κανένα παράπονο από τους χώρους του !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2008, 17:21
από TimDeLAY
Το κλασικό πρόβλημα για τα πετρελαιοκίνητα (βλέπε ανάγκη για καθαρό καύσιμο), πώς το αντιμετωπίζετε; Έχετε δει προβλήματα με το Sorento λόγω "κακού" πετρελαίου;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2008, 09:14
από Jugulator
TimDeLAY έγραψε:Το κλασικό πρόβλημα για τα πετρελαιοκίνητα (βλέπε ανάγκη για καθαρό καύσιμο), πώς το αντιμετωπίζετε; Έχετε δει προβλήματα με το Sorento λόγω "κακού" πετρελαίου;


Μέχρι στιγμής κανένα . Βάζω πετρέλαιο μόνο από ένα βενζινάδικο , που μου σύστησαν κάποιοι επαγγελματίες . Θα δούμε και στο μέλλον.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2008, 16:49
από Panospatra
Το καινούργιο santa-fe έχει την ίδια 4κίνηση με το tuscon-sportage , κλειδώνει 50-50 μέχρι τα30-40 χλμ/ωρ. χωρίς μπλοκέ το οποίο αντιστοιχεί σε 4 on-off ελαστικά .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2008, 16:37
από TimDeLAY
@Jugulator: το TOD έχεις πάρει η το πισωκίνητο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2008, 13:06
από notis
μιας και λετε για sorento σημερα ειδα στο κορωπι ενα αρκετα ψηλωμενο με snorkel εργατη εμπροσ-πισω νομιζω προφηλακτηρα κ.α αρκετα μαχιμο θα ελεγα , δεν υπαρχει καμμια φωτο ρε παιδια απο τα δικας να δουμε κ εσεις τι εχετε κανει με αναρτησεις κτλ μιας κ το προβλημμα του sportage το εχει κ το sorento

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Νοέμ 2008, 15:04
από Jugulator
TimDeLAY έγραψε:@Jugulator: το TOD έχεις πάρει η το πισωκίνητο;


Tώρα είδα το post σου.....!
Έχω το απλό Sorento ....το μη TOD

Re: new sorento deisel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2023, 10:11
από Jugulator
Καλημέρα σε όλους.
Μετά......... από κάποια (.....λίγα !) χρόνια επανέρχομαι με νεότερα.
Εξακολουθώ να έχω το Sorento diesel 170 PS , αφού είναι η αδυναμία μου και ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ μου.
Μετά από 170.000 χλμ απροβλημάτιστα (μηχανικά και ηλεκτρικά), μου έκανε ένα "φάουλ" το οποίο δεν ξέρω κατά πόσο είναι σοβαρό ή όχι : πριν λίγες μέρες και ύστερα από διαδρομή 100 χλμ, σταμάτησα σε ερημικό δρόμο για 5 λεπτά, σβήνοντας τον κινητήρα. Στη συνέχεια μπήκα, έβαλα το κλειδί, το γύρισα, άναψαν κανονικά τα λαμπάκια του ταμπλώ, γύρισα παραπάνω για εκκίνηση , αλλά...........τίποτα ! Ούτε "σκάσιμο" ούτε τίποτα. Συνεχείς προσπάθειες (πατώντας με επιμέλεια τον συμπλέκτη μέχρι τέλους), δεν έφεραν αποτέλεσμα. Ύστερα από μία ώρα περίπου,,,,,,,,ξαφνικά πήρε μπρος. Από τότε παίρνει κανονικά. Σημειωτέο ότι το ίδιο μου έκανε κανά δυο φορές και πριν ένα χρόνο, χωρίς να βρω τι ήταν. Στο μεσοδιάστημα κανένα πρόβλημα, οπότε ......περίπου το είχα ξεχάσει.
Οπότε :
1) πρόβλημα βαλβίδας συμπλέκτη ;
2) πρόβλημα.......immobilizer ;
3) ...........άλλο ;