notis έγραψε:καλημερα ,
εγω αν επερνα μονο diesel θα επερνα για πολλους λογους αλλα να ξερεις μειονεκτει στην εθνικη και γενικοτερα σε ανοιχτα κομματια, απτην αλλη παλι ειναι δυνατο χαμηλα οικονομικο κτλ ,αλλα αν επερνα suv μαλλον θα το επερνα βενζινη γιατι πολλες φορες θα του ζητησεις επιδοσεις, ειδικα το συγκεκριμενο που το εχω οδηγησει..
με μπερδεψες λιγακι............
σε καθε επιλογη υπαρχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα.
σε ενα μεσαιο suv 1600 περιπου κιλων κινουμενο με diesel αυτα μπορει να ειναι
πλεονεκτηματα..............
μεγαλη ροπη και εξαρι κιβωτιο ωστε να κινει το σχετικα μεγαλο βαρος του ανετα σε καθε οδοστρωμα
χαμηλη καταναλωση αν και αυτο εχει αμεση σχεση και με το ποσο ''βαρυ'' ποδι εχει κανεις ειναι ομως κατα κανονα οικονομικοτερο απο το βενζινοκινητο
εξαιρετικη αποκριση στις επιταχυνσεις εν κινησει για προσπερασματα κλπ
σχεδον ιδιες επιδοσεις ή και καλυτερες με το βενζινοκινητο [σε εκκινηση απο σταση 0.8 sec ταχυτερο το ντιζελ] ενω σε τελικη ασημαντη
κινητηρας για πολλες εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα αν και αυτο σε ι.χ ισως δεν εχει ιδιαιτερη σημασια
μειονεκτηματα.............
μεγαλυτερο κατασκευαστικο κοστος και υψηλοτερη τιμη αγορας κατα 16 % που μονο τα πολλες χιλιαδες χιλιομετρα [πανω απο 30-40 καθε χρονο] μπορει να αποσβεσουν
πιθανα προβληματα στα μπεκ απο κακης ποιοτητας καυσιμο με μεγαλο κοστος αποκαταστασης εκτος εγγυησης [η επεκταση σε 5 χρονια πληρωνοντας κατι παραπανω που δινει η ΚΙΑ ειναι μονοδρομος]
θορυβος απο τον κινητηρα.......για το νεο λενε οτι δεν εχει καμμια σχεση με το παλιο..........δεν ξερω δεν το εχω ακουσει
εαν εχει φιλτρο σωματιδιων [αληθεια ειναι euro 4 φιλτρο εχει;;;] μπορει να μπουκωσει ευκολα με μεγαλη πτωση τις αποδοσης αν κανει μικρες διαδρομες με χαμηλες ταχυτητες............ξεμπουκωνει ομως ευκολα με υψηλες ταχυτητες σε ανοικτο δρομο
απαγορευση εισοδου στα μεγαλα αστικα κεντρα ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.........ουδεν σχολιο!!!!!
πιθανο προβλημα ελλειψης ανταλλακτικων αφου σε σχεση με τα βενζινοκινητα ειναι πολυ λιγοτερα αρα και το στοκ ειναι μονο οτι θελει το σερβις.
και κατι που μπορει να θεωρηθει εξισου σαν μειονεκτημα ή πλεονεκτημα ειναι και το κατα ποσον μπορει να πετυχει μετα απο μια πενταετια ας πουμε καλη ή οχι τιμη μεταπωλησης αφου σαν ντιζελ ειναι ακριβο καινουργιο ενω ειναι παραλληλα και λιγο σπανιο για καποιον που το ψαχνει ωστε να πληρωσει τα παραπανω λεφτα...........
μπορειτε να προσθεσετε στην λιστα των + & - οτι γνωριζετε σχετικα ωστε να μπορουμε να βγαλουμε τα συμπερασματα μας.