Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΛΑΔΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ SORENTO DIESEL

ΛΑΔΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ SORENTO DIESEL

Δημοσίευσηαπό g@st » 08 Μαρ 2007, 16:29

Σε αλλαγή λαδίων του κινητήρα μου πρότειναν το 10 - 40 της ΑRAL σαν ιδανικό λάδι για το sorento diesel.Το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο,σύμφωνα με τα όσα μου είχαν πεί.Δηλαδή ο θόρυβος του κινητήρα δεν άλλαξε(μάλλον χειρότερος έγινε) και το λάδι παρότι ημισυνθετικό γρήγορα έχασε την ποιότητά του και ήθελε αλλαγή.

ΕΡΏΤΗΣΗ:

Γνωρίζει κανείς ποιό θα ήταν το ''ιδανικό'' λάδι για τον κινητήρα του sorento γιατί πολλά άκουσα στη συνέχεια,καθώς και για διάφορα αντιτριβικά ώστε να βελτιώνονται οι προδιαγραφές λειτουργείας.
Άβαταρ μέλους
g@st
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 01:05
Τοποθεσία: Μετσοβο

Δημοσίευσηαπό SUV » 09 Μαρ 2007, 22:33

ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η "ΜΑΜΑ" ΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ,ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ,ΓΙΑΤΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ.
Άβαταρ μέλους
SUV
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 09 Μαρ 2007, 21:46
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό g@st » 10 Μαρ 2007, 19:06

''SUV'' συμφωνώ απολυτώτατα με την αποψή σου και έτσι θα έπρεπε να
είναι αλλά τι να σκεφτείς οταν πας στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της
αντιπροσωπείας και σου φουλάρουν οτι λιπαντικό τους συμφέρει χώρις να
τηρούν καν τις ενδείξεις του κατασκευαστή.

Θέλω να πιστέυω οτι υπάρχουν προϊόντα που βελτιώνουν σε "κάποιο" βαθμό τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου. και που είναι αφορισμένα απο
τους "ειδήμονες" των αντιπροσωπειών
Άβαταρ μέλους
g@st
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 01:05
Τοποθεσία: Μετσοβο

Δημοσίευσηαπό Dorian » 17 Ιούλ 2007, 17:41

Εν τοιαύτη περιπτώσει ποιά προτείνει η μαμά εταρία να ξέρουμε να προσέχουμε
Άβαταρ μέλους
Dorian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 17:23

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 19 Ιούλ 2007, 19:55

Οταν πρωτοπηρα το diesel, επειδη ηταν το πρωτο μου diesel εκατσα και το εψαξα αρκετα το θεμα. Διαβασα λοιπον σε αρκετα ενημερωμενα site για diesel οτι το καλυτερο λαδι ειναι το ημι-συνθετικο. Οσον αφορα την κατηγορια, δεν ειναι ολα στανταρ αλλα παιζει αναλογα με τις συνθηκες περιβαλλοντος που χρησιμοποιεις το αμαξι. Εγω στα Γιαννενα που εχουμε σχετικα βαρυ χειμωνα, βαζω 10W-40 Hyundai Service Oil και τα αλλαζω καθε 7.500 χλμ. Αν ηθελα να τα κρατησω πιο πολυ (ας πουμε 10Κ χλμ) κατα πασα πιθανοτητα θα διαλεγα καποιο πιο "σοβαρο" λαδι, π.χ. Shell, Castrol. Μεχρι τωρα δεν εχω καμμια κακη εντυπωση, και δεν μπορω να σου πω για τη χροια του κινητηρα διοτι απο τα 7.500 χλμ βαζω το 10-40. Μονο απο τα 2.000 εως τα 7.500 μου εβαλαν 20-50 γιατι δεν το πηρα χαμπαρι, αλλα ηταν καλοκαιρι και δε με πειραξε.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Dorian » 20 Ιούλ 2007, 18:03

Εγώ πάλι ρε παιδιά έχω μια άλλη άποψη. Οι μηχανές είναι για να μας εξυπηρετούν και να μας πηγαίνουν και όχι να μας υποδουλώνουν. Ως εκ τούτου: Ό,τι λέει η αντιπροσωπεία και ο κατακσευαστής και τέλος.
Ούτε σέντς πάρα πάνω.
Και μένα μου λέγανε να πηγαίνω στα 7500 να κάνω αλλαγή λαδιών.
Κοίταξα το βιβλίο έλεγε 15000, τους τόπα, έιπα να γίνει 5 χρόνια συνολικά η εγγύηση, και τέλος
Η ευθύνη δική τους αν πρέπει να γίνεται κάτι στα ενδιάμεσα
Ας το πουν
Να το εντάξουν στα προπληρωμένα δωρεάν και εγώ θα τους το πηγαίνω ακόμα και κάθε 1000 αν το ζητήσουν
Όχι όμως και από μόνος μου
Να τους τα ακουμπάω χωρίς να επιβάλλεται.
Στα 4 1/2 αλλαγή, για το άλλο
Άβαταρ μέλους
Dorian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 17:23

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 21 Ιούλ 2007, 06:08

Dorian εγω προσωπικα μαζι μου ειμαι. Απλα ειναι μερικα πραγματα οσον αφορα το σερβις του αυτοκινητου που σε ανησυχουν και μερικα αλλα που δεν σε ανησυχουν, αυτο ειναι αναλογα στον ανθρωπο και στο πως μεταχειριζεται το αυτοκινητο.
Για παραδειγμα οι βαλβολινες στα διαφορικα, το βιβλιο λεει αλλαγη καθε 30Κ χλμ, αν ομως το κανεις αρκετα ζορικη χρηση να τις αλλαζεις νωριτερα. Επισης το φιλτρο καυσιμου, το βιβλιο λεει αλλαγη στις 45Κ, εγω αλλαζω καθε σερβις, στις 15Κ. Το γιατι ειναι προφανες, δεν εμπιστευομαι την καθαροτητα του καυσιμου που εχουμε στην Ελλαδα και εφαρμοζω το συστημα "προσεχουμε για να εχουμε". Πληρωνω για αυτο 84 ευρω (42 εκαστο φιλτρο) παραπανω καθε 45.000 χλμ ( ~3 χρονια), το οποιο θεωρω οτι δεν ειναι και τραγικο εξοδο.

Για τα λαδια του κινητηρα, ειναι προσωπικη μου συμβαση να τα αλλαζω στις 7.5Κ, επειδη ειναι στη μεση απο τις 15Κ που ειναι το σερβις. Αν το σερβις ηταν καθε 20Κ, τοτε κι εγω πιθανοτατα θα αλλαζα στις 10Κ. Αυτα ξαναλεω, καθαρα για προληπτικους λογους, προτιμω να ειμαι στην πλευρα της προληψης παρα σε αυτην της θεραπειας. Αν κανεις τον κοπο και ρωτησεις μερικους ταξιτζηδες μπορει να εκπλαγεις, οι περισσοτεροι αλλαζουν λαδια καθε 5.000 χλμ, γιατι εχουν πολλες ωρες λειτουργιας οι κινητηρες τους, δυσαναλογα με τα χλμ (φαναρια, κινηση στην πολη, σταθμευση κλπ).

Το 2004 που το πηρα εγω δεν ειχε προγραμμα δωρεαν σερβις ουτε επεκτασης εγγυησης, οποτε δε με πειραζει που πληρωνω. Αλλωστε σε εναν φιλο μου που ζητησε να μην εχει τα δωρεαν σερβις για 10 χρονια του εκοψαν 1500 ευρω (150 Χ 10), αρα δεν ειναι δωρεαν, απλα ειναι προπληρωμενα οπως λες εσυ.

g@st: δεν μπορω να σου πω οτι το λαδι της Hyundai που εχουν στις αντιπροσωπειες ειναι το καλυτερο, μπορω ομως να σου πω πως για 7.500 χλμ ειναι μια χαρα. Δεν ξερω αν ειναι ακριβο ή οχι, αυτο θελει ψαξιμο, νομιζω πως ειναι περιπου 60 ευρω τα 8 λιτρα... Θα ψαξω να βρω το πιο ακριβο Shell και αν βγαινει λιγοτερο απο 120 ευρω για 8 λιτρα, θα βαλω αυτο για ενα χρονο, ετσι για δοκιμη.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό leicaR9 » 21 Ιούλ 2007, 09:38

καλησπέρα και από εμενα.Με σορεντο βενζινη 3,5 άλλαξα λάδια στα 6500 χλμ Τα πρώτα λαδια και αυτό λογο ταξιδιου στο εξωτερικό(οπότε θα περναγα τα 7500).Το κοστος ηταν 30 ευρώ.Χωρις φιλτρο,μιας και το αλλάζεις καθε 15000.Δεν το θεωρω μεγάλο έξοδο και μπορεί να σε σώσει από ζημιά στο κινητήρα που ισως βφεί μετά την εγγυηση,και ειναι πολύ δ΄'υσκολο να τους πείσεις ότι αυτό εγινε με την μη σωστή αλλαγή λαδιών.Συμφωνω με τον δοριαν να βαζεις λάδια της μαμας,αλλά οποσδήποτε καθε 7500 αλλαγή.Και μην ξεχναμε και τις θερμοκρασίες που εχουμε στην ελλάδα,με πολύ ζέστη το καλοκαιρι.θεψρώ ότι ειναι καλό να προσέχουμε όσο μπορούμε τον κινητήρα.
------------------------------------------------------------
www.sorentoclub.gr
leicaR9
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 09:40
Τοποθεσία: www.sorentoclub.gr


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες

cron