Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΓΟΡΑ NEOY HYUNDAI SANTA FE

Δημοσίευσηαπό lysis » 18 Δεκ 2006, 10:57

Το έκανα και το κάνω σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο. Απλά οι συνθήκες ήταν να συνδιαστούν κουλός οδηγός και το αυτόματο σασμάν. Με το που έβαλε Drive με κοντά (ΝΑΙ έχει κοντα το Pajero) λόγο γλύτσας και νερού άρχισε να κάνει διαφορικό (spining). To γιατί όμως ποτε δεν το κατάλαβα. Ίσως και να ήταν το βάρος από το φουσκοτό (που δεν νομίζω, μάλιστα λέω ότι αυτό θα το βοηθούσε κιόλας. Πάντος το Sportage ΙΙ (του κολητού μου) δεν μπόρεσε να το τραβήξει (τουτου και φουσκοτο) και μάλιστα μύρισε και ο συμπλέκτης απο το ζόρι. Το καιμένο το δικό μου τον έβγαλε. Τες πα αν ξέρει κανένας την καινούργια γλύστρα που φτιάξαμε στο Δασκαλιό Κερατέας μπορεί να καταλάβει το σκηνικό. :alright:
Dum Vivimus Vivamus
Άβαταρ μέλους
lysis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 22:26
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό fokion » 18 Δεκ 2006, 13:22

Α ρε τα σουπερ ντουπερ κολλησαν.....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό kozagio » 20 Δεκ 2006, 00:37

ειπα και γω L200 και δεν εχει κοντα..... κατι δεν κολαγε :banging: :banging: :banging:
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό Rallistatos » 20 Δεκ 2006, 00:57

Αποψη μου,ότι στην κατηγορία αυτή δεν υπάρχει ουσιαστικός ανταγωνισμός εαν σου αρέσει ενα αυτοκίνητο όπως το σαντα φε.Η τιμή του είναι ακόμα τίμια,απλά ξέφυγε απο τα δεδομένα της χιουντάι-αλίμονο όμως το αυτοκίνητο είναι καταπλητικό.

Το έχω οδηγήσει για αρκετά χλμ,και δεν έχω κάτι αρνητικό να σχολιάσω*.Για τις δυνατότητες του στο οφ-ροουντ επιφυλάσσομαι αλλα μάλλον δεν παίζει ρόλο στη προκειμένη περίπτωση.

Το τσερόκι κατα πάσα πιθανότητα δεν είναι αυτό που αναζητάς με βάση τα γραφόμενα σου.

*Θυμήθηκα ενα αρνητικο:Ενας πανίβλαξ στο ντραιβ έγραψε οτι δεν κάνει παντιλίκια μιας και έχει το χειρόφρενο στο πόδι (...)
Rallistatos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 23:06
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό LN » 20 Δεκ 2006, 09:56

Λοιπόν, update μετά από test drive 24 ώρες σε συνθήκες πόλης. Επιχειρώ να βαθμολογήσω με άριστα το 10 (παρακαλώ μην πυροβολείτε τον πιανίστα.....):

1. Tο αμάξι ανταποκρίνεται άριστα στον δρόμο και θα έλεγα πως φέρνει περισσότερο σε οδήγηση λιμουζίνας και πολύ λιγότερο σε τζίπ. (9)

2. Η αίσθηση του τιμονιού είναι πολύ ελαφριά -σε σημειο υπερβολής -, το δε κόψιμο του πολύ ικανοποιητικό (8)

3. Η καμπίνα των επιβατών είναι απίστευτα ήσυχη, σε σημείο υπνηλίας. (9) Μοναδική εξαίρεση, ο βάρβαρος ήχος (σε λακούβες) μάλλον της εταζέρας. (8)

4. Εσωτερικό. Μου άρεσε η εξαιρετική ευρυχωρία , καμπίνας και χώρου αποσκευών (9). Δεν μου άρεσε, το σχετικά φτηνό πλαστικο-ξύλο του ταμπλό και το έντονο μπλέ χρώμα του καντράν και των κρυφών μπλέ φωτισμών (7). Απαράδεκτο το μη εργοστασιακό σύστημα ήχου, για αμάξι κόστους Ε38Κ, wellcome to 90's (5)

5. Η απόκριση του κινητήρα και του αυτόματου κιβωτίου είναι απολύτως έντιμη, για το μέγεθος και βάρος του αμαξώματος. Τα kick down είναι "λίγο" αργά σε σχέση με άλλα αυτόματα που έχω οδηγησει, αλλά φαντάζομαι παίζει ρόλο και το βάρος του (8)

6. Μου άρεσε το 24 test drive, το οποίο δείχνει σωστό presales service και σιγουριά για το αποτέλεσμα της δοκιμής (από πλευράς αντιπροσωπείας). (10)

7. Διατηρώ επιφυλάξεις για την μεταπωλητική αξία του, λαμβάνοντας υπόψη το όνομα και prestige της εταιρείας καθώς και την πιθανή μελλοντική μείωση της τιμής λόγω promo από Hyundai. (6)

Τιμή Ε37Κ +Ε1Κ (service for life)+E1K (ταξινόμηση κλπ) Ισχύει μέχρι 31/12/2006

ΛΝ
Άβαταρ μέλους
LN
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 12:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΓΛΥΦΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό LN » 20 Δεκ 2006, 10:00

Ξέχασα, κατανάλωση +-15λτ (σε περίπου 100 χλμ) μέ ήρεμη οδήγηση (8)

ΛΝ
Άβαταρ μέλους
LN
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 12:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΓΛΥΦΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό kozagio » 20 Δεκ 2006, 10:34

ναι ωραια ολα αυτα... τελικα δεν ειπες που καταληξες.. θα το αγοραζες η οχι?
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό LN » 20 Δεκ 2006, 15:05

Το σωστό ερώτημα είναι αν θα το αγοράσω.....!
Δεν ξέρω ακόμα.....
Άβαταρ μέλους
LN
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 12:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΓΛΥΦΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό Rallistatos » 20 Δεκ 2006, 18:52

Οσο και να θέλουμε να το προσπεράσουμε,το σήμα είναι σήμα.Και αυτό το σήμα εαν κοστίζει 38κ,γεννά αμφιβολίες και προβληματισμούς.
Rallistatos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 23:06
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό lysis » 21 Δεκ 2006, 09:45

Συγνωμη που θα γίνω λίγο κακός :evil: αλλα θελω να κάνω μία ερώτηση στον αγαπητό συν-φορουμίστα Rallistatos. Τι είναι σήμα? τελικά τι πληρώνουμε στο σήμα ? Προερχόμενος από 'συμβατικά' αυτοκίνητα θα σου πώ ένα πράγμα. Αγοράζεις renault ή nissan? skoda ή VW? και ο κατάλογος συνεχίζεται. Γιατί τελικά τι διαφορά έχει το αυτοκίνητο των 100.000 από τον 30.000? Γιατι από οτι έχω δεί πχ ηλεκτρονικες όλοι (μα όλοι) έχουν τις GM με chipset ΜΑΧ. Μπλοκ μηχανών από ανακυκλωμένο αλουμίνιο ή χάλυβα, όλοι πέρνουν επενδύσεις από την Ινδία και ο κατάλογος συνεχίζεται. Αρα ας μου πεί κάποιος τελικά τι πληρώνω με το σήμα? Ποιότητα πλαστικών ? Χεστ@κα και συγνώμη για την φράση μου αν το δερμα στα καθίσματα είναι αλκανταρα ή απομίμιση. Το ίδιο σκήζονται και τα δύο το ίδιο λερώνονται και τα δύο....

Αμαν με έπιασε η κακία και δεν εχω πιει καφέ ακόμα... :lol: :lol: :lol:
Dum Vivimus Vivamus
Άβαταρ μέλους
lysis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 22:26
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό LN » 21 Δεκ 2006, 11:35

Νομίζω ότι ο ralistatos δεν έχει άδικο ....
Απλά μάλλον μιλάει αντικειμενικά γαι ένα υποκειμενικό θέμα-tabou (το οποίο το παραδέχονται και τα ίδια παιδιά που έχουν Hyundai....)

Αναφορικά με το τι τελικά πληρώνεις, τελικά νομίζω ότι σε γενικές γραμμές ότι πληρώνεις, παιρνεις (όχι μονο στα αυτοκίνητα αλλά στα πάντα)

Πάραυτα, νομίζω ότι σε κάποιες περιπτώσεις είναι και θέμα ζαριάς.....
Βλέπε ακριβά αμάξια γεμάτα προβλήματα και φτηνά αμάξια που θέλουν μόνο βενζινό-λαδο.

ΛΝ
Άβαταρ μέλους
LN
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 12:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΓΛΥΦΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό Rallistatos » 21 Δεκ 2006, 13:49

Lysis,δεν γίνεσαι καθόλου κακός.
LN,συμφωνώ.

Δεν ξέρω εαν διαβάσατε το τοπικ για το τουσον,αλλά είμαι ιδιοκτήτης ενός απο δαύτα :wink: Οπότε ότι έγραψα εμένα δεν με πολυάγγιξε.Το έγραψα επειδή ως φαινόμενο το παρατηρώ ΠΟΛΥ συχνα.Για την ακρίβεια ΔΕΝ το παρατηρώ μόνο σε εξειδικευμένες κοινότητες τύπου off-road-αν και διατηρώ μια ένσταση και σαυτο.Καποια στιγμή είναι ενοχλητικό να ακούς τα μοντέλα με το ...επίθετο τους και τα Hyundai με το όνομα.

Συνεπώς όταν έρθει η ώρα να δαπανήσεις 38κ,αποκλείεται να μη σου περάσει απο το μυαλό μια δυσφορία-στιγμιαία ίσως,μόνιμη πιθανώς που να λειτουργήσει ακόμα και αποτρεπτικά.

Αποψη μου ότι παίζει μεγάλο ρόλο ο κύκλος (συναναστροφες) του ιδιοκτήτη.Τι εννοω: Εαν έχω 5 κολλητούς με τσερόκι 3,7 και πάω να πάρω τουσόν λογικό είναι να αντιμετωπίσω....δυσκολίες :lol:

Εαν πχ έχω 2 φίλους με Χ3 και έναν με Χ5,οταν πάρω το σανταφε θα έχω πάλι δυσκολίες. 8)

Για να μιλήσω όμως ρεαλιστικά,εαν ο προυπολογισμός μου (πιστωση ή μετρητά) φτάνουν οριακά στα λεφτά ενος σαντα φε και μου αρέσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο-πραγματικά να μου αρέσει οχι να εντυπωσιαστώ απο τις διαστάσεις του,δε βρίσκω λόγο να μη το τιμήσω.

Και όσον αφορά την άκρως ενδιαφέρουσα ερώτηση "αγοράζεις σήμα?" θα απαντήσω ότι ανάμεσα στους δυνητικούς αγοραστές της κατηγορίας των 30-40κ οι οποίοι τονίζω ότι δεν είχαν ξανα στη ζωη τους ακριβό αυτοκίνητο θα πάνε μετα μανίας στο σήμα*.Και ας μην έχουν ιδέα τι αγοράζουν ή πως να εκτιμήσουν το νεοαποκτηθέν τους σήμα.

Εχω πολλά να πώ πάνω στο θέμα όμως αντ'αυτού σταματώ την περίληψη εδώ.

*πιθανότατα μεταχειρισμένο.
Rallistatos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 23:06
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό helias » 22 Δεκ 2006, 09:22

Σίγουρα το σήμα δεν κάνει τη διαφορά. Αλλά τελικά το σήμα είναι η διαφορά.

Σε εργοστάσιο παραγωγής μεντεσέδων πορτ παγκάζ στη Γερμανία, φίλος Έλληνας εργαζόμενος σε αυτό μου μίλησε για την δουλειά τους: " Εμείς φτιάχνουμε αυτά τα συστήματα με τους βραχίονες και το αμορτισεράκι που ανοίγει το πορτ παγκάζ. Πέρνουμε παραγγελίες για πολλές μάρκες. Είμαστε ένα εργοστάσιο αλλά δεν φτιάχνουμε τα ίδια για όλους. Έρχεται η τάδε μάρκα, μιλάμε για την τιμή και την ποιότητα και αποφασίζει. Υπάρχουν μάρκες που μας ζητούν τα φτηνά , άλλες μας ακριβοπληρώνουν, εμείς κατασκευάζουμε ανάλογα. Άλλοι με τον ποιοτικό τους έλεγχο μας κάνουν επιστροφές κλπ, άλλοι δεν ελέγχουν τίποτα και τα πέρνουν όλα!"
Θέλω να πιστεύω ότι κάπως έτσι γίνεται, διάφορα εργοστάσια κατασκευάζουν διάφορα ανταλλακτικά και το κεντρικό εργοστάσιο, η μαμά, τα μοντάρει. Η διαφορά όμως συνίσταται στην ποιότητά τους , τις προδιαγραφές της παραγγελίας. :wink:
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό donald » 22 Δεκ 2006, 12:04

Δεκτές όλες οι απόψεις που εκφράστηκαν. Από προσωπική μου εμπειρία θα ήθελα να αναφέρω ότι:
Όταν αγόρασα το Cinquencento άκουσα αρνητικά σχόλια του τύπου "τί FIAT πήρες:", "αυτά είναι προβληματικά", "χαλάνε εύκολα" κτλ. Το έχω 11 χρόνια και μου στάθηκε σε κάθε ανάγκη μου χωρίς προβλήματα!!!
Όταν πήρα το Mondeo ήταν ικανοποιημένοι όλοι, FORD βλέπεις, εκτός από εμένα γιατί πήγα τρεις φορές για να τακτοποιηθούν εργοστασιακές δυσλειτουργίες με το που το παρέλαβα.
Όταν αποφάσισα να πάρω το Sorento αρχίσανε τα αρνητικά σχόλια: "ε! αν πάρεις τζιπάκι πάρε ένα καλό!!!", "με αυτά τα λεφτά γιατί δεν παίρνεις ένα άλλο:" και τα σχετικά παρόμοια. Ένα χρόνο το έχω πρόβλημα δεν εντόπισα αντιθέτως στην εξυπηρέτηση ως αντιπροσωπεία ΚΙΑ με έχουν καλύψει πλήρως.
Αυτά περί μοντέλων των διαφόρων εταιριών.
Τώρα όσο αφορά την αγορά του Santa Fe θεωρώ ότι είναι πετυχημένη για κάποιον που θέλει ασφαλές τερτακίνητο ταξιδιάρικο αμάξι με χώρους και ανέσεις.Σαν αγοραστής όμως θα προτιμούσα το Sorento 3,5 γιατί είναι πιο τζίπ από το προηγούμενο χωρίς καμία άλλη διαφορά ούτε σε χώρους, ούτε σε άνεση(και τώρα είναι πάμφθηνο). Ελπίζω να βοήθησα στο να ξεπεραστούν οι αντιρρήσεις για την Κορεάτικη καταγωγή των αυτοκινήτων αυτών.Με το καλό να περάσεις στην τετρακίνηση. :tank: :P :wave:
Α! όσο αναφορά το σήμα να αναφέρω ότι υπήρξε προσπάθεια κλοπής του από το καπό του αυτοκινήτου μου(να πάρει ευχή Alfa Romeo γίναμε :-k :signhi: :signhi: )
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 22 Δεκ 2006, 12:22

Αυτο που λεει ο helias ειναι κατι που καταλαβαινω και μπορω να συμφωνησω. Μια εταιρεια που πουλαει ακριβα αυτοκινητα θα θελει προφανως να διατηρησει και το στατους της και το πρεστιζ της, ωστε να συνεχισει να ειναι σε θεση να πουλαει ακριβα τα αυτοκινητα της.

Επειδη ομως και τα αυτοκινητα ειναι, εν τελει, καταναλωτικα προιοντα, καταληγεις να παρεις αυτο που "σε συμφερει", αυτο που σου δινει τη μεγαλυτερη αξια για τα δικα σου λεφτα. Οταν εγω πηρα το Sorento, το αγγλικο 4Χ4 Magazine το ειχε βγαλει Best 4X4 of the year (2004 - diesel εκδοση), μπροστα απο LR, LC, BMW κλπ. Ενα απο τα επιχειρηματα ηταν "θα θελατε να πληρωσετε τα διπλα λεφτα για ενα αυτοκινητο που θα κανει ακριβως τα ιδια πραγματα με το Sorento?"

Το ειχα 2 μηνες μονο και βρεθηκα τυχαια στην αντιπροσωπια της BMW. Ο ανθρωπος εκει με ρωτησε αν ειμαι ευχαριστημενος και αν δοκιμασα την X3. Του απαντησα ναι και οχι, αντιστοιχα. "θα θελατε να τη δοκιμασετε?" μου λεει. Εκπληκτος εγω του λεω πως "το εχω μονο 2 μηνες, τι να κανω, να το αλλαξω?". "Γιατι οχι?" μου λεει για να παρει την πληρωμενη απαντηση "να το αλλαξω με κατι που ειναι καλυτερο, οχι χειροτερο και κανει και περιπου τα διπλασια" (33K το πηρα εγω, 50Κ ειχε η Χ3 βενζινα 3.0lt). Ακομα πιο εκπληκτος ο πωλητης: "ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗ BMW?", οποτε αναγκαστηκα να του πω "εχεις μια εδω μπροστα για test-drive, θελεις να τα παμε μια βολτα στις λασπες να τα δουμε?" οποτε και εληξε η ατυχης συζητηση.

Αυτο που εννοω ειναι οτι διαλεξα κατι που μου κανει για τη δουλεια που το θελω, και που μπορω να πληρωσω και να συντηρησω. Αν ηθελα ενα αυτοκινητο που να μου προσδιδει face-value (ή pussy-value - συγγνωμη κυριες του forum) και ηξερα οτι δεν θα ειχα μεγαλες απαιτησεις κινησης στα δυσκολα, και ειχα και τα $$ να το παρω και να το συντηρω, μπορει να κοιτουσα ενδελεχως τη BMW. Οι απαιτησεις μου ομως ηταν αλλες, οποτε διαλεξα και πηρα. Μπορω να πιστεψω οτι η BMW εχει καλυτερη ποιοτητα υλικων και συναρμολογησης, πιθανον και καλυτερη ποιοτητα εξυπηρετησης και service (ανεξαρτητα αν σχεδον 3 χρονια μετα το Sorento δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα, μικρο ή μεγαλο, και η τοπικη αντιπροσωπεια δεν με εχει δυσαρεστησει), απο τη στιγμη ομως που δεν εκανε για τη δουλεια μου ηταν εκτος συναγωνισμου απο την αρχη.

Εν ολιγοις βαλε κατω τις απαιτησεις σου, μετρησε τις αντοχες σου οσον αφορα τις υποχωρησεις, τελος τσεκαρε τα οικονομικα σου και διαλεξε αναλογως. Αν απο την αλλη προβληματιζεσαι για το σημα, τραβα παρε το σημα για να μην δωσεις στον εαυτο σου τη δυνατοτητα να γκρινιαζει μετα, αν παρ' ελπιδα δε σου βγει καλο το Hyundai :D :D
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες