Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Οδήγηση Sorento

Δημοσίευσηαπό donald » 17 Αύγ 2006, 13:28

panayiotis έγραψε: Οχι ομως για εκτος δρομου οπου θελω μονιμα 50-50 κατανομη ροπης,και δεν το εχω απο τη μανα του.


Ευχαριστώ για την ενημέρωση αλλά θέλω να ρωτήσω γιατί λες ότι δεν έχεις το 50-50, αφού μπορείς να επιλέξεις την τετρακίνηση:
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 17 Αύγ 2006, 18:30

donald έγραψε:
panayiotis έγραψε: Οχι ομως για εκτος δρομου οπου θελω μονιμα 50-50 κατανομη ροπης,και δεν το εχω απο τη μανα του.


Ευχαριστώ για την ενημέρωση αλλά θέλω να ρωτήσω γιατί λες ότι δεν έχεις το 50-50, αφού μπορείς να επιλέξεις την τετρακίνηση:

Εννοω μονιμα 50-50.Απο τη μανα του το TOD δινει εως 50-50 υπο συνθηκες αλλα οχι μονιμα.
Τωρα τι εχω κανει εγω στο αυτοκινητο εκ των υστερων ειναι αλλου παπα ευαγγελια.
Παντως επειδη σε βλεπω λιγο μπερδεμενο διαβασε τα προηγουμενα ποουστ για το σορεντο αλλα και εδω http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3574.html
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 18 Αύγ 2006, 12:54

Παντως εγω μια βδομαδα ολακερη στην Καλαματα δεν καταφερα να οδηγησω το Sorento του Παναγιωτη για να διαπιστωσω τη διαφορα. Μαλλον δεν ηθελε να μου το δωσει :twisted: :twisted: :twisted:

Περα απο την πλακα, ας συμπληρωσω κι εγω: Το απλο συστημα κατ' επιλογην τετρακινησης του Sorento (αλλα και αλλων ομοειδων οπως το παλιο Sportage, το Nissan Terrano κλπ) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ οταν εχουμε εστω και την παραμικρη εντυπωση οτι εχουμε καλη προσφυση ΚΑΙ θελουμε να ταξιδευουμε με μεγαλη ταχυτητα. Καλη προσφυση εχουμε και σε βρεγμενη ασφαλτο, και μεγαλη ταχυτητα οριζεται οτιδηποτε πανω απο τα 20 χλμ/ωρα. Αυτο, με την προυποθεση οτι εχουμε καλα λαστιχα και οχι εντελως φαγωμενα, σημαινει πως :

- Στεγνη ή βρεγμενη ασφαλτος και ταχυτητα μικροτερη απο 20 χαω, ΟΚ για τετρακινηση. Για περισσοτερα απο 20 χαω δεν πρεπει να στριβουμε καθολου (κομματι δυσκολο), οποτε παμε πισωκουνητοι και προσεχουμε στις στροφες γιατι το πισω διαφορικο περιορισμενης ολισθησης μπορει να μας κανει σβουρα για πλακα. Σε αυτην την περιπτωση, επειδη το οχημα ειναι βαρυ και δεν εχει 700 αλογα για να το παιζουμε ferrari, αφηνουμε ελαφρα το γκαζι και διορθωνει το πλαισιο μονο του. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ η υπερστροφη ισχυος λοιπον, καθοτι δεν υπαρχει ισχυς, ετσι απλα :D
Το γενικοτερο συμπερασμα λοιπον ειναι πως στην ασφαλτο ΔΕΝ ΕΜΠΛΕΚΟΥΜΕ την τετρακινηση, απλως προσεχουμε περισσοτερο.

- Στεγνο χωμα με ασφαλτινα λαστιχα, ΟΚ για τετρακινηση. Παμε και πισωκουνητοι για να παιζουμε στις στροφες αλλα ειναι κριμα να ταλαιπωριουνται μονο τα πισω. Με χωματινα λαστιχα με τακουνια κλπ θα διαπιστωσουμε οτι το αυτοκινητο δεν στριβει ευκολα, οποτε παμε παλι πισωκουνα.

- Βρεγμενο χωμα - λασπη - χιονι, ΑΥΣΤΗΡΑ τετρακουνητοι. Στην παχια λασπη οπωσδηποτε LOW και στο χιονι αναλογα με την περιπτωση HIGH ή LOW. Π.χ. σε χιονισμενη κατηφορια βαζουμε LOW για να εχουμε μεγαλυτερο ελεγχο. Τα παραπανω βεβαια συνδυαζονται και με καλα λαστιχα ή αλυσιδες και, πανω απ ολα, με την εμπειρια του εκαστοτε οδηγου.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό kodorman » 22 Αύγ 2006, 18:21

[quote="vayero4_4"]Παντως εγω μια βδομαδα ολακερη στην Καλαματα δεν καταφερα να οδηγησω το Sorento του Παναγιωτη για να διαπιστωσω τη διαφορα. Μαλλον δεν ηθελε να μου το δωσει :twisted: :twisted: :twisted:

Περα απο την πλακα, ας συμπληρωσω κι εγω: Το απλο συστημα κατΚάτοχος ΚΙΑ SORENTO 2.5 CRDi TOD από 6μήνου με 22000km στην πλάτη μου. Αφορμή της εγγραφής μου εδώ και της αποστολής αυτού του σχολίου όσα διάβασα εδώ μέσα για το ΚΙΑ. Όταν πήγα να το αγοράσω υπήρχε ακόμα διαθέσιμο το παλιό. Δεν το προτίμησα γιατί ένας φίλος μου που πήρε το Pajero το sport 3litro του έκανε "χαριτωμενιές" στο βρεγμένο με την πίσω κίνηση. Μέχρι σήμερα δε δεν έχω οδηγήσει πισωκούνητο. Έτσι αφέθηκα στα χέρια της τεχνολογίας να επιλέγει τη συμπεριφορά. Αυτό που θα ήθελα να αναφέρω είναι ότι συνεχίζω να πηγαίνω με τη τζιπουδιά στην άσφαλτο σχεδόν όπως και με τη "σαύρα" μου που γράφει κάποιος εδώ μέσα. ΤΡΑΙΝΟ. Αυτό που με εντυπωσίασε από όσα διάβασα εδώ ήταν για την "κουνιστή του" κατάβαση εκτός δρόμου.
Αναμενόμενη και αυτή και θα σας εξηγήσω γιατί το λέω. Ανάλογα με την κλίση της κατωφέρειας το δίτονο αμάξι θα κινηθεί παθητικά και επιταχυνόμενα και το πώς θα κρατηθεί σταθερο στην πορεία του εξαρτάται από το είδος του εδάφους και την εμπειρία του οδηγού. ΑΝ το έδαφος είναι ανώμαλο και αλλάζουν οι διευθύνσεις των δυνάμεων που επενεργούν πάνω στο αυτοκίνητο τότε θα έχουμε τέτοια φαινόμενα όπως στο βίντεο που παρουσιάζεται. Ίσως την κατάσταση θα διέσωζε σ' αυτή την περίπτωση η ανεξάρτητη κίνηση σε κάθε τροχό με διάφορα ηλεκτρονικά βοηθήματα ώστε να κρατιέται το αυτοκίνητο σταθερό στην πορεία του. Όμως τότε θα μιλούσαμε για άλλο αυτοκίνητο και θα έπρεπε να πληρώναμε άλλα ποσα και όχι 34500 που δίνουμε για τη Sorentιά. Ένα άλλο πρόβλημα σε τέτοιες καταστάσεις που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πριν αποτολμήσουμε "περίεργες" καταβάσεις είναι ότι εκτός από την κύληση έχουμε και την ολίσθηση. Καλό είναι επομένως να γνωρίζουμε τα όρια του αυτοκινήτου να μην το φτάνουμε ποτέ εκεί και να μην ξεπερνάμε και τις δικές μας δυνατότητες. Έτσι για να μην βρεθούμε και σε κάνα χαντάκι στην καλύτερη των περιπτώσεων. Άλλωστε δεν δήλωσε η KIA ότι το συγκεκριμένο είναι Hummer. Όσο για τη σχέση μπρός πίσω αυτή ρυθμίζεται από ένα εξάρτημα που υπάρχει κάπου στα πόδια του συνοδηγού. Είναι γεγονός ότι ποτέ δε φτάνει το 50:50 από μόνο του πειράζοντας αυτό μπορείς να το αλλάξεις εσύ αλλά η αντιπροσωπεία δεν το δέχεται και χάνεις την εγγύηση.
Δυστυχώς αλλά δεν γίνεται αλλοιώς οι παθιασμένοι ανέκαθεν δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα στην πλειονότητά τους να έχουν τα απόλυτα εργαλεία του πάθους τους ατα χέρια τους και ξεχαρμανιάζουν με δευτεροκλασσάτες λύσεις, ενώ αυτόι που το φυσάνε τα έχουν για επίδειξη. Ας το δεχτούμε και ας πορευτούμε με τα ευρισκόμενα, έστω και αν δεν μας ικανοποιούν πλήρως
Άβαταρ μέλους
kodorman
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Αύγ 2006, 17:28

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες

cron